ҰОҚ жоспары
Күні:01.11.18
Білім саласы:«Қатынас»
Бөлімі:Көркем әдебиет
Тақырыбы:Е.Өтетілеуұлының «Мен»
өлеңі
Мақсаты: өз туыстарына деген адамгершілік
қарым-қатынасқа тәрбиелеу;
шағын өлеңдерді жатқа айтуды
үйрету;
шығармаларды сахналауға қатысуға ықыластарын
арттыру.
Құрал-жабдықтар:отбасы мүшелерінің жазылып алынған жылы
сөздері.
Сөздік жұмысы:көңіл бөлетін,
кенжесі.
Билингвалды-компонент:сахна - сцена, aпa - бабушка, эке — папа, ана -
мама.
Мотивациялық-қозғаушылык
Апай келіп, балалармен
амандасады.
Сәлеметсіңдер ме, балалар! Сендер
кімсіңдер?
Сендердің апа, аталарың бар
ма?
Мен сендерге немерем туралы кітап әкелдім,кітап
оқығанды ұнатасыңдар
ма?
Апаймен амандасады, төрге отырғызады, сұрақтарына жауап
береді.
Ұйымдастыру-
іздестіру
Дыбыстык жаттығу
Ке-ке-ке - асқар әке
Тілдерін жаттықтырады На-на-на — асыл
ана Ла-ла-ла - әдемі
бала
Өлең тыңдаймыз
Апайдың әкелген кітабын ашып,
Е.Өтетілеуұлының «Мен» өлеңін оқып береді. Сөздік
жұмысы: «көнетін, көңіл бөлетін, кенже-сі»
деген сөздердің мағынасын
түсіндіреді.
Мазмұны бойынша сұрақтар
қояды:
Тақпақ не туралы?
-Атам не істейді? Апам
ше?
Үйде мен кіммін?
Мені кім жақсы
көреді?
Сергіту сәті
Бала, бала,
балақан,
Қане, қайсы
алақан,
Саусақтарың
әйбат,
Олай, бүлай
ойнат.
Өлеңді тыңдайды,автордың суретін
қарайды.
Жаңа сөздердің мағынасын
түсі-неді.
Сұрақтарға жауап
береді.
Өлеңді қайталап, қимылдар
жа-сайды.
«Еркелетіп
айт» дидактикалык ойыны
Алдын ала отбасы мүшелерінің жылы сөздерінжазып
алады, балаларға тыңдатады.
Тірек сурет аркылы тақпакты
қайталатады.
Мақал-мәтел
Ата көрген оқ
жонар,
Ана көрген тон пішер.Мағынасын
түсіндіреді.
«Ұл мен қыз»
ойыны
Ұл мен қыздың суреттерін көрсетіп,
сұрақтар қояды:
Ұлдар не киеді? Қыздар
ше?
Ұлдардың шашы қандай,
қысқама, ұзын ба?Ал, қыздардың шашы
ше?
Аналар, апалар, қыздар құлақтарына
сырға тағады, ал ұлдар, әкелер, аталар,
ағалар таға ма?
Сұрақтарды мұқият тыңдап, жау-ап
береді.
Рефлексивті-түзетушілік
Апай балаларды мадақтап.Текше әдісімен оқу
іс-әрекетті қорытындылайды.