|
Бөлім3 (В) Ортақ тақырып |
Табиғат құбылыстары |
|||||
|
Педагогтің аты - жөні |
|
|||||
|
Күні |
01.03.2022ж |
|||||
|
Сынып:4 «» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Пәні |
Математика |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Есептер құрастыру және шығару /Қалдықты жинау және қайта өңдеу мәселелері |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.5.1.3 бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдау және шешу, кері есеп құрастыру, шығару |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдайды және шешеді, кері есеп құрастырады, шығарады Оқушылардың басым бөлігі: бөлігі бойынша бүтінді табуға берілген есепті шығарады Кейбір оқушылар: кері есеп құрастырады және шығарады |
|||||
|
Бағалау критерийі |
бөлігі бойынша бүтінді табуға берілген есепті шығарады кері есеп құрастырады және шығарады |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақ тың кезеңі /уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
||
|
Сабақ тың басы 8 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Үй тапсырмасын тексеру № 10, 118 бет Есептерді шығар Дескриптор есептерді шығарады-1балл Ой қозғау Диаграммадан қандай ақпаратты білдің? Диаграмма бойынша сұрақтар құрастыр. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады Мақсаты Кері есеп құрастыруды және шығаруды үйренесің |
Оқушының назарын сабаққа аудару Сұраққа жауап береді,сұрақ құрастырады Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады |
«Комментарий» арқылы |
Оқулық 122- 124 бет №1 ,122 бет |
||
|
14 минут 10 минут 6 минут |
1-тапсырма Топтық жұмыс «Ойлан,құр,салыстыр» әдісі Есепті шығар 1 –топ Барлығы – 450 адам 3
О Ш: 450 : 5 = 90 90 * 3 = 270 2- топ Оқушы – 270 3
Б Ш: 270 : 3 = 90 90 * 5 = 450 3 –топ V₁ - 43 миль/сағ V₂ - 36 миль/сағ t – 4 сағ S – 440 миль S - ? миль Ш: 43 * 4 = 172 36 * 4 = 144 172 + 144 + 440 = 756 Дескриптор: қысқаша шартын құрады-1балл амалтаңбасын таңдап,өрнек құрастырады -1балл мәнін есептейді -1балл жауабын жазады – 1балл 2 тапсырма Жұптық жұмыс «Көршіңмен әңгімелес» әдісі Есепті шығар.Кері есеп құрастыр және шығар Бөлінді – 10000 тг 3
Ж Ш: 10000 : 4 = 2500 2500 * 3 = 7500 Дескриптор: қысқаша шартын құрады-1балл амал таңбасын таңдап,өрнек құрастырады-1балл мәнін есептейді-1балл жауабын жазады-1балл 3 тапсырма Жеке жұмыс Бөлшектерді сан сәулесінде белгіле.Теңсіздіктер жаз. 1 3 4 3
5 5 5 Дескриптор: бөлшектерді сан сәулесінде белгілеп,теңсіздіктер жазады – 1балл |
Бөлігі бойынша бүтінді табуға берілген есепті шығарады Кері есеп құрастырады және шығарады бөлшектерді сан сәулесінде белгілеп,теңсіздіктер жазады |
«Отшашу» әдісі «Басбармақ» Әдісі «Комментарий» арқылы |
Оқулық №2(а,ә) 122 бет №6 123 бет Таратпа Оқулық №5, 123 бет |
||
|
Са бақ тың соңы Кері байланыс 7ми нут |
«Білім банкасы» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? Сұрақтардың жауабын стикерге жаз.Жауабыңды оқы және білім банкасына сал. Үйге тапсырма № 11, 124 бет |
Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді |
«Комментарий» әдісі |
Банка |
||
![]()
|
3 Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Бөлім3 (В) Ортақ
тақырып Табиғат
құбылыстары Педагогтің аты -
жөні Күні 01.03.2022ж Сынып:4
«» Қатысушылар
саны: Қатыспағандар
саны: Пәні Математика Сабақтың
тақырыбы Есептер құрастыру және
шығару /Қалдықты жинау және
қайта өңдеу мәселелері Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту
мақсаттары 4.5.1.3 бүтіннің бөлігін
табуға берілген есептерді талдау және шешу, кері есеп құрастыру,
шығару Сабақтың
мақсаты
Барлық оқушылар: бүтіннің бөлігін табуға
берілген есептерді талдайды және шешеді, кері есеп құрастырады,
шығарады
Оқушылардың басым бөлігі: бөлігі бойынша бүтінді табуға
берілген есепті шығарады Кейбір
оқушылар: кері есеп құрастырады және
шығарады Бағалау
критерийі
бөлігі бойынша
бүтінді табуға берілген есепті
шығарады кері есеп құрастырады және
шығарады Сабақтың
барысы
Сабақ тың кезеңі
/уақыты
Педагогтің
әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурс
тар
Сабақ
тың басы 8
минут
Ұйымдастыру кезеңі
Үй тапсырмасын тексеру №
10, 118 бет
Есептерді шығар
Дескриптор
есептерді шығарады-1балл
Ой қозғау
Диаграммадан қандай ақпаратты
білдің?
Диаграмма бойынша сұрақтар
құрастыр.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен
танысады
Мақсаты Кері есеп құрастыруды
және шығаруды үйренесің
Оқушының назарын сабаққа
аудару
Сұраққа жауап береді,сұрақ
құрастырады Сабақтың тақырыбы мен
мақсатымен танысады
«Комментарий» арқылы
Оқулық
122- 124 бет
№1
,122 бет
14 минут
10 минут
6 минут
1-тапсырма Топтық
жұмыс
«Ойлан,құр,салыстыр»
әдісі
Есепті
шығар
1
–топ
Барлығы – 450
адам
3
О
Ш: 450 : 5 =
90
90 * 3 =
270
2-
топ
Оқушы –
270
3
Б
Ш: 270 : 3 =
90
90 * 5 =
450
3
–топ
V₁ - 43
миль/сағ
V₂ - 36
миль/сағ
t – 4
сағ
S – 440
миль
S - ?
миль
Ш: 43 * 4 =
172
36 * 4 =
144
172 + 144 + 440 =
756
Дескриптор:
қысқаша шартын
құрады-1балл
амалтаңбасын
таңдап,өрнек құрастырады
-1балл
мәнін есептейді
-1балл
жауабын жазады –
1балл
2
тапсырма Жұптық
жұмыс
«Көршіңмен
әңгімелес» әдісі
Есепті шығар.Кері
есеп құрастыр және шығар
Бөлінді – 10000
тг
3
Ж
Ш: 10000 : 4 =
2500
2500 * 3 =
7500
Дескриптор:
қысқаша шартын құрады-1балл
амал таңбасын таңдап,өрнек
құрастырады-1балл
мәнін есептейді-1балл
жауабын жазады-1балл
3
тапсырма Жеке
жұмыс
Бөлшектерді сан
сәулесінде белгіле.Теңсіздіктер
жаз.
1 3 4
3
5 5
5
Дескриптор: бөлшектерді сан сәулесінде
белгілеп,теңсіздіктер жазады –
1балл
Бөлігі бойынша
бүтінді табуға берілген есепті
шығарады
Кері есеп
құрастырады және шығарады бөлшектерді сан сәулесінде
белгілеп,теңсіздіктер жазады
«Отшашу»
әдісі
«Басбармақ»
Әдісі
«Комментарий»
арқылы
Оқулық
№2(а,ә)
122 бет
№6
123 бет
Таратпа
Оқулық №5, 123
бет
Са
бақ
тың соңы
Кері байланыс
7ми нут
«Білім банкасы» әдісі
Бүгінгі сабақта не
үйрендің?
Сен үшін не қиын болды?
Саған қандай тапсырма қызықты
болды?
Сұрақтардың жауабын стикерге жаз.Жауабыңды оқы және білім
банкасына сал.
Үйге тапсырма № 11, 124
бет Оқушы мұғалім қойған
сұраққа жауап береді
«Комментарий» әдісі Банка
3 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













