Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Есептер және математикалық модель 4 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Есептер және математикалық модель 4 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
есепті кесте, сызба түрінде ,график түрінде модельдейді.
дөңгелек диаграмма түрінде модельдейді.
график түрінде модельдейді.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Пән
:математикаСынып
:4
Күні
:
Бөлім:Математикалық
модельдеу
Есептер және
математикалық модель
Мектеп
:Жезказған қаласы №5
ЖОББММұғалімнің
аты-жөні:ҚордашеваЗ.Т
Қатысқандар саны : 20 оқушы
Қатыспағандар саны : 0
Сабақ
тақырыбы
Шамалар арасындағы
тәуелділікке есептер шығару. Дөңгелек
диаграмма
Оқу
мақсаттары
4.5.1.1. есепті кесте, сызба,
алгоритм ,дөңгелек диагарамма ,график түрінде
модельдеу
Сабақ
мақсаттары
есепті кесте, сызба, алгоритм
,дөңгелек диагарамма ,график түрінде
модельдейді.
Бағалау
критерийлері
есепті кесте, сызба
түрінде ,график түрінде
модельдейді.
дөңгелек диаграмма
түрінде модельдейді.
график түрінде
модельдейді.
Ойлау
деңгейі
Білу, түсіну
,қолдану,
Сабақ
кезеңдері
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Психологиялық
ахуал:
Топқа бөлу
:модельдер бойынша
бөлу
1.Кесте
2.
Сызба
3.График
4
Диаграмма
Біледі:
1-тапсырманы Т
.ж
Мақсаты
:
Шамалар арасындағы
тәуелділікке берілген есептерді
шығарады.
Дөңгелек диарамма түрінде
есептерді модельдеуді
қолданады
9100х30=273000
25000х30=75000
2000х 50 =
100000
Дескриптор:
1.сурет бойынша
өрнекке сәйкес мәтін құрайды
.
2 .есептің шешуін
өсу ретімен жазады , мақалды
оқиды
Жеріне қарай
жемісі
Қалаған модельдерді
алады .қысқаша мағлұмат береді
.
Мазмұнды сурет ,
өрнек бойынша мәтін есеп құрастырады
.
Өрнектің мәнін
табады
Мақал –мәтелдің
мағынасын ашады.
«Алма бағындағы
еңбек»
Жерді күтіп,баптасаң
. мол өнім алынады.
ЕБҚ
Бөрнекті
оқиды
ҚБ: топтар бір-бірін
бағалайды.
Қ.Б Топтағы оқушылар бір-бірін
бағалайды
Қима
қағаз
Сабақ
ортасы
Сергіту
2-тапсырмаТ.ж
Мақсаты
:есепті кесте, сызба түрінде
модельдейді.
Не
байқадың?Оқушы есептің орындалуындағы
алгоритмді анықтайды
,орындайды.
№
v
t
s
1
30км\
сағ
3
сағ
?
2
40км\сағ
?
200
км
3
?
6
сағ
180
км
Ш: 30км\сағ × 3 сағ = 90 км
қашықтық
200 км ÷ 40км\сағ = 5 сағ
уақыт
180км ÷ 6 сағ = 30 км\сағ
жылдамдық
Дескриптор:
1.кесте бойынша мәтін
құрайды
2.сызба түрінде
модельдейді
3 . шамалар арасындағы
тәуелділікті
анықтайды
Түсіну
:(Ж)
3-тапсырмада
дөңгелек диагарамма түрінде
модельдеу.
«Джигсо»
әдісі
Мақсаты:дөңгелек диагарамма түрінде
модельдейді.
Мәтінді
оқиды
Дөңгелек диаграмманың
құрылымын сызады
Мектептен соң кейбір
оқушылардың немен айналысатыны шеңберлі диаграммада көрсетілген.
Шеңберлі диаграмма бірдей 10 бөлікке бөлінген. 20 оқушының кітап
оқығаны белгілі. Қанша оқушы достарымен
кездеседі?
Дөңгелек 10 бөлікке
бөлінген
Кітап оқыған бала - 1
бөлігі20
бала
Үйге көмектеседі - 2
бөлігі40
бала
Ойындар ойнайды – 3
бөлігі60
бала
Достарымен кездеседі - 4
бөлігі 80 бала
Тексеру :
1+2+3+4 = 10
Қолдану :
.Ж
SWOT –
әдісі
топ
№
4тапсырманы топта жұппен
түсіндіре отырып, орындауды
ұсынамын.
Мақсаты
:Дөңгелек диаграмманы оқу ,
сұрақтарға жауап береді.
тәсілі 365 ⁚ 4 = 91
1 қалд91 күн бұлтты
күнб
91 ⁚ 2 = 45 1 қалд
қарлы ,жаңбырлы
365 ⁚ 2 = 183 ашық
күн
тәсіліашық күн - 1
жылдыңбөлігікөп
бұлтты күн - 1
жылдыңбөлігіә
,в
жаңбырлы күн - 1
жылдыңбөлігів
қарлы күн - 1
жылдыңбөлігіә .
в
жауын –шашынсыз күн
- бұлтты күн бір жылдың - 1жылдыңбөлігі
жауын –шашынды күн -
жаңбырлы – қарлы күн - 1жылдыңбөлігітең
топ
№5тапсырманы топта жұппен
түсіндіре отырып, орындауды ұсынамын.
Мақсаты
:Дөңгелек диаграмманы оқу ,
сұрақтарға жауап береді.
Сүт
-бөлігі 60
литр
Айран -
-бөлігі ?
литр
Майлы айран
-бөлігі ?
литр
Кілегй
-бөлігі ?
литр
Шешуі
:
1- тәсіл 60 ‧2= 120
120 ⁚4 = 30 л айран 2- тәсілі 60 ⁚2= 30 л
айран
30⁚ 2 = 15 л майлы
айран , кілегей 30 ⁚ 2= 15 л
топ
,4-топ
№ 6оқулықтағы есепті оқуды ,
сұраққа жауап беру ,дөңгелек диаграмма құруды
ұсынамын
Мақсаты:Мәтін есепті оқиды ,сұрақтарға
жауап береді.
Есепті дөңгелек диаграммамен
модульдейді
а = 240 қызанақ
--?
d = ? 4 есе кіші қияр
--
?
S = ? картоп
--
?
Шешуі
:S = a‧ b S = 240 ‧ (240⁚4) =
14.400жалпы
ауданы
14.400⁚ 2 = 7.
200картоп
14.400⁚ 4 =
3 600әрқайсысы (қызанақ ,
қияр)
Тексеру :
(3 600+
3 600) + 7.
200=
14.400
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз