|
САБАҚ:Үйірме Ертегілер еліне саяхат |
Мектеп: Қайназар №1 ОМ |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: |
||||||
|
Сынып: 1 « » |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Көңілді тіл туралы ертегі |
||||||
|
Сабақтың түрі |
Аралас сабақ |
||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
. Артикуляциялық жаттығулардың жасалуын үйрету. |
||||||
|
Тілдік мақсаттары |
Оқушылар: Негізгі сөздермен тіркестер: өрнек,теңдеу,теңсіздік. Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар: Сіз неліктен кремний электротехникада қолданылатынын айта аласыз ба? |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
|
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған уақыты |
Сабақтағы жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|
|||||
|
Сабақтың басталуы Ұйымдастыру кезеңі 2 минут |
І.Ұйымдастыру кезеңі /салемдесу, сыныпты түгендеу, оқу құралдарын тексеру /Психологиялық дайындық /ишара арқылы/-Амандасу-Мимикалық гимнастика:Көзімізді ашып-жұмамызЕрнімізді түтікше тәрізді алға созамызЖымиюДауыс ырғағын қалыптастыруға арналған жаттығу. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
|
||||
|
Сабақтың ортасы 5 минут |
ІІІ.Жаңа сабақты меңгеру
: Көңілді тіл туралы
ертегі Ертеде бір қып-қызыл
еріндердің артында аппақ тістердің арғы жығында көңілді тіл өмір
сүріпті. Күнде таңертең оны
сүйікті САҒАТ оятыпты. Сырт-сырт
соғады сағатТаппайды бір
тағат тілді ауыз қуысынан шығарып,
оңға, солға қимылдату керек. Тісімізді калай ысу керек екенін
көрсетейік. Тілдің қарны ашып, таңғы
асқа ШЕЛПЕК дайындағысы
келеді. |
Суреттерді бойынша жұмыс жасалады. |
|
||||
|
ІІ Негізгі бөлім (5 Минут) Сергіту сәті: Тұсаукесер (4мин) |
ІҮ.Жаңа сабақты бекіту:-Ертегі ұнады ма?-Қандай кейіпкерлер кездесті?-Қандай жаттығулар жасадық? Ү.Үйге тапсырма. Артикуляциялық жаттығулардың жасалуын қайталау. Ар-ар-ар қораға бар Ар-ар-ар араны ал |
Сергіту сәтін орынлайды |
Жұмыс дәптері түрлі түсті қарындаш Сергіту сәтіне арналған жинақ
|
||||
|
Аяқталуы ІІІҚорытынды бөлім (10 Минут) Үйге тап. (2минут) Кері байланыс. (2минут) |
Бүгінгі сабақта біз не істедік? Бүгінгі сабақта не қын болды? Бүгінгі сабақта нені білдік? Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау Бүгінгі сабақ ұнады ма? |
Саған қайсы тапсырма қиын болды? Оқушылар күнделіктеріне жазады Бағалау парақшасын толтырады |
|
||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы түрлендіруді қалай жоспарлайсыз? -Деңгейлік тапсырмалар енгізу. -Жетелеуші сұрақтар қою. |
Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? -Саралау тапсырмаларына көбірек көңіл бөлу,қосымша тапсырмалар арқылы. |
Пән аралық байланыс Қауыпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АҚТ-мен байланысты Құндылықтарға байланыс |
|||||
|
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайыма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болыма? Мен беріілген уақыт ішінде үлгердім ба? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірініңді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болады. (оқыту да,оқу да ескеріңіз)?
1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқыту да,оқу да ескеріңіз)? 1: 2: |
|||||||
|
САБАҚ:Үйірме Ертегілер еліне саяхат |
Мектеп: Қайназар №1 ОМ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 1 « » |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Қуырмаш |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың түрі |
Аралас сабақ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Тапқырлыққа, берілген тапсырмаларды жылдам, дұрыс орындап, білім мәресіне жеткен оқушыларды анықтау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттары |
Оқушылар: Негізгі сөздермен тіркестер: өрнек,теңдеу,теңсіздік. Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар: Сіз неліктен кремний электротехникада қолданылатынын айта аласыз ба? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған уақыты |
Сабақтағы жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басталуы Ұйымдастыру кезеңі 2 минут |
Ұйымдастыру кезеңі
Қуыр, қуыр, қуырмаш, Балапандар қайдасың. Бір-біріңе еріңдер Маған қарай келіңдер
Музыка ойналып,балапандар ортаға келеді. Психологиялық дайындық
Кел балалар ойнайық, Ойнайық та, ойлайық, Қандай сұрақ болса да, Таппай оны қоймайық. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5 минут |
1бөлім. Сырсандық«Балапан»атты сөзжұмбақ шешу 1. Оқушыға не керек?
3. Тұмсығы ұзын жануар 4. Аң патшасы 5. Оқушының үстелі 6. Қыстың соңғы айы 7. Көктемнің бірінші айы 2-бөлім. «Ойна да ойла»(логика) 1. Қайың ағашында 2 алма, шатырда 3 алма өсіп тұр. Барлығы нешеу? 2. Қарлығаш жоғары ұша ма, әлде тауық жоғары ұша ма? 3. Аптаның үшінші күні. 4. Әріптердің арасынан жазылған сөздерді тап У,с, н, т,а,ғ,а,р,ұ,е,г,ү,л А, й, н, а, п, е, р, е, т, і, к, с,у,ф Р, з, о, б, и, д, а, й, ф, ч, қ, ұ, с. Я, ю, у, т, і, к, х, ц, ш, ө, п, р, т «Танграм» ойынКім бірінші бөлшектерден сурет құрастырады. «Кім шапшаң?» ойыны Музыка ойналады. оқушы ортаға шығып,күріш, гречка, бидай, сұлы аралас, теру 5. Балықтарды өрнектердің мәніне сәйкес түсті қарындашпен боя.
|
Суреттерді бойынша жұмыс жасалады. |
Интербелсенді тақта
Сандар
әріптер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ІІ Негізгі бөлім (5 Минут)
|
Өнер: «Әнші балапан» әні «Балапандар»биі Цифрлар жазылған тор көзді боя.Әріптерді жолақтағы торкөзге көшіріп жаз.
|
|
Жұмыс дәптері түрлі түсті қарындаш
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы ІІІҚорытынды бөлім (10 Минут)
Үйге тап. (2минут)
Кері байланыс. (2минут) |
Бүгінгі сабақта біз не істедік? Бүгінгі сабақта не қын болды? Бүгінгі сабақта нені білдік?
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау
Бүгінгі сабақ ұнады
ма? |
Саған қайсы тапсырма қиын болды?
Оқушылар күнделіктеріне жазады
Бағалау парақшасын толтырады |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы түрлендіруді қалай жоспарлайсыз? -Деңгейлік тапсырмалар енгізу. -Жетелеуші сұрақтар қою. |
Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? -Саралау тапсырмаларына көбірек көңіл бөлу,қосымша тапсырмалар арқылы. |
Пән аралық байланыс Қауыпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АҚТ-мен байланысты Құндылықтарға байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайыма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болыма? Мен беріілген уақыт ішінде үлгердім ба? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірініңді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болады. (оқыту да,оқу да ескеріңіз)?
1:
2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқыту да,оқу да ескеріңіз)?
1:
2:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
САБАҚ:Үйірме Ертегілер еліне саяхат |
Мектеп: Қайназар №1 ОМ |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: |
||||||
|
Сынып: 1 « » |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы: |
«Қызықты Алфавит » |
||||||
|
Сабақтың түрі |
Аралас сабақ |
||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Алфавиттің қызықтары, әріптердің сырымен танысу. Буынға бөліп оқуға дағдыландыру |
||||||
|
Тілдік мақсаттары |
Оқушылар: Негізгі сөздермен тіркестер: өрнек,теңдеу,теңсіздік. Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар: Сіз неліктен кремний электротехникада қолданылатынын айта аласыз ба? |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
|
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған уақыты |
Сабақтағы жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|
|||||
|
Сабақтың басталуы Ұйымдастыру кезеңі 2 минут |
Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Түгендеу Оқушылардың алфавит туралы және отбасы мен мүшелері туралы мағлұмат беру, әліппе туралы білімдерін бекіту. Ой белсенділігін дамыту. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
|
||||
|
Сабақтың ортасы 5 минут |
Мұғалімнің іс-әрекеті.
Сұрақтарға жауап алу.-Балалар қандай мереке өтті?-.Бүгінгі
сабағымызға бар ынтамызды салайық.- Мынау кім? Мұқағали
Мақатаев туралы не білесіңдер?«Әліппе» өлеңін жатқа
сұрау.(Әрбір жауап берген оқушыға түрлі-түсті күлегештер(смайлик)
таратып отырамын) қ«Кел,ойнайық!» Өрнектердің мәнін табу арқылы сөз
құрастыру. |
Суреттерді бойынша жұмыс жасалады. |
|
||||
|
ІІ Негізгі бөлім (5 Минут) |
Өлеңді мәнерлеп оқу.Оқушыларға оқыту. Сұрақ қою:- Өлең не туралы?- Олар неліктен алфавит басында тұрады?-Олай болса балалар,бүгінгі сабағымыз осы алфавитке байланысты. Ол үшін алдымен топтық тапсырмалар орындап жіберейік.2топ «Алтын жол» Берілген сөздерден мақал құрастырады.1-топ «Отан отбасынан басталады» «Отан» сөзіне дыбыстық талдау жасау.2-топ «Әке-асқар тау, Ана-қайнарбұлақ, Бала-жағасындағы құрақ» «Әке,ана,бала» сөздерін буынға бөлу -Балалар,отбасында кімдер болады?- Анам-үнім,жүрегім, Әкем-өмір тірегім. Мен –бақытты ұланмын, Бәрі маған қуансын! |
|
Жұмыс дәптері түрлі түсті қарындаш |
||||
|
Аяқталуы ІІІҚорытынды бөлім (10 Минут) Үйге тап. (2минут) Кері байланыс. (2минут) |
1-топ «Отбасы» Осы сызбаға отбасы мүшелерінің суреттерін тауып орналастыру .2-топ «Оңынан да, солдан да» Оңынан да,солдан да оқысаң үш әріптентұратын туыстық атауын тауып жазу. (ана, апа, аға, іні, ата) |
Саған қайсы тапсырма қиын болды? Оқушылар күнделіктеріне жазады Бағалау парақшасын толтырады |
|
||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы түрлендіруді қалай жоспарлайсыз? -Деңгейлік тапсырмалар енгізу. -Жетелеуші сұрақтар қою. |
Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? -Саралау тапсырмаларына көбірек көңіл бөлу,қосымша тапсырмалар арқылы. |
Пән аралық байланыс Қауыпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АҚТ-мен байланысты Құндылықтарға байланыс |
|||||
|
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайыма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болыма? Мен беріілген уақыт ішінде үлгердім ба? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірініңді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болады. (оқыту да,оқу да ескеріңіз)?
1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқыту да,оқу да ескеріңіз)? 1: 2: |
|||||||
|
САБАҚ:Үйірме Ертегілер еліне саяхат |
Мектеп: Қайназар №1 ОМ |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: |
||||||
|
Сынып: 1 « » |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Екі алған
сөмке |
||||||
|
Сабақтың түрі |
Аралас сабақ |
||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Оқушылардың берілген мәтінді буындар оқуға дағдыландыра отырып көркем сөйлеуге үйрету |
||||||
|
Тілдік мақсаттары |
Оқушылар: Негізгі сөздермен тіркестер: өрнек,теңдеу,теңсіздік. Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар: Сіз неліктен кремний электротехникада қолданылатынын айта аласыз ба? |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
|
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған уақыты |
Сабақтағы жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|
|||||
|
Сабақтың басталуы Ұйымдастыру кезеңі 2 минут |
1. Ұйымдастыру
кезеңі: Амандасу. Оқушыларды белгілеу.
Тілдік орта қалыптастыру. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
|
||||
|
Сабақтың ортасы 5 минут |
А) Фонетикалық
жаттығу. Кітап жатыр сөмкеде |
Суреттерді бойынша жұмыс жасалады. Суреттер Сұрақ-жауап парақтары |
|
||||
|
ІІ Негізгі бөлім (5 Минут) |
2 - тапсырма. Дәптермен
жұмыс. Деңгейлік тапсырма. |
әріптер |
Жұмыс дәптері түрлі түсті қарындаш |
||||
|
Аяқталуы ІІІҚорытынды бөлім (10 Минут) Үйге тап. (2минут) Кері байланыс. (2минут) |
Оқушылардың ораторлық талантын
тексеру. |
Саған қайсы тапсырма қиын болды? Оқушылар күнделіктеріне жазады Бағалау парақшасын толтырады |
|
||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы түрлендіруді қалай жоспарлайсыз? -Деңгейлік тапсырмалар енгізу. -Жетелеуші сұрақтар қою. |
Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? -Саралау тапсырмаларына көбірек көңіл бөлу,қосымша тапсырмалар арқылы. |
Пән аралық байланыс Қауыпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АҚТ-мен байланысты Құндылықтарға байланыс |
|||||
|
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайыма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болыма? Мен беріілген уақыт ішінде үлгердім ба? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірініңді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болады. (оқыту да,оқу да ескеріңіз)?
1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқыту да,оқу да ескеріңіз)? 1: 2: |
|||||||
|
САБАҚ:Үйірме Ертегілер еліне саяхат |
Мектеп: Қайназар №1 ОМ |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: |
||||||
|
Сынып: 1 « » |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Құрама. Мұратпен
бұзау. |
||||||
|
Сабақтың түрі |
Аралас сабақ |
||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Төрт түлік туралы мағлұмат беру арқылы, малдардың адам өміріне пайдасын ұғындыру. |
||||||
|
Тілдік мақсаттары |
Оқушылар: Негізгі сөздермен тіркестер: өрнек,теңдеу,теңсіздік. Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар: Сіз неліктен кремний электротехникада қолданылатынын айта аласыз ба? |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
|
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған уақыты |
Сабақтағы жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|
|||||
|
Сабақтың басталуы Ұйымдастыру кезеңі 2 минут |
Ұйымдастыру
кезеңі |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
|
||||
|
Сабақтың ортасы 5 минут |
Ендеше, балалар біздің бүгінгі
өтетін жаңа сабағымыздың
тақырыбы Сергіту
сәті |
Суреттерді бойынша жұмыс жасалады. Суреттер Сұрақ-жауап парақтары |
|
||||
|
ІІ Негізгі бөлім (5 Минут) |
Ой
толғаныс: |
әріптер |
Жұмыс дәптері түрлі түсті қарындаш |
||||
|
Аяқталуы ІІІҚорытынды бөлім (10 Минут) Үйге тап. (2минут) Кері байланыс. (2минут) |
Сөзжұмбақ
шешу. |
Саған қайсы тапсырма қиын болды? Оқушылар күнделіктеріне жазады Бағалау парақшасын толтырады |
|
||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы түрлендіруді қалай жоспарлайсыз? -Деңгейлік тапсырмалар енгізу. -Жетелеуші сұрақтар қою. |
Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? -Саралау тапсырмаларына көбірек көңіл бөлу,қосымша тапсырмалар арқылы. |
Пән аралық байланыс Қауыпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АҚТ-мен байланысты Құндылықтарға байланыс |
|||||
|
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайыма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болыма? Мен беріілген уақыт ішінде үлгердім ба? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірініңді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болады. (оқыту да,оқу да ескеріңіз)?
1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқыту да,оқу да ескеріңіз)? 1: 2: |
|||||||
|
САБАҚ:Үйірме Ертегілер еліне саяхат |
Мектеп: Қайназар №1 ОМ |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: |
||||||
|
Сынып: 1 « » |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Сөйлемді толықтырып, аяқта |
||||||
|
Сабақтың түрі |
Аралас сабақ |
||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
|
||||||
|
Тілдік мақсаттары |
Оқушылар: Негізгі сөздермен тіркестер: өрнек,теңдеу,теңсіздік. Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар: Сіз неліктен кремний электротехникада қолданылатынын айта аласыз ба? |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
|
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған уақыты |
Сабақтағы жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|
|||||
|
Сабақтың басталуы Ұйымдастыру кезеңі 2 минут |
|
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
|
||||
|
Сабақтың ортасы 5 минут |
|
Суреттерді бойынша жұмыс жасалады. Суреттер Сұрақ-жауап парақтары |
|
||||
|
ІІ Негізгі бөлім (5 Минут) |
|
әріптер |
Жұмыс дәптері түрлі түсті қарындаш |
||||
|
Аяқталуы ІІІҚорытынды бөлім (10 Минут) Үйге тап. (2минут) Кері байланыс. (2минут) |
|
Саған қайсы тапсырма қиын болды? Оқушылар күнделіктеріне жазады Бағалау парақшасын толтырады |
|
||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы түрлендіруді қалай жоспарлайсыз? -Деңгейлік тапсырмалар енгізу. -Жетелеуші сұрақтар қою. |
Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? -Саралау тапсырмаларына көбірек көңіл бөлу,қосымша тапсырмалар арқылы. |
Пән аралық байланыс Қауыпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АҚТ-мен байланысты Құндылықтарға байланыс |
|||||
|
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайыма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болыма? Мен беріілген уақыт ішінде үлгердім ба? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірініңді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болады. (оқыту да,оқу да ескеріңіз)?
1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқыту да,оқу да ескеріңіз)? 1: 2: |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ертегілер еліне саяхат үйірме
Ертегілер еліне саяхат үйірме
|
САБАҚ:Үйірме Ертегілер еліне саяхат |
Мектеп: Қайназар №1 ОМ |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: |
||||||
|
Сынып: 1 « » |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Көңілді тіл туралы ертегі |
||||||
|
Сабақтың түрі |
Аралас сабақ |
||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
. Артикуляциялық жаттығулардың жасалуын үйрету. |
||||||
|
Тілдік мақсаттары |
Оқушылар: Негізгі сөздермен тіркестер: өрнек,теңдеу,теңсіздік. Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар: Сіз неліктен кремний электротехникада қолданылатынын айта аласыз ба? |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
|
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған уақыты |
Сабақтағы жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|
|||||
|
Сабақтың басталуы Ұйымдастыру кезеңі 2 минут |
І.Ұйымдастыру кезеңі /салемдесу, сыныпты түгендеу, оқу құралдарын тексеру /Психологиялық дайындық /ишара арқылы/-Амандасу-Мимикалық гимнастика:Көзімізді ашып-жұмамызЕрнімізді түтікше тәрізді алға созамызЖымиюДауыс ырғағын қалыптастыруға арналған жаттығу. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
|
||||
|
Сабақтың ортасы 5 минут |
ІІІ.Жаңа сабақты меңгеру
: Көңілді тіл туралы
ертегі Ертеде бір қып-қызыл
еріндердің артында аппақ тістердің арғы жығында көңілді тіл өмір
сүріпті. Күнде таңертең оны
сүйікті САҒАТ оятыпты. Сырт-сырт
соғады сағатТаппайды бір
тағат тілді ауыз қуысынан шығарып,
оңға, солға қимылдату керек. Тісімізді калай ысу керек екенін
көрсетейік. Тілдің қарны ашып, таңғы
асқа ШЕЛПЕК дайындағысы
келеді. |
Суреттерді бойынша жұмыс жасалады. |
|
||||
|
ІІ Негізгі бөлім (5 Минут) Сергіту сәті: Тұсаукесер (4мин) |
ІҮ.Жаңа сабақты бекіту:-Ертегі ұнады ма?-Қандай кейіпкерлер кездесті?-Қандай жаттығулар жасадық? Ү.Үйге тапсырма. Артикуляциялық жаттығулардың жасалуын қайталау. Ар-ар-ар қораға бар Ар-ар-ар араны ал |
Сергіту сәтін орынлайды |
Жұмыс дәптері түрлі түсті қарындаш Сергіту сәтіне арналған жинақ
|
||||
|
Аяқталуы ІІІҚорытынды бөлім (10 Минут) Үйге тап. (2минут) Кері байланыс. (2минут) |
Бүгінгі сабақта біз не істедік? Бүгінгі сабақта не қын болды? Бүгінгі сабақта нені білдік? Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау Бүгінгі сабақ ұнады ма? |
Саған қайсы тапсырма қиын болды? Оқушылар күнделіктеріне жазады Бағалау парақшасын толтырады |
|
||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы түрлендіруді қалай жоспарлайсыз? -Деңгейлік тапсырмалар енгізу. -Жетелеуші сұрақтар қою. |
Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? -Саралау тапсырмаларына көбірек көңіл бөлу,қосымша тапсырмалар арқылы. |
Пән аралық байланыс Қауыпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АҚТ-мен байланысты Құндылықтарға байланыс |
|||||
|
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайыма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болыма? Мен беріілген уақыт ішінде үлгердім ба? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірініңді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болады. (оқыту да,оқу да ескеріңіз)?
1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқыту да,оқу да ескеріңіз)? 1: 2: |
|||||||
|
САБАҚ:Үйірме Ертегілер еліне саяхат |
Мектеп: Қайназар №1 ОМ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 1 « » |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Қуырмаш |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың түрі |
Аралас сабақ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Тапқырлыққа, берілген тапсырмаларды жылдам, дұрыс орындап, білім мәресіне жеткен оқушыларды анықтау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттары |
Оқушылар: Негізгі сөздермен тіркестер: өрнек,теңдеу,теңсіздік. Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар: Сіз неліктен кремний электротехникада қолданылатынын айта аласыз ба? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған уақыты |
Сабақтағы жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басталуы Ұйымдастыру кезеңі 2 минут |
Ұйымдастыру кезеңі
Қуыр, қуыр, қуырмаш, Балапандар қайдасың. Бір-біріңе еріңдер Маған қарай келіңдер
Музыка ойналып,балапандар ортаға келеді. Психологиялық дайындық
Кел балалар ойнайық, Ойнайық та, ойлайық, Қандай сұрақ болса да, Таппай оны қоймайық. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5 минут |
1бөлім. Сырсандық«Балапан»атты сөзжұмбақ шешу 1. Оқушыға не керек?
3. Тұмсығы ұзын жануар 4. Аң патшасы 5. Оқушының үстелі 6. Қыстың соңғы айы 7. Көктемнің бірінші айы 2-бөлім. «Ойна да ойла»(логика) 1. Қайың ағашында 2 алма, шатырда 3 алма өсіп тұр. Барлығы нешеу? 2. Қарлығаш жоғары ұша ма, әлде тауық жоғары ұша ма? 3. Аптаның үшінші күні. 4. Әріптердің арасынан жазылған сөздерді тап У,с, н, т,а,ғ,а,р,ұ,е,г,ү,л А, й, н, а, п, е, р, е, т, і, к, с,у,ф Р, з, о, б, и, д, а, й, ф, ч, қ, ұ, с. Я, ю, у, т, і, к, х, ц, ш, ө, п, р, т «Танграм» ойынКім бірінші бөлшектерден сурет құрастырады. «Кім шапшаң?» ойыны Музыка ойналады. оқушы ортаға шығып,күріш, гречка, бидай, сұлы аралас, теру 5. Балықтарды өрнектердің мәніне сәйкес түсті қарындашпен боя.
|
Суреттерді бойынша жұмыс жасалады. |
Интербелсенді тақта
Сандар
әріптер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ІІ Негізгі бөлім (5 Минут)
|
Өнер: «Әнші балапан» әні «Балапандар»биі Цифрлар жазылған тор көзді боя.Әріптерді жолақтағы торкөзге көшіріп жаз.
|
|
Жұмыс дәптері түрлі түсті қарындаш
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы ІІІҚорытынды бөлім (10 Минут)
Үйге тап. (2минут)
Кері байланыс. (2минут) |
Бүгінгі сабақта біз не істедік? Бүгінгі сабақта не қын болды? Бүгінгі сабақта нені білдік?
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау
Бүгінгі сабақ ұнады
ма? |
Саған қайсы тапсырма қиын болды?
Оқушылар күнделіктеріне жазады
Бағалау парақшасын толтырады |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы түрлендіруді қалай жоспарлайсыз? -Деңгейлік тапсырмалар енгізу. -Жетелеуші сұрақтар қою. |
Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? -Саралау тапсырмаларына көбірек көңіл бөлу,қосымша тапсырмалар арқылы. |
Пән аралық байланыс Қауыпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АҚТ-мен байланысты Құндылықтарға байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайыма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болыма? Мен беріілген уақыт ішінде үлгердім ба? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірініңді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болады. (оқыту да,оқу да ескеріңіз)?
1:
2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқыту да,оқу да ескеріңіз)?
1:
2:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
САБАҚ:Үйірме Ертегілер еліне саяхат |
Мектеп: Қайназар №1 ОМ |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: |
||||||
|
Сынып: 1 « » |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы: |
«Қызықты Алфавит » |
||||||
|
Сабақтың түрі |
Аралас сабақ |
||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Алфавиттің қызықтары, әріптердің сырымен танысу. Буынға бөліп оқуға дағдыландыру |
||||||
|
Тілдік мақсаттары |
Оқушылар: Негізгі сөздермен тіркестер: өрнек,теңдеу,теңсіздік. Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар: Сіз неліктен кремний электротехникада қолданылатынын айта аласыз ба? |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
|
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған уақыты |
Сабақтағы жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|
|||||
|
Сабақтың басталуы Ұйымдастыру кезеңі 2 минут |
Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Түгендеу Оқушылардың алфавит туралы және отбасы мен мүшелері туралы мағлұмат беру, әліппе туралы білімдерін бекіту. Ой белсенділігін дамыту. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
|
||||
|
Сабақтың ортасы 5 минут |
Мұғалімнің іс-әрекеті.
Сұрақтарға жауап алу.-Балалар қандай мереке өтті?-.Бүгінгі
сабағымызға бар ынтамызды салайық.- Мынау кім? Мұқағали
Мақатаев туралы не білесіңдер?«Әліппе» өлеңін жатқа
сұрау.(Әрбір жауап берген оқушыға түрлі-түсті күлегештер(смайлик)
таратып отырамын) қ«Кел,ойнайық!» Өрнектердің мәнін табу арқылы сөз
құрастыру. |
Суреттерді бойынша жұмыс жасалады. |
|
||||
|
ІІ Негізгі бөлім (5 Минут) |
Өлеңді мәнерлеп оқу.Оқушыларға оқыту. Сұрақ қою:- Өлең не туралы?- Олар неліктен алфавит басында тұрады?-Олай болса балалар,бүгінгі сабағымыз осы алфавитке байланысты. Ол үшін алдымен топтық тапсырмалар орындап жіберейік.2топ «Алтын жол» Берілген сөздерден мақал құрастырады.1-топ «Отан отбасынан басталады» «Отан» сөзіне дыбыстық талдау жасау.2-топ «Әке-асқар тау, Ана-қайнарбұлақ, Бала-жағасындағы құрақ» «Әке,ана,бала» сөздерін буынға бөлу -Балалар,отбасында кімдер болады?- Анам-үнім,жүрегім, Әкем-өмір тірегім. Мен –бақытты ұланмын, Бәрі маған қуансын! |
|
Жұмыс дәптері түрлі түсті қарындаш |
||||
|
Аяқталуы ІІІҚорытынды бөлім (10 Минут) Үйге тап. (2минут) Кері байланыс. (2минут) |
1-топ «Отбасы» Осы сызбаға отбасы мүшелерінің суреттерін тауып орналастыру .2-топ «Оңынан да, солдан да» Оңынан да,солдан да оқысаң үш әріптентұратын туыстық атауын тауып жазу. (ана, апа, аға, іні, ата) |
Саған қайсы тапсырма қиын болды? Оқушылар күнделіктеріне жазады Бағалау парақшасын толтырады |
|
||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы түрлендіруді қалай жоспарлайсыз? -Деңгейлік тапсырмалар енгізу. -Жетелеуші сұрақтар қою. |
Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? -Саралау тапсырмаларына көбірек көңіл бөлу,қосымша тапсырмалар арқылы. |
Пән аралық байланыс Қауыпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АҚТ-мен байланысты Құндылықтарға байланыс |
|||||
|
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайыма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болыма? Мен беріілген уақыт ішінде үлгердім ба? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірініңді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болады. (оқыту да,оқу да ескеріңіз)?
1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқыту да,оқу да ескеріңіз)? 1: 2: |
|||||||
|
САБАҚ:Үйірме Ертегілер еліне саяхат |
Мектеп: Қайназар №1 ОМ |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: |
||||||
|
Сынып: 1 « » |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Екі алған
сөмке |
||||||
|
Сабақтың түрі |
Аралас сабақ |
||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Оқушылардың берілген мәтінді буындар оқуға дағдыландыра отырып көркем сөйлеуге үйрету |
||||||
|
Тілдік мақсаттары |
Оқушылар: Негізгі сөздермен тіркестер: өрнек,теңдеу,теңсіздік. Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар: Сіз неліктен кремний электротехникада қолданылатынын айта аласыз ба? |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
|
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған уақыты |
Сабақтағы жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|
|||||
|
Сабақтың басталуы Ұйымдастыру кезеңі 2 минут |
1. Ұйымдастыру
кезеңі: Амандасу. Оқушыларды белгілеу.
Тілдік орта қалыптастыру. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
|
||||
|
Сабақтың ортасы 5 минут |
А) Фонетикалық
жаттығу. Кітап жатыр сөмкеде |
Суреттерді бойынша жұмыс жасалады. Суреттер Сұрақ-жауап парақтары |
|
||||
|
ІІ Негізгі бөлім (5 Минут) |
2 - тапсырма. Дәптермен
жұмыс. Деңгейлік тапсырма. |
әріптер |
Жұмыс дәптері түрлі түсті қарындаш |
||||
|
Аяқталуы ІІІҚорытынды бөлім (10 Минут) Үйге тап. (2минут) Кері байланыс. (2минут) |
Оқушылардың ораторлық талантын
тексеру. |
Саған қайсы тапсырма қиын болды? Оқушылар күнделіктеріне жазады Бағалау парақшасын толтырады |
|
||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы түрлендіруді қалай жоспарлайсыз? -Деңгейлік тапсырмалар енгізу. -Жетелеуші сұрақтар қою. |
Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? -Саралау тапсырмаларына көбірек көңіл бөлу,қосымша тапсырмалар арқылы. |
Пән аралық байланыс Қауыпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АҚТ-мен байланысты Құндылықтарға байланыс |
|||||
|
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайыма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болыма? Мен беріілген уақыт ішінде үлгердім ба? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірініңді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болады. (оқыту да,оқу да ескеріңіз)?
1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқыту да,оқу да ескеріңіз)? 1: 2: |
|||||||
|
САБАҚ:Үйірме Ертегілер еліне саяхат |
Мектеп: Қайназар №1 ОМ |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: |
||||||
|
Сынып: 1 « » |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Құрама. Мұратпен
бұзау. |
||||||
|
Сабақтың түрі |
Аралас сабақ |
||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Төрт түлік туралы мағлұмат беру арқылы, малдардың адам өміріне пайдасын ұғындыру. |
||||||
|
Тілдік мақсаттары |
Оқушылар: Негізгі сөздермен тіркестер: өрнек,теңдеу,теңсіздік. Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар: Сіз неліктен кремний электротехникада қолданылатынын айта аласыз ба? |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
|
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған уақыты |
Сабақтағы жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|
|||||
|
Сабақтың басталуы Ұйымдастыру кезеңі 2 минут |
Ұйымдастыру
кезеңі |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
|
||||
|
Сабақтың ортасы 5 минут |
Ендеше, балалар біздің бүгінгі
өтетін жаңа сабағымыздың
тақырыбы Сергіту
сәті |
Суреттерді бойынша жұмыс жасалады. Суреттер Сұрақ-жауап парақтары |
|
||||
|
ІІ Негізгі бөлім (5 Минут) |
Ой
толғаныс: |
әріптер |
Жұмыс дәптері түрлі түсті қарындаш |
||||
|
Аяқталуы ІІІҚорытынды бөлім (10 Минут) Үйге тап. (2минут) Кері байланыс. (2минут) |
Сөзжұмбақ
шешу. |
Саған қайсы тапсырма қиын болды? Оқушылар күнделіктеріне жазады Бағалау парақшасын толтырады |
|
||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы түрлендіруді қалай жоспарлайсыз? -Деңгейлік тапсырмалар енгізу. -Жетелеуші сұрақтар қою. |
Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? -Саралау тапсырмаларына көбірек көңіл бөлу,қосымша тапсырмалар арқылы. |
Пән аралық байланыс Қауыпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АҚТ-мен байланысты Құндылықтарға байланыс |
|||||
|
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайыма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болыма? Мен беріілген уақыт ішінде үлгердім ба? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірініңді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болады. (оқыту да,оқу да ескеріңіз)?
1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқыту да,оқу да ескеріңіз)? 1: 2: |
|||||||
|
САБАҚ:Үйірме Ертегілер еліне саяхат |
Мектеп: Қайназар №1 ОМ |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: |
||||||
|
Сынып: 1 « » |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Сөйлемді толықтырып, аяқта |
||||||
|
Сабақтың түрі |
Аралас сабақ |
||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
|
||||||
|
Тілдік мақсаттары |
Оқушылар: Негізгі сөздермен тіркестер: өрнек,теңдеу,теңсіздік. Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар: Сіз неліктен кремний электротехникада қолданылатынын айта аласыз ба? |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
|
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған уақыты |
Сабақтағы жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|
|||||
|
Сабақтың басталуы Ұйымдастыру кезеңі 2 минут |
|
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
|
||||
|
Сабақтың ортасы 5 минут |
|
Суреттерді бойынша жұмыс жасалады. Суреттер Сұрақ-жауап парақтары |
|
||||
|
ІІ Негізгі бөлім (5 Минут) |
|
әріптер |
Жұмыс дәптері түрлі түсті қарындаш |
||||
|
Аяқталуы ІІІҚорытынды бөлім (10 Минут) Үйге тап. (2минут) Кері байланыс. (2минут) |
|
Саған қайсы тапсырма қиын болды? Оқушылар күнделіктеріне жазады Бағалау парақшасын толтырады |
|
||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы түрлендіруді қалай жоспарлайсыз? -Деңгейлік тапсырмалар енгізу. -Жетелеуші сұрақтар қою. |
Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? -Саралау тапсырмаларына көбірек көңіл бөлу,қосымша тапсырмалар арқылы. |
Пән аралық байланыс Қауыпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АҚТ-мен байланысты Құндылықтарға байланыс |
|||||
|
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайыма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болыма? Мен беріілген уақыт ішінде үлгердім ба? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірініңді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болады. (оқыту да,оқу да ескеріңіз)?
1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқыту да,оқу да ескеріңіз)? 1: 2: |
|||||||
шағым қалдыра аласыз













