Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Өркениет: даму ерекшеліктері

    Алматы облысы Талдықорған қаласы Талдықорған жоғары политехникалық колледжі

    Сағат саны: 2 сағат

    Күні:05.08.20ж


    Мұғалімнің аты-жөні: Байтоғаева Ж.А

    Топ:С-911б


    Қатысқандар саны: 25

    Қатыспағандар саны: 0

    Сабақ тақырыбы

    Ерте көшпенділер дәуіріндегі Ұлы Дала өркениеті

    Зерттеу сұрағы

    Ұлы Дала өркениетінің ерекшеліктері қандай?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары.

    10.1.2.6 «Өркениет» ұғымын айқындау критерийлерін пайдалана отырып,Ұлы Дала көшпелі өркениетінің ерекшеліктерін сипаттау;


    Тарихи концепт (фокус)

    дәлел

    Сабақтың мақсаты

    Ұлы Дала көшпелі өркениетінің ерекшеліктерін анықтау.

    Бағалау

    критерийлері

    • Ұлы Дала көшпелі өркениетінің ерекшеліктерін біледі;

    • «өндіруші мал шаруашылығы, малға жеке меншік, жерге жеке меншіктің болмауы, мемлекеттік билік институты (ел идеясы, саяси орталығы-орда, хан билігі, құрылтай, хан кеңесі т.б.)» көшпенділер өркениетінің белгілері екендігін анықтайды


    Тілдік мақсаттар

    • Айтылым:

    • «Көшпелілерде өркениет болмаған» деген сұрақ төңірегінде пікірталас ұйымдастырылады.Туындаған сұрақтарға жауап беру үшін қажетті тіркестерді дұрыс қолдана білу.

    • Тыңдалым:

    • Тақырыпқа сәйкес бейнеролик тыңдап, тыңдалған ақпаратты талдайды немесе мұғалімнің айтуы түсіндіруі бойынша.

    • Жазылым: «Өзгеріс пен сабақтастықты анықтау» кестесімен жұмыс жасайды. Тест тапсырмасын орындау. /карточка ,кескін карта,жұмыс дәптері арқылы орындайды/жағдайды талдай отырып, нақты аргументтер келтіру, жүйелі жазу.

    • Оқылым. Оқушылар «өндіруші мал шаруашылығы» деген мәтін бойынша берілген сұрақтарға жауап береді.Деректермен және ақпаратық кезінде мәтінтінмен танысу. Оқулықпен жұмыс жасайды.


    Құндылықтарды дарыту

    Ұлы Дала көшпелі өркениетінің ерекшеліктерін сипаттау арқылы оқушылардың бойында «патриотизм» ,«өз елі үшін мақтаныш», «ұлттық сана-сезім» деген құндылықтары дамиды.

    -отансүйгіштік

    -ынтымақтастық

    Пәнаралық байланыстар

    Георгафия, Дүниежүзі тарихы.

    АКТ қолдану дағдылары

    Сабақ барысында интерактивті тақта арқылы таныстырылым жасалынады.

    Бейнематериал

    http://lms.nci.kz порталы

    Бастапқы білім

    Ұлы дала өркениетінің қайнар көзі және қалыптасуының ерекшеліктерін біледі.(энеолит, қола дәуірі)

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері /басы/

    Сабақтағы жоспарланғаніс-әрекет

    1.Психологиялық ахуал.

    «Шаттық шеңбері «Жүректен жүрекке»

    Тренинг арқылы амандасып тілектер айтады.

    2.Оқушылардың назарын шоғырландыру.

    2.Топқа біріктіру: Сурет арқылы

    №1 Жігер, №2 Қайрат, №3 Намыс, №4 Жалын

    «Менің көңіл-күйім неге ұқсайды » жаттығуы. Бейнетаспада суретті көңіл-күйге байланысты музыка ойнап тұрады.Ал оқушылар әр-түрлі көңіл-күй суреттеріне өз аттарын белгілейді.

    Бағалау парақшасымен таныстыру.

    «Қарлы кесек» стратегиясы бойынша үй тапсырмасы сұраймын.

    Мақсаты: оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін ескере отырып сұрақтар қою.

    Ресурстар

    Сергіту сәті





    Топқа бөлу.

    АКТ

    Стикер


    Жігер

    Қайрат

    Намыс

    Жалын


    Сабақтың ортасы

    5 минут

    БЫМ оқушыларға «Ұлы Дала Елі» эмблемасын көрсетіп, төмендегідей сұрақтар беріледі. Осы сұрақтардың төңірегінде сыныптық талқылау ұйымдастыруға болады.


    • Нені көрдіңіз?

    • Нені байқадыңыз?

    • Неліктен Қазақстан «Ұлы Дала Елі» деп аталады?


    М. Сынып оқушыларын сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырылады


    1 Слайд



















    ҚБ бағалау

    Сабақтың ортасы

    60-минут


    Зерттеу сұрақтары:

    • Ұлы Дала көшпелі өркениеті қалай ерекшеленеді?

    Жұптық жұмыс.Оқушыларға «өндіруші мал шаруашылығы» туралы ықшамдалған мәтін ұсынылады. Мәтін негізінде төмендегідей тапсырма орындалады. Оқушылар мәтін бойынша берілген сұрақтарға өз жауаптарын жазып, жауаптарын бір-бірімен алмастырады. Олар құрдастарының жұмысын тексеріп, толықтырады.

    .

    Тапсырма:

    • Көшпелілік дегеніміз не?

    • Көшпелі мал шаруашылығы қашан пайда болды?

    • Көшпелілерде өндіруші шаруашылықтың қандай түрі қалыптасты?

    • Көшпелілерде малға жеке меншік болды ма? әлде жерге жеке меншік болды ма?


    М.«Фрайер» әдісі бойынша оқушылардың білімін тексеріңіз.

    Дескрипторлар.

    • Ұлы дала өркениетінің анықтамасын анықтайды.

    • Сипаттама бере отырып мысал келтіреді.

    • Қорытынды шығарады.

    Жеке орындалатын жұмыстың критерийлері:

    • Берілген уақытты тиімді пайдалану;

    • Тапсырмаларды нұсқаулық бойынша орындау;

    • Құрдастарының жұмыс жасауына кедергі келтірмеу;

    • Сұрақ туындаған жағдайда оң қолын көтеріп мұғалімге белгі беру;

    • Тапсырманы уақытынан бұрын орындаған жағдайда жұмысын қайта тексеру;

    Бүкіл сыныптық жұмыс. Сынып тақтасына «Көшпелілерде өркениет болмады» деген тұжырым бар. Сіз мұндай көзқараспен қаншалықты келісесіз? Өз ойыңызды дәлелдеңіз» деп жазылады. Осы сұрақтардың төңірегінде пікірталас ұйымдастырылады.

    Постер қорғау:

    Т оқушыларды шағын топтарға біріктіріп, «мемлекеттік билік институты» туралы ықшамдалған мәтін ұсынылады. Сабақтың алдыңғы кезеңіндегі «өндіруші мал шаруашылығы» туралы мәтіннен алған білімдерін қолданып «Өзгеріс пен сабақтастықты анықтау» кестесімен жұмыс тапсырылады. Әр топ өз жұмыстарын постер ретінде жасап, сынып қабырғаларына іледі.

    «Галерея» әдісі бойынша оқушылар сыныпты аралап, әр постерге өзге түсті маркермен өз ұсыныстарын жазып қалдырады.

    Тапсырма: «Өзгеріс пен сабақтастықты анықтау» кестесі

    Уақыт кезеңі басындағы сипаттамалар

    Елеулі өзгерістер, бетбұрысты кезеңдер немесе оқиғалардың мысалдары (негізгі даталарды қоса алғанда)

    Уақыт кезеңі соңындағы сипаттамалар



    1.

    2.

    3.


    Мәнді/маңызды сабақтастықтар

    1.

    2.

    3.

    Орын алған өзгерістер мен сабақтастықтардың себептері

    1.

    2.

    3.

    Жаһандық контекст




    Топтық жұмыстың критерийлері:

    • Топ спикерін өзара тағайындау;

    • Берілген уақытты тиімді пайдалану;

    • Топтық жұмысқа барлық оқушы қатысу;

    • Өзге топ спикері жұмыс қорғаған кезде мұқият тыңдау;

    • Құрдастарының пікірін құрметтеу;


    М оқушылардың алған білімдерін жинақтау мақсатында сабақтың зерттеу сұрағына тоқталып, сыныптық талқылау ұйымдастыруға болады.

    Қ Маршрут әдісі: Ертедегі көшпелілер,сақ тайпаларының территориясын картаға түсіру.

    Дескрипторлар:

    1. Территорияларын анықтайды

    2. Сыртқы және ішкі саясатын ажыратады

    3. Шаруашылық түрлерін сипаттайды

    4. Қоғамдық ерекшеліктерін анықтайды

    5. Топтарды обьективті бағалайды

    Әр топқа бағалау кестесін таратыңыз.

    Өзара бағалауды ұйымдастырыңыз




    ҚБ бағалау мүмкіндігі бар












    Гумилев, Л. Н. Древние тюрки [Текст] / Л. Н. Гумилев. - М. : Т-ВО "Клышников, Комаров и К", 1993. - 513 с. http://www.e-reading.club/book.php?book=17524


    2 слайд

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Байтогаева Жаркын Аширжановна
    01 Маусым 2021
    1098
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ерте көшпенділер дәуіріндегі Ұлы Дала өркениеті

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ерте көшпенділер дәуіріндегі Ұлы Дала өркениеті

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мұғалімдерге арналған әдістемелік көмек
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Өркениет: даму ерекшеліктері

    Алматы облысы Талдықорған қаласы Талдықорған жоғары политехникалық колледжі

    Сағат саны: 2 сағат

    Күні:05.08.20ж


    Мұғалімнің аты-жөні: Байтоғаева Ж.А

    Топ:С-911б


    Қатысқандар саны: 25

    Қатыспағандар саны: 0

    Сабақ тақырыбы

    Ерте көшпенділер дәуіріндегі Ұлы Дала өркениеті

    Зерттеу сұрағы

    Ұлы Дала өркениетінің ерекшеліктері қандай?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары.

    10.1.2.6 «Өркениет» ұғымын айқындау критерийлерін пайдалана отырып,Ұлы Дала көшпелі өркениетінің ерекшеліктерін сипаттау;


    Тарихи концепт (фокус)

    дәлел

    Сабақтың мақсаты

    Ұлы Дала көшпелі өркениетінің ерекшеліктерін анықтау.

    Бағалау

    критерийлері

    • Ұлы Дала көшпелі өркениетінің ерекшеліктерін біледі;

    • «өндіруші мал шаруашылығы, малға жеке меншік, жерге жеке меншіктің болмауы, мемлекеттік билік институты (ел идеясы, саяси орталығы-орда, хан билігі, құрылтай, хан кеңесі т.б.)» көшпенділер өркениетінің белгілері екендігін анықтайды


    Тілдік мақсаттар

    • Айтылым:

    • «Көшпелілерде өркениет болмаған» деген сұрақ төңірегінде пікірталас ұйымдастырылады.Туындаған сұрақтарға жауап беру үшін қажетті тіркестерді дұрыс қолдана білу.

    • Тыңдалым:

    • Тақырыпқа сәйкес бейнеролик тыңдап, тыңдалған ақпаратты талдайды немесе мұғалімнің айтуы түсіндіруі бойынша.

    • Жазылым: «Өзгеріс пен сабақтастықты анықтау» кестесімен жұмыс жасайды. Тест тапсырмасын орындау. /карточка ,кескін карта,жұмыс дәптері арқылы орындайды/жағдайды талдай отырып, нақты аргументтер келтіру, жүйелі жазу.

    • Оқылым. Оқушылар «өндіруші мал шаруашылығы» деген мәтін бойынша берілген сұрақтарға жауап береді.Деректермен және ақпаратық кезінде мәтінтінмен танысу. Оқулықпен жұмыс жасайды.


    Құндылықтарды дарыту

    Ұлы Дала көшпелі өркениетінің ерекшеліктерін сипаттау арқылы оқушылардың бойында «патриотизм» ,«өз елі үшін мақтаныш», «ұлттық сана-сезім» деген құндылықтары дамиды.

    -отансүйгіштік

    -ынтымақтастық

    Пәнаралық байланыстар

    Георгафия, Дүниежүзі тарихы.

    АКТ қолдану дағдылары

    Сабақ барысында интерактивті тақта арқылы таныстырылым жасалынады.

    Бейнематериал

    http://lms.nci.kz порталы

    Бастапқы білім

    Ұлы дала өркениетінің қайнар көзі және қалыптасуының ерекшеліктерін біледі.(энеолит, қола дәуірі)

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері /басы/

    Сабақтағы жоспарланғаніс-әрекет

    1.Психологиялық ахуал.

    «Шаттық шеңбері «Жүректен жүрекке»

    Тренинг арқылы амандасып тілектер айтады.

    2.Оқушылардың назарын шоғырландыру.

    2.Топқа біріктіру: Сурет арқылы

    №1 Жігер, №2 Қайрат, №3 Намыс, №4 Жалын

    «Менің көңіл-күйім неге ұқсайды » жаттығуы. Бейнетаспада суретті көңіл-күйге байланысты музыка ойнап тұрады.Ал оқушылар әр-түрлі көңіл-күй суреттеріне өз аттарын белгілейді.

    Бағалау парақшасымен таныстыру.

    «Қарлы кесек» стратегиясы бойынша үй тапсырмасы сұраймын.

    Мақсаты: оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін ескере отырып сұрақтар қою.

    Ресурстар

    Сергіту сәті





    Топқа бөлу.

    АКТ

    Стикер


    Жігер

    Қайрат

    Намыс

    Жалын


    Сабақтың ортасы

    5 минут

    БЫМ оқушыларға «Ұлы Дала Елі» эмблемасын көрсетіп, төмендегідей сұрақтар беріледі. Осы сұрақтардың төңірегінде сыныптық талқылау ұйымдастыруға болады.


    • Нені көрдіңіз?

    • Нені байқадыңыз?

    • Неліктен Қазақстан «Ұлы Дала Елі» деп аталады?


    М. Сынып оқушыларын сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырылады


    1 Слайд



















    ҚБ бағалау

    Сабақтың ортасы

    60-минут


    Зерттеу сұрақтары:

    • Ұлы Дала көшпелі өркениеті қалай ерекшеленеді?

    Жұптық жұмыс.Оқушыларға «өндіруші мал шаруашылығы» туралы ықшамдалған мәтін ұсынылады. Мәтін негізінде төмендегідей тапсырма орындалады. Оқушылар мәтін бойынша берілген сұрақтарға өз жауаптарын жазып, жауаптарын бір-бірімен алмастырады. Олар құрдастарының жұмысын тексеріп, толықтырады.

    .

    Тапсырма:

    • Көшпелілік дегеніміз не?

    • Көшпелі мал шаруашылығы қашан пайда болды?

    • Көшпелілерде өндіруші шаруашылықтың қандай түрі қалыптасты?

    • Көшпелілерде малға жеке меншік болды ма? әлде жерге жеке меншік болды ма?


    М.«Фрайер» әдісі бойынша оқушылардың білімін тексеріңіз.

    Дескрипторлар.

    • Ұлы дала өркениетінің анықтамасын анықтайды.

    • Сипаттама бере отырып мысал келтіреді.

    • Қорытынды шығарады.

    Жеке орындалатын жұмыстың критерийлері:

    • Берілген уақытты тиімді пайдалану;

    • Тапсырмаларды нұсқаулық бойынша орындау;

    • Құрдастарының жұмыс жасауына кедергі келтірмеу;

    • Сұрақ туындаған жағдайда оң қолын көтеріп мұғалімге белгі беру;

    • Тапсырманы уақытынан бұрын орындаған жағдайда жұмысын қайта тексеру;

    Бүкіл сыныптық жұмыс. Сынып тақтасына «Көшпелілерде өркениет болмады» деген тұжырым бар. Сіз мұндай көзқараспен қаншалықты келісесіз? Өз ойыңызды дәлелдеңіз» деп жазылады. Осы сұрақтардың төңірегінде пікірталас ұйымдастырылады.

    Постер қорғау:

    Т оқушыларды шағын топтарға біріктіріп, «мемлекеттік билік институты» туралы ықшамдалған мәтін ұсынылады. Сабақтың алдыңғы кезеңіндегі «өндіруші мал шаруашылығы» туралы мәтіннен алған білімдерін қолданып «Өзгеріс пен сабақтастықты анықтау» кестесімен жұмыс тапсырылады. Әр топ өз жұмыстарын постер ретінде жасап, сынып қабырғаларына іледі.

    «Галерея» әдісі бойынша оқушылар сыныпты аралап, әр постерге өзге түсті маркермен өз ұсыныстарын жазып қалдырады.

    Тапсырма: «Өзгеріс пен сабақтастықты анықтау» кестесі

    Уақыт кезеңі басындағы сипаттамалар

    Елеулі өзгерістер, бетбұрысты кезеңдер немесе оқиғалардың мысалдары (негізгі даталарды қоса алғанда)

    Уақыт кезеңі соңындағы сипаттамалар



    1.

    2.

    3.


    Мәнді/маңызды сабақтастықтар

    1.

    2.

    3.

    Орын алған өзгерістер мен сабақтастықтардың себептері

    1.

    2.

    3.

    Жаһандық контекст




    Топтық жұмыстың критерийлері:

    • Топ спикерін өзара тағайындау;

    • Берілген уақытты тиімді пайдалану;

    • Топтық жұмысқа барлық оқушы қатысу;

    • Өзге топ спикері жұмыс қорғаған кезде мұқият тыңдау;

    • Құрдастарының пікірін құрметтеу;


    М оқушылардың алған білімдерін жинақтау мақсатында сабақтың зерттеу сұрағына тоқталып, сыныптық талқылау ұйымдастыруға болады.

    Қ Маршрут әдісі: Ертедегі көшпелілер,сақ тайпаларының территориясын картаға түсіру.

    Дескрипторлар:

    1. Территорияларын анықтайды

    2. Сыртқы және ішкі саясатын ажыратады

    3. Шаруашылық түрлерін сипаттайды

    4. Қоғамдық ерекшеліктерін анықтайды

    5. Топтарды обьективті бағалайды

    Әр топқа бағалау кестесін таратыңыз.

    Өзара бағалауды ұйымдастырыңыз




    ҚБ бағалау мүмкіндігі бар












    Гумилев, Л. Н. Древние тюрки [Текст] / Л. Н. Гумилев. - М. : Т-ВО "Клышников, Комаров и К", 1993. - 513 с. http://www.e-reading.club/book.php?book=17524


    2 слайд

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Сабақ жоспары Басқа
    01.06.2021
    1098
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Байтогаева Жаркын Аширжановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации