Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2.А.Бөлім Күні: 22.11 СЫНЫП: 2 Сабақ 42 | Мектеп :№167 Мұғалімніңаты-жөні: А.Бердікеева
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу) | 2.1.2.8. Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін қолдану. 2.5.1.1** екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу 2.5.1.7** екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу жəне шығару 2.5.1.8** құрама есептердің шешуін санды өрнектер жəне жекелеген амалдар түрінде модельдеу жəне шығару. |
Сабақтың тақырыбы | Есептер шығару |
Сабақ мақсаттары | Оқушыларды ынталандыра отырып, жазбаша қосу мен азайтуды меңгерту, есеп шығарту
|
Бағалау критерийлері | . Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін қолданады |
Пәнаралық байланыстар | Дүниетану пәнімен байланысты |
Алдыңғы меңгерілген білім
| Оқушылар бірінші сыныпта алған санау дағдыларын еске түсіреді. |
Жоспар |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы | І Ұйымдастыру бөліміПсихологиялық бағыт беруБіз ақылды баламызАйтқан тілді аламызМатематика ілімінЛезде қағып аламыз. | Презентация
|
ОртасыТақтамен жұмыс | Бір-біріңе түсіндіре отырып орында
|
|
Суретпен жұмыс
Тиімді тәсілмен есепте | 1-топГүлзарда 8 ақ және 7 қызыл раушангүлі өсіп тұр.Гүлшоғын құрастыру үшін5 раушангүл қиып алынды. Гүлзарда неше раушан гүлі қалды?2-топҚоймада 60 қап күріш және 40қап құмшекер болды.Дүкенге олардың 30 қабы жөнелтілді. Қоймада неше қап қалды?3-топСаяхатшылар қалаға дейін 3сағ автобуспен,7сағ поезбен жүрді және 5сағ кемемен жүзді.Олар жолда барлығы неше сағат болды? | Қағаз, фломастер |
Топтық жұмыс |
|
|
Дәптермен жұмыс | Қысқаша жазылуы бойынша есеп құрастырып оны шығарҚызыл -54шарҚөк-23 шарҰшып кетті-10шарҚалды-?Шешуі: 1) (54+23)-10=67 2) ( 54-10)+23=67 3) (23-10)+54=67Жауабы: 67 шар қалды | Дәптер ручка |
Есепте |
+19 -17+18
|
|
Есепті шығар | 1-орамда-7м мата2-орамда-? одан 5м мата артық2 орамда қанша метр мата бар?Шешуі: 7+(7+5)=19мЖауабы: 2 орамда 19 м мата бар |
|
Кеменің жолын тап
|
|
|
Жеке жұмыс
| Баған түрінде жазып, түсіндіре отырып есепте.34+66 100-82 100-37 35+15 51+49 50-27
|
|
Қосымша ақпарат |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау –оқушылардың прогресін/білімін қадағалауды сіз қалай жоспарлайсыз? | Оқу байланыстарыДенсаулық пен қауіпсіздік |
Қорытынды бағалауНеғұрлым жемісті екі сәтті атаңыз (сабақберуде де, оқытуда да)?1:2:Сабақтыжақсартуғаықпалететіндейекіжайттыатаңыз (сабақберуде де, оқытуда да)?1: 2:Мен сынып пен жекелеген оқушылар туралы жаңа нені білдім және бұл менің келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді |