Материалдар / Есептер шығару

Есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге кмж жасау үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Ақпан 2019
529
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


«Алгебра және анализ бастамалары» 11 сынып Мұғалім: Ташпулатова Т.И.

Күні:

Сабақ :12

Тақырыбы

Есептер шығару

Мақсаты

Түсініп оқуға, тақырыптың маңыздылығы мен мақсаттарын ажырата білуге үйренеді, танымдық қабілеттерін дамытады; Зеректікке, білімділікке, жақсыдан үлгі алуға дағдыланады

Жалпы мақсат

Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

Күтілетін нәтиже

Оқушылар өз пікірін, ойын ашық айта алады. Тақырыптың мазмұнын меңгеріп, негізгі идеясын түсінеді. Топпен бірігіп, жұмыс орындайды.

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.


Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Кім шапшаң, Жигсо,Инсерт , «Автобустық аялдама» әдісі,Ойлан тап

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Ұйымдастыру кезеңі













Тренинг

Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы топқа бөлу

Алтын ереже құру қажеттігі туралы айту.

Әр топқа бағалау парағын таратып беру.

Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар таратып беру

«Сандарды бейнеле» ойыны

арқылы психологиялық ахуалды жақсарту

Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.

Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.

Фигуралар арқылы топтар өзара бағалайды.

Әртоп өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,қимылымен бейнелеу.

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білім


Қызығушылық

тарын ояту

Өткен тақырықа қатысты сұрақ- жауап

Кім шапшаң әдісі бойынга

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

              1. Қисық сызықты трапеция деп қандай фигураны айтады?

              2. Қисық сызықты трапецияның ауданын есептеу формуласы?

              3. Қисық сызықты трпецияның ауданын табу алгоритмі?


Оқушылардың мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу

Түсіну

Жигсо» әдісі бойынша«Анықталған интеграл. Ньютон-Лейбниц формуласы. Интегралдау» тақарыбын өздері талқылап, өздері қайталау масатында қосымша тапсырмалар таратылады жаңа тақырыпқа қадам басу үшін

Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын тиянақты түрде жеткізіп, үйрет керек

Сөйлемдерді аяқтаңыз:

1) F '(x)=f(x) теңдігі орындалса, онда ..........................................

2) f(x) үшін алғашқы функцияның жалпы түрі .......................................

3) Алғашқы функцияның геометриялық мағынасы ол, ........................

4) белгісі ...................................................

5) f(x) + p(x) үшін алғашқы функция .........................................................

6) k f(x) үшін алғашқы функция ....................................................

7) f (kx+в) үшін алғашқы функция ...............................................


Қолдану

Жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар пайддалану үшін «Автобустық аялдама» әдісін пайдалану

Оқушылардың қабілеттеріне сай "Автобустық аялдама" әдісі бойынша әр топтың алдына сұрақ жазылған парақ беру. Олар жауап жазып келесі топқа жіберіп отырды.

1-2 топ


1.f`(х)=х2-х+4, у=0, х=-1, х=0 қисықтарымен шектелген қисықсызықты трапецияның ауданын табыңдар.

2. y=0, y=x2+2, x=1, х=0 қисықтарымен шектелген фигураның ауданын есептеу формуласын жазыңдар.


3.f`(х)=х2-1 параболасы және у=0, х=3 түзулерімен шектелген қисықсызықты трапецияның ауданын табыңдар.


3*-4 топ


1.у=х2+3, х=-1, х=0, у=0 қисықтарымен шектелген фигураның ауданын есептеңдер.

2. y=0, y=x2+4, x=1, x=0 қисықтарымен шектелген фигураның ауданын есептеу формуласын жазыңдар.

Сергіту сәті

«Балапандар биі» атты жаттығу жасау

Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.

Талдау

Сұрақ-жауап кезеңі

Ойлан тап әдісін пайдалану

  1. Функцияның туындысын табыңыз:

A) B) C) D) E)

2. Функцияның туындысын табыңыз: .

A) B) C) D) E)

3. функциясының мәнін табыңыз.

A) 2 B) −3 C) 1 D) −1 E) −2

4. Функцияның туындысын табыңыз: .

A) B) C) D) E)

5. Туындыны табыңыз: .

A) B) C) D) E)

6. Туындыны табыңыз: .

A) B) C) D) E)

7. Нүкте тузу бойымен заңы бойынша қозғалады. кезінде нүктенің жылдамдығын табыңыз.

A) 20 B) 28 C) 64 D) 16 E) 148

8. Абсциссасы нүктесінде функциясының графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңыз.

A) B) C) D) E)


Жинақтау

Топпен жұмыс «Инсерт әдісі» арқылы жалпы бүгінгі сабақта не үйренгендерін тексеру арқылы тақырыпты жинақтау

Тақтада есептер шығару:

Берілген қисықтармен шектелген қисықсызықты трапецияның ауданын табыңдар

1) y=x2+1 y=0, x=0, x=1

2) y=x2-1 y=0, x=1, x=2

1) y=cos x, y=0, x= - π/4, x= π/4

2) y=sin x, y=0, x= π/3, x=π

1.y=x^2-2x+1, x=-1, х=1 сызықтарымен шектелген фигураның ауданын табыңыз.

2. y=3sinx,x=π/4, x=π сызықтарымен шектелген фигураның ауданын табыңыз.

Берілген қисықтармен шектелген қисықсызықты трапецияның ауданын табыңдар

y=1/(x+1)^2 , y=0, x=0, x=2;

y=1/(x-1)^2 , y=0, x=-1, x=0.

y=sin x/2 у=0, x = π/2, x= 3π/2 ;

y= cos 2x, y=0, x=- π/4, x= π/4.

f(x)=-x2+2x, [0;1] және g(x)=1,5-0,5x, [1;3];

f(x)=x, [0;1] және g(x)=x2-4x+4, [1;2].

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара тапсырмаларды орындайды

Бағалау

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақтарын таратады

Бір-* бірін бақғалауды қадағалау

Топты бағалау

Өзін өзі бағалау

Рефлексия

Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)

ББҮ кестесін толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ