Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ерітінділер және ерігіштік
| Мектеп: «Абай атындағы орта мектебі»КММ |
Күні: 08.10.2018ж | Мұғалімнің аты-жөні:. Кубенгалиева
|
СЫНЫП: 8 | Қатысқандар саны: 25 | Қатыспағандар саны: 0 |
Сабақ тақырыбы | Еріген заттың массалық үлесі |
Оқу мақсаттары | Еріген заттың массалық үлесі белгілі ерітіндінің массасы бойынша еріген заттың массасын есептеу |
Сабақ мақсаттары | Ерітінді түрлерін біледі және еріген заттың массалық үлесі мен ерітіндіге анықтама бере алады, белгіленетін әрпі пен өлшем бірлігін жаза алады.
|
Бағалау критерийі | еріген заттың массалық үлесі және ерітіндінің концентрациясы туралы түсінік қалыптастырып, оны есептеуге және іс жүзінде қолдана білуге үйренеді. |
Тілдік мақсат |
Мәтіннің ішінен маңызды ақпараттарды анықтай алу және оны түсіндіре алу;Қойылған сұраққа дұрыс және нақты жауап беруЕріген зат пен ерітінді арасындағы сандық қатынасЗат массасының ерітінді массасына қатынасы |
Құндылықтарға баулу | Құрметтеу: оқушылардың топтық және өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіре отырып, бір-біріне құрметпен қарауға шақыру; |
Пәнаралық байланыс | Информатика, математика |
Алдыңғы оқу | Су –еріткіш. Заттардың суда ерігіштігі.Су адам өмірінде. |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Сабақтың басы10 мин | Сәлемдесу;Сыныпта жағымды атмосфера қалыптастыру; Түрлі түсті қағаздан жасалған қима көйлек арқылы топқа бөлу;Топбасшыларын сайлату;Бағалау парақшасын тарату; «Ой қозғау» әдісі1. Қандай су электр тогын жақсы өткізеді? Өзен суы ма,әлде жауын суы ма? Неге?2.Аквариумға неге қайнаған суды құюға болмайды? «Болжау» әдісіСтол үстінде құтыда сірке қышқылы(уксус) тұр. Сол сірке қышқылының сыртқы қағазына назар аударыңыздар. Не байқадыңыздар? Қағазда сірке қышқылының 70% көрсетілген. Бұл пайыздық көрсеткіш нені білдіреді?Кәуап жасау кезінде сірке қышқылының 9 % ерітіндісі қолданылады. Неге кәуап жасауда сірке қышқылының 70 % қолданылмайды? «Болжау» әдісі тапсырмаларына жауап беріп,өз ойларымен бөлісе отырып, жаңа сабақтың тақырыбын ашады.Сабақтың мақсатымен таныстыруБүгінгі сабақтың мақсаты:Ерітінді түрлерімен танысу және оларды ажырата білу.Формуланы есеп шығаруда қолдану. | Түрлі түсті қима қағаздар
Бағалау парақшасы
Слайд. Кеспе қағаздар«Ой қозғау» және «Болжау» әдістеріндегі сұрақтар ортақ қойылады.
|
Сабақтың ортасы20 минут
| Жаңа сабаққа байланысты сөздіктермен жұмыс атқарады.1 топМассалық үлесі 20%-дық ас тұзының (NaСІ) 50 г ерітіндісін дайындау үшін қанша тұз және қанша грамм су қажет?2 топ.Массалық үлесі 25%-дық қанттың 100 грамм ерітіндісін дайындау үшін қанша грамм қант және қанша грамм су қажет?3 топ.Массалық үлесі 15 %-дық ас содасының 80 г ерітіндісін дайындау үшін қанша грам ас содасы және қанша грамм су қажет? «Конверттегі сұрақтар» Сабақты бекіту мақсатында дарынды бала мен үлгерімі төмен оқушымен жұмыс жүргізу үшін табандылықты дамытуға арналған кеңейтілген тапсырмалар ұсынылады.Тапсырмалар блум таксономиясы арқылы жасалынған.Деңгейлік тапсырмаларды орындау барысында оқушыларды табандылыққа дағдыландыру үшін «Бағдаршам» әдісі қолданылады. |
Сілтеме: http://youtu..be/4ldDuxbiG9o
Әр топқа конверт , кеспе қағаздар |
Сабақтың соңы10минут | 1 топТ кестесі (Ішке сыртқа)Берілген формулалардан ерітінді тақырыбына арналған формулаларды бөліп жазу.2 топВенн диаграммасы
3 топ Ауызша есептеулер
Оқушылардың тақырып бойынша білім деңгейін тексеру үшін «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы кері байланыс жүргізіледі. Бағалау кезінде топбасшылар бағалайды,оқушының өзін-өзі бағалауы іске асады, ең соныңда жиынтық бағалау шығады.Жалпы сабақ бойынша кері байланыс бағалау ағашы бойынша жүзеге асады. | Формулалар жазылған кеспе қағаздар |
Қосымша ақпарат |
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс |
Табандылықты дамытуға арналған күрделендірілген тапсырмалар ұсынамын. Тапсырмаларды орындауға «Бағдаршам» әдісі арқылы көмек көрсетемін. | Сабақты қорытындылауға арналған тапсырмаларды «екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы бағалайтын болсам. Сабақтың соңында оқушыларды жиынтықтық бағалау бағалау критерийлеріне сәйкес жүргізіледі. |
|