Материалдар / Ерітінділер және ерігіштік
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ерітінділер және ерігіштік

Материал туралы қысқаша түсінік
Ерітінділер және ерігіштік
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
2279
7 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ерітінділер және ерігіштік







Мектеп: «Абай атындағы орта мектебі»КММ
Күні: 08.10.2018жМұғалімнің аты-жөні:. Кубенгалиева

СЫНЫП: 8 Қатысқандар саны: 25Қатыспағандар саны: 0
Сабақ тақырыбыЕріген заттың массалық үлесі
Оқу мақсаттарыЕріген заттың массалық үлесі белгілі ерітіндінің массасы бойынша еріген заттың массасын есептеу
Сабақ мақсаттарыЕрітінді түрлерін біледі және еріген заттың массалық үлесі мен ерітіндіге анықтама бере алады, белгіленетін әрпі пен өлшем бірлігін жаза алады.

Бағалау критерийі еріген заттың  массалық  үлесі  және  ерітіндінің   концентрациясы  туралы  түсінік қалыптастырып, оны  есептеуге және   іс жүзінде   қолдана  білуге үйренеді.
Тілдік мақсат

Мәтіннің ішінен маңызды ақпараттарды анықтай алу және оны түсіндіре алу;Қойылған сұраққа дұрыс және нақты жауап беруЕріген зат пен ерітінді арасындағы сандық қатынасЗат массасының ерітінді массасына қатынасы
Құндылықтарға баулуҚұрметтеу: оқушылардың топтық және өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіре отырып, бір-біріне құрметпен қарауға шақыру;
Пәнаралық байланысИнформатика, математика
Алдыңғы оқуСу –еріткіш. Заттардың суда ерігіштігі.Су адам өмірінде.
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
Сабақтың басы10 минСәлемдесу;Сыныпта жағымды атмосфера қалыптастыру; Түрлі түсті қағаздан жасалған қима көйлек арқылы топқа бөлу;Топбасшыларын сайлату;Бағалау парақшасын тарату; «Ой қозғау» әдісі1. Қандай су электр тогын жақсы өткізеді? Өзен суы ма,әлде жауын суы ма? Неге?2.Аквариумға неге қайнаған суды құюға болмайды? «Болжау» әдісі
  • Стол үстінде құтыда сірке қышқылы(уксус) тұр. Сол сірке қышқылының сыртқы қағазына назар аударыңыздар. Не байқадыңыздар? Қағазда сірке қышқылының 70% көрсетілген. Бұл пайыздық көрсеткіш нені білдіреді?
  • Кәуап жасау кезінде сірке қышқылының 9 % ерітіндісі қолданылады. Неге кәуап жасауда сірке қышқылының 70 % қолданылмайды?
  • «Болжау» әдісі тапсырмаларына жауап беріп,өз ойларымен бөлісе отырып, жаңа сабақтың тақырыбын ашады.Сабақтың мақсатымен таныстыруБүгінгі сабақтың мақсаты:Ерітінді түрлерімен танысу және оларды ажырата білу.Формуланы есеп шығаруда қолдану.
    Түрлі түсті қима қағаздар

    Бағалау парақшасы

















    Слайд. Кеспе қағаздар«Ой қозғау» және «Болжау» әдістеріндегі сұрақтар ортақ қойылады.







    Сабақтың ортасы20 минут







































    Жаңа сабаққа байланысты сөздіктермен жұмыс атқарады.1 топМассалық үлесі 20%-дық ас тұзының (NaСІ) 50 г ерітіндісін дайындау үшін қанша тұз және қанша грамм су қажет?2 топ.Массалық үлесі 25%-дық қанттың 100 грамм ерітіндісін дайындау үшін қанша грамм қант және қанша грамм су қажет?3 топ.Массалық үлесі 15 %-дық ас содасының 80 г ерітіндісін дайындау үшін қанша грам ас содасы және қанша грамм су қажет? «Конверттегі сұрақтар» Сабақты бекіту мақсатында дарынды бала мен үлгерімі төмен оқушымен жұмыс жүргізу үшін табандылықты дамытуға арналған кеңейтілген тапсырмалар ұсынылады.Тапсырмалар блум таксономиясы арқылы жасалынған.Деңгейлік тапсырмаларды орындау барысында оқушыларды табандылыққа дағдыландыру үшін «Бағдаршам» әдісі қолданылады.

    Сілтеме: http://youtu..be/4ldDuxbiG9o





























    Әр топқа конверт , кеспе қағаздар
    Сабақтың соңы10минут1 топТ кестесі (Ішке сыртқа)Берілген формулалардан ерітінді тақырыбына арналған формулаларды бөліп жазу.2 топВенн диаграммасы





    3 топ Ауызша есептеулер

    Оқушылардың тақырып бойынша білім деңгейін тексеру үшін «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы кері байланыс жүргізіледі. Бағалау кезінде топбасшылар бағалайды,оқушының өзін-өзі бағалауы іске асады, ең соныңда жиынтық бағалау шығады.Жалпы сабақ бойынша кері байланыс бағалау ағашы бойынша жүзеге асады.
    Формулалар жазылған кеспе қағаздар
    Қосымша ақпарат
    Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс
  • Табандылықты дамытуға арналған күрделендірілген тапсырмалар ұсынамын. Тапсырмаларды орындауға «Бағдаршам» әдісі арқылы көмек көрсетемін.
  • Сабақты қорытындылауға арналған тапсырмаларды «екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы бағалайтын болсам. Сабақтың соңында оқушыларды жиынтықтық бағалау бағалау критерийлеріне сәйкес жүргізіледі.









































    1 топ
    1Білу Ерітінді дегеніміз не?

    2Түсіну Ерітіндінің формуласын және өлшем бірлігін жаз

    3ҚолдануТұз қышқылының 0,25 л 15 %-дық (р-1,035 г/мл) ерітіндідегі массасын табыңдар.

    4Талдау Концентрлі және сұйытылған ерітінділерді салыстырыңдар

    5ЖинақтауБерілген үш ерітіндінің қайсысы қаныққан ерітінді?

    6Бағалау

    Күнделікті өмірде қолданылатын ерітінділерге мысал келтіріңдер?

    2 топ
    1Білу Еріген заттың массалық үлесі дегеніміз не?

    2ТүсінуЕріген заттың масалық үлесін және өлшем бірлігін жаз

    3ҚолдануМассасы 400 г 15 %-дық ерітінді дайындау үшін 25 %-дық және 10%-дық күкірт қышқылының ерітінділерінен қанша керек болады?

    4Талдау Қаныққан және қанықпаған, аса қаныққан ерітінділерді салыстырыңдар

    5ЖинақтауБерілген үш ерітіндінің қайсысы қаныққан ерітінді?

    6Бағалау

    Күнделікті өмірде қолданылатын еріткіштерге мысал келтіріңдер?





    3 топ
    1Білу Еріткіш дегеніміз не? Мысал келтір?

    2ТүсінуЕрітінді тығыздығын қай формуламен өрнектейміз және өлшем бірлігін жаз

    3Қолдану400 г суда 50 г тұзды ерітсе, ертінідінің проценттік концентрациясы қандай болатындығын есептеңдер

    4Талдау Еритін және ерімейтін заттарды салыстырыңдар

    5ЖинақтауБерілген үш стқанда –қаныққан,аса қаныққан және қанықпаған ерітінділер берілген.Әр стақандағы ерітіндіге 5 кристалл тұзы салынды.1 сатқанда тұз кристалы еріп кетті,2 стақанда түссіз суспензия түзілсе, ал 3 стақанда тұз кристалы өзгеріссіз жатыр.Түзілген ерітінділерлің қайсысы қанықан ерітінді болады?

    6Бағалау

    Конценрті және сұйытылған ерітінділерге мысал келтіріңдер?























    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!