Ертегілер арқылы баланың түсінігін және танымдық қабілетін дамыту.

Тақырып бойынша 13 материал табылды

Ертегілер арқылы баланың түсінігін және танымдық қабілетін дамыту.

Материал туралы қысқаша түсінік
- Ертегіні әңгімелей отырып түсінігін қалыптастыру, танымдық қабілеттерін дамыту; - Сөздік қорын молайту; - Белсенді еліктеп сөйлеу әрекетін дамыту (қоршаған ортадағы дыбыстарға еліктеу); - Естіп қабылдауын дамыту;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Жетісай ауданы Асықата кенті

10 «Қайнар» мектеп- гимназия» коммуналдық мемлекеттік мекемесі


Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Кезеңі

1

Логопедтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Ф. Тайбекова

Күні:

15.04.2024

Сынып/топ

Қатысушылар саны: 1

Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы:

Ертегілер арқылы баланың түсінігін және танымдық қабілетін дамыту.

Сабақтың мақсаты:

  • Ертегіні әңгімелей отырып түсінігін қалыптастыру, танымдық қабілеттерін дамыту;

  • Сөздік қорын молайту;

  • Белсенді еліктеп сөйлеу әрекетін дамыту (қоршаған ортадағы дыбыстарға еліктеу);

  • Естіп қабылдауын дамыту;



      Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт


Логопедтің әрекеті



Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Кіріспе кезеңі

5 мин



























Сабақтың басы 10 минут













І.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу:оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру.

«Мен табамын» ойыны. Оқушыға пішін көрсетіледі, көрсетілген пішінді атай отырып және түсін ажыратып мұғалімге қарай адымдап келу


Shape3 Shape2 Shape1





-Ал, жарайсың! Рахмет!.

ІІ. Негізгі кезең. Сөйлеу тілін түсінуін дамыту. Заттар мен әрекеттерді олардың ауызша атауымен сәйкестендіре алуға үйрету, түрлі әрекеттерді түсіне алуды қалыптастыру.

Артикуляциялық жаттығулар

«Ат шауып келеді», «Бақа», «Сағат» жаттығулары жасалды

Ұсақ маторикамен жұмыс: қол жаттығуына арналған доптар. Оқушы алақанымен домалата отырып жаттығу жасайды


Біз бүгін «Мысық, тышқан мен торғайға неге өш?» деген ертегіні тыңдаймыз, сөйлетеміз және үйренеміз.

мен


Ертегі кейіпкерлерін атап өтіледі, қалай дауыстайды немен қоректенеді айтылып өтіледі. Кейіпкерлерлерді сөйлете отырып ертегіге тыңдалым болады.

Ертегіні айтылып біткен соң әр кейіпкермен жеке таныстырып өтіледі. Ертегіні айту барысында оқушыға «Еңбекпен келген нан тәтті» мақалына сүйене отырып сонымен қатар достыққа адал болуды түсіндіру

« Атауын тап» оқушының алдына ертегі кейіпкерлерін қойып аттарын жеке – жеке айтқызу


ІІІ.Белсенді еліктеп сөйлеу әрекетін дамыту (қоршаған ортадағы дыбыстарға еліктеу);

  1. «
    Тыныс аламын, әндетемін».

Мақсаты: Дыбысқа еліктеуін ынталандыру. Ұзақ, бір келкі дем шығаруын дамыту, ерін бұлшық еттерін белсендіру, ойыншықтардың атауын бекіту. Баланың дыбысқа еліктеу түріндегі жауаптары болуы мүмкін.

Сипаттамасы: Педагог демді мұрын арқылы алып (демді қалай алу керектігін көрсетеді), демді --ауызбен шығару (ән дем шығарғанда айтылады) керектігін түсіндіреді.

У- у- у жел соғады

ту-ту-ту --пойыз,

би-би-би --машина,

У-у-у- ұшақ,

Бо-бо-бо - аю.

Түтікшені үрлеу арқылы стақандағы қолғапты шығару

ІV.Сергіту сәті «Көңілді балақай»

Мұғалім оқушымен бірлескен түрде дене мүшелерін көрсете отырып би билеу


V. Естіп қабылдауын дамыту.

1) «Саусақтар сөйлейді»

Мақсаты: есту зейінін ауыстыру қабілетін дамыту, дабылдың әртүрлі дыбыстарына сәйкес әрекеттерді орындауға үйрету.

Саусақтарға үй жануарларының ойыншықтарын кигізіп, әр жануардың дыбысталуын айтып береді



Қой: мә-мә-мә

Сиыр: мө-мө-мө

Жылқы: ио-ио-ио

Әтеш: ку-ка-ре-ку

Мұғаліммен сәлемдеседі, сабаққа зейін қояды.



Пішінді атайды, көрсетеді, түсін ажыратады.













Артикуляциялық жаттығуларды жасайды






Оқушы немен қоректенеді, қалай дауыстайды айтып өтеді








.





Ертегі кейіпкерлерін көрсетеді










Буындарды қайталайды






















Түтікшені үрлейді











Оқушылар ойыншық дыбысына сәйкес дыбыстарды шығарады












































Пішіндердің суреті












Жаттығудың суреттері


Массажды доптар








Торғай мен мысық және тышқанның суреттері


































Түтікше мен стақандағы алақандар
















Сергіту әуені






Сабақтың ортасы

20 минут


V
І.
АФК жаттығуы

Оқушы тепе- теңдікті ұстайтын жаттығуды жасайды( балансировка). Сатыдан секіртпе. Әр ұяшықта секірген сайын ойыншық түстерін ажыратып атап беру

VІІ. Ырғақты жаттығулар. «Бұршақ»

Алақанда айналар

Қызыл бұршақ, көк бұршақ

Сонда ғана шынығар

Екі қол мен он саусақ.

Қызыл бұршақ тереміз

Еңкейеміз, аламыз

Көк бұршақты тереміз,

Еңкейеміз аламыз



Оқушы әр түрлі ырғақ бойынша а дыбысын қайталап айтады.







Балансировка



Мата түріндегі сатыша








Сабақтың соңы

VІІІ. Қорытынды

Кері байланыс ретінде смайликті көрсетеді.

Бүгінгі сабақ ұнады ма?






Смайлик

Үйге тапсырма










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.03.2025
209
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі