Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Есептер құрастыру және шығару /Қалдықты жинау және қайта өңдеу мәселелері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім3 (В) Ортақ тақырып |
Табиғат құбылыстары |
|||||
Педагогтің аты - жөні |
|
|||||
Күні |
01.03.2022ж |
|||||
Сынып:4 «» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Пәні |
Математика |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Есептер құрастыру және шығару /Қалдықты жинау және қайта өңдеу мәселелері |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.5.1.3 бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдау және шешу, кері есеп құрастыру, шығару |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдайды және шешеді, кері есеп құрастырады, шығарады Оқушылардың басым бөлігі: бөлігі бойынша бүтінді табуға берілген есепті шығарады Кейбір оқушылар: кері есеп құрастырады және шығарады |
|||||
Бағалау критерийі |
бөлігі бойынша бүтінді табуға берілген есепті шығарады кері есеп құрастырады және шығарады |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақ тың кезеңі /уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
||
Сабақ тың басы 8 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Үй тапсырмасын тексеру № 10, 118 бет Есептерді шығар Дескриптор есептерді шығарады-1балл Ой қозғау Диаграммадан қандай ақпаратты білдің? Диаграмма бойынша сұрақтар құрастыр. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады Мақсаты Кері есеп құрастыруды және шығаруды үйренесің |
Оқушының назарын сабаққа аудару Сұраққа жауап береді,сұрақ құрастырады Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады |
«Комментарий» арқылы |
Оқулық 122- 124 бет №1 ,122 бет |
||
14 минут 10 минут 6 минут |
1-тапсырма Топтық жұмыс «Ойлан,құр,салыстыр» әдісі Есепті шығар 1 –топ Барлығы – 450 адам 3 О қушылар -? 5 Ш: 450 : 5 = 90 90 * 3 = 270 2- топ Оқушы – 270 3 Б арлық мүш. - ? 5 Ш: 270 : 3 = 90 90 * 5 = 450 3 –топ V₁ - 43 миль/сағ V₂ - 36 миль/сағ t – 4 сағ S – 440 миль S - ? миль Ш: 43 * 4 = 172 36 * 4 = 144 172 + 144 + 440 = 756 Дескриптор: қысқаша шартын құрады-1балл амалтаңбасын таңдап,өрнек құрастырады -1балл мәнін есептейді -1балл жауабын жазады – 1балл 2 тапсырма Жұптық жұмыс «Көршіңмен әңгімелес» әдісі Есепті шығар.Кері есеп құрастыр және шығар Бөлінді – 10000 тг 3 Ж ұмсалды -? 4 Ш: 10000 : 4 = 2500 2500 * 3 = 7500 Дескриптор: қысқаша шартын құрады-1балл амал таңбасын таңдап,өрнек құрастырады-1балл мәнін есептейді-1балл жауабын жазады-1балл 3 тапсырма Жеке жұмыс Бөлшектерді сан сәулесінде белгіле.Теңсіздіктер жаз. 1 3 4 3 5 < 5 ; 5 > 5 1 3 4 5 5 5 Дескриптор: бөлшектерді сан сәулесінде белгілеп,теңсіздіктер жазады – 1балл |
Бөлігі бойынша бүтінді табуға берілген есепті шығарады Кері есеп құрастырады және шығарады бөлшектерді сан сәулесінде белгілеп,теңсіздіктер жазады |
«Отшашу» әдісі «Басбармақ» Әдісі «Комментарий» арқылы |
Оқулық №2(а,ә) 122 бет №6 123 бет Таратпа Оқулық №5, 123 бет |
||
Са бақ тың соңы Кері байланыс 7ми нут |
«Білім банкасы» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? Сұрақтардың жауабын стикерге жаз.Жауабыңды оқы және білім банкасына сал. Үйге тапсырма № 11, 124 бет |
Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді |
«Комментарий» әдісі |
Банка |
3 Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |