Тақырыбы: Ертегілер еліне
саяхат.
Сабақтың мақсаты:
а) Оқушыларды өз бетімен оқып үйренуге,
ертегілердің мән – мазмұнын ашып, шеберлікпен түсіндіру,
ұғыну.
б) Ертегілерді сүйіп оқуға, кейіпкерлердің бет –
бейнесін ажырата отырып, әдептілікке, тәртіптілікке
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: сұрақ – жауап, жарыс түрінде. 2
топ: Тапқырлар, Алғырлар.
І. Ұйымдастыру бөлімі:
Саламатсыздарма, балалар?
Армысыңдар
балалар
Бәрің бері
қараңдар
Бүгінгі мына әсем
кешті
Жақсылыққа балаңдар! – дей отырып тәрбие сағатымызды ашық
деп жариялаймыз.
Бүгінгі
тәрбие сағатымыздың аты «Ертегілер еліне саяхат» деп
аталады.
Аты айтып тұрғандай біздер
ертегілер еліне саяхат жасаймыз.
-
Кәне, балалар, ертнгілер еліне
кім барғысы келеді.Қолдарыңызды көтеріңіздерші.Жақсы, балалар
ендеше , бәрімізде барамыз. Саяхатқа шығу үшін біз кассадан билет
алу қажет, содан соң самалетпен ұшамыз.
-
Қане,балалар мені
тыңдаңдаршы.Мен сендерге сұрақ қоямын. Ал,сіздер жауап
бересіздер.Менің қойған сұрағым, яғыни кассадан билет алғанымыз
болып саналады.
1-бөлім. Сұрақ-жауап.
Екі топқа,екі сұрақтан
беріледі. Мүдірмей жауап берген топ келесі ойынға өтіп,өз
топтарының қорына .......... (балл) жинайды.
1-топ. «Алғырлар»тобына
сұрағымыз.
1)Қандай ертегілер білесіңдер?
Жауабы:Бауырсақ,Мақта қыз бен
мысық т.б.
2)Түлкі қандай ертегілерде
кездеседі?
Жауабы:Адамдарды алдап
кететін,қу,айлакер.
2 топ: «Тапқырлар» тобына
сұрағымыз.
1)Мақта қыз бен мысық ертегісін кім біледі?
(қысқаша)
Жауабы:Мақта қыз бен мысық.
2)Бауырсақ ертегісінде бауырсақ кімге жем
болады.
Жауабы: Түлкіге.
Жарайды балалар,енді ертегілер еліне барайық. Ол
үшін орнымыздан тұрып:
« Қане қанат жазайық
Тіқ ұшаққа ұқсайық
Ұшып - ұшып
қалықтап
Ертегілер еліне
қонайық».
ІІ. Егер саяхаттар еліне қонып болсақ, тынышталып
келесі бөлімге өтейік.Бұл бөлім: «Кім тапқыр» деп
аталады.
Қазір көптеген ертегілермен танысамыз.Сіздер бұл
айтылған ертегіні мұқият тыңдап отырыңыздар. Екі топқа екі ертегі
оқылады.Кейін әр топқа өз ертегілері бойынша сұрақ қойылады.Әр топ
өз белсенділіктерін, ойларының ұшқырлығын осы сұрақтарға жауап беру
арқылы танытады.
І – топқа. «Алғырлар»
1) Әтеш кімге кездеседі?
Жауабы: Мысыққа.
2) Әтеш мысықтың арам ойын түсініп қандай айла
тапты?
Жауабы: Жоқ.Егер сен менімен баратын болсаң, онда
үшеу болып кетеміз, итімде барғысы келген – дейді Әтеш.
ІІ – топ. « Тапқырлар» тобы.
-
Он жасар бала кіммен далада келе
жатты?
Жауабы:Атасымен.
2)Атасы баласына қандай
сұрақ қойды?
ІІІ - бөлім.
Келесі кезек «Ойлан тап».
Біз сіздерге ертегіден үзінді оқимыз.Сол қандай
ертегіден алынғанын табуларың керек.
«Арыстан мен түлкі» ертегісінен.
-
Арыстан қартайды. Аңдарды бұрынғыдай аулай
алмайтын болды.Енді оларды айламен аулағысы келді.Өзі үңгірде жатты
да: «Мен аурумын жүрерге әлім жоқ » дейді.
«Алтын сақа»
-
Жалмауыз кемпір болып кетеді де, қарттың
жағасынан алады: «Мен сені жеймін» дейді.
«Жеті лақ»
-
Шешесінің даусын естіп балалары есік
ашады.Балаларына тамақ беріп, шешесі қайтадан орманға кетеді.Мұны
бір қасқыр көріп тұрып, лақтарды жегісі келеді. – осы қай ертегіден
екенін тауып айтады.
Қорытынды: Сонымен балалар бүгінгі тәрбие
сағатымызда ертегілер түрімен таныстық.Барлығыңыз бұл кешке толық
және белсенді қатыстыңдар.Енді жеңімпазды анықтауға, әділқазылар
алқасана береміз.Жеңген топқа мақтау қағазы
беріледі.
- Сау
болыңыздар.