Ертегілер еліне саяхат

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ертегілер еліне саяхат

Материал туралы қысқаша түсінік
Орта топтарға арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы
Білім беру саласы: КоммуникацияБөлімі:Көркем әдебиетТақырып:Ертегілер еліндеМақсаты Ертегінің мазмұнын түсіне білуге, үш тұғырлықты бірдей алып жүру және тапсырмаларды модельдеу тәсілі бойынша орындай білуге үйрету.Тіл байлықтарын молайту, ойлау және есте сақтау қабілеттерін дамыту. Достық қарым – қатынасқа тәрбиелеу. Инновациялық әдіс-тәсілдері: АКТ технологиясы,Триз технологиясыКөрнекіліктер:Слайд, Дидактикалық ойын, үлестірмелі материал, тапсырмаға байланысты суреттер, кубик, фламастир, Үштілдік компонент: Тышқан- мыш-mouse ,Бақа-лягушка-frog, Қоян-заяц-hareТүлкі-лиса-products, Қасқыр- волк-wolf, Аю-медвед-bear
Әрекет кезеңдері:Тәрбиешінің әрекеті:Балалардың әрекеті:
Мотивациялық- кезең:















Ұйымдастыру кезеңі:





















































































































































































































































Рефлексивті-түзетуші кезең:















Жылулық шеңбер:-Қайырлы таң балалар! бүгінгі жаңа күнмен амандасып алайық.-Балалар бүгін бізде ерекше күн, қараңдаршы келген қонақтарымыз да бар екен.Қонақтармен амандасып алайық;Балалар бір жұмбақ жасырайын шешіп көріңдерші.Жұмбақ:Ерте, ерте деп басталар,Қызығы оның сан қилы.Түрлері бар қаншама.Батырлар, аңдар, жануарларЖәдік пенен адам тағы барӘжесінің айтқанына сүйсіне,Балалардың аузынан бал тамыпТәтті ұйқыға бір қанар.

Дұрыс айтасыңдар, балалар!Ертегінің түрлері өте көп екен. Жаңағы жұмбақта айтып өткендей қандай түрлері болада екен?

Жақсы, өте дұрыс айттыңдар!Ендеше балалар,қазір мен сендерге бірнеше ертегілерден үзінді көрсетемін ,сендер оны табуға тырысыңдар:Әрбір үзіндіні көрсетіп ертегінің атын сұрап отыру.-Мынау қай ертегіден үзінді? -Балалар осы «Үйшік » ертегісін толықтай біліп алайық.Ең алдымен ертегідегі кейіпкерлермен танысайық.Әрбір кейіпкердің суретін көрсетем сендер үш тілде айтындар.-Мынау не?-Ал мынау ше?-Бұл қай аң?-Мынау не?-Бұл қай аң?-Ал мынау не?Жақсы балалар, енді мұқият ертегіні тыңдап алайық.Ертегіні слайд арқылы аяндап айтып беру.Балалар, ертегідегі аңдардың бізге берген тапсырмалары да бар екен.Тапсырмаларды шешпес бұрын орнымыздан тұрып сергіп күш жинап алайық.Балаларды шеңбер бойына тұрып Сергіту сәтін жасайық:



















Балалар тапсырманы мына кубикті лақтыру арқылы орындаймыз.Шарты:Кубиктегі белгіні немен алмастырғанын еске түсіре отырып, қандай белгі түссе, сол тапсырманы орындау.

«Төртінші артықты тап және құйрығын табуға көмектес»Мақсаты: Үй жануарлары мен дала аңдарын ажырата білуге үйретету. Көру және есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шарты:Берілген суреттегі артық төртінші дала аңын табу.Әрбіреуінің дене мүшесінің бір бөлігі құйрықтарын тауып, сызу арқылы көрсету.

«Қайсысы ірімшікті жақсы көреді?» Шарты:Қайсысы ірімшікті жақсы көретінін сызба арқылы көрсету







«Ретімен орналастыр»Мақсаты: Кейіпкерлерді ретімен орналастыруға үйрету. Ойлау, есте сақтау және қайта жаңғырту қабілеттерін дамытуШарты:Ертегіні еске түсіре отырып кейіпкерлерді рет-ретімен тақтаға орналастырып қою.

«Мұқият есіңде сақта»Мақсаты: Көру, есте сақтау және ойлау қабілеттерін дамыту.Шарты:Көріп, есте сақтап алған соң қай аңды қандай белгімен алмастырғанды тауып айту.

















-Балалар бүгінгі ойын сабағымыз не туралы болды?-Жұмбақтың шешуін шеше алдық па?-Шешуін кім айтады?-Қандай ертегілерді білеміз?-Қай ертегіні экраннан тамашаладық?-Ол ертегіде қандай кейіпкерлер кездеседі?-Кім кейіпкерлерді үш тілде айтып береді?

Шеңбер бойымен тұрып үш тілде амандасады.Сәлеметсіздер ме!Здраствуйте!Хелеу!























Жұмбақтың шешуі ертегі



Батырлар, аңдар, жануарлар, жәндіктер, адамдар туралы болады.





















«Бауырсақ»



«Маша мен аю»



«Шалқан»

«Үш аю»





«Алтын жұмыртқа»



«Жеті лақ»













Тышқан- мыш-mouse Бақа-лягушка-frog, Қоян-заяц-hareТүлкі-лиса-products, Қасқыр- волк-wolf, Аю-медвед-bear





Балалар зейін қойып тыңдайды.









Аяқпенен топ-топ-топ, Ал қолменен хоп-хоп-хоп, Бір оңға бір солға, Айналайық кел мұнда. Қолымызды бір сілкеп, Басымызды шайқайық. Бір оңға бір солға, Ойнайықшы кел мұнда. Секіреміз жоғары, Қиын емес секіру. Бір оңға бір солға, Секірейік кел мұнда













Тиіннің артық екенін айтады. Әр үй жануарының құйрығын тауып сызық арқылы көрсетеді. Тапсырманы қызыға орындай бастайды.





Суреттегі бейнелердің атын атап, олардың қайсысы ірімшікті жақсы көретінін маркермен сызық арқылы сызып көрсетеді.



Ертегі кейіпкерлерін тақтаға рет-ретімен орналастырып және олардың үш тілде атын атап айтып береді.







Кейіпкерлерді қандай пішінмен алмастырғанды және ретімен орналастырып, олардың түстерін үш тілде айтып, толық жауап береді.Үшбұрыш-тышқан,Домалақ-бақа,Жұлдызша-қоян,Сопақша-түлкі,Тіктөртбұрыш-қасқыр,Төртбұрыш-аю



Ертегі туралы болды.Жұмбақ шештік.Жұмбақтың шешуі ертегі.Ертегілердің аттарын айтып береді.Үйшік ертегісін көрдік.Тышқан,бақа,қоян,түлкі,қасқыр, аю.Тышқан- мыш-mouse Бақа-лягушка-frog, Қоян-заяц-hareТүлкі-лиса-products, Қасқыр- волк-wolf, Аю-медвед-bear
Күтілетін нәтиже: Біледі: ертегі кейіпкерінің атын атауды біледі. Игерді: кейіпкердің мінез-құлықтарын ажырата отырып, жақсы мен жаманды ажырата алады. Меңгрді: ертегілер мазмұнын айта алады.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.02.2019
399
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі