Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Еркін түсу үдеуі.ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Сабақтың тақырыбы: 7санын қосу және азайту
Білім беру ұйымының атауы |
Луначарский атындағы орта мектеп |
||
Пәні: |
Математика |
||
Бөлім: |
|
||
Педагогтің аты-жөні: |
Қожаназар Айгерім Асетқызы |
|
|
Күні: |
18.11.22 |
||
Сынып: |
Қатыспағандар саны: |
||
Сабақтың тақырыбы: |
7 санын қосу және азайту |
||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
|
||
Сабақтың мақсаты |
оқушыларды 7 санын қосу кестесін және азайтудың сәйкес жағдайын тиянақтау, қосу мен азайтуды орындауға машықтандыру. |
||
Бағалау критерийлері |
-7 санына қатысты қосу амалдарын орындай алады; -7санына қатысты алу амалдарын орындай алады. |
||
Бастапқы білімдер: |
6 санын қосу және азайту |
||
Сабақтың барысы |
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдастыру 3 минут Үй жұмысын пысықтау 8 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: -оқушылармен сәлемдесу, -оқушыларды түгелдеу, - сабаққа назарын аудару Конфеттер арқылы топқа бөліну 3түрлі конфеттерді таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді.
«Балық қаңқасы» әдісі арқылы берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды. 1+6=7 1+5=6 2+6=8 2+4=6 3+6=9 3+3 =6 4+6=10 0+6=6
10-6=4 6-6=0 9-6=3 6-5=1 8-6=2 6-4=2 7-6=1 6-3=3 6-6=0 6-2=4 |
Оқушылар мұғаліммен сәлемдесіп, сабақта кім бар, кім жоқ екендігін мұғалімге хабардар етеді Берілген конфеттерді таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді. Бірдей конфет таңдаған оқушылар бір топ болады Оқушылар алдарына берілген балық қаңқасының ішіндегі есептерді келесі бетке өз бетінше орындайды. Жұптық тексеру арқылы берілген презентациядан қателерін тексереді. |
Дескриптор Оқушылар 6 санын басқа сандарға қоса алады.-1балл Оқушылар мәні 6 шығатын сандарды есептей алады-1балл Оқушылар басқа сандардан 6 санын ала алады-1балл Оқушылар 6 санынан басқа сандарды ала алады-1балл Әр есеп үшін-1балдан Жалпы балл:4 |
Конфеттер
Слайд 1 |
Сабақтың басы 7 мин |
«Көртышқанды ұр» ойыны 1+6=7 2+5=7 3+4=7 4+3=7 5+2=7 6+1=7 7-0=7 8-1=7 9-2=7 10-3=7 |
Wordwall қосымшасы арқылы мәні 7 санына тең болатын амалдарды табады. |
-Оқушылар 1саны мен 6 санының қосындысы 7 болатынын біледі-1балл -Оқушылар 2саны мен 5 санының қосындысы 7 болатынын біледі-1балл -Оқушылар 3саны мен 4 санының қосындысы 7 болатынын біледі-1балл -Оқушылар 5саны мен 2 санының қосындысы 7 болатынын біледі-1балл -Оқушылар 6саны мен 1 санының қосындысы 7 болатынын біледі-1балл -Оқушылар 7 санынан 0 санын азайта алады-1балл Оқушылар 8 санынан 1 санын азайта алады-1балл Оқушылар 9санынан 2 санын азайта алады-1балл Жалпы балл:10 |
|
Сабақтың ортасы 14 минут Сергіту сәті 3мин |
«Тауып көр» әдісі Үш топқа 3плакат беріледі. Бір топтың оқушылары екінші топтың оқушыларына 10 есептен құрастырады. Кейіннен бір бірімен плакат алмасып, берілген есептерді шығарады. Сергіту сәті https://www.youtube.com/watch?v=jAd4pYDM1T8 |
Оқушылар берілген плакатқа бір-біріне есеп құрастырады. Біткен соң бір- бірімен плакат алмасып, өздеріне берілген есепті топ болып шығарады. Оқушылар берілген видеодағы іс- әрекеттерді қайталап, сергіп алады. |
Дескриптор Оқушылар өз беттерінше есеп құрастыра алады-2балл Өзіне берілген есептерді шығара алады-2балл Плакатты әдемі етіп сәндей алады-2балл Жалпы балл:6 |
|
Бекіту 5 минут |
Сабақты қайталау мақсатында “Менің саған сұрағым бар” атты әдісті қолдану Бұл жерде кішкене допты немесе қағазды домалақтап алып әр оқушы сұрақ дайындап, жауабын қай оқушыдан білгісі келеді сол оқушыға лақтырады. Егер оқушы жауап бере алмаған жағдайда допты лақтырған оқушыға қайта лақтырып жауабын біледі Осылай оқушы сұрағын ғана дайындап қоймай оның жауабын да дайындап біліп отырады Ескерту: -Берілген есептерге 7 саны қатысуы қажет; -Бір жауап берген немесе сұрақ қойған оқушыға екінші рет лақтыруға болмайды. |
Бұл жерде кішкене допты немесе қағазды домалақтап алып әр оқушы сұрақ дайындап, жауабын қай оқушыдан білгісі келеді сол оқушыға лақтырады. Егер оқушы жауап бере алмаған жағдайда допты лақтырған оқушыға қайта лақтырып жауабын біледі Осылай оқушы сұрағын ғана дайындап қоймай оның жауабын да дайындап біліп отырады |
Дескриптор Оқушылар бүгінгі сабаққа қатысты сұрақ дайындай алады-1балл Берілген сұраққа жауап беріп, білімін бекіте алады-1балл Жалпы балл:2 |
Таза парақ
|
Сабақтың соңы. Рефлекция 3 мин |
«Баспалдақ» әдісі. Бүгінгі сабақты оқушылар қаншалықты меңгергенін баспалдақты бояу арқылы көрсетеді. Жоғарыдан санағанда Бірінші саты: өте жақсы түсіндім Екінші саты: жақсы түсіндім Үшінші саты: сұрағым бар Төртінші саты:мүлдем түсінбедім |
Бүгінгі сабақты оқушылар қаншалықты меңгергенін баспалдақты бояу арқылы көрсетеді. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |