"Ер ел үшін туады"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Ер ел үшін туады"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақта оқушылар ерлік тақырыбындағы мәтінмен жұмыс істеп, негізгі ақпараттарды іріктеп, синонимдермен алмастырып ықшамдайды. Оқшау сөздерді қатыстырып сөйлемдер құрайды, мақал-мәтелдердің жалғасын тауып, мағынасын ашады. «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі арқылы талқылау жүргізіп, көркемдегіш құралдармен шағын әңгіме жазады. Сабақ тарихи деректер мен ұлттық құндылықтарды насихаттай отырып, оқушылардың жазылым дағдыларын дамытады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: 11-сабақ

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Пәні: қазақ тілі

Сыныбы: 7

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Ер ел үшін туады

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.3.2.1 Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазу

7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу.

Сабақ мақсаттары:

Оқушылардың барлығы: мәтіндегі мәліметтерді түсіну, оқшау сөздердің қызметін түсіну;

Оқушылардың көбісі: мәтіндегі тірек сөздерді табу және синонимдерімен ауыстырып жазу, оқшау сөздердің қызметін түсіну.

Оқушылардың кейбірі: жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазу, оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Жинақтау, бағалау.

Бағалау критерийлері:

  • жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолданады;

  • шағын әңгіме құрастырып жазады;

  • оқшау сөздердің қызметін түсініп, ажырата біледі.

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

Пәнаралық байланыстар:

Тарих, әдебиет

Алдыңғы білім

Ерлік ешқашан ұмытылмайды

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы





















Сабақтың ортасы:




















Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп, назарын сабаққа аудару.

Психологиялық ахуал. «Жүректен жүрекке»

ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту.

Ой шақыру.

  1. Қазақстандықтар соғыста қандай қасиеттерімен көзге түсті?

  2. Батырларымыз ерен ерліктері үшін қандай марапатқа ие болды?

  3. Елді жаудан қорғау үшін жан аямай соғысқан ерлердің есімін ел есінде мәңгілік қалдыру үшін қандай жұмыстар жасалуда?

Дескриптор:

  • Тақырыпқа байланысты сұраққа жауап береді;

  • Сұраққа жауап бере отырып, сабақ тақырыбын анықтайды.

ІІ. ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі

Тапсырма. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды іріктеп,синонимдік қатарларды өзгертіп, мәтінді ықшамдаңыз.

Оқулықтағы 3-тапсырма.

2-тапсырма. Оқшау сөздерді қатыстырып, оқылым мәтінінен 5–6 сөйлем құрастырыңдар.

Дескриптор:

  • мәтіндегі негізгі ақпараттарды табады;

  • синонимдік қатарларды анықтайды;

  • мәтінді ықшамдап қайта жазады.

  • оқшау сөздерді қатыстырып, оқылым мәтінінен 5–6 сөйлем құрастырады.

ҚБ

ІІІ. ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН. 4-тапсырма

Мақал-мәтелдерді жалғастырыңдар. Бүгінгі тақырыппен байланыстырып талдаңдар.

  1. Ер қаруы - ...

  2. Ер шекіспей бекіспейді, ...

  3. Ер сүрінбей, ел танымас, ...

Дескриптор:

  • Мақалдардың жалғасын табады.

  • Мақалдардың мағынасын ашады.

ҚБ

Оқушылармен сәлемдесіп, назарын сабаққа аудару.


Оқушылар тақырыпқа байланысты сұраққа жауап береді;

Сұраққа жауап бере отырып, сабақ тақырыбын анықтайды.





Мәтіндегі негізгі ақпараттарды іріктеп,синонимдік қатарларды өзгертіп, мәтінді ықшамдаңыз.


Оқушылар мәтіндегі негізгі ақпараттарды табады;

синонимдік қатарларды анықтайды;

мәтінді ықшамдап қайта жазады.

оқшау сөздерді қатыстырып, оқылым мәтінінен 5–6 сөйлем құрастырады.





Мақалдардың жалғасын табады.

Мақалдардың мағынасын ашады.





ҚБ




























ҚБ





ҚБ



7-сынып қазақ тілі

























Alashainasy.kz/…kazaktyin-kaysar-ulyi-kasym-batur




















Сабақтың соңы:









Үй тапсырмасы:


5-тапсырма


Саралау

Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік;

Рефлексия


Өзін-өзі бағалау

Кері байланыс парағы

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлекция жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаттары

Оқыту мақсаттары шынайы болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды?

Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Егер осы сабақты қайталап өткізсем нені өзгертер едім?

Тақырыптың өмірмен байланысы болды ма?























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.08.2025
131
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі