Ұйымдас-тыру, өткен сабаққа
шолу
7
мин
|
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру:
«Жылы жүрек »
әдісі
Оқушыларға жарты жүрек
суреті салынған парақ тарқатады.Жүректің жартысын салып бір біріне
жақсы тілек айтады.
Мұғалім:
Күндей
жарқырап,
Айдай
арайланып,
Жұлдыздай
жайнап,
Судай таза көңілмен
математика сабағын бастайық.
Өткен сабаққа шолу, жаңа
сабаққа кіріспе «Аққалаға көмектес»
әдісі:
-Балалар, қар кесегінде берілген сандарды пайдаланып есеп
құрап көріңдер.
- Олай
болса, бүгінгі сабағымызда есептер
шығарып білімімізді
кеңейтетін боламыз.
Оқу
мақсаты жарияланады.
|
Өлең
оқиды.
Қар
кесегінде берілген тапсырманы
орындайды.
|
«Бағдаршам»
әдісі.
Жауабын толықтыру, тиімді кері
байланыс жасау.
|
Қар кесегі
суретінде
жазылған
сандар
|
Жаңа
білім
13
мин
2 мин
Бекіту
10
мин
10
мин
|
Балалар бүгінгі сабағымызда
әртүрлі елдерге ұшақпен саяхат
жасаймыз.
(Ұ) 1- тапсырмада «Ауызша
жаттығу» жүзеге
асады.
1)
Есепті оқыңдар. Шартын,
сұлбасын толтыру үшін қандай деректер
қажет?
Есептің берілуін қысқаша
жазыңдар немесе сұлбалардың біреуін
толтырыңдар.
Ә
лия-10қ.
Сырым-20қ.
?қ.
Ш: 10+20=30
(қ.)
Ж: барлығы 30қала
атады.
Жеке
жұмыс.
Берілген сандардың ішінен кез
келген екі санды таңдап, есеп құрастыр. Оны шығарыңдар./Түрлі түсті
сандар жазылады/
20,30,40,50.
ҰЖ) Есепті шығарыңдар. Есепке
сәйкес сұлбаны таңдаңдар.
Ш:
50-30=20
Ж: әлі 20 елдің туын есіне
сақтауы керек.
Саралау тәсілі
«Тапсырма» арқылы жүзеге
асады
Кейбір
оқушыға:
Берілген фигуралар мен
сандарды пайдаланып есеп құрастырып көр.
20 40
Сергіту сәтінде
«Қызықты қимыл» әуенімен қимыл жасап
сергиді.
(Ж) 2- тапсырма «Ойлан,
жұптас, талқыла» әдісі.
3)
Бортсеріктер жолаушыларға
сусын ұсынды. Әрқайсысы неше литр сусыннан әкелді?
Салыстырыңдар.
1-бортсерік:
2л+2л+2л+1л+1л+1л=9л
2-бортсерік:
2л+1л+2л+1л+2л=8л
9л>8л
4)
Бос
торкөздер мен глобустардағы сандарды атаңдар.
10+20=30
10-3=7
30+30=60
7+2=9
60+40=100
9-3=6
100-90=10
6-3=3
3- тапсырма
«өздік жұмыс» әдісімен жүреді. Дәптердегі тапсырмалармен
жұмыс болады.
|
Тапсырма
орындайды
Ойын
ойнайды.
Тапсырма
орындайды
Тапсырма
орындайды
|
Дескриптор:
Есептің берілуін қысқаша
жазады, шешуін, жауабын табады, екі сан таңдап есеп
құрастырады-жарайсың!
Есептің берілуін қысқаша
жазады, шешуін, жауабын табады, екі сан таңдап есеп
құрастыруда көмек қажет
етеді-жақсы;
Есептің берілуін қысқаша
жазуда, шешуін, жауабын табуда, екі сан таңдап есеп
құрастырудаөрескел қате
жібереді -талпын!
Шамалармен берілген өрнектер
құрады, мәнін табады, салыстырады, бос
орынға тиісті санды атайды -жарайсың!
Шамалармен берілген өрнектер
құрады, мәнін табады, салыстырады, бос
орынға тиісті санды атауда көмек қажет
етеді-жақсы!
Шамалармен берілген өрнектер
құруда, мәнін табуда, салыстыруда, бос
орынға тиісті сандыатауда өрескел
қателеседі-талпын!
Тапсырманы дұрыс
орындайды-жарайсың!
Тапсырманы орындауда
қателеседі, көмек қажет
етеді -жақсы!
|
Матема-тика
1-сынып
2-бөлім
12-13-беттер
Жұмыс
дәптері
|