Эпостық жырлар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Эпостық жырлар

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы
САБАҚ: Күні: 05.02. 2018жСЫНЫП: 10

Сабақтың тақырыбы: Эпостық жырлар Мұғалімнің есімі: Утепова Ж


Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)Оқушылар: Эпостық жырлар туралы және кезеңдерінің ерекшеліктерін көрсету арқылы топтық жұмыс арқылы жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар: Тақырыпты оқиды, түсінеді, тақырыптың мазмұнын ашу арқылы топпен жұмыс істеуге дағдыланады


Оқушылардың басым бөлігі: Тапқырыптың негізгі маңызын шығармашылық тапсырмалар арқылы байланыстырып түсінуге сөйлеуге , ойын тиянақты жеткізеді


Кейбір оқушылар: мәтіндегі термин сөздердің мағнасын толық ашады, негізгі тұлғаны танып біледі
Тілдік мақсатТақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру






Талқылауға арналған тармақтар: Кестелермен жұмыс, термин сөздердің мағнасымен танысады


Жазылым бойынша: Жылдарды ғасырларға айналдырып жазу
Алдыңғы тақырып

Көшпелілердің рухани мәдениетінің ерекшелігі
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар Ресурстар
Басталуы
  • «Кім жүйрік» әдісі арқылы өткен сабақты бекіметін:
  • Мәдениет деген не?
  • Оның қандай түрлері бар?
  • Материалды игіліктерді өндіру тікелей мал өсірумен байланысты болғандығын дәлелдейді?
  • Ауыз әдебиетінің түрлерін атаңдар?,олардың қандай тәрбиелік мәні бар?
  • Суреттер,стикер смайликтер,маркер,карта
    Ортасы

    Жаңа сабақты « ойлан,бірік,бөліс» әдісі арқылы жаңа сабақты меңгерту.ІІІ. Жаңа сабақтың жоспары:

  • Эпостық аңыздар.
  • XV-XVI ғасырдағы қазақ жыраулары
  • XVII-XVIII ғасырдағы қазақ жыраулары.
  • Сергіту сәті «Қара жоға биі»
    Оқулық, АКТ
    Аяқталуы

    «Кезбе тілші» әдісі арқылы жаңа сабақты қорытындылайдыОқушылардың жауаптарын қорытындылап, сабақты бекітуге сұрақтар қою:
  • Эпостық аңыздар нені білдіреді?
  • «Жырау» атауы нені білдіреді?
  • Асан қайғы өз өлеңінде Жәнібек пен Керейді не үшін кіналады?
  • Оқушыларға берілген бағалау парақшасын журналға түсіру
    Стикер, тақта
    Рефлексия:-Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?
    -Бүгін оқушылар не білді?
    -Сыныптағы ахуал қандай болды?
    -Мен жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма?
    -Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
    -Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?






    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    21.02.2019
    546
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі