Есептер шығару

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Есептер шығару тақырыбына жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі

« мектеп» КММ

Қысқа мерзімді жоспар

      Математика

Бөлім:

Саяхат

Мұғалімнің аты-жөні


Күні:


Сынып: 1

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы

Есептер шығару / Әртүрлі елдерге ұшақпен саяхат

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1. 5. 1. 3 қосынды және қалдықты табуға берілген есептерді талдау және шығару/кері есеп құрастыру және шығару

Сабақтыңмақсаты

  • қосынды және қалдықты табуға берілген есептерді талдайды, шығарады;

  • кері есеп құрастырады және шығарады

     Ұлттық құндылықтар

  • ізденімпаз,жасампаз тұлға болуға талпынады;

  • достарына адал боуа білу,сыныптастарын сыйлайды

Сабақтыңбарысы

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтіңәрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-тыру, өткен сабаққа шолу


7 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:

«Жылы жүрек » әдісі

Оқушыларға жарты жүрек суреті салынған парақ тарқатады.Жүректің жартысын салып бір біріне жақсы тілек айтады.

Мұғалім:

Күндей жарқырап,

Айдай арайланып,

Жұлдыздай жайнап,

Судай таза көңілмен математика сабағын бастайық.

Өткен сабаққа шолу, жаңа сабаққа кіріспе «Аққалаға көмектес» әдісі:

-Балалар, қар кесегінде берілген сандарды пайдаланып есеп құрап көріңдер.

- Олай болса, бүгінгі сабағымызда есептер шығарып білімімізді кеңейтетін боламыз.

Оқу мақсаты жарияланады.

Өлең оқиды.






Қар кесегінде берілген тапсырманы орындайды.








«Бағдаршам» әдісі.

Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.








Қар кесегі суретінде

жазылған сандар



Жаңа білім

13 мин
























2 мин


Бекіту

10 мин

























10 мин

Балалар бүгінгі сабағымызда әртүрлі елдерге ұшақпен саяхат жасаймыз.

(Ұ) 1- тапсырмада «Ауызша жаттығу» жүзеге асады.

1) Есепті оқыңдар. Шартын, сұлбасын толтыру үшін қандай деректер қажет?

Есептің берілуін қысқаша жазыңдар немесе сұлбалардың біреуін толтырыңдар.

ӘПравая фигурная скобка 1 лия-10қ.

Сырым-20қ. ?қ.

Ш: 10+20=30 (қ.)

Ж: барлығы 30қала атады.

Жеке жұмыс.

Берілген сандардың ішінен кез келген екі санды таңдап, есеп құрастыр. Оны шығарыңдар./Түрлі түсті сандар жазылады/

20,30,40,50.


ҰЖ) Есепті шығарыңдар. Есепке сәйкес сұлбаны таңдаңдар.

Ш: 50-30=20

Ж: әлі 20 елдің туын есіне сақтауы керек.

Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы жүзеге асады

Кейбір оқушыға:

Берілген фигуралар мен сандарды пайдаланып есеп құрастырып көр.

Прямоугольник 1 Овал 1 20 40


Сергіту сәтінде «Қызықты қимыл» әуенімен қимыл жасап сергиді.

(Ж) 2- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.

3) Бортсеріктер жолаушыларға сусын ұсынды. Әрқайсысы неше литр сусыннан әкелді? Салыстырыңдар.

1-бортсерік: 2л+2л+2л+1л+1л+1л=9л

2-бортсерік: 2л+1л+2л+1л+2л=8л

>

4) Бос торкөздер мен глобустардағы сандарды атаңдар.

10+20=30 10-3=7

30+30=60 7+2=9

60+40=100 9-3=6

100-90=10 6-3=3







3- тапсырма «өздік жұмыс» әдісімен жүреді. Дәптердегі тапсырмалармен жұмыс болады.

Тапсырма орындайды

























Ойын ойнайды.

Тапсырма орындайды

























Тапсырма орындайды


Дескриптор:

Есептің берілуін қысқаша жазады, шешуін, жауабын табады, екі сан таңдап есеп құрастырады-жарайсың!

Есептің берілуін қысқаша жазады, шешуін, жауабын табады, екі сан таңдап есеп құрастыруда көмек қажет етеді-жақсы;

Есептің берілуін қысқаша жазуда, шешуін, жауабын табуда, екі сан таңдап есеп құрастырудаөрескел қате жібереді -талпын!





Шамалармен берілген өрнектер құрады, мәнін табады, салыстырады, бос орынға тиісті санды атайды -жарайсың!

Шамалармен берілген өрнектер құрады, мәнін табады, салыстырады, бос орынға тиісті санды атауда көмек қажет етеді-жақсы!

Шамалармен берілген өрнектер құруда, мәнін табуда, салыстыруда, бос орынға тиісті сандыатауда өрескел қателеседі-талпын!

Тапсырманы дұрыс орындайды-жарайсың!

Тапсырманы орындауда қателеседі, көмек қажет етеді -жақсы!

Матема-тика

1-сынып 2-бөлім

12-13-беттер




































Жұмыс дәптері


Қорытынды 3 мин

Кері байланыс «Ұшақ » әдісі бойынша өтеді.

Өз ойын айтады.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.01.2024
231
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі