Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім3 (В) Ортақ тақырып

    Табиғат құбылыстары

    Педагогтің аты - жөні


    Күні

    01.03.2022ж

    Сынып:4 «»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Пәні

    Математика

    Сабақтың тақырыбы

    Есептер құрастыру және шығару

    /Қалдықты жинау және қайта өңдеу мәселелері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.5.1.3 бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдау және шешу, кері есеп құрастыру, шығару

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдайды және шешеді, кері есеп құрастырады, шығарады

    Оқушылардың басым бөлігі: бөлігі бойынша бүтінді табуға берілген есепті шығарады

    Кейбір оқушылар: кері есеп құрастырады және шығарады

    Бағалау критерийі

    бөлігі бойынша бүтінді табуға берілген есепті шығарады

    кері есеп құрастырады және шығарады

    Сабақтың барысы

    Сабақ

    тың кезеңі /уақыты

    Педагогтің

    әрекеті


    Оқушының

    әрекеті

    Бағалау



    Ресурс

    тар



    Сабақ

    тың басы

    8 минут

    Ұйымдастыру кезеңі

    Үй тапсырмасын тексеру

    № 10, 118 бет

    Есептерді шығар

    Дескриптор

    есептерді шығарады-1балл


    Ой қозғау

    Диаграммадан қандай ақпаратты білдің?

    Диаграмма бойынша сұрақтар құрастыр.



    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

    Мақсаты

    Кері есеп құрастыруды және шығаруды үйренесің

    Оқушының назарын сабаққа аудару






    Сұраққа жауап береді,сұрақ құрастырады


    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

    «Комментарий»

    арқылы

    Оқулық

    122- 124 бет

    №1

    ,122 бет









    14 минут

































    10 минут















    6 минут


    1-тапсырма Топтық жұмыс

    «Ойлан,құр,салыстыр» әдісі

    Есепті шығар

    1 –топ

    Барлығы – 450 адам

    3

    ОShape1 қушылар -? 5

    Ш: 450 : 5 = 90

    90 * 3 = 270


    2- топ

    Оқушы – 270

    3

    БShape2 арлық мүш. - ? 5

    Ш: 270 : 3 = 90

    90 * 5 = 450

    3 –топ

    V₁ - 43 миль/сағ

    V₂ - 36 миль/сағ

    t – 4 сағ

    S – 440 миль

    S - ? миль

    Ш: 43 * 4 = 172

    36 * 4 = 144

    172 + 144 + 440 = 756

    Дескриптор:

    қысқаша шартын құрады-1балл

    амалтаңбасын таңдап,өрнек құрастырады -1балл

    мәнін есептейді -1балл

    жауабын жазады – 1балл

    2 тапсырма Жұптық жұмыс

    «Көршіңмен әңгімелес» әдісі

    Есепті шығар.Кері есеп құрастыр және шығар

    Бөлінді – 10000 тг

    3

    ЖShape3 ұмсалды -? 4

    Ш: 10000 : 4 = 2500

    2500 * 3 = 7500

    Дескриптор:

    қысқаша шартын құрады-1балл

    амал таңбасын таңдап,өрнек құрастырады-1балл

    мәнін есептейді-1балл

    жауабын жазады-1балл


    3 тапсырма Жеке жұмыс

    Бөлшектерді сан сәулесінде белгіле.Теңсіздіктер жаз.

    1 3 4 3

    Shape8 Shape12 Shape11 Shape10 Shape9 Shape7 Shape6 Shape4 Shape5 5 < 5 ; 5 > 5

    Shape15 Shape14 Shape13 1 3 4

    5 5 5


    Дескриптор:

    бөлшектерді сан сәулесінде белгілеп,теңсіздіктер жазады – 1балл

    Бөлігі бойынша бүтінді табуға берілген есепті шығарады


























    Кері есеп құрастырады және шығарады










    бөлшектерді сан сәулесінде белгілеп,теңсіздіктер жазады

    «Отшашу»

    әдісі































    «Басбармақ»

    Әдісі













    «Комментарий»

    арқылы


    Оқулық

    №2(а,ә)

    122 бет

    №6

    123 бет





























    Таратпа















    Оқулық

    №5, 123 бет

    Са

    бақ

    тың соңы

    Кері байланыс

    7ми

    нут

    «Білім банкасы» әдісі

    Бүгінгі сабақта не үйрендің?

    Сен үшін не қиын болды?

    Саған қандай тапсырма қызықты болды?

    Сұрақтардың жауабын стикерге жаз.Жауабыңды оқы және білім банкасына сал.

    Үйге тапсырма

    № 11, 124 бет

    Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді

    «Комментарий»

    әдісі

    Банка







    Shape16



    3

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кенжебаева Жадыра Ораловна
    28 Сәуір 2024
    239
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Есептер құрастыру және шығару /Қалдықты жинау және қайта өңдеу мәселелері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Есептер құрастыру және шығару /Қалдықты жинау және қайта өңдеу мәселелері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    бөлігі бойынша бүтінді табуға берілген есепті шығарады кері есеп құрастырады және шығарады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім3 (В) Ортақ тақырып

    Табиғат құбылыстары

    Педагогтің аты - жөні


    Күні

    01.03.2022ж

    Сынып:4 «»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Пәні

    Математика

    Сабақтың тақырыбы

    Есептер құрастыру және шығару

    /Қалдықты жинау және қайта өңдеу мәселелері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.5.1.3 бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдау және шешу, кері есеп құрастыру, шығару

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдайды және шешеді, кері есеп құрастырады, шығарады

    Оқушылардың басым бөлігі: бөлігі бойынша бүтінді табуға берілген есепті шығарады

    Кейбір оқушылар: кері есеп құрастырады және шығарады

    Бағалау критерийі

    бөлігі бойынша бүтінді табуға берілген есепті шығарады

    кері есеп құрастырады және шығарады

    Сабақтың барысы

    Сабақ

    тың кезеңі /уақыты

    Педагогтің

    әрекеті


    Оқушының

    әрекеті

    Бағалау



    Ресурс

    тар



    Сабақ

    тың басы

    8 минут

    Ұйымдастыру кезеңі

    Үй тапсырмасын тексеру

    № 10, 118 бет

    Есептерді шығар

    Дескриптор

    есептерді шығарады-1балл


    Ой қозғау

    Диаграммадан қандай ақпаратты білдің?

    Диаграмма бойынша сұрақтар құрастыр.



    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

    Мақсаты

    Кері есеп құрастыруды және шығаруды үйренесің

    Оқушының назарын сабаққа аудару






    Сұраққа жауап береді,сұрақ құрастырады


    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

    «Комментарий»

    арқылы

    Оқулық

    122- 124 бет

    №1

    ,122 бет









    14 минут

































    10 минут















    6 минут


    1-тапсырма Топтық жұмыс

    «Ойлан,құр,салыстыр» әдісі

    Есепті шығар

    1 –топ

    Барлығы – 450 адам

    3

    ОShape1 қушылар -? 5

    Ш: 450 : 5 = 90

    90 * 3 = 270


    2- топ

    Оқушы – 270

    3

    БShape2 арлық мүш. - ? 5

    Ш: 270 : 3 = 90

    90 * 5 = 450

    3 –топ

    V₁ - 43 миль/сағ

    V₂ - 36 миль/сағ

    t – 4 сағ

    S – 440 миль

    S - ? миль

    Ш: 43 * 4 = 172

    36 * 4 = 144

    172 + 144 + 440 = 756

    Дескриптор:

    қысқаша шартын құрады-1балл

    амалтаңбасын таңдап,өрнек құрастырады -1балл

    мәнін есептейді -1балл

    жауабын жазады – 1балл

    2 тапсырма Жұптық жұмыс

    «Көршіңмен әңгімелес» әдісі

    Есепті шығар.Кері есеп құрастыр және шығар

    Бөлінді – 10000 тг

    3

    ЖShape3 ұмсалды -? 4

    Ш: 10000 : 4 = 2500

    2500 * 3 = 7500

    Дескриптор:

    қысқаша шартын құрады-1балл

    амал таңбасын таңдап,өрнек құрастырады-1балл

    мәнін есептейді-1балл

    жауабын жазады-1балл


    3 тапсырма Жеке жұмыс

    Бөлшектерді сан сәулесінде белгіле.Теңсіздіктер жаз.

    1 3 4 3

    Shape8 Shape12 Shape11 Shape10 Shape9 Shape7 Shape6 Shape4 Shape5 5 < 5 ; 5 > 5

    Shape15 Shape14 Shape13 1 3 4

    5 5 5


    Дескриптор:

    бөлшектерді сан сәулесінде белгілеп,теңсіздіктер жазады – 1балл

    Бөлігі бойынша бүтінді табуға берілген есепті шығарады


























    Кері есеп құрастырады және шығарады










    бөлшектерді сан сәулесінде белгілеп,теңсіздіктер жазады

    «Отшашу»

    әдісі































    «Басбармақ»

    Әдісі













    «Комментарий»

    арқылы


    Оқулық

    №2(а,ә)

    122 бет

    №6

    123 бет





























    Таратпа















    Оқулық

    №5, 123 бет

    Са

    бақ

    тың соңы

    Кері байланыс

    7ми

    нут

    «Білім банкасы» әдісі

    Бүгінгі сабақта не үйрендің?

    Сен үшін не қиын болды?

    Саған қандай тапсырма қызықты болды?

    Сұрақтардың жауабын стикерге жаз.Жауабыңды оқы және білім банкасына сал.

    Үйге тапсырма

    № 11, 124 бет

    Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді

    «Комментарий»

    әдісі

    Банка







    Shape16



    3

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 4 сынып
    28.04.2024
    239
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кенжебаева Жадыра Ораловна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации