Материалдар / Есептер және математикалық модель 4 сынып

Есептер және математикалық модель 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
есепті кесте, сызба түрінде ,график түрінде модельдейді. дөңгелек диаграмма түрінде модельдейді. график түрінде модельдейді.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән : математика Сынып : 4

Күні :

Бөлім: Математикалық модельдеу

Есептер және математикалық модель

Мектеп : Жезказған қаласы №5 ЖОББМ Мұғалімнің аты-жөні: ҚордашеваЗ.Т

Қатысқандар саны : 20 оқушы Қатыспағандар саны : 0

Сабақ тақырыбы

Шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығару. Дөңгелек диаграмма

Оқу мақсаттары

4.5.1.1. есепті кесте, сызба, алгоритм ,дөңгелек диагарамма ,график түрінде модельдеу

Сабақ мақсаттары

есепті кесте, сызба, алгоритм ,дөңгелек диагарамма ,график түрінде модельдейді.

Бағалау критерийлері

есепті кесте, сызба түрінде ,график түрінде модельдейді.

дөңгелек диаграмма түрінде модельдейді.

график түрінде модельдейді.

Ойлау деңгейі

Білу, түсіну ,қолдану,

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Психологиялық ахуал:

Топқа бөлу : модельдер бойынша бөлу

1.Кесте

2. Сызба

3.График

4 Диаграмма

Біледі:

1-тапсырманы Т .ж

Мақсаты :

Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығарады.

Дөңгелек диарамма түрінде есептерді модельдеуді қолданады

9100х30=273000

25000х30=75000

2000х 50 = 100000

Дескриптор:

1.сурет бойынша өрнекке сәйкес мәтін құрайды .

2 .есептің шешуін өсу ретімен жазады , мақалды оқиды

Жеріне қарай жемісі

Қалаған модельдерді алады .қысқаша мағлұмат береді .




Мазмұнды сурет , өрнек бойынша мәтін есеп құрастырады .

Өрнектің мәнін табады

Мақал –мәтелдің мағынасын ашады.

«Алма бағындағы еңбек»

Жерді күтіп,баптасаң . мол өнім алынады.

ЕБҚ Б өрнекті оқиды

ҚБ: топтар бір-бірін бағалайды.








Қ.Б Топтағы оқушылар бір-бірін бағалайды


Қима қағаз















Сабақ ортасы











Сергіту

2-тапсырма Т.ж

Мақсаты : есепті кесте, сызба түрінде модельдейді.

Не байқадың? Оқушы есептің орындалуындағы алгоритмді анықтайды ,орындайды.

v

t

s

1

30км\ сағ

3 сағ

?

2

40км\сағ

?

200 км

3

?

6 сағ

180 км

Shape1

Shape5


Ш: 30км\сағ × 3 сағ = 90 км қашықтық

200 км ÷ 40км\сағ = 5 сағ уақыт

180км ÷ 6 сағ = 30 км\сағ жылдамдық

Дескриптор:

1.кесте бойынша мәтін құрайды

2.сызба түрінде модельдейді

3 . шамалар арасындағы тәуелділікті анықтайды

Түсіну :( Ж)

3-тапсырмада дөңгелек диагарамма түрінде модельдеу.

«Джигсо» әдісі

Мақсаты: дөңгелек диагарамма түрінде модельдейді.

Мәтінді оқиды

Дөңгелек диаграмманың құрылымын сызады

Мектептен соң кейбір оқушылардың немен айналысатыны шеңберлі диаграммада көрсетілген. Шеңберлі диаграмма бірдей 10 бөлікке бөлінген. 20 оқушының кітап оқығаны белгілі. Қанша оқушы достарымен кездеседі?





Дөңгелек 10 бөлікке бөлінген

Кітап оқыған бала - 1 бөлігі 20 бала

Үйге көмектеседі - 2 бөлігі 40 бала

Ойындар ойнайды – 3 бөлігі 60 бала

Достарымен кездеседі - 4 бөлігі 80 бала

Тексеру : 1+2+3+4 = 10

Қолдану : .Ж

SWOT – әдісі

  1. топ

4 тапсырманы топта жұппен түсіндіре отырып, орындауды ұсынамын.

Мақсаты : Дөңгелек диаграмманы оқу , сұрақтарға жауап береді.


  1. тәсілі 365 ⁚ 4 = 91 1 қалд 91 күн бұлтты күн б

91 ⁚ 2 = 45 1 қалд қарлы ,жаңбырлы

365 ⁚ 2 = 183 ашық күн

  1. тәсілі ашық күн - 1 жылдың бөлігі көп

бұлтты күн - 1 жылдың бөлігі ә ,в

жаңбырлы күн - 1 жылдың бөлігі в

қарлы күн - 1 жылдың бөлігі ә . в


жауын –шашынсыз күн - бұлтты күн бір жылдың - 1жылдың бөлігі

жауын –шашынды күн - жаңбырлы – қарлы күн - 1жылдың бөлігі тең

  1. топ

5 тапсырманы топта жұппен түсіндіре отырып, орындауды ұсынамын .

Мақсаты : Дөңгелек диаграмманы оқу , сұрақтарға жауап береді.

Сүт - бөлігі 60 литр

Айран - - бөлігі ? литр

Майлы айран - бөлігі ? литр

Кілегй - бөлігі ? литр

Шешуі :

1- тәсіл 60 ‧2= 120 120 ⁚4 = 30 л айран 2- тәсілі 60 ⁚2= 30 л айран

30⁚ 2 = 15 л майлы айран , кілегей 30 ⁚ 2= 15 л


  1. топ ,4-топ

6 оқулықтағы есепті оқуды , сұраққа жауап беру ,дөңгелек диаграмма құруды ұсынамын

Мақсаты: Мәтін есепті оқиды ,сұрақтарға жауап береді.

Есепті дөңгелек диаграммамен модульдейді

а = 240 қызанақ - -?

d = ? 4 есе кіші қияр - - ?

S = ? картоп - - ?

Шешуі : S = a‧ b S = 240 ‧ (240⁚4) = 14.400 жалпы ауданы

14.400 ⁚ 2 = 7. 200 картоп

14.400 ⁚ 4 = 3 600 әрқайсысы (қызанақ , қияр)

Тексеру : (3 600 + 3 600 ) + 7. 200 = 14.400 Материалды жүктеу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ