Материалдар / Есептер құрастыру және шығару /Қалдықты жинау және қайта өңдеу мәселелері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Есептер құрастыру және шығару /Қалдықты жинау және қайта өңдеу мәселелері

Материал туралы қысқаша түсінік
бөлігі бойынша бүтінді табуға берілген есепті шығарады кері есеп құрастырады және шығарады
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім3 (В) Ортақ тақырып

Табиғат құбылыстары

Педагогтің аты - жөні


Күні

01.03.2022ж

Сынып:4 «»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Пәні

Математика

Сабақтың тақырыбы

Есептер құрастыру және шығару

/Қалдықты жинау және қайта өңдеу мәселелері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.5.1.3 бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдау және шешу, кері есеп құрастыру, шығару

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдайды және шешеді, кері есеп құрастырады, шығарады

Оқушылардың басым бөлігі: бөлігі бойынша бүтінді табуға берілген есепті шығарады

Кейбір оқушылар: кері есеп құрастырады және шығарады

Бағалау критерийі

бөлігі бойынша бүтінді табуға берілген есепті шығарады

кері есеп құрастырады және шығарады

Сабақтың барысы

Сабақ

тың кезеңі /уақыты

Педагогтің

әрекеті


Оқушының

әрекеті

Бағалау



Ресурс

тар



Сабақ

тың басы

8 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Үй тапсырмасын тексеру

10, 118 бет

Есептерді шығар

Дескриптор

есептерді шығарады-1балл


Ой қозғау

Диаграммадан қандай ақпаратты білдің?

Диаграмма бойынша сұрақтар құрастыр.



Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

Мақсаты

Кері есеп құрастыруды және шығаруды үйренесің

Оқушының назарын сабаққа аудару






Сұраққа жауап береді,сұрақ құрастырады


Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

«Комментарий»

арқылы

Оқулық

122- 124 бет

1

,122 бет









14 минут

































10 минут















6 минут


1-тапсырма Топтық жұмыс

«Ойлан,құр,салыстыр» әдісі

Есепті шығар

1 –топ

Барлығы – 450 адам

3

ОShape1 қушылар -? 5

Ш: 450 : 5 = 90

90 * 3 = 270


2- топ

Оқушы – 270

3

БShape2 арлық мүш. - ? 5

Ш: 270 : 3 = 90

90 * 5 = 450

3 –топ

V - 43 миль/сағ

V - 36 миль/сағ

t – 4 сағ

S – 440 миль

S - ? миль

Ш: 43 * 4 = 172

36 * 4 = 144

172 + 144 + 440 = 756

Дескриптор:

қысқаша шартын құрады-1балл

амалтаңбасын таңдап,өрнек құрастырады -1балл

мәнін есептейді -1балл

жауабын жазады – 1балл

2 тапсырма Жұптық жұмыс

«Көршіңмен әңгімелес» әдісі

Есепті шығар.Кері есеп құрастыр және шығар

Бөлінді – 10000 тг

3

ЖShape3 ұмсалды -? 4

Ш: 10000 : 4 = 2500

2500 * 3 = 7500

Дескриптор:

қысқаша шартын құрады-1балл

амал таңбасын таңдап,өрнек құрастырады-1балл

мәнін есептейді-1балл

жауабын жазады-1балл


3 тапсырма Жеке жұмыс

Бөлшектерді сан сәулесінде белгіле.Теңсіздіктер жаз.

1 3 4 3

Shape8 Shape12 Shape11 Shape10 Shape9 Shape7 Shape6 Shape4 Shape5 5 < 5 ; 5 > 5

Shape15 Shape14 Shape13 1 3 4

5 5 5


Дескриптор:

бөлшектерді сан сәулесінде белгілеп,теңсіздіктер жазады – 1балл

Бөлігі бойынша бүтінді табуға берілген есепті шығарады


























Кері есеп құрастырады және шығарады










бөлшектерді сан сәулесінде белгілеп,теңсіздіктер жазады

«Отшашу»

әдісі































«Басбармақ»

Әдісі













«Комментарий»

арқылы


Оқулық

2(а,ә)

122 бет

6

123 бет





























Таратпа















Оқулық

5, 123 бет

Са

бақ

тың соңы

Кері байланыс

7ми

нут

«Білім банкасы» әдісі

Бүгінгі сабақта не үйрендің?

Сен үшін не қиын болды?

Саған қандай тапсырма қызықты болды?

Сұрақтардың жауабын стикерге жаз.Жауабыңды оқы және білім банкасына сал.

Үйге тапсырма

11, 124 бет

Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді

«Комментарий»

әдісі

Банка







Shape16



3

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!