Материалдар / Ертеңгілік "Алтын күз"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ертеңгілік "Алтын күз"

Материал туралы қысқаша түсінік
1) Балалардың күз туралы білімін қалыптастыру. Күзгі табиғат ерекшеліктерімен таныстыру. 2) Көкөністер мен жемістерді ажырата білуге үйрету. 3) Табиғатқа қамқор болуға, оны аялауға тәрбиелеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қаңтар 2019
367
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектепалды даярлық тобына арналған ұйымдастырылғаноқу қызметінің технологиялық картасыБілім беру саласы: «Қатынас»Бөлім: Көркем әдебиетТақырыбы: Алтын күз.Оқу қызметінің мақсаты:
  • Балалардың күз туралы білімін қалыптастыру. Күзгі табиғат ерекшеліктерімен таныстыру.
  • Көкөністер мен жемістерді ажырата білуге үйрету.
  • Табиғатқа қамқор болуға, оны аялауға тәрбиелеу.
Сөздік жұмысы: сары алтындай жайқалған, жиын-терін, берекелі күз, жомарт күз.Оқу іс-әрекетінің көрнекіліктері: Күз мезгілінің суреттері. Бақшадағы көкөністер, баудағы жемістер суреттері.Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, тыңдау.

Іс-әрекет кезеңдеріТәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылық - Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мен сендерді көргеніме қуаныштымын, бәріміз қол ұстасып, дөңгелене тұрайық.Күндей жарық, айдай арайлы,Судай мөлдір таза көңілмен Бүгінгі күнді бастайың.- Қазір жылдың қай мезгілі?- Күз неше айдан тұрады?- Күзді неге «алтын күз» деп атайды?Балалар қол ұстасып, дөңгелене тұрады. Бір- біріне жылы лебіздерін, тілектерін сыйлайды.

Ұйымдастыру-іздестіруОйын: «Табиғат мейірімді».Ойын шарты: Тәрбиеші сөйлемді өзі бастап береді. Балалар сөйлемді әрі қарай жалғастырады.- Жер-Ана мейірімді, өйткені ол ... (көкөністер мен жемістерді өсіреді).- Күн мейірімді, өйткені ол ... (жарығын, жылуын береді). Дәптермен жұмыс: Ғ. Қайырбековтің «Алтын күз» өлеңімен таныстыру, жаттату.Жемісі мол теретін,Күз дос екен бізбенен.Бәрін тауып беретінЖомарт екен күз деген. Күз айында жемістер мен көкөністер піседі. Жемістер бақта өседі, көкөністер бақшада өседі.- Жемістер мен көкөністерді ата.Жемістер: алма, алмұрт, шие, өрік, жүзім, т.б.Көкөністер: қызанақ, қияр, қырыққабат, қарбыз, қауын, т.б.Сергіту сәті: (Баяу музыка әуенімен орындалады.) Бастаушы: Күзде ағаш жапырақтары сарғаяды, жел соғады, ағаштар тербеледі, жапырақтар жерге қалықтап түседі. Аспанды бұлт торлайды, жаңбыр жауады. Түк, түк, түк (дыбыс шығару). Күн жарқырап шықты, біз қуанамыз! (Балалар қимылмен көрсетеді).Дидактикалық ойын: «Қай ағаштың жемісі?» Ойын шарты: Алма, алмұрт, шие ағаштары және жемістері көрсетілген. Әр жемісті сәйкес ағаштарға тауып ілу керек.Мұғалім балалардан күзгі табиғат көрінісі жөнінде сұрайды. Балалардың жауабы тыңдалады. Жұмбақ шешу.Жауып жаңбыр, жерде сабыр, Шөп, жапырақ солады. Айтыңдаршы, бөбектерім, Бұл қай кезде болады?(Күзде)

Сөйлемді әрі қарай жалғастырады.











Ғ. Қайырбековтің «Алтын күз» өлеңімен танысады, жаттайды.









Жемістер мен көкөністерді атайды.







Тәрбиешімен біріге отырып, қимылдарды қайталайды.















Әр жемісті сәйкес ағаштарға тауып іледі.







Жұмбақтың шешімін табады.

Рефлексивті – түзетушілікҚорытынды.Күзде күн суытады, жауын-шашын көп болады. Айнала сары түске өзгереді, бұл мезгіл «алтын күз» деп айтылады. Балалар мектепке барады. Жиын-терін болады.Сұрақтар арқылы білімдерін бекітеді.


Күтілетін нәтиже: Нені білу керек: Көкөністер мен жемістерді ажыратады.Нені игереді:
  • Ғ. Қайырбековтің «Алтын күз» өлеңімен танысады, жаттайды.
Нені біледі: тапсырмаларды орындайды; -өз ойларын толық жеткізеді.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!