Сілтеме | Тәрбие сағатының жоспары | Тәрбие сағаты | 10 «ә» сыныбы |
Тақырыбы | Ер- елдің қорғаны
|
Жалпы мақсаттар | Білімділік: : Оқушылардың Отан, туған ел туралы түсініктерін молайту, патриоттық сезімдерді ұялату.Дамытушылық: Оқушылардың сөйлеу мәдениетін, сыни тұрғысы-нан ойлау, зерттеу дағдыларын, өз ойын ортаға салу дағдыларын жетілдіру; отансүйгіштік қасиеттерді қалыптастыру.Тәрбиелік:Туған елін, жерін қорғау әрбір азаматтың міндеті екенін білгізу және ұлттық педагогика негізінде тәрбиелеу . |
Күтілетін нәтиже | Шығармашылықпен ізденістері қалыптасады, белгілі бір пікір айтуға, тұжырым жасауға үйренеді.Шекара аймағында тұру жауапты ...Патриотты сезімі дамиды . |
Сабақтың түрі, типі | Танымдық тәрбие сағаты
|
Әдіс тәсілдер | Сұхбаттасу, сұрақ-жауап , кездесу , шығармашылық жұмыс (Блум таксономиясы бойынша) |
Дерек көздер | «Ізгілік» тәрбие бағдарламасы. Қанапия Ахметұлы.Тәрбие сағаты; Сыныптан тыс жұмыстар журналдары.Ғаламтор көзі. |
Қажетті құралдар | Қазақстан Республикасының физикалық картасы, Елбасының портреті, ҚР рәміздері, топ аттары, маркерлер, постер, слайдтар, шекарашылар туралы видео. |
Түйінді идеялар | Жекелей, жұптық, топтық жұмыста шапшаңдыққа , ұйымшылдыққа үйренуі, өз ойларын жеткізе алуы. Сыни тұрғыда ойлана алуы. |
Бағалау | Постерлерді критерийлермен бағалаушылар бағалайды |
Тапсырма мазмұны | Шекарашылардың ерліктері туралы мәлімет жинап әкелу. |
Уақыты | Стратегиясы |
Ресурстары |
Мұғалімнің іс - әрекеті |
Оқушының әрекері |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|
|
| «Атамекен»әнін орындаймыз(интерактивті тақтадағы слайд бойынша) | «Атамекен » әнді қосылып айтады.( Оқылардың жүрегінде туған жерге деген мақтаныш сезімі ұялайды) |
1мин |
| Т АНЫСтырылым | Ұйымдастыру кезеңі. Балалар біздің Республика-мыз қандай мемлекеттермен шектеседі?
|
Ресей, Қытай, Өзбекстан, Қызғызстан, Түрікменстан.
|
| БІЛу |
| Топқа бөлу | Осы мемлекеттің тулары бойынша топқа бөлінеді.
|
2
мин | ТҮСІНУ
| Қазақстан туралывидео | Мемлекет туралы білгенін айтады:Елбасы. ҚР рәміздері. Тілі. Заңы. Шекарасын қорғайтын қарулы күші. |
Әр топ бір сұрақ таңдап алып бірден жауап береді |
4 мин | Қ ОЛДАНУ |
| Шекараны нақтылау: 1)Бұл мемлекет Қазақстан-ның қай жағымен шектеседі? 2) Бұл мемлекеттердің Қазақстанмен шекарасының ұзындығы қанша? 3) Қазақстан шекарасы қай жағында қандай сумен шайылады?
|
Әр топ өзінің мемлекеті туралы айтады
|
10мин | БАҒАЛАУ
|
| Критерийлер бойыншапостерлерді бағалаутапсырылыды |
Оқушылар постерлерді бағалайды |
| ТАЛДАУ
|
| Мақал-мәтелдер береді:«Орағың өткір болса, қарың талмайды, Отаның берік болса, жауың алмайды»«Елінен безген ер болмас, Көлінен безген қаз болмас».«Отанды сүю – от басынан басталады»«Ерлік - тайсалмас табандылық пен қайыспас қайсарлықтан шығады». «Жүк ауырын нар көтереді, ел ауырын ер көтереді»,(Оқушыларға флипчарт беріледі) | Интерактивті тақтадан мақал-мәтелдерді таңдап алады.
Оқушылар постерге түсіріп қорғайды
Әр азамат өз елін қорғау керек деген қорытындыға келеді.
|
|
ЖИНАҚТАУ
| В ИДЕ О |
Сарбаздармен кездесу. Қарулы күштер туралы.
| Кездескен шекарашы сарбаздармен түскен видеосын көрсетеді..Сабаққа келген борышын өтеп келген ағаларына сұрақтар қояды.Әскери Академияда оқитын ағаларымен ұялы телефон арқылы тілдеседі.
|
| РЕФЛЕКСИЯ |
| ҚАЗАҚС ТАНсөзін ашу.«Патриотизм”-гректің сөзі. Оның қазақша мағынасы -жерлес, отандас дегенді білдіреді, яғни Отанын, ұлтын сүю, оны жаудан қорғау.Қазақтар ежелден басқа халықтардай Отанын, ұлтын сүйген. Батырларымыз бастаған қазақ халқы Отанын, жерін, ұлтын жаудан қорғаған.Қазақтың ұлтжандылығы, отансүйгіштігі ежелден қалыптасқан. Оған дәлел біз талдаған қазақтың көптеген мақал- мәтелдері .
| Қазақстан сөзін ашады:Қ- қазаққа қызмет ететін А- арманына жететін З- заңды жақсы білетін А- алға қарай жүретін Қ- қайырымды елімнің С- салтанатты жерімнің Т- толықтырам сенімін А- абыройын,жігерін Н- намысын қолдан бермейтін Бәрі: Біз Отанды қорғаймыз! |
|
|
|
| Ән: Көк тудың желбірегені |