0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Білім беру саласы: КоммуникацияБөлімі:Көркем әдебиетТақырып:Ертегілер еліндеМақсаты Ертегінің мазмұнын түсіне білуге, үш тұғырлықты бірдей алып жүру және тапсырмаларды модельдеу тәсілі бойынша орындай білуге үйрету.Тіл байлықтарын молайту, ойлау және есте сақтау қабілеттерін дамыту. Достық қарым – қатынасқа тәрбиелеу. Инновациялық әдіс-тәсілдері: АКТ технологиясы,Триз технологиясыКөрнекіліктер:Слайд, Дидактикалық ойын, үлестірмелі материал, тапсырмаға байланысты суреттер, кубик, фламастир, Үштілдік компонент: Тышқан- мыш-mouse ,Бақа-лягушка-frog, Қоян-заяц-hareТүлкі-лиса-products, Қасқыр- волк-wolf, Аю-медвед-bear
Күтілетін нәтиже: Біледі: ертегі кейіпкерінің атын атауды біледі. Игерді: кейіпкердің мінез-құлықтарын ажырата отырып, жақсы мен жаманды ажырата алады. Меңгрді: ертегілер мазмұнын айта алады.
| Әрекет кезеңдері: | Тәрбиешінің әрекеті: | Балалардың әрекеті: |
| Мотивациялық- кезең: Ұйымдастыру кезеңі: Рефлексивті-түзетуші кезең: | Жылулық шеңбер:-Қайырлы таң балалар! бүгінгі жаңа күнмен амандасып алайық.-Балалар бүгін бізде ерекше күн, қараңдаршы келген қонақтарымыз да бар екен.Қонақтармен амандасып алайық;Балалар бір жұмбақ жасырайын шешіп көріңдерші.Жұмбақ:Ерте, ерте деп басталар,Қызығы оның сан қилы.Түрлері бар қаншама.Батырлар, аңдар, жануарларЖәдік пенен адам тағы барӘжесінің айтқанына сүйсіне,Балалардың аузынан бал тамыпТәтті ұйқыға бір қанар. Дұрыс айтасыңдар, балалар!Ертегінің түрлері өте көп екен. Жаңағы жұмбақта айтып өткендей қандай түрлері болада екен? Жақсы, өте дұрыс айттыңдар!Ендеше балалар,қазір мен сендерге бірнеше ертегілерден үзінді көрсетемін ,сендер оны табуға тырысыңдар:Әрбір үзіндіні көрсетіп ертегінің атын сұрап отыру.-Мынау қай ертегіден үзінді? -Балалар осы «Үйшік » ертегісін толықтай біліп алайық.Ең алдымен ертегідегі кейіпкерлермен танысайық.Әрбір кейіпкердің суретін көрсетем сендер үш тілде айтындар.-Мынау не?-Ал мынау ше?-Бұл қай аң?-Мынау не?-Бұл қай аң?-Ал мынау не?Жақсы балалар, енді мұқият ертегіні тыңдап алайық.Ертегіні слайд арқылы аяндап айтып беру.Балалар, ертегідегі аңдардың бізге берген тапсырмалары да бар екен.Тапсырмаларды шешпес бұрын орнымыздан тұрып сергіп күш жинап алайық.Балаларды шеңбер бойына тұрып Сергіту сәтін жасайық: Балалар тапсырманы мына кубикті лақтыру арқылы орындаймыз.Шарты:Кубиктегі белгіні немен алмастырғанын еске түсіре отырып, қандай белгі түссе, сол тапсырманы орындау. «Төртінші артықты тап және құйрығын табуға көмектес»Мақсаты: Үй жануарлары мен дала аңдарын ажырата білуге үйретету. Көру және есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шарты:Берілген суреттегі артық төртінші дала аңын табу.Әрбіреуінің дене мүшесінің бір бөлігі құйрықтарын тауып, сызу арқылы көрсету. «Қайсысы ірімшікті жақсы көреді?» Шарты:Қайсысы ірімшікті жақсы көретінін сызба арқылы көрсету «Ретімен орналастыр»Мақсаты: Кейіпкерлерді ретімен орналастыруға үйрету. Ойлау, есте сақтау және қайта жаңғырту қабілеттерін дамытуШарты:Ертегіні еске түсіре отырып кейіпкерлерді рет-ретімен тақтаға орналастырып қою. «Мұқият есіңде сақта»Мақсаты: Көру, есте сақтау және ойлау қабілеттерін дамыту.Шарты:Көріп, есте сақтап алған соң қай аңды қандай белгімен алмастырғанды тауып айту. -Балалар бүгінгі ойын сабағымыз не туралы болды?-Жұмбақтың шешуін шеше алдық па?-Шешуін кім айтады?-Қандай ертегілерді білеміз?-Қай ертегіні экраннан тамашаладық?-Ол ертегіде қандай кейіпкерлер кездеседі?-Кім кейіпкерлерді үш тілде айтып береді? | Шеңбер бойымен тұрып үш тілде амандасады.Сәлеметсіздер ме!Здраствуйте!Хелеу! Жұмбақтың шешуі ертегі Батырлар, аңдар, жануарлар, жәндіктер, адамдар туралы болады. «Бауырсақ» «Маша мен аю» «Шалқан» «Үш аю» «Алтын жұмыртқа» «Жеті лақ» Тышқан- мыш-mouse Бақа-лягушка-frog, Қоян-заяц-hareТүлкі-лиса-products, Қасқыр- волк-wolf, Аю-медвед-bear Балалар зейін қойып тыңдайды. Аяқпенен топ-топ-топ, Ал қолменен хоп-хоп-хоп, Бір оңға бір солға, Айналайық кел мұнда. Қолымызды бір сілкеп, Басымызды шайқайық. Бір оңға бір солға, Ойнайықшы кел мұнда. Секіреміз жоғары, Қиын емес секіру. Бір оңға бір солға, Секірейік кел мұнда Тиіннің артық екенін айтады. Әр үй жануарының құйрығын тауып сызық арқылы көрсетеді. Тапсырманы қызыға орындай бастайды. Суреттегі бейнелердің атын атап, олардың қайсысы ірімшікті жақсы көретінін маркермен сызық арқылы сызып көрсетеді. Ертегі кейіпкерлерін тақтаға рет-ретімен орналастырып және олардың үш тілде атын атап айтып береді. Кейіпкерлерді қандай пішінмен алмастырғанды және ретімен орналастырып, олардың түстерін үш тілде айтып, толық жауап береді.Үшбұрыш-тышқан,Домалақ-бақа,Жұлдызша-қоян,Сопақша-түлкі,Тіктөртбұрыш-қасқыр,Төртбұрыш-аю Ертегі туралы болды.Жұмбақ шештік.Жұмбақтың шешуі ертегі.Ертегілердің аттарын айтып береді.Үйшік ертегісін көрдік.Тышқан,бақа,қоян,түлкі,қасқыр, аю.Тышқан- мыш-mouse Бақа-лягушка-frog, Қоян-заяц-hareТүлкі-лиса-products, Қасқыр- волк-wolf, Аю-медвед-bear |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Төлеуғазы Маржан АхметоллақызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Ертегілер еліне саяхат
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ертегілер еліне саяхат
Материал туралы қысқаша түсінік
Орта топтарға арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы
Білім беру саласы: КоммуникацияБөлімі:Көркем әдебиетТақырып:Ертегілер еліндеМақсаты Ертегінің мазмұнын түсіне білуге, үш тұғырлықты бірдей алып жүру және тапсырмаларды модельдеу тәсілі бойынша орындай білуге үйрету.Тіл байлықтарын молайту, ойлау және есте сақтау қабілеттерін дамыту. Достық қарым – қатынасқа тәрбиелеу. Инновациялық әдіс-тәсілдері: АКТ технологиясы,Триз технологиясыКөрнекіліктер:Слайд, Дидактикалық ойын, үлестірмелі материал, тапсырмаға байланысты суреттер, кубик, фламастир, Үштілдік компонент: Тышқан- мыш-mouse ,Бақа-лягушка-frog, Қоян-заяц-hareТүлкі-лиса-products, Қасқыр- волк-wolf, Аю-медвед-bear
Күтілетін нәтиже: Біледі: ертегі кейіпкерінің атын атауды біледі. Игерді: кейіпкердің мінез-құлықтарын ажырата отырып, жақсы мен жаманды ажырата алады. Меңгрді: ертегілер мазмұнын айта алады.
| Әрекет кезеңдері: | Тәрбиешінің әрекеті: | Балалардың әрекеті: |
| Мотивациялық- кезең: Ұйымдастыру кезеңі: Рефлексивті-түзетуші кезең: | Жылулық шеңбер:-Қайырлы таң балалар! бүгінгі жаңа күнмен амандасып алайық.-Балалар бүгін бізде ерекше күн, қараңдаршы келген қонақтарымыз да бар екен.Қонақтармен амандасып алайық;Балалар бір жұмбақ жасырайын шешіп көріңдерші.Жұмбақ:Ерте, ерте деп басталар,Қызығы оның сан қилы.Түрлері бар қаншама.Батырлар, аңдар, жануарларЖәдік пенен адам тағы барӘжесінің айтқанына сүйсіне,Балалардың аузынан бал тамыпТәтті ұйқыға бір қанар. Дұрыс айтасыңдар, балалар!Ертегінің түрлері өте көп екен. Жаңағы жұмбақта айтып өткендей қандай түрлері болада екен? Жақсы, өте дұрыс айттыңдар!Ендеше балалар,қазір мен сендерге бірнеше ертегілерден үзінді көрсетемін ,сендер оны табуға тырысыңдар:Әрбір үзіндіні көрсетіп ертегінің атын сұрап отыру.-Мынау қай ертегіден үзінді? -Балалар осы «Үйшік » ертегісін толықтай біліп алайық.Ең алдымен ертегідегі кейіпкерлермен танысайық.Әрбір кейіпкердің суретін көрсетем сендер үш тілде айтындар.-Мынау не?-Ал мынау ше?-Бұл қай аң?-Мынау не?-Бұл қай аң?-Ал мынау не?Жақсы балалар, енді мұқият ертегіні тыңдап алайық.Ертегіні слайд арқылы аяндап айтып беру.Балалар, ертегідегі аңдардың бізге берген тапсырмалары да бар екен.Тапсырмаларды шешпес бұрын орнымыздан тұрып сергіп күш жинап алайық.Балаларды шеңбер бойына тұрып Сергіту сәтін жасайық: Балалар тапсырманы мына кубикті лақтыру арқылы орындаймыз.Шарты:Кубиктегі белгіні немен алмастырғанын еске түсіре отырып, қандай белгі түссе, сол тапсырманы орындау. «Төртінші артықты тап және құйрығын табуға көмектес»Мақсаты: Үй жануарлары мен дала аңдарын ажырата білуге үйретету. Көру және есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шарты:Берілген суреттегі артық төртінші дала аңын табу.Әрбіреуінің дене мүшесінің бір бөлігі құйрықтарын тауып, сызу арқылы көрсету. «Қайсысы ірімшікті жақсы көреді?» Шарты:Қайсысы ірімшікті жақсы көретінін сызба арқылы көрсету «Ретімен орналастыр»Мақсаты: Кейіпкерлерді ретімен орналастыруға үйрету. Ойлау, есте сақтау және қайта жаңғырту қабілеттерін дамытуШарты:Ертегіні еске түсіре отырып кейіпкерлерді рет-ретімен тақтаға орналастырып қою. «Мұқият есіңде сақта»Мақсаты: Көру, есте сақтау және ойлау қабілеттерін дамыту.Шарты:Көріп, есте сақтап алған соң қай аңды қандай белгімен алмастырғанды тауып айту. -Балалар бүгінгі ойын сабағымыз не туралы болды?-Жұмбақтың шешуін шеше алдық па?-Шешуін кім айтады?-Қандай ертегілерді білеміз?-Қай ертегіні экраннан тамашаладық?-Ол ертегіде қандай кейіпкерлер кездеседі?-Кім кейіпкерлерді үш тілде айтып береді? | Шеңбер бойымен тұрып үш тілде амандасады.Сәлеметсіздер ме!Здраствуйте!Хелеу! Жұмбақтың шешуі ертегі Батырлар, аңдар, жануарлар, жәндіктер, адамдар туралы болады. «Бауырсақ» «Маша мен аю» «Шалқан» «Үш аю» «Алтын жұмыртқа» «Жеті лақ» Тышқан- мыш-mouse Бақа-лягушка-frog, Қоян-заяц-hareТүлкі-лиса-products, Қасқыр- волк-wolf, Аю-медвед-bear Балалар зейін қойып тыңдайды. Аяқпенен топ-топ-топ, Ал қолменен хоп-хоп-хоп, Бір оңға бір солға, Айналайық кел мұнда. Қолымызды бір сілкеп, Басымызды шайқайық. Бір оңға бір солға, Ойнайықшы кел мұнда. Секіреміз жоғары, Қиын емес секіру. Бір оңға бір солға, Секірейік кел мұнда Тиіннің артық екенін айтады. Әр үй жануарының құйрығын тауып сызық арқылы көрсетеді. Тапсырманы қызыға орындай бастайды. Суреттегі бейнелердің атын атап, олардың қайсысы ірімшікті жақсы көретінін маркермен сызық арқылы сызып көрсетеді. Ертегі кейіпкерлерін тақтаға рет-ретімен орналастырып және олардың үш тілде атын атап айтып береді. Кейіпкерлерді қандай пішінмен алмастырғанды және ретімен орналастырып, олардың түстерін үш тілде айтып, толық жауап береді.Үшбұрыш-тышқан,Домалақ-бақа,Жұлдызша-қоян,Сопақша-түлкі,Тіктөртбұрыш-қасқыр,Төртбұрыш-аю Ертегі туралы болды.Жұмбақ шештік.Жұмбақтың шешуі ертегі.Ертегілердің аттарын айтып береді.Үйшік ертегісін көрдік.Тышқан,бақа,қоян,түлкі,қасқыр, аю.Тышқан- мыш-mouse Бақа-лягушка-frog, Қоян-заяц-hareТүлкі-лиса-products, Қасқыр- волк-wolf, Аю-медвед-bear |
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.02.2019
399
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













