«Ынталандыру »
әдісі арқылы жаңа сабақты ашу
«Көңілді
шарлар»
мультфильмінен үзінді
көрсету.
Кері
байланыс:
(Бала үні, сын тұрғысынан
ойлауы)
-«Күлдіргі шарлар» нелер
бейнеленген?
- Күлдіргі шарлардың
түстері қандай?
- Күлдіргі шарлар
қандай пішінге ұқсайды?
( ашық сұрақ қою
,сыни ойлау, бала үні,креативтілік
тікелей
бақылау,)
Топқа
бөлу:
Шарты: Үш түсті шарды қобдишадан
алып,сол түстер бойынша топқа бөлінеді.
(Жанама бақылау ,сараланған
тапсырма)
Сергіту
сәті:
Ал балалар,
тұрайық,
Алақанды
ұрайық.
Оңға қарай
бұрылып,
Солға қарай
бұрылып.
Бір отырып,бір
тұрып,
Бой сергітіп
алайық.
I-топ: «Көңілді
шарлар»
тапсырма
Шарты: Ермексазды саусақтармен мыжып
жұмсартады,оны алақанына салып күлдіргі шарларды, аңдарды нақтылап
мүсіндейді.
(Жалпылай
бақылау)
( Бала үні,сын тұрғысынан
ойлауы,креативтілігі ,саусақ моторикасы
дамиды.)
(Жұптық
жұмыс)
II- топ: «Қамырлы көжек »
тапсырма
Шарты: Ұнды су, қосылған дайын
қамырдан күлдіргі шардың (қоян,аю)
мүсінін жасайды.
(Сыни ойлау,бала
үні,креативтілік, 4К,қол моторикасы
дамиды)
(Топтық жұмыс,
тікелей бақылау)
-Балалар сендердің жасаған
бұйымдарыңды көрмеге
қоямыз.
Кері
байланыс: « күн,бұлт » әдісі арқылы
кері байланыс беріледі.
(Педагог жетекшілігімен
ойналатын
ойын)
Ойын: «
Дұрыс-бұрыс»
(сыни ойлауы
,бала үні, логикалық ойлауы
дамиды)
Шарты : Әр топқа
сұрақтар қойылады. Бала сұрақтың дұрыс -бұрысын ажыратып,көңіл
–күйді білдіретін орындықтың біріне
отырады.
Кері байланыс:
«Ашық микрофон» әдісі
-Балалар біз бүгін
мақсатымызға жеттік пе?
-Сендерге түсінікті
болды ма?
-Қандай тапсырманы орындағанда
қиындық туды?
|