Материалдар / Эргономика ұғымы

Эргономика ұғымы

Материал туралы қысқаша түсінік
информатика пән мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
305
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 1

Мектеп-лицей «Жаушықұм»

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Ташкенбаев Нуржол

Сыныбы: 6

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Эргономика ұғымы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.4.1.1. Эргономика міндеттерін ойластыру және шешу (жоғары деңгейде жайлы және тиімді болу үшін)

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

- эргономика ұғымы жайлы түсіну;


Оқушылардың басым бөлігі:

- эргономика міндеттері жайлы түсіну

- алғашқы медициналық жәрдем көрсету тәсілдерін білу


Кейбір оқушылар:

- эргономика міндеттерінің тиімді болуын ойластыра алу

Бағалау критерийі:

- эргономика ұғымын түсіне алады;

- эргономика міндеттерін түсіне алады

- алғашқы медициналық жәрдем көрсету тәсілдерін түсіне алады,

- эргономика міндеттерінің тиімді болуын ойластыра алады

Тілдік мақсаттар:

Лексика және терминология. Термин сөздермен танысады

Эргономика-эргономика-ergonomics

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, талдау

Құндылықтарға баулу

Білім беру, денсаулық сақтау, өмір сапасын тұрақты жақсарту

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану (Электрлік және магниттік құбылыстар), технология (қауіпсіздік ережесі)

Алдыңғы білім

Компьютермен жұмыс істеу кезінде өзіне қалай зиян келтірмеу? (5-сынып)

Сабақ барысы:

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

(8 минут)

Сабаққа дайындық (2 минут)


Үй тапсырмасы

(6 минут)

топтық

Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру: шаттық шеңберін құру. 1, 2 сандарын санау арқылы арқылы 2 топқа бөлінеді.


Салыстыру әдісі

ТShape1 ақтаға А4 форматындағы қағазда әр топқа 3 суреттен ілінеді. Қағазға топтың реттік номері жазылады. Әр топ өз тапсырмаларын біледі. Әр парақта 2 суреттен болады, екеуі бір-біріне ұқсас. 1, 2 топқа суреттерге қарап сұрақ қойылады. Оларды салыстыру арқылы дұрыс жауабын түсіндіріп береді.

ДShape3 Shape2 Shape4 ескриптор

  • Суретті анықтайды;

  • Суретке қарап түсіндіреді


Қалыптастырушы бағалау бойынша топтар бір-бірін «Басбармақ» әдісі бойынша өзін-өзі бағалайды

Тапсырманың көрсетілуі

Критерий

Басбармақ жоғары

Өте жақсы

Басбармақ жанына

Жақсы орындалған

Басбармақ төмен

Орташа, әлі де толықтыру қажет


1) Тақта

2) А4 форматындағы дайын 6 дана сурет

Сабақтың ортасы

(22 минут)


Жұптық жұмыс

(9 минут)
















Жеке жұмыс

(6 минут)














Сергіту

(2 минут)





















Жеке жұмыс

(5 минут)


1-тапсырма. «Көршіңе баянда» әдісі

Информатика оқулығын ашамыз. 6-9 беттерді оқимыз. Оқып болғаннан кейін бір топ екінші топтың оқушыларымен жұптасып диалог құрады, бір-біріне оқулық бойынша оқығандарын түсіндіреді.








Д ескриптор

  • Оқулықтан тапсырманы оқиды;

  • Оқулықтан оқыған тапсырманы түсіндіреді, баяндайды


Тиімді кері байланыс беріледі


2-тапсырма. «Сұрақ-жауап» әдісі

Сұрақ

Жауабы

1.

Эргономика дегеніміз не?


2.

Эргономика сөзі грек тілінен аударғанда қандай мағына береді?


3.

Жұмыс үстелінің 7 эргономикасын жаз?


4.

Компьютермен жұмыс істеу кезінде орындауға міндетті 5 әрекетті жаз.


5.

Компьютермен жұмыс істеу кезінде тыйым салынған 3 әрекетті жаз.


6.

Техника қауіпсіздігінің 6 ережесін жаз.



Дескриптор

  • Сұрақтар бойынша жауап жазады

«Сергіту»










3-тапсырма.

Дескриптор

  • Электр тогымен зақымданғанда көрсетілетін іс-әрекеттерді кестеге толтырады;

  • Күйген кезде көрсетілетін іс-әрекеттерді кестеге толтырады;

  • Талып қалғанда көрсетілетін әрекеттерді кестеге толтырады


Тиімді кері байланыс беріледі

1) Информатика. 6-сынып оқулығы

Г.И.Салғараева, Г.Б.Илиясова, А.С.Маханова. – Астана: «Арман-ПВ» баспасы, 2018. – 176 бет.

















































1) Кеспе қағаздар



Сабақтың соңы

(10 минут)


Жеке жұмыс

(7 минут)



Кері байланыс

(2 минут)







Үйге тапсырма

(1 минут)

Өтілген тақырыпты қайталау үшін «Ұшақ» әдісі арқылы қорытындылаймын. Оқушылар қағаздан ұшақ жасайды. Ұшақтың екі қанатына тақырыпқа қатысты 2 сұрақ жазып 1 топ оқушылары 2 топқа, 2 топ оқушылары 1 топқа лақтырады.


Кері байланыс «БББ» әдісі арқылы алынады.

  1. Білемін

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ