Білім беру
саласы: Қатынас .
Ұйымдастырылған оқу іс
әрекеті: Тақырыбы: «Ертегілер еліне саяхат
»
Мақсаты: Ертегідегі кейіпкерлерді атай
білу , заттардың түсін, көлемін ажырата білу
.
Балаларға қойылған сұрақтарға
дұрыс жауап беріп , сөздік қорларын тіл байлықтарын дамыту.
Ертегіге деген қызығушылығын ояту. Достықпен жанашырлыққа
мейрімділікке тәрбиелеу.
Көрнекілітер: «Шалқан жеті лақ пен қасқыр ,
үйшік » ертегісі желісі бойынша суреттер түрлі түсті қағаз желім
сүлгі ақ қағаз .
- Балалар жылдың қай мезгілі
?
-Қыс
мезгілі.
- Қыс айларын атап беріңдерші
?
- Желтоқсан ,қаңтар ,
ақпан.
- Қыс айында ауа – райы қандай
болады?
- Суық ,
аяз.
- Далада не
жауады?
- Қар
жауады.
-Қардың түсі қандай
?
- Ақ
түсі.
Адамдар қандай киімдерін
киеді?
Жылы
киімдерін.
-
Балалар сендер ертегі жақсы
көресіңдер ме?
-
Иә.
-
Қандай ертегі
білесіңдер?
-
«Шалқан, бауырсақ, жеті лақ
пен қасқыр ,үйшік».
-
Балалар бүгінгі біздің
ұйымдастырған оқу іс әрекетіміз ерекще
болмақ.
-
Біз сиқырлы поезға отырып
барлығымыз ертегілер еліне саяхатқа
барамыз.
Алдын – ала ертегілер
жасақталып тұрады.
-
Міне балалар 1 – ші аялдамаға
келдік.
-
Бұл қандай
ертегі?
-
Шалқан
ертегісі.
-
Осы ертегілер кейіпкерлерін
атап айтыңдаршы.
-
Балаларға ертегі кейіпкерлерін
атап айтқызу.
-
Ата , әже, немересі
күшік,мысық, тышқан.
-
Жарайды
балалар.
-
Одан ары қарай саяхатымызды
жалғастырайық.
-
2- ші Аялдамаға
келдік.
-
Қасқырмен жеті лақ
ертегісі.
-
Балалар осы ертегінің
кейіпкерлерін атап айтып беріңдерші.
-
Ешкі , жеті лақ,
қасқыр.
-
Ешкі тамаққа кеткенде
лақтарына не айтып кетті?
-
Ешкімге есікті
ашпа
-
Қасқыр лақтарды қалай
алдамақшы болыпты ?
-
Өлең айту арқылы
.
-
Кәне балалар лақтар тұралы
тақпақ айтайықшы.
Шөре, шөре
лағым
Тентек болма
шырағым
Секеңдемей демінді
ал,
Селтеңдемей
құлағың.
Жарайсыңдар балалар
!
Балалар орман
көрнісі :
Сол орманда аю жылап
отырады.
Тәрбиеші
: Аю сен неге жылап отырсың
саған не болды?
-
Қалай мен жыламаймын , мына
жерде үйшік тұрды , мен оған сыймай
сындырдым.
-
Содан бәрі қашып
кетті
-
Кім маған
көмектеседі?
-
Балалар аюға
көмектесемізбе
-
Балалар аю қай ертегінің
кейіпкері ?
-
Үйшік
ертегісінің.
-
Жарайсыңдар
балалар!
-
Жылама аю біздің балаларымыз
сондай ақылды үйшікті құрастырып
көмектеседі.
-
Кәне балалар аюдың көңілін
көтеріп аю тұралы тақпақ айтып бой сергіп
алайықшы.
Сергіту
сәті.
Қормаңдаған
аюдың
Құлпынайы көп
екен
Теріп теріп
алайық
Қалтамызға
салайық.
Тәрбиеші: Аю саған біздің балаларымыз
үйшік жапсыруға көмектеседі.
Ол үшін топқа
қайтайық.
Балалар түрлі түсті
қағаздарменүйшік жапсырту.
Балалардан үйшіктің пішінін
түсін айтқызу.
Ғажайып
сәт:
Бауырсақ секіріп топқа кіреді
балалармен
Балалр амандасады.
-
Сәлеметсіз ме балалар
?
-
Мені таыдыңдар
ма?
-
Иә.
-
Мен
кіммін?.
-
Бауырсақсыз.
-
Мен кімнен
қаштым?
-
Атадан,әжеден, қасқыр ,аю,
қоян,түлкі.
Тәрбиеші: Ал сені түлкі жеп
қойдыма?
Бауырсақ мен оны алдадым,
түлкінің тұмсығына отырмай қашып кеттім.
Слайд
арқылы
Сіздің балаларыңыз өте ақылды
екен, олар маған қайда барғандарынайтып бере
алама?
-Сендер не көрдіңдер не
істедіңдер?
Егерде маған толық жауап
берсеңдер, мен сендерге арналған сыйлығымды
беремін.
Бауырсақмен өз ертегіме
барайын, сендерге арналған сыйлығымды
берейін
Бауырсақ (Сыйлық тарту) сау
бол болыңдар.
Қортындылау
:
Балалар бүгін барлығың оқу іс
- әсерекетіне қатынасыіңдар, тапсырманы жақсы қатынастар,
тапсырманы жақсы орындадыңдар
Орнымыздан
тұрайық
Әдепті балар
арқылы
Көріскенше күн
жақсы.
Сау – саламат
болайық.
Күтілетін
нәтіже:
Білу: Слайд арқыла
өткен ертегілерін жатқа айту.
Болуы : түрлі – түспен
қағазбен, желімнен жұмыс жасай білу.
Тақырыбы:«Ертегілер еліне
саяхат»
Мақсаты:Ертегі желісі арқылы баланың
қызығушылығын оятып,тілін дамыту.Тапсырма беру арқылы тура және
кері санау,геметриялық пішіндер туралы білімдерін
кеңейту;Балалардың танымдық үрдістерін,шығармашылық қабілеттерін
дамыту,қиялын ұштау.
Әдіс-тәсілдер:Әңгімелеу,сұрақ-жауап,тапсырмалар орындау,1ден 5ке дейінгі
сандарды тура және кері санау.
Көрнекіліктер:Ертегі суреттері,1-5кедейінгі
сандар,пішіндер,музыка,бояу, ермексаз,ұн,құрастырғыш,Қуыршақ
театры.сиқырлы шаршы .
Сөздік
жұмыс:Ертегі,кейіпкер,пішін,сан
Балалармен амандасу(нейро жаттығу)
музыкасымен
Мотивациялық қозғаушы:
Балалар бізде бүгін ерекше күн!Бүгін біздің топқа
қонақтар келіпті ,қане қонақтармен
сәлемдесейік.
Үлкенгеде сіз,
Кішігеде сіз.
Үлкендерді құрметтеп
Бас
иеміз біз.
-Балалар қазір жылдың қай
мезгілі?
-Қыс
-қыста неше ай бар?
-Үш
ай бар желтоқсан ,қаңтар, ақпан
-Жарайсыңдар балалар !
Негізгі бөлім:
Балалар қазір біз сендермен ертегілер еліне
саяхатқа шығамыз,ертегілер еліне бару үшін ертегі
кейіпкерлеріне айналайық.Балалар ертегі кейіпкелерінің бет
перделерін киіп алады(ертегілер әуеніне қосылып ,қимыл жасайды).
Әуен А.Қалаубаева «Ертегілер»Балалар біз ертегілер еліне саяхатқа
қалай барамыз?Әрине ,сиқырлы кілемге отырып ұшып
барамыз,көзімізді жұмып отырамыз (кілемге
отырады)
Тәрбиеші:Міне балалар ертегілер елінеде
келдік.
Балалар қараңдаршы,алаңда бір үй тұр,қане
есімізге түсірейік бұл қай ертегідегі үй екен?
Балалар:Үйшік ертегісіндегі үй,неткен керемет бұл
үйде кім тұрады?
-Пи-пи-пи неткен әдемі үйшік деп тышқан жүгіріп
келедіҮйшікейде кім тұрады?Мені де
кіргізіңіздерші.
Балалар қараңдар үйдің ішінде хат бар екен,хатты
ашып оқимызба?
Балалар тышқан үйге кіру үшін тапсырма
орындауымыз керек екен, тышқанға көмектесемізба?
Балалар:-Ия көмектесеміз
1.тапсырма:Ойын«Сиқырлы
шаршы»
Сиқырлы шаршыны лақтыру арқылы балалар
соған сәйкес жердегі пішіндерді басып өтіп,әрқайсысы.Сандар
әлеміне өтеді. Тышқан үйшікке кіреді.
Секіріп-секіріп жан –жағына қарап қорқақ
қоян келеді.
Неткен үйшік?Үйшікте кім
тұрады?
2-тапсырма«Сандар аралы»
1ден5ке дейінгі сандарды өсу және кему ретімен
санайды.Стол үстіндегі сандарды ретімен
қояды.
Тяф-тяф-тяф Қандай әдемі үйшік,үйшікте кім
тұрады?деп түлкі келеді
Түлкіге көмектесейік.
3-тапсырма«Бұл қай ертегі?»сиқырлы додокаэдр лақтыру
арқылы
Суретке қарап қандай ертегі екенін айту
керек.Ертегі кейіпкерлерін атау.
Бақ-бақ-бақ деп секіріп бақа
келеді
4-тапсырма Жұмбақ шешу
Өзі
қу,жүрген жері айқайда шу(түлкі)
-Көзі қысық,құлағы ұзын және қорқақ аң
(қоян)
-қорбаңдаған ,епсіз,өзі балды жақсы
көреді(аю)
-түсі сұр,тісі ақсиған,сондай қорқынышты
(қасқыр)
Ентіге ж ортып қасқыр келеді ,үйшікейде кім барау
ішінде оның кім тұрады ?
Меніде кіргізіңіздерші
5.тапсырмаБалалар себеттен түрлі-түсті доптарды
алып түсіне қарай
Столға отырып тапсырма орындайды
.
Қызыл түс шаршы«көлеңкесін тап» суреттің көлеңкесін тауып,сызып
көрсетеді
Сары түс«Сәйкес келмей тұрған затты
тап»
Жасыл
түс шеңбер лабиринт арқылы жолды
табады
Қорбаңдап аю келеді
Қандай әдемі үйшік .Үйшікейде кім тұрады?Мені де
кіргізіңдерші.
6-тапсырма «Балапан» әнін қимыл жасап тұрып
орындайды.
Балалар тапсырманы орындап үйшікке барлық аңдарды
кіруге көметестік ,барлығы риза болып сендерге рахмет айтып
жатыр.Жарайсыңдар балалар!
Ендеше балалар бүгінгі іс-әректімізде
алған әсерімізді шығармашылық орталығына барып
жалғастырайық.
1
топ ермексаздан тышқан
2топ пішіндерден құрастыру
қоян
3топ сурет салу жабайы
жануарлар көлеңкесңн салу(ұнмен жұмыс)
4
топ қиылған пішіннен түлкі жапсыру.
Жарайсыңдар балалар ,бүгінгі іс әрекетіміз
ұнадыма ?
Бүгін біз сендермен қандай ертегімен
таныстық?
Нешеге дейін санап үйрендік?
Қандай пішіндермен ,түстермен
таныстық?
Балалар бүгінгі оқу іс әрекетімізге өте
жақсы қатыстыңдар.
Жарайсыңдар!