Материалдар / Ертегілер елінде
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ертегілер елінде

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға ертегі мазмұнын оқып беру арқылы сөздік қорлары мен тілдерін дамыту.Балалар ертегі тыңдау арқылы ой-өрістері мен ойлау қабілеттері жетіледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2022
404
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алтын балық ертегі

Тақырыбы: «Алтын балық»

Мақсаты: Аквариум балықтарының тіршілігі туралы түсіндіру және оларды атай білуді үйрету; алтын балықтың ерекшеліктерін көре білуді үйрету.

Билингвальдық компонент: Балық – рыба, су – вода .

Мотивациялық қозғаушылық

«Мұхит дыбысы» үнтаспадан тыңдатылады .

Мен сендерге қызықты ертегі оқып бергім келіп тұр.Қандай ертегі оқып беретінімді білі үшін білу үшін жұмбақты шешіп көрейік .

Сусыз өмір сүре алмайды,

Аяғы жоқ, жүре алмайды. (Балық-рыба)

Ұйымдастырушылық ізденушілік

Балықтар қай жерде тіршілік етеді ?(Өзен , көл , мұхит ).

Балықтың денесі немен қапталған?

Қабыршақ сөзін бірнеше рет қайталату . Осы сөзге сөздік жұмысын жүргізу .

Қабыршақ – балық денесін жауып тұратын, бөлек – бөлек жұқа, қатты қабықша .

Кәнеки қос тілде айтып көрейікші : Балық – рыба, су – вода .

Аквариуммен танысу және бақылау. Тәрбиеші балалардың назарына алтын балығы бар аквариумды көрсетеді .

Балалар, мынау не?( Балық )

Аквариум –су жануарлары мен өсімдіктерін өсіруге және зерттеуге арналған шыны ыдыс . Олардың пішіні мен құрылысы әртүрлі болып келеді .

Аквариумдер балықтардың табиғи жағдайына сәйкес жабдықталады .

Онда өсімдіктер де өсіріледі . Әдетте арнаулы құралмен аквариумге ауа да жіберіледі . Суы мезгіл – мезгіл ауыстырылып тұрады . Балықтың денесін қабыршақ жапқан, бірақ қабыршақсыз немесе сүйекті қылтан жапқан түрлері де бар.

Желбезектерімен судағы еріген ауамен тыныс алады .

Саусаққа арналған «Балық» жаттығуы .

Балық жүзді, сүңгіді,

Таза суды бүлдірді .

Бір көрінді, жоқ болды,

Әдемілеп секірді .

Тапсырманы қалай орындау керектігін түсіндіреді.

Жеке жұмыс . «Аквариумдағы және өзен – көлдердегі балықтардың тіршілігіндегі айырмашылықтар қандай?»

Сұрағын бірнеше балаға қояды.

Сұрақтарға жауап береді .

Суда( вода )тіршілік етеді .

-Қабыршақпен

қапталған.

Аквариумды қарастырады , балықты бақылайды . Сұрақтарға жауап береді .

Рефлексивті – реттеушілікСұрақ – жауап әдісі арқылы оқу іс – әрекетінде алған білімдері қорытындыланады.

Сұрақтарға жауап береді .

Бір – бірінің жауаптарын тыңдайды .

Күтілетін нәтиже:

Ұғынады : Алтын балық туралы білу .

Түсінеді : Аквариум мен тіршілік ететін мәліметті және оларға қалай қамқорлық жасау керектігін.

Қолданады : Жалпы балықтар туралы сұрақтарға толық жауап бере алу және өз ойларын жеткізе алу, және ақпаратты талдай білу дағдыларын.










«Алтын балық»ертегі А.С.Пушкин



«Аққу» ересектер тобы



Picture 13



Дайындаған тәрбиеші: Б.С.Нукушова


«Өрмекші,құмырсқа және қарлығаш»

Мақсаты:Балаларға ертегі мазмұнын оқып беру.Ертегі авторымен таныстыру.Ертегіні әңгімелеп айтуға дағдыландыру.Ертегі желісі бойынша рөлге бөлініп ойнау.

Тәрбиеші:Балалар мен сендерге қызықты ертегі оқимын.

Атасы он жасар ұл баласымен далада келе жатып, баласынан сұрады:

Анау өрмекшiнi көремiсiң, не iстеп жүр?

Көремiн, өрмек тоқып жүр.

Анау құмырсқаны көремiсiң?

Көремiн, аузында бiр нанның уалшығы бар, жүгiрiп кетiп барады.

Жоғары қара, аспанда не көрiнедi?

Жоғарыда қарлығаш ұшып жүр, аузында кесе тiстеген шөбi бар.

Сонда атасы айтты:

Олай болса, шырағым, ол кiшкентай жәндiктер саған үлгi. Өрмекшi маса, шыбынға тұзақ құрып жүр, ұстап алған соң, өзiне азық етуге. Құмырсқа бала-шағаларына тамақ аулап, бiр нанның уалшығын тапқан соң өзi жемей, аузына тiстеп, қуанғаннан үйiне жүгiрiп қайтып барады. Қарлығаш балапандарына ұя iстеуге шөп жиып жүр. Жұмыссыз жүрген бiр жан жоқ. Сенi де құ-дайтағала босқа жүруге жаратпаған, жұмыс iстеуге әдеттену керек, – дедi.

Ертегі авторы Ыбырай Алтынсарин атамыз.Көрнекті ағартушы жазушы әрі педагог.

Ы.Алтынсариннің көптеген балаларға арналған шығармалары бар.

Ертегі желесі бойынша сұрақтар қою

-Ертегі не жайында?

-Атасы не деді баласына?

-Жәндіктердің іс әрекетін не деп айтты?

Тәрбиеші; Ертегіні рөлге бөліп әңгімелеп береміз.

Балалардың сұрақтар бойынша әңгімелеп айтуы.



































«Өрмекші,құмырсқа және қарлығаш»

Ертегі

Ы.Алтынсарин

«Аққу» ересектер тобы






Дайындаған тәрбиеші: Б.С.Нукушова









Көкеніс дүкені»сюжетті рөлдік ойын

Мақсаты:Балаларды ойынға шақыру арқылы,қызығушылықтарын арттыру.Рөлге кезекпен ойнауды ұйымдастыру.Сөздік қорларын дамыту.Тату ойынға тәрбиелеу.

Тәрбиеші:Балалар мен сендерді дүкен ойынын ойнауға шақырамын.

Ойын «көкеністер дүкені.Бізге алдымен сатушы керек,сондықтан сатушыны тағайындап алайық,қалған балалар алушы.Ойынды кезектесіп ауысып ойнаймыз.

Сатушы Айлин болсын.

Алушылар :Маған бір киллограмма алма өлшеп берсеңіз.

Сатушы:Жақсы өлшеп берейін.

Алушы:Рахмет.

Сатушы:Келіп тұрыңыз.

Алушы:Маған екі килограмм сәбіз керек.

Сатушы:Қазір өлшеп берейін.Барлығы екі жүз тенге бересіз

Алушы міне бес жүз теңге.

Сатушы:Міне үш жүз тенгеңізді алыңыз.

Алушы рахмет.

Ойын әрі қарай жалғаса береді.












































«Көкеністер дүкені»

«Аққу»ересектер тобы














Тәрбиеші: Б.С.Нукушова


























Таңертең кеш

«Аққу»ересектер тобы








Тәрбиеші: Б.С.Нукушова














Таңертең кеш

Мақсаты: тәулік бөлігі – таңмен,кешпен таныстыру; өлең мәтінінде тәуліктің қай мезгілі айтылғанын ажырата білуге үйрету. Осы сөздерді сөйлеу барысында қолдану, таныс заттарды көлеміне қарай және санына қарай салыстыруды үйрету.                                     

Міндеттері: таңертең,кеш тәулік бөлігімен таныстыру;

Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: жұмбақтар мен тәулік мезгілі бейнеленген суреттер. Қарындаштар. Бағдаршам түстері бейнеленген дөңгелек шамдар.

Ғажайып сәт.

Балабақшаға келе жатып жолда пошташыны кездестіргенін айтады. Ол біздің топтағы балаларға сандық әкеліпті.

 - Балалар, сандықты ашып ішінде не барын көрейік.

Сандықтың ішінде суреттер бар. Бірақ оны білімнің арқасында алуға болады екен.

 «Сөйлемді аяқта» ойыны.

Педагог балаларға сөйлемді аяқтауды ұсынады.

 - Біз таңертең жаттығу жасаймыз, ал түскі асты ..... ішеміз.

 - Таңғы асты таңертең, ал кешкі асты.... ішеміз.

 - Күн күндіз жарқырап тұрады, ал ай ....

 - Біз түнде ұйықтаймыз, ал жаттығуды .... жасаймыз.

Педагог балалардан суреттегі әр уақыт мезгілін сұрайды.

«Айырмашылығын тап» ойыны.

  Суретпен жұмыс.

 - Балалар, мына сандықтардың бір-бірінен қандай айырмашылықтары бар?

Айырмашылықтарын тапқаннан кейін, ортадағы тіктөртбұрышқа сонша дөңгелек салу керектігін сұрайды.

-Кәне балалар. Қанша айырмашылық таптыңдар?

Бір бөлігі –

Жекеленген балаларға көмек көрсетіледі.

«Апельсин»

Саусақ жаттығуы.
Бір бөлігі – кірпіге
Бір бөлігі –қоянға
Бір бөлігі – үйрекке
Бір бөлігі – мысыққа
Бір бөлігі  – тышқанға
Бір бөлігі – қасқырға

«Шамдарды жақ» ойыны

Педагог өлең оқып береді.

Бас көшеде қырағы
Үш көзді дәу тұрады
Ашса кезек үш көзін
Айтты деп біл үш көзін
Тоқта! Сақтан! Жол ашық!
Жүрме жолға таласып
Қызыл көзін ашқанда
Сабыр сақта, баспа алға
Сары көзін ашқанда
Қарап қалма аспанға
Жасыл көзін ашқанда
Жүре бергін, жасқанба.

 - Бұл өлең не туралы?

 - Суретте неше бағдаршам бар?

 - Оның неше көзі бар?

 - Ал қандай геометриялық фигураға ұқсайды?

 - Олардың түстері қандай?

 - Балалар, ендігі бағдаршамның көздері сөніп қалыпты, біз оны жағуымыз керек.

-Бағдаршамның көздерін жағуға көмектесесіңдер ме?Балалар бөліктерін жапсырады.

- Сендер тәуліктің қандай бөліктерін білесіңдер?

Педагог балалардан алдымен оң жақтағы көршісін, кейін сол жақтағы көршісін атауды сұрайды.




















































Санау және салыстыру

Мақсаты: Заттарды салыстыруға үйрету заттардың үлкен және кіші санын анықтау,салыстыра алу және қаншалықты артық немесе кем?деген сұраққа жауап алу.
Әдіс-тәсілдері; Түсіндіру,сұрақ-жауап,мақтау-мадақтау.
Көрнекілігі: Суреттер слайд.
Ұйымдастыру бөлім.
Балалардың назарын аудару.балалар қазір жылдың қай мезгілі

-Бүгінгі жаңа тақырыбымыздың аты-«Заттар тобын салыстыру»
Суретпен жұмыс:(Балалар әңгіме құрайды )
-Ненің суретін көріп тұрмыз?
-Бұл қай жер ?
-Балалар сыныпта не істеп жатыр?
-Енді осы балалардың санын салыстырамыз.
-Алдымен қыз баланы санаймыз содан кейін ұл баланы санаймыз?
-Қыз баланың саны-3.ал ұл баланың саны -2.
-Енді қыздар мен ұлдарды салыс

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!