2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Еріген заттың массалық үлесі

Еріген заттың массалық үлесі

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Тексерілді: Кикаева Т.А Абдикадирова Л.К


Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Бөлім:

8.3СЕрітінділер және ерігіштік

Педагогтің Т.А.Ә.

Болатжан Базарбай

Күні:

04.03.2025

Сынып: 8 «д»

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Еріген заттың массалық үлесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


8.3.4.5-еріген заттың массалық үлесі мен ерітіндінің белгілі массасы бойынша еріген заттың массасын есептеу

Сабақтың мақсаты

Еріген заттың массалық үлесі мен ерітіндінің белгілі массасы бойынша еріген заттың массасын есептеуді үйрену.

Құндылықтарға баулу : Жаңашылдық қалыптастыру


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


7 мин











Сабақтың ортасы


8 мин





І. Ұйымдастыр кезеңі: Амандасу , сыныптағы балаларды түгендеу.


Сыныпқа және оқушыларға толығымен көз жүгірту.


Психологиялық ахуал туғызу.


«Химиялық элементтердің атын қосып бір-біріне жылы лебіз айту»


Өткенге шолу «10 сөз » әдісі арқылы– өткен сабақтың мазмұнын сипаттайтын 10 сөзді айтады.


Сабақ мақсаты : Еріген заттың массалық үлесі мен ерітіндінің белгілі массасы бойынша еріген заттың массасын есептеуді үйрену.




Оқушылар мұғаліммен амандасады, бір-біріне тілек айтып жылы лебіздерін білдіреді.

Оқушылар топқа бөлінеді «Атом және молекула » әдісі арқылы.

Алдыңғы өткен сабаққа шолу жасап сабақ мазмұнын сипаттыйтын сөздерді айтады да өткен сабақтарды естеріне түсіреді.

Үй жұмысын мұғалімге көрсетеді, тақырыпты дәптерге көшіріп жазады.

Ынталандыру сөздері

«Жарайсың, тамаша, керемет»







Периодтық кесте




Топтық жұмыс «Жигсо» әдісі


1-тапсырма:


Жарақатты «маргансовкамен» дизенфекциялайды KMnO4 5% ерітіндісімен дизенфекциялайды 200 г ерітінді дайындау үшін судың және маргенцовканың қандай массаларын алу қажет?




Саралау: диолог арқылы қолдау

Оқушылар «Жигсо» әдісі арқылы топта тапсырманы орындайды.

Топ ішінде тақырыпты мұқият оқып талқылайды, ынтымақтаса отырып берілген тапсырманы орындайды. Әр сұрақтың дұрыс орындалуына топ мүшелері жауапкершілікті болу.



Дескриптор: 3 балл

1.Еріген заттың массалық үлесін есептеу формуласын дұрыс қолданады.
2.Ерітіндінің массасы бойынша еріген заттың массасын дұрыс есептейді.
3.Есептеулерін нақты және дұрыс орындайды, бірлігін және жауабын дұрыс жазады.


8 сынып химия оқулығы.

М.Қ.Оспанова

Алматы «мектеп» 2018


114бет 1 сұрақ

Пертодтық кесте

8 мин


















Жұптық жұмыс «Ойлан жұптас» әдісі




Төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз:





Ас содасының NaHCO3 0,5 молярлы 0,6л ерітіндісін даярлау үшін қажет ас содасының массасын есептеңдер.





Саралау :жеке қолдау арқылы.

«Ойлан жұптас» әдісі арқылы жұптасып тапсырманы орындайды..



Тақырыпты мұқият оқып талқылайды, ынтымақтаса отырып берілген тапсырманы орындайды. Әр сұрақтың дұрыс орындалуына топ мүшелері жауапкершілікті болу.




Дескриптор : 4 балл

1.Берілген деректерді (концентрация, көлем, молярлық масса) дұрыс анықтайды.
2.Зат мөлшерін анықтау үшін
n = C × V формуласын қолданады.
3.Ас содасының массасын есептеу үшін
m = n × M формуласын қолданады.
4.Молярлық массаны дұрыс есептеп, қажетті мәндерді формулаға дұрыс қояды.
5
.Қорытынды жауабын дұрыс шығарып, өлшем бірліктерін дұрыс жазады.


8 сынып химия оқулығы

М.Қ.Оспанова

Алматы «мектеп» 2018


144 бет 3 сұрақ




Периодтық кесте


8 мин









5 мин














4мин








Сабақтың соңы


5 мин







Жұптық жұмыс «Ойлан жұптас» әдісі


Қаныттың 15% -дық ерітіндісін жарты болғанша буландырады . Осы ерітіндідегі қаныттың массалық үдесін есептеңдер?



Функционалдық сауаттылық

Айжан дүкеннен 1 литрлік шырын сатып алды. Қаптамада шырынның құрамында 12% қант бар деп көрсетілген. Айжан осы шырынды 3 жасар інісіне беру қауіпсіз бе деп ойланды. Ол дәрігерлердің кішкентай балаларға күніне 25 г-нан артық қант тұтынбау керектігін оқыған.

Тапсырма:

  1. Айжан сатып алған шырында қанша грамм қант бар екенін есептеңіз.

  2. Бұл шырынның құрамындағы қант мөлшері інісіне ұсынылған күнделікті нормадан асып кете ме?

  3. Айжан қандай шешім қабылдауы керек және неге?

Бекіту тапсырмасы:

1.Еріген заттың массалық үлесі деген не?

2.Мольдік концентрация нені көрсетеді?

Белгілі молдік концентрацияны қалай дайындайды?

3. Судың температурасы ерігіштікке қалай әсер етеді?

4. 200 г ерітіндіде еріген заттың массалық үлесі 10% болса, еріген заттың массасын анықтаңыз.

5. Еріген заттың массасы мен ерітіндінің массасы арасында қандай байланыс бар?

6. 350 г қант ерітіндісінде қанттың массалық үлесі 20% құрайды. Қанша грамм қант ерітілген?


Сабақтың мақсатын тағы бір рет қайталау



Оқушы рефлексиясы:

Бүгінгі сабақта маған ең маңызды болған нәрсе.....

Маған түсініксіз болған нәрсе...

Практика барысында қолданам деген нәрсе...

Ойлан жұптас» әдісі арқылы жұптасып тапсырманы орындайды..

Тақырыпты мұқият оқып талқылайды, ынтымақтаса отырып берілген тапсырманы орындайды. Әр сұрақтың дұрыс орындалуына топ мүшелері жауапкершілікті болу.


Әр білім алушы өз алдына ойланып жауап береді.

Есептеу барысында :

  • Дәрігерлердің ұсынған қант мөлшері – тәулігіне 25 г

  • Шырындағы қант мөлшері – 120 г

Бұл інісінің күнделікті нормасынан 4,8 есе көп. Егер інісі шырынның 200 мл (1/5 бөлігін) ішсе

«Түйме дақ » әдісі арқылы сұрақтарға жылдам жауап береді


«Кесте толтыру» әдісі арқылы

1.Оқушылар сабақтың басты мақсаттарын, ұғым ,анықтама, формула ,мысалдарды кестеге жазып шығады.

2.Кейін олар өз жұмыстарын талқылап, сабақ мақсатына қаншалықты жеткенін бағалайды.


Оқушылар сабаққа кері байланыс жасайды.

Рефлекция жасайды

Дескриптор : 4 балл

1.Берілген мәліметтерді анықтайды (бастапқы ерітіндінің массалық үлесі – 15%).
2.Ерітінді массасының жартысы буланғанда қалған ерітіндінің массасын дұрыс анықтайды.
3.Қанттың бастапқы массасын дұрыс есептейді.
4.Буланғаннан кейінгі ерітіндінің жаңа массалық үлесін
w = (m_зат / m_ерітінді) × 100% формуласы арқылы есептейді.










Ынталандыру сөздері

«Жарайсың, тамаша, керемет»






Ашық журналдағы баллдарды бағаға айналдыру.

8 сынып химия оқулығы

М.Қ.Оспанова


144 бет 2 сұрақ






















Жариялаған:
Болатжан Базарбай
31 Наурыз 2025
73
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі