Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі
« мектеп» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Математика
|
Бөлім: |
Саяхат |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 1 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
Сабақтыңтақырыбы |
Есептер шығару / Әртүрлі елдерге ұшақпен саяхат |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1. 5. 1. 3 қосынды және қалдықты табуға берілген есептерді талдау және шығару/кері есеп құрастыру және шығару |
|
|
Сабақтыңмақсаты |
|
|
|
Ұлттық құндылықтар |
|
|
Сабақтыңбарысы
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушыныңәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдас-тыру, өткен сабаққа шолу 7 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру: «Жылы жүрек » әдісі Оқушыларға жарты жүрек суреті салынған парақ тарқатады.Жүректің жартысын салып бір біріне жақсы тілек айтады. Мұғалім: Күндей жарқырап, Айдай арайланып, Жұлдыздай жайнап, Судай таза көңілмен математика сабағын бастайық. Өткен сабаққа шолу, жаңа сабаққа кіріспе «Аққалаға көмектес» әдісі: -Балалар, қар кесегінде берілген сандарды пайдаланып есеп құрап көріңдер. - Олай болса, бүгінгі сабағымызда есептер шығарып білімімізді кеңейтетін боламыз. Оқу мақсаты жарияланады. |
Өлең оқиды. Қар кесегінде берілген тапсырманы орындайды. |
«Бағдаршам» әдісі. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау. |
Қар кесегі суретінде жазылған сандар
|
|
Жаңа білім 13 мин 2 мин Бекіту 10 мин 10 мин |
Балалар бүгінгі сабағымызда әртүрлі елдерге ұшақпен саяхат жасаймыз. (Ұ) 1- тапсырмада «Ауызша жаттығу» жүзеге асады. 1) Есепті оқыңдар. Шартын, сұлбасын толтыру үшін қандай деректер қажет? Есептің берілуін қысқаша жазыңдар немесе сұлбалардың біреуін толтырыңдар. Ә Сырым-20қ. ?қ. Ш: 10+20=30 (қ.) Ж: барлығы 30қала атады.
Жеке жұмыс. Берілген сандардың ішінен кез келген екі санды таңдап, есеп құрастыр. Оны шығарыңдар./Түрлі түсті сандар жазылады/ 20,30,40,50. ҰЖ) Есепті шығарыңдар. Есепке сәйкес сұлбаны таңдаңдар. Ш: 50-30=20 Ж: әлі 20 елдің туын есіне сақтауы керек. Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы жүзеге асады Кейбір оқушыға: Берілген фигуралар мен сандарды пайдаланып есеп құрастырып көр.
Сергіту сәтінде «Қызықты қимыл» әуенімен қимыл жасап сергиді. (Ж) 2- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі. 3) Бортсеріктер жолаушыларға сусын ұсынды. Әрқайсысы неше литр сусыннан әкелді? Салыстырыңдар. 1-бортсерік: 2л+2л+2л+1л+1л+1л=9л 2-бортсерік: 2л+1л+2л+1л+2л=8л 9л>8л 4) Бос торкөздер мен глобустардағы сандарды атаңдар. 10+20=30 10-3=7 30+30=60 7+2=9 60+40=100 9-3=6 100-90=10 6-3=3 3- тапсырма «өздік жұмыс» әдісімен жүреді. Дәптердегі тапсырмалармен жұмыс болады. |
Тапсырма орындайды Ойын ойнайды. Тапсырма орындайды Тапсырма орындайды
|
Дескриптор: Есептің берілуін қысқаша жазады, шешуін, жауабын табады, екі сан таңдап есеп құрастырады-жарайсың! Есептің берілуін қысқаша жазады, шешуін, жауабын табады, екі сан таңдап есеп құрастыруда көмек қажет етеді-жақсы; Есептің берілуін қысқаша жазуда, шешуін, жауабын табуда, екі сан таңдап есеп құрастырудаөрескел қате жібереді -талпын! Шамалармен берілген өрнектер құрады, мәнін табады, салыстырады, бос орынға тиісті санды атайды -жарайсың! Шамалармен берілген өрнектер құрады, мәнін табады, салыстырады, бос орынға тиісті санды атауда көмек қажет етеді-жақсы! Шамалармен берілген өрнектер құруда, мәнін табуда, салыстыруда, бос орынға тиісті сандыатауда өрескел қателеседі-талпын! Тапсырманы дұрыс орындайды-жарайсың! Тапсырманы орындауда қателеседі, көмек қажет етеді -жақсы! |
Матема-тика 1-сынып 2-бөлім 12-13-беттер
Жұмыс дәптері |
|
Қорытынды 3 мин |
Кері байланыс «Ұшақ » әдісі бойынша өтеді. |
Өз ойын айтады. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Есептер шығару
Есептер шығару
Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі
« мектеп» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Математика
|
Бөлім: |
Саяхат |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 1 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
Сабақтыңтақырыбы |
Есептер шығару / Әртүрлі елдерге ұшақпен саяхат |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1. 5. 1. 3 қосынды және қалдықты табуға берілген есептерді талдау және шығару/кері есеп құрастыру және шығару |
|
|
Сабақтыңмақсаты |
|
|
|
Ұлттық құндылықтар |
|
|
Сабақтыңбарысы
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушыныңәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдас-тыру, өткен сабаққа шолу 7 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру: «Жылы жүрек » әдісі Оқушыларға жарты жүрек суреті салынған парақ тарқатады.Жүректің жартысын салып бір біріне жақсы тілек айтады. Мұғалім: Күндей жарқырап, Айдай арайланып, Жұлдыздай жайнап, Судай таза көңілмен математика сабағын бастайық. Өткен сабаққа шолу, жаңа сабаққа кіріспе «Аққалаға көмектес» әдісі: -Балалар, қар кесегінде берілген сандарды пайдаланып есеп құрап көріңдер. - Олай болса, бүгінгі сабағымызда есептер шығарып білімімізді кеңейтетін боламыз. Оқу мақсаты жарияланады. |
Өлең оқиды. Қар кесегінде берілген тапсырманы орындайды. |
«Бағдаршам» әдісі. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау. |
Қар кесегі суретінде жазылған сандар
|
|
Жаңа білім 13 мин 2 мин Бекіту 10 мин 10 мин |
Балалар бүгінгі сабағымызда әртүрлі елдерге ұшақпен саяхат жасаймыз. (Ұ) 1- тапсырмада «Ауызша жаттығу» жүзеге асады. 1) Есепті оқыңдар. Шартын, сұлбасын толтыру үшін қандай деректер қажет? Есептің берілуін қысқаша жазыңдар немесе сұлбалардың біреуін толтырыңдар. Ә Сырым-20қ. ?қ. Ш: 10+20=30 (қ.) Ж: барлығы 30қала атады.
Жеке жұмыс. Берілген сандардың ішінен кез келген екі санды таңдап, есеп құрастыр. Оны шығарыңдар./Түрлі түсті сандар жазылады/ 20,30,40,50. ҰЖ) Есепті шығарыңдар. Есепке сәйкес сұлбаны таңдаңдар. Ш: 50-30=20 Ж: әлі 20 елдің туын есіне сақтауы керек. Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы жүзеге асады Кейбір оқушыға: Берілген фигуралар мен сандарды пайдаланып есеп құрастырып көр.
Сергіту сәтінде «Қызықты қимыл» әуенімен қимыл жасап сергиді. (Ж) 2- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі. 3) Бортсеріктер жолаушыларға сусын ұсынды. Әрқайсысы неше литр сусыннан әкелді? Салыстырыңдар. 1-бортсерік: 2л+2л+2л+1л+1л+1л=9л 2-бортсерік: 2л+1л+2л+1л+2л=8л 9л>8л 4) Бос торкөздер мен глобустардағы сандарды атаңдар. 10+20=30 10-3=7 30+30=60 7+2=9 60+40=100 9-3=6 100-90=10 6-3=3 3- тапсырма «өздік жұмыс» әдісімен жүреді. Дәптердегі тапсырмалармен жұмыс болады. |
Тапсырма орындайды Ойын ойнайды. Тапсырма орындайды Тапсырма орындайды
|
Дескриптор: Есептің берілуін қысқаша жазады, шешуін, жауабын табады, екі сан таңдап есеп құрастырады-жарайсың! Есептің берілуін қысқаша жазады, шешуін, жауабын табады, екі сан таңдап есеп құрастыруда көмек қажет етеді-жақсы; Есептің берілуін қысқаша жазуда, шешуін, жауабын табуда, екі сан таңдап есеп құрастырудаөрескел қате жібереді -талпын! Шамалармен берілген өрнектер құрады, мәнін табады, салыстырады, бос орынға тиісті санды атайды -жарайсың! Шамалармен берілген өрнектер құрады, мәнін табады, салыстырады, бос орынға тиісті санды атауда көмек қажет етеді-жақсы! Шамалармен берілген өрнектер құруда, мәнін табуда, салыстыруда, бос орынға тиісті сандыатауда өрескел қателеседі-талпын! Тапсырманы дұрыс орындайды-жарайсың! Тапсырманы орындауда қателеседі, көмек қажет етеді -жақсы! |
Матема-тика 1-сынып 2-бөлім 12-13-беттер
Жұмыс дәптері |
|
Қорытынды 3 мин |
Кері байланыс «Ұшақ » әдісі бойынша өтеді. |
Өз ойын айтады. |
|
|
шағым қалдыра аласыз


















