Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні 11.04.2018ж
Тобы:Санаторлық тобы.
Білім саласы : Таным
Бөлімі : Сенсорика
Тақырыбы: Геометриялық пішінділер еліне саяхат.
Мақсаты: Балаларды геометриялық пішінділер(үшбұрыш, шеңбер,шаршы,тіктөртбұрыш)түстері(қызыл,сары,көк)түстеріне,пішініне қарай(үлкен-кіші)топтастыруға үйрету.
Балалардың қол саусақ моторикасын дамыту,ойынға белсенділігімен қызығушығын арттыру.
Керекті құралдар: көрнекілік суреттер,жыл мезгілдері,түстер, геометриялық пішінділер, Бауырсақ ертегісінің кейіпкерлері (бауырсақ,қоян,қасқыр, аю, түлкі),түрлі-түсті бояу.
Әдіс-тәсілдері: Дьенеш технологиясы,дәстүрден тыс технология, сұрақ-жауап, ойындар,гүл суретін салу. Билингвальды компонент:қызыл-красный-red,сары-желтый-yellou,көк-синий-blue, жасыл-зеленый-green.
|
Оқу іс-әрекеті |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбер Қәне,қане тұрамыз, Үлкен шеңбер құрамыз. Көбелек болып ұшамыз |
Балалар қимыл-қозғалыспен шаттық шеңберін жасайды. Қайталайды -Сәлеметсіздер ме! |
|
Ізденуші- ұйымдастырушылық |
Жыл мезгілдері: Көктем,жаз,күз,қыс. Оларды түстерге бөлу көктем- жасыл,жаз- қызыл,күз-сары,қыс-көк. Ғажайып сәт, дәстүрден тыс(белбеу),пішінділер(үшбұрыш, шеңбер,шаршы,тіктөртбұрыш) Бауырсақ ертегісінің кейіпкерлері (бауырсақ,қоян,қасқыр, аю, түлкі). Ойын:Пішінділерді түсіне қарай топтастыру. Ойын:Түстері әр түрлі:пішінділерді топтастыру. Паровоз ойыны. Ойын:Үйінді тап. Сергіту сәті. Қәне,қане тұрамыз, Үлкен шеңбер құрамыз. Қоян болып сеіріп, Орнымызды табамыз. Гүл суретін салу. |
Көктем,жаз,күз,қыс. Көктем- жасыл,жаз- қызыл,күз-сары,қыс-көк. Бауырсақ қонаққа келеді. қоян,қасқыр, аю, түлкі. үшбұрыш, шеңбер,шаршы,тіктөртбұрыш Дьенеш блогы. түстері(қызыл,сары,көк). Пішінділер(үшбұрыш, шеңбер,шаршы,тіктөртбұрыш). Пішінділерді орналастыру. Қоян,тиын,аю,чебурашка. Балалар қимыл-қозғалыспен шаттық шеңберін жасайды. Түрлі-түсті бояулар қызыл,сары,көк. |
|
Рефлексиялық түзетушілік |
Кел балалар тұрайық. Шеңберді біз құрайық. Көріскенше күн жақсы. Сау-саламат болайық |
Балалар өздерін бағалайды және көңіл-күйлер қандай. (смайлик,бауырсақ)арқылы. Сауболыңыз! |
Күтілетін нәтиже:
Жасайды:. Ойын,суретін салу. қол саусақ моторикасын дамыту,
Түсінеді : геометриялық пішіндерді түстеріне,пішініне қарай топтастырады
Қолданады: геометриялық пішіндерді,түстерді атауды.
МҚКК”Айналайын “балабақшасы.
Ашық сабақ.
Сенсорика.
Тақрыбы:Геометриялық пішінділер еліне саяхат.
Санаторлық тобы.
Тәрбиеші:Бейсенова Айжан Бектурсыновна
2018ж
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ертегі еліне саяхат
Ертегі еліне саяхат
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні 11.04.2018ж
Тобы:Санаторлық тобы.
Білім саласы : Таным
Бөлімі : Сенсорика
Тақырыбы: Геометриялық пішінділер еліне саяхат.
Мақсаты: Балаларды геометриялық пішінділер(үшбұрыш, шеңбер,шаршы,тіктөртбұрыш)түстері(қызыл,сары,көк)түстеріне,пішініне қарай(үлкен-кіші)топтастыруға үйрету.
Балалардың қол саусақ моторикасын дамыту,ойынға белсенділігімен қызығушығын арттыру.
Керекті құралдар: көрнекілік суреттер,жыл мезгілдері,түстер, геометриялық пішінділер, Бауырсақ ертегісінің кейіпкерлері (бауырсақ,қоян,қасқыр, аю, түлкі),түрлі-түсті бояу.
Әдіс-тәсілдері: Дьенеш технологиясы,дәстүрден тыс технология, сұрақ-жауап, ойындар,гүл суретін салу. Билингвальды компонент:қызыл-красный-red,сары-желтый-yellou,көк-синий-blue, жасыл-зеленый-green.
|
Оқу іс-әрекеті |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбер Қәне,қане тұрамыз, Үлкен шеңбер құрамыз. Көбелек болып ұшамыз |
Балалар қимыл-қозғалыспен шаттық шеңберін жасайды. Қайталайды -Сәлеметсіздер ме! |
|
Ізденуші- ұйымдастырушылық |
Жыл мезгілдері: Көктем,жаз,күз,қыс. Оларды түстерге бөлу көктем- жасыл,жаз- қызыл,күз-сары,қыс-көк. Ғажайып сәт, дәстүрден тыс(белбеу),пішінділер(үшбұрыш, шеңбер,шаршы,тіктөртбұрыш) Бауырсақ ертегісінің кейіпкерлері (бауырсақ,қоян,қасқыр, аю, түлкі). Ойын:Пішінділерді түсіне қарай топтастыру. Ойын:Түстері әр түрлі:пішінділерді топтастыру. Паровоз ойыны. Ойын:Үйінді тап. Сергіту сәті. Қәне,қане тұрамыз, Үлкен шеңбер құрамыз. Қоян болып сеіріп, Орнымызды табамыз. Гүл суретін салу. |
Көктем,жаз,күз,қыс. Көктем- жасыл,жаз- қызыл,күз-сары,қыс-көк. Бауырсақ қонаққа келеді. қоян,қасқыр, аю, түлкі. үшбұрыш, шеңбер,шаршы,тіктөртбұрыш Дьенеш блогы. түстері(қызыл,сары,көк). Пішінділер(үшбұрыш, шеңбер,шаршы,тіктөртбұрыш). Пішінділерді орналастыру. Қоян,тиын,аю,чебурашка. Балалар қимыл-қозғалыспен шаттық шеңберін жасайды. Түрлі-түсті бояулар қызыл,сары,көк. |
|
Рефлексиялық түзетушілік |
Кел балалар тұрайық. Шеңберді біз құрайық. Көріскенше күн жақсы. Сау-саламат болайық |
Балалар өздерін бағалайды және көңіл-күйлер қандай. (смайлик,бауырсақ)арқылы. Сауболыңыз! |
Күтілетін нәтиже:
Жасайды:. Ойын,суретін салу. қол саусақ моторикасын дамыту,
Түсінеді : геометриялық пішіндерді түстеріне,пішініне қарай топтастырады
Қолданады: геометриялық пішіндерді,түстерді атауды.
МҚКК”Айналайын “балабақшасы.
Ашық сабақ.
Сенсорика.
Тақрыбы:Геометриялық пішінділер еліне саяхат.
Санаторлық тобы.
Тәрбиеші:Бейсенова Айжан Бектурсыновна
2018ж
шағым қалдыра аласыз













