Ертегілер еліне саяхат үйірме

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ертегілер еліне саяхат үйірме

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып мұғалімдріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ:Үйірме

Ертегілер еліне саяхат

Мектеп: Қайназар №1 ОМ

Күні:

Мұғалімнің есімі:

Сынып: 1 « »

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Көңілді тіл туралы ертегі

Сабақтың түрі

Аралас сабақ

Сабақ негізделген оқу мақсаты

. Артикуляциялық жаттығулардың жасалуын үйрету.

Тілдік мақсаттары

Оқушылар:

Негізгі сөздермен тіркестер: өрнек,теңдеу,теңсіздік.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:

Сіз неліктен кремний электротехникада қолданылатынын айта аласыз ба?

Алдыңғы оқу


Жоспар

Сабақтың

жоспарланған уақыты

Сабақтағы жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті


Сабақтың басталуы

Ұйымдастыру кезеңі

2 минут

І.Ұйымдастыру кезеңі /салемдесу, сыныпты түгендеу, оқу құралдарын тексеру /Психологиялық дайындық /ишара арқылы/-Амандасу-Мимикалық гимнастика:Көзімізді ашып-жұмамызЕрнімізді түтікше тәрізді алға созамызЖымиюДауыс ырғағын қалыптастыруға арналған жаттығу.

Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.




Сабақтың ортасы

5 минут




ІІІ.Жаңа сабақты меңгеру : Көңілді тіл туралы ертегі Ертеде бір қып-қызыл еріндердің артында аппақ тістердің арғы жығында көңілді тіл өмір сүріпті. Күнде таңертең оны сүйікті САҒАТ оятыпты. Сырт-сырт соғады сағатТаппайды бір тағат тілді ауыз қуысынан шығарып, оңға, солға қимылдату керек. Тісімізді калай ысу керек екенін көрсетейік.  Тілдің қарны ашып, таңғы асқа ШЕЛПЕК дайындағысы келеді. 
Ол үшін 
ҚАМЫР ИЛЕУ керек. Біз оған көмектесейік. ТА-ТА –ТА тісімізбен тілімізді тістейміз. Қамырымыз дайын енді ШЕЛПЕК дайындау керек. ПЛЯ-ПЛЯ-ПЛЯ. Шелпек дайын. Оны ТӘТТІ ТОСАППЕН жеу керек .Күлімсіреу, ауызды ашып, шыныаяқ формасындағы тілмен, үстінен астына қарай қимыл жасап, ерінді жалау. Жасайды анам тосап,жидекке шекер қосып,  МАШИНАСЫНА отырып кетеді.  ЖЫЛАНТіл тағы машинамен келе жатса,ағашта жылан өрмелеп бара жатыр екен.Жақсы демалып келді тіл,ауызды ашып,бөлмесін қарап, демалуға кетті. Осымен біздің ертегі аяқталды.

Суреттерді бойынша жұмыс жасалады.



ІІ Негізгі бөлім (5 Минут)



Сергіту сәті:

Тұсаукесер (4мин)


ІҮ.Жаңа сабақты бекіту:-Ертегі ұнады ма?-Қандай кейіпкерлер кездесті?-Қандай жаттығулар жасадық? Ү.Үйге тапсырма. Артикуляциялық жаттығулардың жасалуын қайталау.

Ар-ар-ар қораға бар

Ар-ар-ар араны ал











Сергіту сәтін орынлайды



Жұмыс дәптері түрлі түсті қарындаш


Сергіту сәтіне арналған жинақ


Аяқталуы

ІІІҚорытынды бөлім

(10 Минут)


Үйге тап.

(2минут)


Кері байланыс. (2минут)

Бүгінгі сабақта біз не істедік?

Бүгінгі сабақта не қын болды?

Бүгінгі сабақта нені білдік?



Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау




Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.

Саған қайсы тапсырма қиын болды?


Оқушылар күнделіктеріне жазады


Бағалау парақшасын толтырады









Қосымша ақпарат

Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы түрлендіруді қалай жоспарлайсыз?

-Деңгейлік тапсырмалар енгізу.

-Жетелеуші сұрақтар қою.

Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

-Саралау тапсырмаларына көбірек көңіл бөлу,қосымша тапсырмалар арқылы.

Пән аралық байланыс

Қауыпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АҚТ-мен байланысты

Құндылықтарға байланыс

Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайыма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болыма?

Мен беріілген уақыт ішінде үлгердім ба?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірініңді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау


Қандай екі нәрсе табысты болады. (оқыту да,оқу да ескеріңіз)?


1:


2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқыту да,оқу да ескеріңіз)?


1:


2:






САБАҚ:Үйірме

Ертегілер еліне саяхат

Мектеп: Қайназар №1 ОМ

Күні:

Мұғалімнің есімі:

Сынып: 1 « »

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Қуырмаш

Сабақтың түрі

Аралас сабақ

Сабақ негізделген оқу мақсаты

Тапқырлыққа, берілген тапсырмаларды жылдам, дұрыс орындап, білім мәресіне жеткен оқушыларды анықтау.


Тілдік мақсаттары

Оқушылар:

Негізгі сөздермен тіркестер: өрнек,теңдеу,теңсіздік.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:

Сіз неліктен кремний электротехникада қолданылатынын айта аласыз ба?

Алдыңғы оқу


Жоспар

Сабақтың

жоспарланған уақыты

Сабақтағы жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті


Сабақтың басталуы

Ұйымдастыру кезеңі

2 минут

Ұйымдастыру кезеңі


 Қуыр, қуыр, қуырмаш,

Балапандар қайдасың.

Бір-біріңе еріңдер

Маған қарай келіңдер


 Музыка ойналып,балапандар ортаға келеді.

Психологиялық дайындық


Кел балалар ойнайық,

Ойнайық та, ойлайық,

Қандай сұрақ болса да,

Таппай оны қоймайық.


Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.




Сабақтың ортасы

5 минут



1бөлім.  Сырсандық«Балапан»атты  сөзжұмбақ шешу

1.     Оқушыға не керек?

Б

і

л

і

М





А

л

т

ы



П

і

Л




А

р

ы

с

т

а

н

П

а

р

т

А


А

қ

п

а

н


Н

а

у

р

ы

з











2.     5 санының кейінгі көршісі

3.     Тұмсығы ұзын жануар

4.     Аң патшасы

5.     Оқушының үстелі

6.     Қыстың соңғы айы

7.     Көктемнің бірінші айы

2-бөлім. «Ойна да ойла»(логика)

 1.     Қайың ағашында 2 алма, шатырда 3 алма өсіп тұр. Барлығы нешеу?

2.     Қарлығаш жоғары ұша ма, әлде тауық жоғары ұша ма?

3.     Аптаның үшінші күні.

4.     Әріптердің арасынан жазылған сөздерді тап

У,с, н, т,а,ғ,а,р,ұ,е,г,ү,л

А, й, н, а, п, е, р, е, т, і, к, с,у,ф

Р, з, о, б, и, д, а, й, ф, ч, қ, ұ, с.

Я, ю, у, т, і, к, х, ц, ш, ө, п, р, т

 «Танграм» ойынКім бірінші бөлшектерден сурет  құрастырады.

«Кім шапшаң?» ойыны

 Музыка ойналады. оқушы ортаға шығып,күріш, гречка, бидай, сұлы аралас, теру

  5. Балықтарды өрнектердің мәніне сәйкес түсті қарындашпен боя.


Суреттерді бойынша жұмыс жасалады.

Интербелсенді тақта





















Сандар





















әріптер


ІІ Негізгі бөлім (5 Минут)







Ж

1

10

а

6

4

8

р

3

7

а

2

1

5

4

3

5

й

8

С

9

ы

2

ң

10

Өнер: «Әнші балапан» әні

           «Балапандар»биі

 Цифрлар жазылған тор көзді боя.Әріптерді жолақтағы торкөзге көшіріп жаз.













Жұмыс дәптері түрлі түсті қарындаш



Аяқталуы

ІІІҚорытынды бөлім

(10 Минут)


Үйге тап.

(2минут)


Кері байланыс. (2минут)

Бүгінгі сабақта біз не істедік?

Бүгінгі сабақта не қын болды?

Бүгінгі сабақта нені білдік?



Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау


Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.

Саған қайсы тапсырма қиын болды?


Оқушылар күнделіктеріне жазады


Бағалау парақшасын толтырады









Қосымша ақпарат

Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы түрлендіруді қалай жоспарлайсыз?

-Деңгейлік тапсырмалар енгізу.

-Жетелеуші сұрақтар қою.

Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

-Саралау тапсырмаларына көбірек көңіл бөлу,қосымша тапсырмалар арқылы.

Пән аралық байланыс

Қауыпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АҚТ-мен байланысты

Құндылықтарға байланыс

Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайыма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болыма?

Мен беріілген уақыт ішінде үлгердім ба?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірініңді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болады. (оқыту да,оқу да ескеріңіз)?


1:


2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқыту да,оқу да ескеріңіз)?


1:


2:
































САБАҚ:Үйірме

Ертегілер еліне саяхат

Мектеп: Қайназар №1 ОМ

Күні:

Мұғалімнің есімі:

Сынып: 1 « »

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

«Қызықты Алфавит »

Сабақтың түрі

Аралас сабақ

Сабақ негізделген оқу мақсаты

Алфавиттің қызықтары, әріптердің сырымен танысу. Буынға бөліп оқуға дағдыландыру

Тілдік мақсаттары

Оқушылар:

Негізгі сөздермен тіркестер: өрнек,теңдеу,теңсіздік.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:

Сіз неліктен кремний электротехникада қолданылатынын айта аласыз ба?

Алдыңғы оқу


Жоспар

Сабақтың

жоспарланған уақыты

Сабақтағы жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті


Сабақтың басталуы

Ұйымдастыру кезеңі

2 минут

Ұйымдастыру.

Сәлемдесу. Түгендеу

Оқушылардың алфавит туралы және отбасы мен мүшелері туралы мағлұмат беру, әліппе туралы білімдерін бекіту. Ой белсенділігін дамыту.

Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.




Сабақтың ортасы

5 минут




Мұғалімнің іс-әрекеті. Сұрақтарға жауап алу.-Балалар қандай мереке өтті?-.Бүгінгі сабағымызға бар ынтамызды салайық.- Мынау кім? Мұқағали Мақатаев туралы не білесіңдер?«Әліппе» өлеңін жатқа сұрау.(Әрбір жауап берген оқушыға түрлі-түсті күлегештер(смайлик) таратып отырамын) қ«Кел,ойнайық!» Өрнектердің мәнін табу арқылы сөз құрастыру.

Суреттерді бойынша жұмыс жасалады.



ІІ Негізгі бөлім (5 Минут)













Өлеңді мәнерлеп оқу.Оқушыларға оқыту. Сұрақ қою:- Өлең не туралы?- Олар неліктен алфавит басында тұрады?-Олай болса балалар,бүгінгі сабағымыз осы алфавитке байланысты. Ол үшін алдымен топтық тапсырмалар орындап жіберейік.2топ «Алтын жол» Берілген сөздерден мақал құрастырады.1-топ «Отан отбасынан басталады» «Отан» сөзіне дыбыстық талдау жасау.2-топ «Әке-асқар тау, Ана-қайнарбұлақ, Бала-жағасындағы құрақ» «Әке,ана,бала» сөздерін буынға бөлу -Балалар,отбасында кімдер болады?-

Анам-үнім,жүрегім, Әкем-өмір тірегім. Мен –бақытты ұланмын, Бәрі маған қуансын!










Жұмыс дәптері түрлі түсті қарындаш



Аяқталуы

ІІІҚорытынды бөлім

(10 Минут)


Үйге тап.

(2минут)


Кері байланыс. (2минут)

1-топ «Отбасы» Осы сызбаға отбасы мүшелерінің суреттерін тауып орналастыру

.2-топ «Оңынан да, солдан да» Оңынан да,солдан да оқысаң үш әріптентұратын туыстық атауын тауып жазу. (ана, апа, аға, іні, ата)


Саған қайсы тапсырма қиын болды?


Оқушылар күнделіктеріне жазады


Бағалау парақшасын толтырады









Қосымша ақпарат

Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы түрлендіруді қалай жоспарлайсыз?

-Деңгейлік тапсырмалар енгізу.

-Жетелеуші сұрақтар қою.

Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

-Саралау тапсырмаларына көбірек көңіл бөлу,қосымша тапсырмалар арқылы.

Пән аралық байланыс

Қауыпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АҚТ-мен байланысты

Құндылықтарға байланыс

Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайыма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болыма?

Мен беріілген уақыт ішінде үлгердім ба?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірініңді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау


Қандай екі нәрсе табысты болады. (оқыту да,оқу да ескеріңіз)?


1:


2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқыту да,оқу да ескеріңіз)?


1:


2:














САБАҚ:Үйірме

Ертегілер еліне саяхат

Мектеп: Қайназар №1 ОМ

Күні:

Мұғалімнің есімі:

Сынып: 1 « »

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Екі алған сөмке

Сабақтың түрі

Аралас сабақ

Сабақ негізделген оқу мақсаты

Оқушылардың берілген мәтінді буындар оқуға дағдыландыра отырып көркем сөйлеуге үйрету

Тілдік мақсаттары

Оқушылар:

Негізгі сөздермен тіркестер: өрнек,теңдеу,теңсіздік.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:

Сіз неліктен кремний электротехникада қолданылатынын айта аласыз ба?

Алдыңғы оқу


Жоспар

Сабақтың

жоспарланған уақыты

Сабақтағы жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті


Сабақтың басталуы

Ұйымдастыру кезеңі

2 минут

1. Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу. Оқушыларды белгілеу. Тілдік орта қалыптастыру.
- Сәлеметсіңдер ме, балалар?!
- Сәлеметсіз бе!
Күнге қараймыз,
Айға қараймыз,
Саған қараймыз,
Маған қараймыз.
Сәлем, сәлем, сәлем!
- Қазір қай жыл мезгілі?
Көктем айларын атайықшы?
- Бүгін қай күн?
Аптаның қай күні?
- Кім кезекші?
- Сынып қандай, сыныпта не бар?
- Қазақ тілі сабағына не керек?

Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.




Сабақтың ортасы

5 минут



А) Фонетикалық жаттығу. Кітап жатыр сөмкеде
Қалам жатыр үстелде
Дәптер жатыр партада,
Бәрі - бәрі орнында.
1) сурет орнына сөздерді қойып оқу.
2) енді қазақ тіліне тән дыбыстары бар сөздердің астын сызу
3) қазақ әріптеріне сипаттама беру
Б)
Лексикалық жаттығу: Не білеміз? Не үйренеміз?
Кітап Бүгінгі біздің мақсатымыз: «Сөмкені жинап үйрену»
Қалам Дымбілместің аудио - тыңдалымы. Және тапсырма ретімен таныстыру.
Күнделік
қарындаш
1 - тапсырма. Жұптық жұмыс.
1 - жұп: Қаламсауытта не бар?
2 - жұп: Сөмкеңде не бар?
3 - жұп: Неше сызғыш бар?
4 - жұп: Неше қалам бар?
5 - жұп: Қаламсауытқа не салмаймыз?
3. Өткен сабақты пысықтау:

Суреттерді бойынша жұмыс жасалады.





Суреттер














Сұрақ-жауап парақтары



ІІ Негізгі бөлім (5 Минут)










2 - тапсырма. Дәптермен жұмыс. Деңгейлік тапсырма.
1 - деңгей:... зын сыз.. ыш
Әдем.. с.. мке
2 - деңгей: қызыл.. рындаш, к.. шкентай өшірг.. ш
3 - деңгей:.. аламсауыт, д.. птер
Қосымша: Ойындар әлемі. 3 - тапсырма. «Кім жылдам»ойыны. Үш топтан шыққан оқушы оқу - құралдарын дұрыс салу қажет.




әріптер






Жұмыс дәптері түрлі түсті қарындаш



Аяқталуы

ІІІҚорытынды бөлім

(10 Минут)


Үйге тап.

(2минут)


Кері байланыс. (2минут)

Оқушылардың ораторлық талантын тексеру.
1 - топ қуанышпен оқу; 2 - топ: ренішпен оқу; 3 - топ: күліп оқу.
Мәтін:
Ақмарал мектепке бар.
Оқу - құралдарын ал
Кітап, қалам, өшіргіш.
Қарындаш, дәптер, сызғыш.
Өз газеттерін топпен қорғау.
1 - топ: Оқу - құралдары.
2 - топ: Сөмке.
3 - топ: Қаламсауыт.

Саған қайсы тапсырма қиын болды?


Оқушылар күнделіктеріне жазады


Бағалау парақшасын толтырады









Қосымша ақпарат

Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы түрлендіруді қалай жоспарлайсыз?

-Деңгейлік тапсырмалар енгізу.

-Жетелеуші сұрақтар қою.

Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

-Саралау тапсырмаларына көбірек көңіл бөлу,қосымша тапсырмалар арқылы.

Пән аралық байланыс

Қауыпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АҚТ-мен байланысты

Құндылықтарға байланыс

Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайыма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болыма?

Мен беріілген уақыт ішінде үлгердім ба?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірініңді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болады. (оқыту да,оқу да ескеріңіз)?


1:


2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқыту да,оқу да ескеріңіз)?


1:


2:




































САБАҚ:Үйірме

Ертегілер еліне саяхат

Мектеп: Қайназар №1 ОМ

Күні:

Мұғалімнің есімі:

Сынып: 1 « »

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Құрама. Мұратпен бұзау.

Сабақтың түрі

Аралас сабақ

Сабақ негізделген оқу мақсаты

Төрт түлік туралы мағлұмат беру арқылы, малдардың адам өміріне пайдасын ұғындыру.

Тілдік мақсаттары

Оқушылар:

Негізгі сөздермен тіркестер: өрнек,теңдеу,теңсіздік.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:

Сіз неліктен кремний электротехникада қолданылатынын айта аласыз ба?

Алдыңғы оқу


Жоспар

Сабақтың

жоспарланған уақыты

Сабақтағы жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті


Сабақтың басталуы

Ұйымдастыру кезеңі

2 минут

Ұйымдастыру кезеңі 
Психологиялық дайындық. 
Күннің көзі ашылып, 
Көкке шуақ шашылып. 
Құтты қонақ келіпті, 
Төріме еніпті. 
Амандасу үлкенге 
Тәрбиенің басы ғой,

Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.




Сабақтың ортасы

5 минут



 Ендеше, балалар біздің бүгінгі өтетін жаңа сабағымыздың тақырыбы 
«Мұратпен бұзау» деп аталады. 
IY. Оқулықпен жұмыс 
Өлеңді оқып, мағынасын түсіндіру. 
Өлең не туралы? –бұзау 
Оқулықтағы суретпен жұмыс 
- Суретте кімді көріп тұрсыңдар? 
- Баланы 
- Баланың жанында не бар? 
- Бұзау 
- Бұзау ненің төлі? 
- Сиырдың төлі 
Ақ бұзау сөзіне дыбыстық талдау жасау 
- Бұзау сөзін буынға бөлу - сөзде қанша дауысты дыбыс болса, сонша буын болады-2буын (Бұ-зау) 
Өлеңді жазған балалар ақыны Жақан Смақов. 
СМАҚОВ Жақан (1932-1974). Жаңаарқа ауданы Ынталы колхозында туған. қазақ мемлекеттік университетінің журналистика факультетін бітірген. Еңбек жолын 1955 жылы Талдықорған облыстық газетінде бастайды. 
Өткен ғасырдың 50-60 жылдары «Сыйлық», «Қаз-қаз бас», «Жастық сыры», «Ақтауық», «Бақ-бақ», «Сылдырмақ», «Жүз бір жұмбақ», «Қарақат», «Тамшы» деген өлең жинақтары басылады. Бұлардан басқа «Біздің апай Түсекең», «Менің бөпем», «Ғажайып бұлттар», «Саяхат» деген суретті кітаптарын шығарады. Аяулы ақын 1974 жылы Алматы қаласында қайтыс болды. өзі оқыған «Ынталы» орта мектебіне Жақан Смақовтың аты берілген. 
Алдағы уақытта оқулықтан, газет-журналдардан оқып танысасыздар

Сергіту сәті 
Қуанамын мен де, 
Қуанасың сен де. 
Қуанайық достарым, 
Арайлап атқан күнге. 
- Жарайсыздар балалар!

Суреттерді бойынша жұмыс жасалады.





Суреттер














Сұрақ-жауап парақтары



ІІ Негізгі бөлім (5 Минут)










Ой толғаныс: 
1. Бүгін Жақан Смақовтың қандай өлеңімен таныстық? –Мұратпен бұзау 
2. Бұзау қай малдың төлі? –Сиырдың 
3. Сиыр иесін қалай атаймыз?- Зеңгі баба 
4. Дауысты дыбыстар неше топқа бөлінеді?- 2-ге, жуан, жіңішке 
5. Жуан дауысты дыбыстарды ата:- а, о, ы. ұ 
6. Жуан дауысты дыбысы бар бір сөз айт:- қой




әріптер






Жұмыс дәптері түрлі түсті қарындаш



Аяқталуы

ІІІҚорытынды бөлім

(10 Минут)


Үйге тап.

(2минут)


Кері байланыс. (2минут)

Сөзжұмбақ шешу. 
1.Қой бағатын адам. 
2.Қойдың қас жауы. 
3.Түйе баласы 
4.Жылқы баласы 
5.Сиыр иесі 
6. Жылқы атасы 
7. Кейде дауысты , кейде дауыссыз дыбыс. 
Ш о п а н 
Қ а с қ ы р 
б о Т а 
қ ұ л Ы н 
з е ң г і б а б а 
қ а м Б а р а т а 
у 

Бұзау ненің төлі?

Саған қайсы тапсырма қиын болды?


Оқушылар күнделіктеріне жазады


Бағалау парақшасын толтырады









Қосымша ақпарат

Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы түрлендіруді қалай жоспарлайсыз?

-Деңгейлік тапсырмалар енгізу.

-Жетелеуші сұрақтар қою.

Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

-Саралау тапсырмаларына көбірек көңіл бөлу,қосымша тапсырмалар арқылы.

Пән аралық байланыс

Қауыпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АҚТ-мен байланысты

Құндылықтарға байланыс

Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайыма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болыма?

Мен беріілген уақыт ішінде үлгердім ба?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірініңді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болады. (оқыту да,оқу да ескеріңіз)?


1:


2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқыту да,оқу да ескеріңіз)?


1:


2:
































САБАҚ:Үйірме

Ертегілер еліне саяхат

Мектеп: Қайназар №1 ОМ

Күні:

Мұғалімнің есімі:

Сынып: 1 « »

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Сөйлемді толықтырып, аяқта

Сабақтың түрі

Аралас сабақ

Сабақ негізделген оқу мақсаты


Тілдік мақсаттары

Оқушылар:

Негізгі сөздермен тіркестер: өрнек,теңдеу,теңсіздік.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:

Сіз неліктен кремний электротехникада қолданылатынын айта аласыз ба?

Алдыңғы оқу


Жоспар

Сабақтың

жоспарланған уақыты

Сабақтағы жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті


Сабақтың басталуы

Ұйымдастыру кезеңі

2 минут


Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.




Сабақтың ортасы

5 минут




Суреттерді бойынша жұмыс жасалады.





Суреттер














Сұрақ-жауап парақтары



ІІ Негізгі бөлім (5 Минут)














әріптер






Жұмыс дәптері түрлі түсті қарындаш



Аяқталуы

ІІІҚорытынды бөлім

(10 Минут)


Үйге тап.

(2минут)


Кері байланыс. (2минут)


Саған қайсы тапсырма қиын болды?


Оқушылар күнделіктеріне жазады


Бағалау парақшасын толтырады









Қосымша ақпарат

Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы түрлендіруді қалай жоспарлайсыз?

-Деңгейлік тапсырмалар енгізу.

-Жетелеуші сұрақтар қою.

Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

-Саралау тапсырмаларына көбірек көңіл бөлу,қосымша тапсырмалар арқылы.

Пән аралық байланыс

Қауыпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АҚТ-мен байланысты

Құндылықтарға байланыс

Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайыма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болыма?

Мен беріілген уақыт ішінде үлгердім ба?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірініңді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болады. (оқыту да,оқу да ескеріңіз)?


1:


2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқыту да,оқу да ескеріңіз)?


1:


2:
































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.11.2018
2534
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі