жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Эргономика ұғымы
Эргономика ұғымы
|
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 1 |
Мектеп-лицей «Жаушықұм» |
||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Ташкенбаев Нуржол |
||||||||||||||||||||||||
|
Сыныбы: 6 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Эргономика ұғымы |
||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.4.1.1. Эргономика міндеттерін ойластыру және шешу (жоғары деңгейде жайлы және тиімді болу үшін) |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: - эргономика ұғымы жайлы түсіну; Оқушылардың басым бөлігі: - эргономика міндеттері жайлы түсіну - алғашқы медициналық жәрдем көрсету тәсілдерін білу Кейбір оқушылар: - эргономика міндеттерінің тиімді болуын ойластыра алу |
||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі: |
- эргономика ұғымын түсіне алады; - эргономика міндеттерін түсіне алады - алғашқы медициналық жәрдем көрсету тәсілдерін түсіне алады, - эргономика міндеттерінің тиімді болуын ойластыра алады |
||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар: |
Лексика және терминология. Термин сөздермен танысады Эргономика-эргономика-ergonomics |
||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, талдау |
||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Білім беру, денсаулық сақтау, өмір сапасын тұрақты жақсарту |
||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану (Электрлік және магниттік құбылыстар), технология (қауіпсіздік ережесі) |
||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Компьютермен жұмыс істеу кезінде өзіне қалай зиян келтірмеу? (5-сынып) |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы: |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы (8 минут) Сабаққа дайындық (2 минут) Үй тапсырмасы (6 минут) топтық |
Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру: шаттық шеңберін құру. 1, 2 сандарын санау арқылы арқылы 2 топқа бөлінеді. Салыстыру әдісі
Т
Д
Қалыптастырушы бағалау бойынша топтар бір-бірін «Басбармақ» әдісі бойынша өзін-өзі бағалайды
|
1) Тақта 2) А4 форматындағы дайын 6 дана сурет |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы (22 минут)
Жұптық жұмыс (9 минут)
Жеке жұмыс (6 минут)
Сергіту (2 минут)
Жеке жұмыс (5 минут)
|
1-тапсырма. «Көршіңе баянда» әдісі Информатика оқулығын ашамыз. 6-9 беттерді оқимыз. Оқып болғаннан кейін бір топ екінші топтың оқушыларымен жұптасып диалог құрады, бір-біріне оқулық бойынша оқығандарын түсіндіреді.
Д
Тиімді кері байланыс беріледі
2-тапсырма. «Сұрақ-жауап» әдісі
Дескриптор
«Сергіту»
3-тапсырма.
Дескриптор
Тиімді кері байланыс беріледі |
1) Информатика. 6-сынып оқулығы Г.И.Салғараева, Г.Б.Илиясова, А.С.Маханова. – Астана: «Арман-ПВ» баспасы, 2018. – 176 бет.
1) Кеспе қағаздар
|
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы (10 минут)
Жеке жұмыс (7 минут)
Кері байланыс (2 минут)
Үйге тапсырма (1 минут) |
Өтілген тақырыпты қайталау үшін «Ұшақ» әдісі арқылы қорытындылаймын. Оқушылар қағаздан ұшақ жасайды. Ұшақтың екі қанатына тақырыпқа қатысты 2 сұрақ жазып 1 топ оқушылары 2 топқа, 2 топ оқушылары 1 топқа лақтырады.
Кері байланыс «БББ» әдісі арқылы алынады.
Үйге тапсырма: алған білімдеріңді күнделікті өмірде қандай жағдайларда қолдануға болады? |
1) А4 форматтағы қағаз 2) Қаламсап
1) А4 форматтағы қағаз 2) Қаламсап
|
|||||||||||||||||||||||
|
Саралау - сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау - сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Деңсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||
|
“Көршіңе баянда әдісі” арқылы оқушылардың жеке қарқындарын ескере отырып жұптық қарым-қатынас орнатамын. “Сұрақ-жауап” әдісі тапсырмасын орындауда тақырыпты игеру бойынша жеке оқушыларға тиімді кері байланыс беремін. Оқушыларды ойланту үшін және жауап алу үшін алдын ала дайындалған сұрақ беремін. Жеке жұмыс оқушылардың эргономика міндеттерінің бірін қолдану түсінігін қалыптастырады. Оқушыларды ойланту, жеке шешім қабылдау түсініктерін қалыптастырамын. “Ұшақ әдісі” арқылы жеке жұмысты орындауда оқушылардың алған білімдері қорытындыланады. Ойлары жинақтайды. Тиімді кері байланыс беремін. |
Оқушылардың алған білімдерінің сапасын анықтау мақсатында бағалау әдісін қолданамын. Тапсырманы орындау барысында оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып тиімді кері байланыс беріп отырамын. Қалыптастырушы бағалау бойынша топтар бір-бірін «Басбармақ» әдісі бойынша өзін-өзі бағалайды. Кері байланыс БББ әдісі арқылы алынады. білемін, білдім, білгім келеді
|
Оқушылар өз жұмыс ортасын қауіпсіз деңгейде жасақтап, денсаулық сапасын арттыру мақсатында әр түрлі жаттығуларды тиімді ұйымдастыра алады |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл бөлімде сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері, қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет? |
|||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
ақтаға А4
форматындағы қағазда әр топқа 3 суреттен ілінеді. Қағазға топтың
реттік номері жазылады. Әр топ өз тапсырмаларын біледі. Әр парақта
2 суреттен болады, екеуі бір-біріне ұқсас. 1, 2 топқа суреттерге
қарап сұрақ қойылады. Оларды салыстыру арқылы дұрыс жауабын
түсіндіріп береді.
ескриптор
ескриптор















