«Жамбыл ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
Консультативтік пункттің 2024-2025 жылдарға арналған жұмыс жоспары бойынша қаңтардың 12-сі Айгөлек шағын орталығында ата-аналар мен
«Ерте жастағы балалардың балабақшаға психологиялық дайындығы» тақырыбында кеңес өтілді.
Әрбір отбасы үшін баланың балабақшаға бейімделуі маңызды қадам. Дәл осы кезеңде ересектер балаға бейімделу кезеңінен өтуге қалай көмектесу керектігін білу керек, ол отбасылық үй атмосферасынан мектепке дейінгі мекеменің жағдайына бір қалыпты ауысудан тұрады.
Балабақша – бала өміріндегі маңызды кезең, ұжымдық қарым-қатынастың алғашқы кезеңі, жаңа ортаны, бейтаныс адамдарды барлық балалар бірден және еш қиындықсыз қабылдай бермейді.
Балаланың балабақшаға психологиялық дайындығы. Бұл мәселе ең қиын және дамудың жеке ерекшеліктеріне байланысты кезең. Бұндай жағдайда баланың күйзелісін азайту жолдары. Қарапайым іс- әрекеттер баланың алаңдаушылығын азайтып, жаңа жағдайға бейімделуіне оң әсер етеді.
Сонымен баланы балабақшаға біртіндеп баулу ұсынылады. Ата-аналар мектепке дейінгі мекемеге барудың бірінші күніне өздерін және сәбиін алдын ала дайындауы керек. Үйде баланың күндізгі режимін (ұйқы, ойын, тамақтану) мектепке дейінгі білім беру мекемесінің режиміне сәйкес алдын-ала жасау қажет.
Демалыс күндері мектепке дейінгі білім беру мекемесінде қабылданған күн тәртібін ұстанған жөн, сәби үйреніп алғанша барлық іс-әрекеттерді қайталаған жөн.
Баланы ерте ұйықтатқан жөн, ұйықтар алдында барлық жағымды жақтарды ескере отырып, балабақша туралы сөйлескен жөн.
Алғашқы күндері балаңызды балабақшада екі сағаттан артық қалдыруға болмайды. Балабақшада қалу уақытын біртіндеп арттыру керек. 2-3 аптадан кейін (бұл кезең әр бала үшін жеке), баланың қалауымен тәрбиешінің ұсыныстарын ескере отырып, сіз оны күні бойы мектепке дейінгі білім беру мекемесінде қалдыра аласыз.
Міндетті түрде тәрбиешінің рөлі туралы сөйлесуді ұмытпаңыз. Көптеген балалар анам мені тастап, басқа біреудің тәтесіне берді деп қателеседі. Балаңызға тәрбиешіге қалай жүгіну керектігін, қажеттіліктеріңізді қалай дұрыс айту керектігін үйретіңіз.
Балаңызбен үйде "балабақша" ойынын ойнаңыз. Балалар тобында туындауы мүмкін бірнеше типтік жағдайларды жасаңыз. Балаңызға оларға жауап беруге көмектесетін бірнеше нұсқаны айтыңыз. Бұл арқылы сіз қарым – қатынас пен баланың жаңа ұжымға енуінің негізін қалайсыз-алдымен балалар, содан кейін мектеп, содан кейін ересек.
Тәрбиешімен және басқа ата-аналармен қарым-қатынасты сақтаңыз. Кішкентайыңыз кіммен дос екеніне қызығушылық танытыңыз, достықты қарсы алыңыз және көтермелеңіз. Баланың өміріне қатысыңыз, оның жетістіктері мен шығармашылығына қуаныңыз. Бұл ата-ана мен бала арасындағы берік қарым-қатынастың жақсы негізі.

Әлеуметтік педагог: Альжанова Ш.Ш.
Тәрбиеші : Қабылтай Н.Т.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Ерте жастағы балалардың балабақшаға психологиялық дайындығы»
«Ерте жастағы балалардың балабақшаға психологиялық дайындығы»
«Жамбыл ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
Консультативтік пункттің 2024-2025 жылдарға арналған жұмыс жоспары бойынша қаңтардың 12-сі Айгөлек шағын орталығында ата-аналар мен
«Ерте жастағы балалардың балабақшаға психологиялық дайындығы» тақырыбында кеңес өтілді.
Әрбір отбасы үшін баланың балабақшаға бейімделуі маңызды қадам. Дәл осы кезеңде ересектер балаға бейімделу кезеңінен өтуге қалай көмектесу керектігін білу керек, ол отбасылық үй атмосферасынан мектепке дейінгі мекеменің жағдайына бір қалыпты ауысудан тұрады.
Балабақша – бала өміріндегі маңызды кезең, ұжымдық қарым-қатынастың алғашқы кезеңі, жаңа ортаны, бейтаныс адамдарды барлық балалар бірден және еш қиындықсыз қабылдай бермейді.
Балаланың балабақшаға психологиялық дайындығы. Бұл мәселе ең қиын және дамудың жеке ерекшеліктеріне байланысты кезең. Бұндай жағдайда баланың күйзелісін азайту жолдары. Қарапайым іс- әрекеттер баланың алаңдаушылығын азайтып, жаңа жағдайға бейімделуіне оң әсер етеді.
Сонымен баланы балабақшаға біртіндеп баулу ұсынылады. Ата-аналар мектепке дейінгі мекемеге барудың бірінші күніне өздерін және сәбиін алдын ала дайындауы керек. Үйде баланың күндізгі режимін (ұйқы, ойын, тамақтану) мектепке дейінгі білім беру мекемесінің режиміне сәйкес алдын-ала жасау қажет.
Демалыс күндері мектепке дейінгі білім беру мекемесінде қабылданған күн тәртібін ұстанған жөн, сәби үйреніп алғанша барлық іс-әрекеттерді қайталаған жөн.
Баланы ерте ұйықтатқан жөн, ұйықтар алдында барлық жағымды жақтарды ескере отырып, балабақша туралы сөйлескен жөн.
Алғашқы күндері балаңызды балабақшада екі сағаттан артық қалдыруға болмайды. Балабақшада қалу уақытын біртіндеп арттыру керек. 2-3 аптадан кейін (бұл кезең әр бала үшін жеке), баланың қалауымен тәрбиешінің ұсыныстарын ескере отырып, сіз оны күні бойы мектепке дейінгі білім беру мекемесінде қалдыра аласыз.
Міндетті түрде тәрбиешінің рөлі туралы сөйлесуді ұмытпаңыз. Көптеген балалар анам мені тастап, басқа біреудің тәтесіне берді деп қателеседі. Балаңызға тәрбиешіге қалай жүгіну керектігін, қажеттіліктеріңізді қалай дұрыс айту керектігін үйретіңіз.
Балаңызбен үйде "балабақша" ойынын ойнаңыз. Балалар тобында туындауы мүмкін бірнеше типтік жағдайларды жасаңыз. Балаңызға оларға жауап беруге көмектесетін бірнеше нұсқаны айтыңыз. Бұл арқылы сіз қарым – қатынас пен баланың жаңа ұжымға енуінің негізін қалайсыз-алдымен балалар, содан кейін мектеп, содан кейін ересек.
Тәрбиешімен және басқа ата-аналармен қарым-қатынасты сақтаңыз. Кішкентайыңыз кіммен дос екеніне қызығушылық танытыңыз, достықты қарсы алыңыз және көтермелеңіз. Баланың өміріне қатысыңыз, оның жетістіктері мен шығармашылығына қуаныңыз. Бұл ата-ана мен бала арасындағы берік қарым-қатынастың жақсы негізі.

Әлеуметтік педагог: Альжанова Ш.Ш.
Тәрбиеші : Қабылтай Н.Т.
шағым қалдыра аласыз













