«Ертегілер әлеміне саяхат»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Ертегілер әлеміне саяхат»

Материал туралы қысқаша түсінік
Дефектолог-Логопед мамандары үшін. Бұл ашық сабақ жоспары арнайы білім алатын балаларға арналған.
Материалдың қысқаша нұсқасы







Логопедия пәнінен

ашық сабақ

Тақырыбы: «Ертегілер әлеміне саяхат»








Авторы: Барқыбай Д.Е










Жетісай- 2020ж.








Мақсаты: Бауырсақ кейіпкері арқылы кезекші «Б» әрпіне, дыбыстар жасау,

сөзді анық айтқызу, көзбен көргенді есте сақтап қалып, ойлау қабілеттерін дамыту. Артикуляциялық жаттығуларды жасату арқылы, сөйлеу тілін қалыптастыру. Бауырсақты жасау арқылы қол-моториканы дамыту. Адасқан бауырсақты өз фантазиямызбен «Бауырсақ» ертегі желісіне өзгерістер енгізіп үйіне оралту.

Түзету мақсаты: Балаларлардың артикуляциялық мүшелерінің қозғалыс белсенділігін арттыру. Дұрыс тыныс алуын реттеу. Қолдың ұсақ моторикасын слаймдармен жұмыс жасау арқылы дамыту. Сонымен қатар, олардың тұрмыста оңай бейімделуін, икемділіктерін және дағдыларын қалыптастыру. Тіл байлығын, логикалық жүйесін, көру, сезіну қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік: Адамдарды мұқият тыңдауға, өз ойын еркін айтуға баулу, жер бетіндегі табиғатты аялауға, қамқорлық жасауға, кез-келген ситуациялық жағдайдан шығудың жолын ойластыруға, жақсылық жасауға, белсенділікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: Б-әрпі, Кезекші «Б» дыбысы, айна, салфетка, артикуляциялық жаттығулар, слайм, илегіш, орман бейнесі бейнеленген плакат, үй, бауырсақ, орман жануарларының суреттері.

Сабақ жоспары

  1. Ұйымдастыру кезеңі

  2. Кезекші дыбыспен жұмыс

  3. Артикуляциялық жаттығулар жасау

  4. Еңбек терапиясы

  5. Сергіту кезеңі

  6. Көмектесу ойыны «Бауырсаққа көмек беру»

  7. Қорытынды

Сабақ барысы

І. Ұйымдастыру кезеңі

-Сәлеметсіңдер ме, балалар!

- Көңіл-күйлерің қалай!

- Балалар, бүгін біздің оқу-іс әрекетімізге көп қонақтар келіпті. Олар сендердің дыбыстарды қалай айтатындарыңды тыңдауға келіп отыр екен.

-ендеше, оқу іс-әрекетімізге жақсы қатысып, дыбыстарды, қалай айтанымызды, бізге берілген тапсырмаларды оңай орындайтымызды көрсетейік!



ІІ. Кезекші дыбыспен жұмыс

Б дыбысы

БА БО

БЕ БУ

БАУЫРСАҚ

КЕЗЕКШІ



ІІІ. Артикуляциялық жаттығулар жасау.

БАҚА

ПІЛ

КҮРЕКШЕ



IV. Еңбек терапиясы. (Қол моториканы дамытуға арналған)

-Балалар, біз бағана кезекші «Б» дыбысынан қандай сөз құрап едік?

-Ендеше, қанекей, барлығымыз бірге сол бауырсақты жасап үйренейікші!

-Бауырсақты илейміз, илейміз!

-Енді, біз бауырсақты жаямыз!


V. Сергіту кезеңі


Қане, қанат жазайық!

Қарлығашқа ұқсайық!

Ұшып-ұшып алайық!

Орнымызға қонайық!

Білімде алда болайық.



VI. Көмектесу ойыны «Бауырсаққа көмек беру»

-Балалар біздің бауырсағымызды біз бір сергіп аламыз дегенімізше ол қашып кетіпті.

-Енді, біз бауырсағымызды орманды алқаптан бірге іздеп көрейікші.

-Әне, балалар, біздің бауырсағымыз орманда адасып жүр.

-Бірақ, балалар, бауырсақты алып кетуімізге біраз кедергілер бар сияқты. Бауырсақ орман жануарларына тап болған сияқты. Онда қандай жануарларды көріп тұрсыңдар?

-Сол жануарлар балаларын жоғалтып алыпты.

Бізге:«балаларымызды табуға көмектессеңдер, бауырсақты жібереміз»-, деп жатыр.


-Балалар, бәріміз бірге жануарлардың балаларын табуға көмектесейікші.

-Жарайсыңдар, балалар! Сендердің көмектеріңмен біз бауырсақты құтқарып алдық!

VII .Қорытынды

-Ал, балалар, біз енді бауырсақты үйіне шығарып салайық! Енді, біз бауырсақпен қоштасайық!

-Бауырсақ сен, енді бұдан былай үйден қашып кетуші болма! Олай бұзықтық жасауға болмайды. Балдәуреннің ақылды балалары саған дер кезінде көмексті. Бұдан былай, ақылды боласын деп сенеміз. Ал, міне бауырсақ үйіңе де жетіп қалдық. Балалар, бауырсақпен қоштасайық!!! Сау бол!!!

-Бүгін, балалар, сендер жарадыңдар! Көптеген игі істер жасадыңдар! Сендер өздерің көргендей үйден бұзықтық жасап кетуге болмайды. Біз, өскенімізше ата-анамызбен бірге жүруіміз керек. Ата-ананы тыңдасақ, ақылды бала болып өсесіңдер!

-Рақмет, балалар! Бүгін сендерге дән ризамын! Өте ақылды, белсенді балалар екенсіңдер! Жарайсыңдар!

Біздің бүгінгі сабағымызды тәмамдамас бұрын, сендер жақсы бала екенідеріңді көріп Балқия Бақытқызы сендерді марапаттағысы келіп тұр екен.

-Қош сау, болыңдар!!!


















Балалардың жауаптары:



-Сәлеметсіз бе!

-Жақсы.



















Мұғалімнің айтқанын қайталау









Мұғалімнің айтқанын қайталау











-Бауырсақ сөзін құрадық.



-Иә, жасайық!





























-Қасқыр

-Қоян

-Аю

-Түлкі



















-Сау бол, бауырсақ!!!

Енді, бұзық болма. Біз сені ұмытпаймыз!!!

























-Қош сау болыңыздар!!!




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.02.2021
742
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі