Материалдар / Ертегілер елінде

Ертегілер елінде

Материал туралы қысқаша түсінік
: Балалардың жыл бойы өткен сан және санау білімдерін бекіту.Логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру. Жапсырудың меңгерген әдіс- тәсілдерін бекітіп, ұсақ қол маторикасын дамыту.Ертегілерді мазмұндай отырып байланыстыра сөйлеуледі дамыту,сөздік қорларын молайту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2022
327
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: «Ертегілер елінде»

Мақсаты: Балалардың жыл бойы өткен сан және санау білімдерін бекіту.Логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру. Жапсырудың меңгерген әдіс- тәсілдерін бекітіп, ұсақ қол маторикасын дамыту.Ертегілерді мазмұндай отырып байланыстыра сөйлеуледі дамыту,сөздік қорларын молайту.Шапшандыққа,тапқырлыққа,әсемдікке,ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Тәрбиеші: Балалар бүгін біздің бөлмеміз ерекше жайнап кетіпті, себебі бізге қонаққа апайлар келіпті. Қане ендеше бәріміз апайлармен амандасайық.(Балалар амандасады)

Енді шаттық шеңберін жасайық:

Алақанда ашайық,

Күннің нұрын шашайық.

Таза ауадан алайық,

Жүрекке жылу салайық

Осы жақсы лебіздерді.

Қонақтарға шашайық.

Тәрбиеші: Балалар бүгінгі біздің сабағымыз ерекше өтпек.Сендер ертегілер еліне барғыларың келе ме?Ертегілер әлемінде қандай ертегінің кейіпкерлері балар едіңдер? (балалар өз жауаптарын айтады)

Өте жақсы олай болса менде сиықырлы таяқ бар,осы таяқтың арқасынды Етегілер әлеміне саяхат жасаймыз.

«Бір, екі,үш ертегілер әлеміне түс! » (таяқшамен сиқырлайды,сиқырлы әуен

ойнайды).

1.«Күлшеқыз» ертегісі.(Тақтада ертегі кейіпкерлерінің сереттері ілініп тұрады)

Тәрбиеші: Балалар біз қандай ертегіге келдік?

Балалар: «Күлшеқыз»

Тәрбиеші: Дұрыс айтасыңдар балалар,осы ертегіде Өгей шеше Күлшеқыз патшаның кешіне бара алмай қалуы үшін не істеді?

Балалар: Дәндердің барлығын араластырып тастады.

Тәрбиеші:Ендеше біз сендермен Күлшеқызға көмектесіп, дәндерді бір-бірінен ажыратайық.Күлшеқыз кештен қаламай барсын.Солай емес емеспе балалар?!

1 тапсырма: «Дәндерді ажырат»

Тәрбиеші:Өте жақсы балалар Күлшеқызға көмектестік,енді арықарай саяхатымызды жалғастырамыз.

«Бір, екі,үш ертегілер әлеміне түс! » (таяқшамен сиқырлайды,сиқырлы әуен

ойнайды).

Тәрбиеші:-Ал бұл ертегіде кейіпкерлер бір-бірінен мықты-мықты ұсталып үлкен бір іс жасады. Бұл қандай ертегі балалар?

Балалар: «Шалқан ертегісі»

2 тапсырма: «Моншақтарда жіпке тіз»

-Сендер осы ертегіде қанша кейіпкер болса сонша моншақты жіпке тізесіңдер.Бірақ бірінші моншақ сары,ал үшінші моншақ қызыл болуы тиіс

- Моншақты кімге сыйлауға болады?

- Өте жақсы,келесі ертегіге аттанайық!

«Бір, екі,үш ертегілер әлеміне түс! » (таяқшамен сиқырлайды,сиқырлы әуен

ойнайды).

Тәрбиеші: - Ал бұл ертегіде бір кішкентай қыз бен оның досы,үй жануарларының бірі туралы айтылған.Үй жинап жүріп мейізді кім тауып алады? Кімге бермекші болады?Бұл қандай ертегі?

Балалар: «Мақта қыз бен мысық»

3 тапсырма: «Логикалық сұрақтар»

1. Екі сиырдың мүйізі нешеу?

2.Бір  мысықтың аяғы қанша?

3.Бес тауықтың басы нешеу?

4.Үш қыз суға келе жатыр,қолдарында бір-бір шелек, қыздардың шелегі нешеу?

5. Бес тышқанда қанша құйрық бар?

6. Үш алманы бақтағы

Кірпі алып  жинады

Ең әдемі   біреуін

Ақ  тиінге  сыйлады

Ыдыстағы  алманың

Санап  көрші қалғаны

Тәрбиеші:Балалар біз қаншама жол жүрдік аздап шаршадық,ендеше сергіту жаттығуын жасап бір серігіп алайық.

Сергіту сәті:

- Өте жақсы, серігіп алдық енді келесі ертегіге аттанайық!

«Бір, екі,үш ертегілер әлеміне түс! » (таяқшамен сиқырлайды,сиқырлы әуен

ойнайды).

- Бұл ертегінің кейіпкері адам емес,жануарда емес?Ол атасынын қашады,апасынын қашады,түлкіге келіп тап болады.Бұл қандай еретегі?!

Балалар: «Бауырсақ ертегісі»

4 тапсырма: «Сандарды ретімен қойып сөз құрастыр»

Тәрбиеші:-Балалар сендердің алдарыңда сандар жызылған карточкалар тұр Сендер сол сандарды ретімен қою арқылы қандай сөз шыққанын айтыңдар

Тәрбиеші: Бүгін балалар біз сендермен қаншама жерді аралап,қаншама тапсырмаларды орындадық.Енді балабақшамызға, өзіміздің тобымызға,қайтатын уақыт жетті. – Барлығымыз бірге сиқырлы сөдерді айтайық:

Балалар:

«Бір, екі,үш «Айгөлек » тобына түс түс! » (таяқшамен сиқырлайды,сиқырлы әуен ойнайды).

Тәрбиеші: -Балалар міне біз өз тобымызғада жеттік.Топтағы қонақ апайларға өзіміздің декупаж әдісімен әшекейленген заттарымызды көрсетіп Сол декупаж әдісін есімізге түсірейікші. Бұл әдістің қай жерден шыққанын білесіңдерме?

-Ең алғаш қай елде ол пайда болды?

-Оны не үшін пайдаланған?Дұрыс айтасыңдар,ендеше біз сендермен келген қонақтарға сыйлық жасап берсек қайтеді? Жасаймыз ба?Ендеше кірісейік!

5 тапсырма: «Декупаж әдісімен тақтайшаны әшекейлейміз»

Тәрбиеші: Балалар бүгін біз қайда бардық?Сендерге қай ертегідегі тапсырма ұнады? Бүгінгі саяхатымыз сендерге ұнады ма? Бүгін барлықтарың сабаққа өте жақсы қатыстыңдар,барлықтарыңа рахмет.

Сау болыңдар!




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ