|
Сабақ: 11-сабақ |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Пәні: қазақ тілі Сыныбы: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағаны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ер ел үшін туады |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.2.1 Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазу 7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу. |
||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Оқушылардың барлығы: мәтіндегі мәліметтерді түсіну, оқшау сөздердің қызметін түсіну; Оқушылардың көбісі: мәтіндегі тірек сөздерді табу және синонимдерімен ауыстырып жазу, оқшау сөздердің қызметін түсіну. Оқушылардың кейбірі: жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазу, оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу. |
||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Жинақтау, бағалау. |
||||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық) |
||||||
|
Пәнаралық байланыстар: |
Тарих, әдебиет |
||||||
|
Алдыңғы білім |
Ерлік ешқашан ұмытылмайды |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы: |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп, назарын сабаққа аудару. Психологиялық ахуал. «Жүректен жүрекке»
Ой шақыру.
Дескриптор:
Тапсырма. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды іріктеп,синонимдік қатарларды өзгертіп, мәтінді ықшамдаңыз. Оқулықтағы 3-тапсырма.
2-тапсырма. Оқшау сөздерді қатыстырып, оқылым мәтінінен 5–6 сөйлем құрастырыңдар. Дескриптор:
ҚБ ІІІ. ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН. 4-тапсырма Мақал-мәтелдерді жалғастырыңдар. Бүгінгі тақырыппен байланыстырып талдаңдар.
Дескриптор:
ҚБ |
Оқушылармен сәлемдесіп, назарын сабаққа аудару. Оқушылар тақырыпқа байланысты сұраққа жауап береді; Сұраққа жауап бере отырып, сабақ тақырыбын анықтайды. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды іріктеп,синонимдік қатарларды өзгертіп, мәтінді ықшамдаңыз. Оқушылар мәтіндегі негізгі ақпараттарды табады; синонимдік қатарларды анықтайды; мәтінді ықшамдап қайта жазады. оқшау сөздерді қатыстырып, оқылым мәтінінен 5–6 сөйлем құрастырады. Мақалдардың жалғасын табады. Мақалдардың мағынасын ашады. |
ҚБ
ҚБ
ҚБ |
7-сынып қазақ тілі Alashainasy.kz/…kazaktyin-kaysar-ulyi-kasym-batur
|
|||
|
Сабақтың соңы:
Үй тапсырмасы:
|
5-тапсырма |
|
|||||
|
Саралау |
Бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік; |
|||||
|
Рефлексия |
Өзін-өзі бағалау Кері байланыс парағы |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлекция жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
Сабақ мақсаттары Оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Егер осы сабақты қайталап өткізсем нені өзгертер едім? Тақырыптың өмірмен байланысы болды ма? |
|
|
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Ер ел үшін туады"
"Ер ел үшін туады"
|
Сабақ: 11-сабақ |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Пәні: қазақ тілі Сыныбы: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағаны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ер ел үшін туады |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.2.1 Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазу 7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу. |
||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Оқушылардың барлығы: мәтіндегі мәліметтерді түсіну, оқшау сөздердің қызметін түсіну; Оқушылардың көбісі: мәтіндегі тірек сөздерді табу және синонимдерімен ауыстырып жазу, оқшау сөздердің қызметін түсіну. Оқушылардың кейбірі: жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазу, оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу. |
||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Жинақтау, бағалау. |
||||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық) |
||||||
|
Пәнаралық байланыстар: |
Тарих, әдебиет |
||||||
|
Алдыңғы білім |
Ерлік ешқашан ұмытылмайды |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы: |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп, назарын сабаққа аудару. Психологиялық ахуал. «Жүректен жүрекке»
Ой шақыру.
Дескриптор:
Тапсырма. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды іріктеп,синонимдік қатарларды өзгертіп, мәтінді ықшамдаңыз. Оқулықтағы 3-тапсырма.
2-тапсырма. Оқшау сөздерді қатыстырып, оқылым мәтінінен 5–6 сөйлем құрастырыңдар. Дескриптор:
ҚБ ІІІ. ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН. 4-тапсырма Мақал-мәтелдерді жалғастырыңдар. Бүгінгі тақырыппен байланыстырып талдаңдар.
Дескриптор:
ҚБ |
Оқушылармен сәлемдесіп, назарын сабаққа аудару. Оқушылар тақырыпқа байланысты сұраққа жауап береді; Сұраққа жауап бере отырып, сабақ тақырыбын анықтайды. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды іріктеп,синонимдік қатарларды өзгертіп, мәтінді ықшамдаңыз. Оқушылар мәтіндегі негізгі ақпараттарды табады; синонимдік қатарларды анықтайды; мәтінді ықшамдап қайта жазады. оқшау сөздерді қатыстырып, оқылым мәтінінен 5–6 сөйлем құрастырады. Мақалдардың жалғасын табады. Мақалдардың мағынасын ашады. |
ҚБ
ҚБ
ҚБ |
7-сынып қазақ тілі Alashainasy.kz/…kazaktyin-kaysar-ulyi-kasym-batur
|
|||
|
Сабақтың соңы:
Үй тапсырмасы:
|
5-тапсырма |
|
|||||
|
Саралау |
Бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік; |
|||||
|
Рефлексия |
Өзін-өзі бағалау Кері байланыс парағы |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлекция жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
Сабақ мақсаттары Оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Егер осы сабақты қайталап өткізсем нені өзгертер едім? Тақырыптың өмірмен байланысы болды ма? |
|
|
|||||
шағым қалдыра аласыз
ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты
ояту.















