Басы
|
(Ұ)
Ұйымдастыру кезеңі:
-
Сәлемдесу.
-
Оқушыларды түгендеу.
Психологиялық ахуал орнату.
–
Балалар,
бір-біріміздің қолымыздан ұстап,
алақан
арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай
қуаныш!
|
Оңға, оңға түзу
тұр, Солға, солға түзу
тұр. Артқа қарай бір
адым Алдыға қарай бір
адым Жоғары төмен
қарайық Орнымызды
табайық.
|
Мадақтау
Шапалақ
смайликтер
|
През/қ
слайд
Суреттер
Сызбалар
|
Ортасы
|
Ұжымдық
жұмыс
«Доп лақтыру»
әдісі
-Сенің
достарың көп пе?
-Достарыңды
жақсы көресің бе??
-Достарыңа
көмектесесің бе?
-Достарыңмен
нешеде ойнауға шығасың?
Сабақтың
күтілетін нәтижесімен таныстыру:
– Балалар,
сендер бүгін сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайсыңдар. Парталас
достарыңмен диалог құрасыңдар, сұрақтарға жауап беріп, уақытты
анықтай аласыңдар.
Оқулықпен
жұмыс
Сөздік жұмысы «Жаңа
сөздер):
Қашан? дейін, кейін,
кешке, ерте, кеш.
-
Сурет мазмұны бойынша әңгіме
құрау.
Оқушыларды оқыту,
қайталау жұмыстарын жүргізу.
ә) Жауап
болған сөйлемдер
неше
сөйлемнен тұратынын анықтату.
-
Қажетті
сөйлемді (Мен барамын) бөліп алып, оны сөздерге (Мен, барамын)
ажырату. Сөйлемдегі сөз санын анықтау.
Дыбыстардың айтылу
ерекшелігімен танысу.
«Дыбысты
естиміз, әріпті көреміз және жазамыз» қорытынды пікірін тәжірибе
жүзінде меңгеру.
-
тапсырма
-
Оқулықтың
74-бетінде берілген сұрақтарға жауап береді.
Сергіту
сәті
«Көкөністер арқылы
ұрысамыз»
Бұл ойында балалар ұрысқан
кезде бір-біріне жаман сөздердің орнына көкөністердің атаулары
арқылы ұрысады.
2-тапсырма.
Оқы.
Жеке
жұмыс
Мұғалім оқушыларды демеп,
бағыт- бағдар беріп отырады.
Жеке
жұмыс
3-
тапсырма
Мұғалім оқушылардың қателескен
тұстарына назар аударады, жөндеу үшін жұмыс
жасайды.
Оқушыларға қосымша сұрақтар
қояды.
4-
тапсырма
Оқушылар кестемен жұмыс
жасайды, мұғалім бағыт- бағдар
береді.
7-
тапсырма
Жұптық
жұмыс
Мұғалім бағыт- бағдар береді,
қосымша сұрақтар қойып,
толықтырады.
5-
тапсырма
Жеке
жұмыс
|
Сұрақтарға
жауап береді
Күтілетін
нәтижені мұқият тыңдайды.
*Сен қашан
тұрасың?
*Сен түске дейін не
істейсің?
*Сен түстен кейін не
істейсің?
*Сен кешке не
істейсің?
Оқылым Айтылым
Мен түске дейін мектепке
барамын.
Сен түстен кейін күреске/
гимнастикаға барасың.
Ол кешке футбол
ойнайды.
Сіз ерте/ кеш
жатасыз.
«Менің алғашқы
сөздігім» кітабынан «ерте», «кеш» «қашан?» сөздерінің түсіндірмесін
мұғалімнің көмегімен тауып оқиды.
Саша нешінші сыныпта оқиды?
Ол кешке дейін не істейді?
Оның әрекеті дұрыс па?
Оқылым
Берілген мәтінді оқиды,
қою қаріппен берілген сөздерге сұрақ
қояды.
Мен таңертең ерте
тұрамын. Түске дейін мектепке барамын. Сағат бірде үйге
келемін.Тамақ ішемін. Түстен кейін сабақ оқимын. Теледидар көремін.
Сегізде тамақ ішемін.
Айтылым
Сағат неше
болды?
Бұл қай
кез?
Сен не істейсің
?
Жауап
бер.
кеш
ерте
Айтылым
Кесте бойынша оқушылар
бір- біріне сұрақ қояды, жауап береді.
Ұйқыдан
тұрамын,
жуынамын
|
Сабақ
оқимын,
Кітап
оқимын,
ас
ішемін
|
Үйге
барамын
Сурет
саламын
|
Айтылым
Диалогты толықтырады.
-Сен таңертең нешеде тұрасың?- Мен ... 7- де
тұрамын
-Сен түске дейін қайда барасың?- Мен ... мектепке
барамын.
-Сен түсте не істейсің?- Мен түсте үйге ..., ...
ішемін.
Жазылым
Тиісті қосымшаны жалғап жазады.
1.Бұл- менің інім. 2.Ол таңертең жеті ... (-да,-де)
тұрады.
|
Ауызша кері байланыс
беру
Оқушылар өзара бағалау тәсілін
қолданады
«Білім
ағашы»
|
«Уақыт мерзімі»
плакаты
Сөз сөйлем
сызбалары
Күн реті
суреттері
Сағат
Интербелсенді
тақта
«Мезгіл , уақыт»
плакаты
|
Соңы
|
Бекіту және
саралау
Саралау
тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:
-
деңгей:
Дыбыс
сызбасын оқы. Дыбыс сызбасы қай сурет атауына сәйкес келетінін
анықта.
-
деңгей:
Сөздікпен
жұмыс жасайды
-
деңгей:
кешке ,
ерте, кеш сөздерімен сөйлем
құра.
«Сөз
тану» тыңдау материалымен
жұмыс Мұғалімнің өлеңнің мағынасымен жұмысты QR немесе үнтаспадан
тыңдату арқылы ұйымдастыруы.
Қоңырау
қағылды
Алғашқы
арынды
Сыныпқа
балалар
Кезекпен
ағылды
|
Оқушылар өздеріне берілген
саралау тапсырмаларын орындайды.
-
деңгейдегі оқушылар дыбыс
сызбасы қай сурет атауына сәйкес екендігін
анықтайды: қашан?
-
деңгейдегі сөздікпен жұмыс
жасаайды
-
деңгейдегі
оқушылар кешке, ерте,
кеш сөздерімен сөйлем
құрайды.
1. Оқушылар
өлеңді тыңдайды.
Есте
сақта:
Сен таңертең
не істейсің?
Сен түске
дейін, түсте, түстен кейін не істейсің?
Ерте
ұйықтаймын
|
|
Қазақ
тілі
Үнтаспа.
«Алматыкітап», 2019
|