Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі
Білім беру саласы: «Таным», «Коммуникация», «Шығармашылық» «Әлеумет»
Бөлімі: «Көркем әдебиет»
Тақырыбы: «Ертегі кейіпкерлері балабақшада»
Мақсаты: балалардан жыл бойы игерген білімдерін нақтылай отырып бекіту; жыл бойы үйренген төр түсті екі тілде қатар айтуға жаттықтыру; қосымша екі ақ және қара түсті таныстыру; екінші кіші тобына лайық алты түсті бекіту; балалардың математикалық білімін ойын арасында тапсырма беру арқылы дамыту; балаларды танымдық ойындар арқылы ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу;
Қолданылған инновациялық технологиялар: триз, денсаулық сақтау технологиясы, ойын технологиясы;
Билингвалды сыңары: қызыл-красный, жасыл-зеленый,сары-желтый, көк-синий,
ақ-белый, қара-черный;
Заттық дамыту ортасы (пайдаланылған материалдар, көрнекіліктер): себеттер, көкөністердің суреті (карточка), пвх материалынан дайындалған пазл жиынтығы(сәбіз,бал, балық)
|
Ұйымдастыру кезендері |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалардың жауабы |
|
Мативациялық қозғаушы |
Сәлемдесу Сәлеметсіз, сәлеметсіз, Қазақшасы осылай. Здраствуйте привет, Сәлемдесу орысша. Гуд монен, хеллоу Ол ағылшын сөздері. Қош келдіңіз, Добро пожаловать Велкоме деп қарсы аламыз сіздерді. Тәрбиеші: -Балалар мен қобалжып, уайымдап тұрмын. Себебі бізге бүгін ертегі кейіпкерлері қонаққа келеді. Олар балалардың балабақшада үйренгендерін көреміз дейді. Қазір келіп қалатын шығар. Көңілді әуен. Қоян,аю, түлкі кіреді: -Сә-ле-мет-сің-дер ба-ла-лар! |
Сәлемдесу Сәлеметсіз, сәлеметсіз, Қазақшасы осылай. Здраствуйте привет, Сәлемдесу орысша. Гуд монен, хеллоу Ол ағылшын сөздері. Қош келдіңіз, Добро пожаловать Велкоме деп қарсы аламыз сіздерді. |
|
Ұйымдастырушылық ізденістік |
Қоян: -Сендер қалайша тез өсіп кеткенсіңдер? -Ол қандай дәрумендер? Менде біліп жүрейін. Дидактикалық ойын. «Дәрумендер» Шарты: балалар көкөністер мен жемістерді бір жаққа жинап, үстел үстінде зиянды тағам түрлері қалу керек. Қоян: -Не деген ақылды балалар менің сендерден үйренерім көп екен. Ал мына кола,чипсы қытырлақтары, чупа-чупс тәттілері пайдалы шығар мен көжектеріме апарып берейін. -Олай болса балалар жеміс-жидекті жемес бұрын не істеу керек екен? -Сендер маған жуынуды үйретіндерші . Жаттығу Су ағады шүмектен сылдырлап, сылдырлап. Біз жуамыз қолымызды ысқылап, ысқылап. Бетімізді таза етіп қоямыз тазалап. Ұртымызға су толтырып. Шаямыз жақсылап! Тәрбиеші: -Жарайсындар балалар! Қоянға ұнаған секілді. Түлкі: -Ал мен болсам ештенені де көрмедім Тәрбиеші: -Әрине түлкі сен ұйықтап отырдын. Түлкі: -Менің сендерге қиын тапсырмам бар. Мына тақтада неше түрлі пішіндер, неше түрлі түстер бар. Осыны маған кім тауып береді екен? Тәрбиеші: -Шыныменде қиын тапсырма екен. Қандай пішін, қандай түсі екенін айту керек. Дидактикалық ойын «Алуан түсті пішіндер» Шарты: Мальбер тақтасында қызыл түсті үшбұрыш, көк түсті төртбұрыш, сары түсті дөңгелек, жасыл түсті шаршы тұрады. Және ақ түсті дөңгелек, қаратүсті дөңгелек тұру керек. Соны балалар қандай пішін және қай түсте екенін айту керек. Түлкі: -Балалар жарайсындар! Аю: -Маған,қонжықтарым қайтарында балабақшадан бос қайтпа, көп базарлық ала кел деген. Менің мына себеттеріме, сыртында ненің суреті және қаншау салу керекті көрініп тұр. Ал,базарлықты мына жерден кім маған реттеп себетіме салып берер екен? Мен шаршап тұрғаным... Тәрбиеші: -Аюға көмектесемізбе? Триз Ойын «Себет толтыру» Шарты: Балалар үш доп,екі сәбіз, бір саңырауқұлақ, үш гүл салу керек. Луллия әдісі бойынша Ойын «Кім не жейді?» Шарты: Мальбертте көрсетілген суреттерді бағытша арқылы көрсетеді -Түлкі, қоян, аю нені сүйіп жейді? Сергіту жаттығуы (пантомима) «Кім қалай жүреді?» Түлкі келді қутыңдап, Құйрығымен бұлтындап. Қоян келді секіріп, Су жүрегі дірілдеп. Аю келді қорбаңдап, Екі аяғы талтаңдап. Тәрбиеші: -Балалар қонақтардың қайтатын уақыты келді, біз оларды сыйлық жасап беріп, шығарып салайық. Пазл құрастыру Шарты: 1 топ.- сәбіз 2 топ. -балық 3 топ.- бал суретін құрастырады |
-Біз көп дәрумен жедік балабақшада. Сол себептен тез өсіп кеттік. Балалар ойын шартын орындайды, үстел үстінде тек зиянды тағам түрлері қалады. -Жоқ ол пайдалы емес, оны жеген сон тіс ауырады, іш ауырады. -Қолды жуу керек. Жаттығу Су ағады шүмектен сылдырлап, сылдырлап. Біз жуамыз қолымызды ысқылап, ысқылап. Бетімізді таза етіп қоямыз тазалап. Ұртымызға су толтырып. Шаямыз жақсылап! Балалар тапсырманы орындайды. Билингвалды сыңары: қызыл-красный, жасыл-зеленый,сары-желтый, көк-синий, ақ-белы», қара-черный; -Аюдың себеттерін дайындап қояйық. Ойынның шартына сай тапсырманы орындайды. -Түлкі балық жейді, аю бал жейді, қоян сәбіз жейді Балалар бағытшаны дұрыс орналастырады. Сергіту жаттығуы (пантомима) «Кім қалай жүреді?» Түлкі келді қутыңдап, Құйрығымен бұлтындап. Қоян келді секіріп, Су жүрегі дірілдеп. Аю келді қорбаңдап, Екі аяғы талтаңдап. |
|
Рефлексиялық түзетушілік |
Слайд болып көрсетілген сурет арқылы сұрақтарға жауап береді. |
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі: жануарлардың қандай азықты пайдаланатынң білуі;
Жасай алады: пазл жиынтығын құрастыра алуы;
Қолданады: дидактикалық ойындарды түрлі әдісін қолдана алуы;
«Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №19 балабақшасы»
мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Ұйымдастырылған ашық оқу қызметі
«Ертегі кейіпкерлері балабақшада»
№6 «Құлпынай» екінші кіші топ
Тәрбиеші: А.Б Ниязова
Тараз 2018
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Ертегі кейіпкерлері балабақшада»
«Ертегі кейіпкерлері балабақшада»
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі
Білім беру саласы: «Таным», «Коммуникация», «Шығармашылық» «Әлеумет»
Бөлімі: «Көркем әдебиет»
Тақырыбы: «Ертегі кейіпкерлері балабақшада»
Мақсаты: балалардан жыл бойы игерген білімдерін нақтылай отырып бекіту; жыл бойы үйренген төр түсті екі тілде қатар айтуға жаттықтыру; қосымша екі ақ және қара түсті таныстыру; екінші кіші тобына лайық алты түсті бекіту; балалардың математикалық білімін ойын арасында тапсырма беру арқылы дамыту; балаларды танымдық ойындар арқылы ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу;
Қолданылған инновациялық технологиялар: триз, денсаулық сақтау технологиясы, ойын технологиясы;
Билингвалды сыңары: қызыл-красный, жасыл-зеленый,сары-желтый, көк-синий,
ақ-белый, қара-черный;
Заттық дамыту ортасы (пайдаланылған материалдар, көрнекіліктер): себеттер, көкөністердің суреті (карточка), пвх материалынан дайындалған пазл жиынтығы(сәбіз,бал, балық)
|
Ұйымдастыру кезендері |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалардың жауабы |
|
Мативациялық қозғаушы |
Сәлемдесу Сәлеметсіз, сәлеметсіз, Қазақшасы осылай. Здраствуйте привет, Сәлемдесу орысша. Гуд монен, хеллоу Ол ағылшын сөздері. Қош келдіңіз, Добро пожаловать Велкоме деп қарсы аламыз сіздерді. Тәрбиеші: -Балалар мен қобалжып, уайымдап тұрмын. Себебі бізге бүгін ертегі кейіпкерлері қонаққа келеді. Олар балалардың балабақшада үйренгендерін көреміз дейді. Қазір келіп қалатын шығар. Көңілді әуен. Қоян,аю, түлкі кіреді: -Сә-ле-мет-сің-дер ба-ла-лар! |
Сәлемдесу Сәлеметсіз, сәлеметсіз, Қазақшасы осылай. Здраствуйте привет, Сәлемдесу орысша. Гуд монен, хеллоу Ол ағылшын сөздері. Қош келдіңіз, Добро пожаловать Велкоме деп қарсы аламыз сіздерді. |
|
Ұйымдастырушылық ізденістік |
Қоян: -Сендер қалайша тез өсіп кеткенсіңдер? -Ол қандай дәрумендер? Менде біліп жүрейін. Дидактикалық ойын. «Дәрумендер» Шарты: балалар көкөністер мен жемістерді бір жаққа жинап, үстел үстінде зиянды тағам түрлері қалу керек. Қоян: -Не деген ақылды балалар менің сендерден үйренерім көп екен. Ал мына кола,чипсы қытырлақтары, чупа-чупс тәттілері пайдалы шығар мен көжектеріме апарып берейін. -Олай болса балалар жеміс-жидекті жемес бұрын не істеу керек екен? -Сендер маған жуынуды үйретіндерші . Жаттығу Су ағады шүмектен сылдырлап, сылдырлап. Біз жуамыз қолымызды ысқылап, ысқылап. Бетімізді таза етіп қоямыз тазалап. Ұртымызға су толтырып. Шаямыз жақсылап! Тәрбиеші: -Жарайсындар балалар! Қоянға ұнаған секілді. Түлкі: -Ал мен болсам ештенені де көрмедім Тәрбиеші: -Әрине түлкі сен ұйықтап отырдын. Түлкі: -Менің сендерге қиын тапсырмам бар. Мына тақтада неше түрлі пішіндер, неше түрлі түстер бар. Осыны маған кім тауып береді екен? Тәрбиеші: -Шыныменде қиын тапсырма екен. Қандай пішін, қандай түсі екенін айту керек. Дидактикалық ойын «Алуан түсті пішіндер» Шарты: Мальбер тақтасында қызыл түсті үшбұрыш, көк түсті төртбұрыш, сары түсті дөңгелек, жасыл түсті шаршы тұрады. Және ақ түсті дөңгелек, қаратүсті дөңгелек тұру керек. Соны балалар қандай пішін және қай түсте екенін айту керек. Түлкі: -Балалар жарайсындар! Аю: -Маған,қонжықтарым қайтарында балабақшадан бос қайтпа, көп базарлық ала кел деген. Менің мына себеттеріме, сыртында ненің суреті және қаншау салу керекті көрініп тұр. Ал,базарлықты мына жерден кім маған реттеп себетіме салып берер екен? Мен шаршап тұрғаным... Тәрбиеші: -Аюға көмектесемізбе? Триз Ойын «Себет толтыру» Шарты: Балалар үш доп,екі сәбіз, бір саңырауқұлақ, үш гүл салу керек. Луллия әдісі бойынша Ойын «Кім не жейді?» Шарты: Мальбертте көрсетілген суреттерді бағытша арқылы көрсетеді -Түлкі, қоян, аю нені сүйіп жейді? Сергіту жаттығуы (пантомима) «Кім қалай жүреді?» Түлкі келді қутыңдап, Құйрығымен бұлтындап. Қоян келді секіріп, Су жүрегі дірілдеп. Аю келді қорбаңдап, Екі аяғы талтаңдап. Тәрбиеші: -Балалар қонақтардың қайтатын уақыты келді, біз оларды сыйлық жасап беріп, шығарып салайық. Пазл құрастыру Шарты: 1 топ.- сәбіз 2 топ. -балық 3 топ.- бал суретін құрастырады |
-Біз көп дәрумен жедік балабақшада. Сол себептен тез өсіп кеттік. Балалар ойын шартын орындайды, үстел үстінде тек зиянды тағам түрлері қалады. -Жоқ ол пайдалы емес, оны жеген сон тіс ауырады, іш ауырады. -Қолды жуу керек. Жаттығу Су ағады шүмектен сылдырлап, сылдырлап. Біз жуамыз қолымызды ысқылап, ысқылап. Бетімізді таза етіп қоямыз тазалап. Ұртымызға су толтырып. Шаямыз жақсылап! Балалар тапсырманы орындайды. Билингвалды сыңары: қызыл-красный, жасыл-зеленый,сары-желтый, көк-синий, ақ-белы», қара-черный; -Аюдың себеттерін дайындап қояйық. Ойынның шартына сай тапсырманы орындайды. -Түлкі балық жейді, аю бал жейді, қоян сәбіз жейді Балалар бағытшаны дұрыс орналастырады. Сергіту жаттығуы (пантомима) «Кім қалай жүреді?» Түлкі келді қутыңдап, Құйрығымен бұлтындап. Қоян келді секіріп, Су жүрегі дірілдеп. Аю келді қорбаңдап, Екі аяғы талтаңдап. |
|
Рефлексиялық түзетушілік |
Слайд болып көрсетілген сурет арқылы сұрақтарға жауап береді. |
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі: жануарлардың қандай азықты пайдаланатынң білуі;
Жасай алады: пазл жиынтығын құрастыра алуы;
Қолданады: дидактикалық ойындарды түрлі әдісін қолдана алуы;
«Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №19 балабақшасы»
мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Ұйымдастырылған ашық оқу қызметі
«Ертегі кейіпкерлері балабақшада»
№6 «Құлпынай» екінші кіші топ
Тәрбиеші: А.Б Ниязова
Тараз 2018
шағым қалдыра аласыз














