|
Өркениет: даму ерекшеліктері |
Алматы облысы Талдықорған қаласы Талдықорған жоғары политехникалық колледжі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сағат саны: 2 сағат |
Күні:05.08.20ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Байтоғаева Ж.А |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Топ:С-911б |
Қатысқандар саны: 25 Қатыспағандар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Ерте көшпенділер дәуіріндегі Ұлы Дала өркениеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Зерттеу сұрағы |
Ұлы Дала өркениетінің ерекшеліктері қандай? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары. |
10.1.2.6 «Өркениет» ұғымын айқындау критерийлерін пайдалана отырып,Ұлы Дала көшпелі өркениетінің ерекшеліктерін сипаттау; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тарихи концепт (фокус) |
дәлел |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Ұлы Дала көшпелі өркениетінің ерекшеліктерін анықтау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Ұлы Дала көшпелі өркениетінің ерекшеліктерін сипаттау арқылы оқушылардың бойында «патриотизм» ,«өз елі үшін мақтаныш», «ұлттық сана-сезім» деген құндылықтары дамиды. -отансүйгіштік -ынтымақтастық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Георгафия, Дүниежүзі тарихы. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Сабақ барысында интерактивті тақта арқылы таныстырылым жасалынады. Бейнематериал http://lms.nci.kz порталы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Ұлы дала өркениетінің қайнар көзі және қалыптасуының ерекшеліктерін біледі.(энеолит, қола дәуірі) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері /басы/ |
Сабақтағы жоспарланғаніс-әрекет 1.Психологиялық ахуал. «Шаттық шеңбері «Жүректен жүрекке» Тренинг арқылы амандасып тілектер айтады. 2.Оқушылардың назарын шоғырландыру. 2.Топқа біріктіру: Сурет арқылы №1 Жігер, №2 Қайрат, №3 Намыс, №4 Жалын «Менің көңіл-күйім неге ұқсайды » жаттығуы. Бейнетаспада суретті көңіл-күйге байланысты музыка ойнап тұрады.Ал оқушылар әр-түрлі көңіл-күй суреттеріне өз аттарын белгілейді. Бағалау парақшасымен таныстыру. «Қарлы кесек» стратегиясы бойынша үй тапсырмасы сұраймын. Мақсаты: оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін ескере отырып сұрақтар қою. |
Ресурстар Сергіту сәті
Топқа бөлу. АКТ Стикер
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5 минут |
БЫМ оқушыларға «Ұлы Дала
Елі» эмблемасын көрсетіп, төмендегідей сұрақтар беріледі. Осы
сұрақтардың төңірегінде сыныптық талқылау ұйымдастыруға
болады.
М. Сынып оқушыларын сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырылады |
1 Слайд
ҚБ бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 60-минут
|
Зерттеу сұрақтары:
Жұптық жұмыс.Оқушыларға «өндіруші мал шаруашылығы» туралы ықшамдалған мәтін ұсынылады. Мәтін негізінде төмендегідей тапсырма орындалады. Оқушылар мәтін бойынша берілген сұрақтарға өз жауаптарын жазып, жауаптарын бір-бірімен алмастырады. Олар құрдастарының жұмысын тексеріп, толықтырады. . Тапсырма:
М.«Фрайер» әдісі бойынша оқушылардың білімін тексеріңіз. Дескрипторлар.
Жеке орындалатын жұмыстың критерийлері:
Бүкіл сыныптық жұмыс. Сынып тақтасына «Көшпелілерде өркениет болмады» деген тұжырым бар. Сіз мұндай көзқараспен қаншалықты келісесіз? Өз ойыңызды дәлелдеңіз» деп жазылады. Осы сұрақтардың төңірегінде пікірталас ұйымдастырылады. Постер қорғау: Т оқушыларды шағын топтарға біріктіріп, «мемлекеттік билік институты» туралы ықшамдалған мәтін ұсынылады. Сабақтың алдыңғы кезеңіндегі «өндіруші мал шаруашылығы» туралы мәтіннен алған білімдерін қолданып «Өзгеріс пен сабақтастықты анықтау» кестесімен жұмыс тапсырылады. Әр топ өз жұмыстарын постер ретінде жасап, сынып қабырғаларына іледі. «Галерея» әдісі бойынша оқушылар сыныпты аралап, әр постерге өзге түсті маркермен өз ұсыныстарын жазып қалдырады. Тапсырма: «Өзгеріс пен сабақтастықты анықтау» кестесі
Топтық жұмыстың критерийлері:
М оқушылардың алған білімдерін жинақтау мақсатында сабақтың зерттеу сұрағына тоқталып, сыныптық талқылау ұйымдастыруға болады. Қ Маршрут әдісі: Ертедегі көшпелілер,сақ тайпаларының территориясын картаға түсіру. Дескрипторлар:
Әр топқа бағалау кестесін таратыңыз. Өзара бағалауды ұйымдастырыңыз
|
ҚБ бағалау мүмкіндігі бар
Гумилев, Л. Н. Древние тюрки [Текст] / Л. Н. Гумилев. - М. : Т-ВО "Клышников, Комаров и К", 1993. - 513 с. http://www.e-reading.club/book.php?book=17524
2 слайд
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Байтогаева Жаркын АширжановнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ерте көшпенділер дәуіріндегі Ұлы Дала өркениеті
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ерте көшпенділер дәуіріндегі Ұлы Дала өркениетіМатериал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған әдістемелік көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||














