Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлімі: |
Компьютерлік жүйелер мен желілер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Исағалива А.Н. |
|
Күні: |
2.09.2025 |
|
Сыныбы: 6а,ә,б,в |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Эргономика дегеніміз не? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
6.4.1.1 эргономика міндеттерін (барынша жайлылық пен тиімділік үшін) тұжырымдау және шешу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
эргономика міндеттерін (барынша жайлылық пен тиімділік үшін) тұжырымдайды және шеше алады |
|
Құндылықты дарыту: |
Әділдік және жауапкершілік – оқушылар техника қауіпсіздігі мен эргономика талаптарын орындау арқылы өз денсаулығына және сыныптастарына жауапкершілікпен қарауды үйренеді. |
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 минут 3 минут |
«Екі жұлдыз, бір тілек» тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл – күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Барлығын ортаға шығып шеңбер құрду. Мен және оқушылар бір – бірімізге допты лақтыру арқылы өз ұсыныстарымыз бен тілектерімізді білдіргізу Оқушылардың мұндағы мақсаты жақсы тілектер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу. Ой қозғау Суреттерге қарап, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтыңдар.
Техника қауіпсіздігін сақтау туралы видео көруге беріңіз http://bilimland.kz/ru/#lesson=16720 Егер сіз техника қауіпсіздігін сақтамаған жағдайда, не болады? |
Оқушылар амандасады, ынымақтастық атмосферасын қалыптастырады, топқа бөлінеді Оқушылар видеоны көреді, қойылған сұраққа жауап береді |
|
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. |
|
Сабақтың ортасы 15 минут 15 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру Эргономика (гр. ergon – жұмыс + nomos – заң) – еңбек құралдары мен үдерістерін оңтайландыру арқылы еңбекке қолайлы жағдай жасау мақсатымен адамды (адамдар тобын) және оның қазіргі заманғы өндірістің еңбек үдерістеріне қатысуын зерделейтін ғылыми пән. “Адам – машина (техника‚ бұйым)”‚ “адам – орта” жүйелеріндегі байланыстарды оңтайлы шешу стратегиясын айқындайды.
Ойланып, бөлініңдер: Суретің қандай сұраққа жауап береді? - Топтарға жаңа тақырып бойынша Кітаппен жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен жұмыс істеуді тапсыру. Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру. Кітаптағы тапсырмаларды топпен біргіп жұмыс істейді, талқылайды, зерттейді. 2 тапсырма «Постер құрастыру» Топтар суреттерін, түрлі түсті қарындаштар мен фломастерлер пайдалана отырып постер құрастырады 5 сынып оқулығының 9 бетіндегі материалды пайдаланыңыз (көз үшін жаттығулар мен қол буындары үшін жаттығулар) |
Жаңа тақырыпқа байланысты берілген тапсырмаларды орындайды |
Дескриптор: -Суретке сұрақ құрастырады; -Сұрақтарға жауап береді Жалпы балл-4 Дескриптор: -Әр топ ақпараттаркөздерін пайдалана отырып, сурет салу, тірек-сызба, кесте арқылы постер құрастырады, қорғайды Жалпы балл-6 |
Сергіту сәті Сұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. |
|
Сабақтың соңы 7 минут Бағалау |
Кері байланыс Сонымен біз бүгін компьютермен жұмыс істеу кезінде өзіне қалай зиян келтірмеу? туралы білдік. Стикерде өздеріңіздің бүгін қалай жұмыс істегеніңіз туралы сурет салып беріңіз:
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. Сабақ соңында әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша жалпы баллдық жүйемен бағалау көрсетіледі Үйге тапсырма 6 сынып Информатика оқулығының 8-9 бетін оқу. Компьютермен жұмыс кезінде орындау үшін ұсынылатын жаттығулар ойлап тап. * Отбасы мүшелерін байқап көр: олар компьютермен жұмыс кезінде дене мен көз үшін жатығулар жасай ма. * Отбасы мүшелері үшін кесте құрастыр: компьютер алдында қанша уақыт отырамыз. |
|
Жалпы сабақты бағалау критерийлер бойынша ең жоғарғы 10 балл |
Смайликтер |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Эргономика дегеніміз не? информатика 6 сынып
Эргономика дегеніміз не? информатика 6 сынып
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлімі: |
Компьютерлік жүйелер мен желілер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Исағалива А.Н. |
|
Күні: |
2.09.2025 |
|
Сыныбы: 6а,ә,б,в |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Эргономика дегеніміз не? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
6.4.1.1 эргономика міндеттерін (барынша жайлылық пен тиімділік үшін) тұжырымдау және шешу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
эргономика міндеттерін (барынша жайлылық пен тиімділік үшін) тұжырымдайды және шеше алады |
|
Құндылықты дарыту: |
Әділдік және жауапкершілік – оқушылар техника қауіпсіздігі мен эргономика талаптарын орындау арқылы өз денсаулығына және сыныптастарына жауапкершілікпен қарауды үйренеді. |
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 минут 3 минут |
«Екі жұлдыз, бір тілек» тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл – күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Барлығын ортаға шығып шеңбер құрду. Мен және оқушылар бір – бірімізге допты лақтыру арқылы өз ұсыныстарымыз бен тілектерімізді білдіргізу Оқушылардың мұндағы мақсаты жақсы тілектер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу. Ой қозғау Суреттерге қарап, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтыңдар.
Техника қауіпсіздігін сақтау туралы видео көруге беріңіз http://bilimland.kz/ru/#lesson=16720 Егер сіз техника қауіпсіздігін сақтамаған жағдайда, не болады? |
Оқушылар амандасады, ынымақтастық атмосферасын қалыптастырады, топқа бөлінеді Оқушылар видеоны көреді, қойылған сұраққа жауап береді |
|
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. |
|
Сабақтың ортасы 15 минут 15 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру Эргономика (гр. ergon – жұмыс + nomos – заң) – еңбек құралдары мен үдерістерін оңтайландыру арқылы еңбекке қолайлы жағдай жасау мақсатымен адамды (адамдар тобын) және оның қазіргі заманғы өндірістің еңбек үдерістеріне қатысуын зерделейтін ғылыми пән. “Адам – машина (техника‚ бұйым)”‚ “адам – орта” жүйелеріндегі байланыстарды оңтайлы шешу стратегиясын айқындайды.
Ойланып, бөлініңдер: Суретің қандай сұраққа жауап береді? - Топтарға жаңа тақырып бойынша Кітаппен жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен жұмыс істеуді тапсыру. Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру. Кітаптағы тапсырмаларды топпен біргіп жұмыс істейді, талқылайды, зерттейді. 2 тапсырма «Постер құрастыру» Топтар суреттерін, түрлі түсті қарындаштар мен фломастерлер пайдалана отырып постер құрастырады 5 сынып оқулығының 9 бетіндегі материалды пайдаланыңыз (көз үшін жаттығулар мен қол буындары үшін жаттығулар) |
Жаңа тақырыпқа байланысты берілген тапсырмаларды орындайды |
Дескриптор: -Суретке сұрақ құрастырады; -Сұрақтарға жауап береді Жалпы балл-4 Дескриптор: -Әр топ ақпараттаркөздерін пайдалана отырып, сурет салу, тірек-сызба, кесте арқылы постер құрастырады, қорғайды Жалпы балл-6 |
Сергіту сәті Сұрақ парақшалары. Оқулық, дәптерлер. |
|
Сабақтың соңы 7 минут Бағалау |
Кері байланыс Сонымен біз бүгін компьютермен жұмыс істеу кезінде өзіне қалай зиян келтірмеу? туралы білдік. Стикерде өздеріңіздің бүгін қалай жұмыс істегеніңіз туралы сурет салып беріңіз:
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. Сабақ соңында әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша жалпы баллдық жүйемен бағалау көрсетіледі Үйге тапсырма 6 сынып Информатика оқулығының 8-9 бетін оқу. Компьютермен жұмыс кезінде орындау үшін ұсынылатын жаттығулар ойлап тап. * Отбасы мүшелерін байқап көр: олар компьютермен жұмыс кезінде дене мен көз үшін жатығулар жасай ма. * Отбасы мүшелері үшін кесте құрастыр: компьютер алдында қанша уақыт отырамыз. |
|
Жалпы сабақты бағалау критерийлер бойынша ең жоғарғы 10 балл |
Смайликтер |
шағым қалдыра аласыз
















