Ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың түрлері

Тақырып бойынша 16 материал табылды

Ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Ерекше қорғалатын аймақтар туралы түсінік беру,оқушылардың картамен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім 3


Педагогтың аты-жөні

Амантаева Т.А

Күні

10.01.2025ж

Сынып 9а

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың түрлері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.3.4.2 қорықтар, қорықшалар, ұлттық саябақтар ерекше қорғалатын аумақтарының құрылу мақсатын түсіндіреді

Сабақтың мақсаты


Ерекше қорғалатын табиғи аумақ түрлерін және олардың арасындағы айырмашылықты біледі.

Қазақстанның физикалық картасын пайдалана отырып, ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың орналасуын табады.

Ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың Қазақстан Республикасы халқының өміріндегі және олардың болашақ ұрпақ үшін маңызына баға береді.

Құндылықты дарыту

Заң және тәртіп

Тәртіп – тәрбие бастауы, тәртіпсіздік –өміріңнің қас жауы

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Ұйымдастыру: Сәлемдесу, сыныпты түгендеу

Жағымды ахуал орнату: «Бүгінгі сабаққа тілек».

Бүгінгі сабақ философиясы:

«Тәртіп – тәрбие бастауы, тәртіпсіздік –өміріңнің қас жауы»

Тәртіп пен әділдік, нормалар мен ережелерді сақтау қажеттілігін түсіну;

Қоғамды қорғау мен қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі заң мен тәртіптің маңыздылығын білу;


Алдыңғы оқу тапсырмасын тексеру: тест шешу

ҚБ: Мадақтау,қолпаштау.

«Сандар сөйлейді» әдісі

  • Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болуы мүмкін балалар?

(11 қаңтар әлем бойынша Қорықтар мен ұлттық саябақтар күні)

Сабақтың тақырыбын,мақсатын айтамын

Амандасады






Сұрақ жауап орындайды (тест)




Сурет арқылы тақырыпты ашады






9 сынып

Қазақстан географиясы

Р.Ә.Қаратабанов, А.А.Саипов, Б.Х.Балғабаева, Қ.Т.Сапаров

Алматыкітап 2021

Ортасы

Мәтінмен танысу

1 Тапсырма (жеке жұмыс) Сәйкестендіру

Карта бетіндегі бос орындарға сол жердегі қорықтарды ашылған жылдарымен бірге жазыңыз

В) 1 қорықты таңдап сол туралы 1 факт жазыңыз __________________



  1. Тапсырма

(ЖТ)Жұптық тапсырма.

Кестемен жұмыс

Оқушылар тізімдегі қорықтар мен ұлттық саябақтардың 5 еуін таңдап кестеге салып сипаттайды (Ақсу – Жабағалы, Алматы, Наурызым, Барсакелмес, Қорғалжың, Марқакөл, Үстірт, Батыс – Алтай, Алакөл, Қаратау, Баянауыл, Іле Алатауы, Алтынемел, Көкшетау, Қарқаралы, Бурабай, Қатонқарағай, Шарын, Сайрам – Өгем, Көлсай көлдері, Жоңғар Алатауы, Бүйратау, Тарбағатай, Ұлытай)

Қорық немесе саябақ

Орналасқан облыс

Ашылды

Ашылу мақсаты

Ауданы

Қорғалатын өсімдік

Қорғалатын жануарлар









«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау





3 Тапсырма

Жеке жұмыс

Wordwall бағдарламасы арқылы қорықтар мен ұлттық саябақтардың орналасқан жерін картадан көрсетеді

Бағалау. Қол шапалақ


Сергіту сәті

3D – Мапс кз

Сайты арқылы виртуалды саяхат жасайды

Қазақстанның ең көрікті жерлеріне



«Кім жылдам» әдісі

Қорықтар мен саябақтар туралы факт айтылады. Оқушылар қай аймаққа қатысты екенін анықтау қажет

  • Грейк қызғалдағы қорғалатын қорық

  • Зеравшан аршасы қорғалатын қорық

  • Малиус Боката алмасы өсірілетін қорық

  • Бір кездері Құлан мекен еткен қорық

  • Қоқиқаз мекен ететін қорық

  • Муфлон өсірілетін қорық

  • 1985 жылы ашылған саябақ

  • Юнесконың мәдени мұраларының қатарына алынған қорық (Қорғалжын)

Ең соңғы ашылған саябақ (Ұлытау)

Қалыптастырушы бағалау:Басбармақ тәсілі арқылы.



Дескриптор:

Жалпы 2 балл

-Қорықтарды сәйкестендіреді

-Бір қорық туралы мәлімет жазады












Дескриптор:

Жалпы 4 – балл:

1.Орналасуы мен ашылуын анықтайды

2.Ашылу мақсатын анықтайды

3.Өсімдіктер мен жануарларды анықтайды

4 Ауданын табады












Дескриптор:

Жалпы 3 – балл:

1.Қорықтар мен саябақтарды біледі, картадан көрсетеді








Дескриптор :

Жалпы 1балл

Сұраққа жауап береді



ҚБ өзін өзі бағалау










ҚБ «Бәрекелді,

әттеген-ай»









































Қорықтар

https://wordwall.net/ru/resource/63329077

саябақтар

https://wordwall.net/fi/resource/66448019


https://3d-maps.kz/ru

Сабақтың соңы


Рефлексия:

Не білдім?Не үйрендім?Не қиын болды?


Оқу тапсырмасы: Қазақстанның қорықтарын оқып,жаттап келу.



Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.03.2025
173
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі