Жаңа
сабақты түсіндіру үшін интербелсенді
тақтадан «Эргономика міндеттері» тақырыбында бейнеролик
көрсетемін. «Үштік»
әдісі арқылы оқушылар
тақтадағы бейнероликті көріп, топта талқылайды: бірінші оқушы
айтады, екінші оқушы тыңдайды, үшінші оқушы түртіп алады, төртінші
оқушы түсінбесе сұрақ қояды.
Саралау
«Қорытынды» тәсілі бойынша барлық
оқушыларға бір бейнеролик көрсетілсе де олардың қорытынды ойлары
әртүрлі болады.
ҚБ «Жетістік
баспалдағы» (өзін-өзі бағалау) әдісі арқылы
бағалау.
І
тапсырма: (топтық
жұмыс).
Кесте бойынша дұрыс жауаптарды
сәйкестендір
Күйген
жағдайда
|
|
Эргономика (гр. ergon
– жұмыс + nomos – заң) деген
мағынаны береді.
|
Эргономика
дегеніміз
|
Жиі-жиі көз, мойын, арқа үшін
арнайы жаттығулар жасап отыру
қажет
|
Электр тогымен зақымданған
жағдайда
|
1.Ауырғанды басатын,
тыныштандыратын дәрі болу
керек.
2.Күйген жерге дәрі жағу
керек
3.Күйген жерді біраз уақыт
суда ұстап, микроп түспейтіндей етіп, орап қою
керек
|
Компьютерде көп отырып
шаршаған жағдайда
|
1.Компьютерде электр тогын
токтан ажырату керек.
2.Электр тогын өткізбейтін
қолда бар құралдарды пайдаланып, зақымданған адамды ток әсерінен
босату керек.
3.Дәрігерді шақырту
керек
|
Дескриптор
-эргономика ұғымын
біледі.
-компьютерде
зақымданған жағдайда, алғашқы көмек көрсету жағдайларын
біледі.
- компьютер
алдында көп отырып жұмыс істеген жағдайда қандай жаттығулар жасап
отыру керектігін біледі.
ҚБ «Стикерлер
арқылы бағалау» әдісі арқылы бір-бірін
бағалайды.
ІІ тапсырма: (жұптық
жұмыс).
Суреттегі жағдайлардың
неге қауіпті және қандай пайдасы бар екендігін анықтап, кестеге
жазыңдар.
Жағдай
|
Түсінік
|
Жағдай
|
Түсінік
|

|
|

|
|

|
|

|
|
Дескриптор
- компьютер алдында
тамақтанудың салдарларын
түсіндіреді;
- компьютер
алдында дұрыс отырмау салдарларын
түсіндіреді;
- компьютердің
электр өткізгіш құралдарын ұстау салдарларын
түсіндіреді;
- компьютерде
дұрыс отырып, уақытылы көз жаттығуларын жасау салдарларын
түсіндіреді.
ҚБ «Шапалақ»
әдісі арқылы жұптар бір-бірін
бағалау.
ІІІ тапсырма:
(топтық жұмыс).
Алғашқы медициналық
көмек көрсетуге байланысты іс-әрекеттерді төмендегі кестеге
толтырыңдар.
Электр тогымен
зақымданғанда
|
Күйген
кезде
|
Талып
қалганда
|
1.
2.
3.
|
1.
2.
3.
|
1.
2.
3.
|
Дескриптор
- Электр тогымен зақымдалған
кезде алғашқы көмек көрсетуді
біледі.
- Күйген
кезде алғашқы көмек көрсету
жолдарын біледі.
- Талып қалганда
жағдайда алғашқы көмек көрсете
алады.
ҚБ «Бес
саусак» әдісі арқылы бір-бірін
бағалау.
Қорытындылау. «Ыстық орындық»
әдісі
Сыныптағы
кез-келген оқушы «Ыстық орындыққа» отырады. Ең маңыздысы – өз
еркімен шығу. Оқушы ортада тұрған үстелге отырып тақырып бойынша
қойылған сұрақтарға жауап береді. Берілген тапсырмаға байланысты
қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру қажет. Сұраққа жауап бере
алмаған жағдайда «күйді» деп ескерту беріледі. Осылайша барлық
оқушы «Ыстық орындыққа» отыру арқылы жаңа сабақты қорытындылау
бойынша сұрақтарға жауап береді.
-
Эргономика дегеніміз не?
-
Эргономика сөзі қай тілден алынған және
аудармасы?
-
Компьютер
кабинетіндегі қауіпсіздік ережелері?
-
Оқыс
жағдайда орындалатын іс-әрекеттер?
-
Компьютерде жұмыс жасау уақыты?
-
Көзге
арналған жаттығулар?
ҚБ «Мадақтау
арқылы бағалау» әдісі.
|