Есептер шығару

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Есептер шығарып үйренеді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:.......................А.Ашимов

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

2.А.Бөлім Күні: 22.11 СЫНЫП: 2 Сабақ 42

Мектеп :№167

Мұғалімніңаты-жөні: А.Бердікеева


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу)

2.1.2.8. Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін қолдану.

2.5.1.1** екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу

2.5.1.7** екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу жəне шығару

2.5.1.8** құрама есептердің шешуін санды өрнектер жəне жекелеген амалдар түрінде модельдеу жəне шығару.

Сабақтың тақырыбы

Есептер шығару

Сабақ мақсаттары

Оқушыларды ынталандыра отырып, жазбаша қосу мен азайтуды меңгерту, есеп шығарту


Бағалау критерийлері

. Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін қолданады

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану пәнімен байланысты

Алдыңғы меңгерілген білім


Оқушылар бірінші сыныпта алған санау дағдыларын еске түсіреді.

Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

І Ұйымдастыру бөлімі

Психологиялық бағыт беру

Біз ақылды баламыз

Айтқан тілді аламыз

Математика ілімін

Лезде қағып аламыз.

Презентация







Ортасы

Тақтамен жұмыс

Бір-біріңе түсіндіре отырып орында

Қосылғыш

5

10

7

Қосылғыш

9

7

9

Қосындының мәні





Азайғыш

5+9

10+7

7+9

Азайтқыш

8

9

6

Айырманың мәні














Суретпен жұмыс











Тиімді тәсілмен есепте

Қосындыдан санды әр-түрлі тәсілмен азайту

(5+4)-3=6 (5-3)+4=6 4-3+5=6

Қосындыдыдан санды әртүрлі тәсілмен азайтуға болады.

  1. Қосындының мәнін тауып, одан санды азайту.(А+В)-С

  2. Бірінші қосылғыштан санды азайтып, оған екінші қосылғышты қосу:

(А-С)+В


  1. Екінші қосылғыштан санды азайтып,оған бірінші қосылғышты қосу


(7+6)-5=7-5+6=8 4+8-3=4-3+8=9

1-топ

Гүлзарда 8 ақ және 7 қызыл раушангүлі өсіп тұр.Гүлшоғын құрастыру үшін5 раушангүл қиып алынды. Гүлзарда неше раушан гүлі қалды?

2-топ

Қоймада 60 қап күріш және 40қап құмшекер болды.Дүкенге олардың 30 қабы жөнелтілді. Қоймада неше қап қалды?

3-топ

Саяхатшылар қалаға дейін 3сағ автобуспен,7сағ поезбен жүрді және 5сағ кемемен жүзді.Олар жолда барлығы неше сағат болды?

Қағаз, фломастер

Топтық жұмыс


Дәптермен жұмыс

Қысқаша жазылуы бойынша есеп құрастырып оны шығар

Қызыл -54шар

Қөк-23 шар

Ұшып кетті-10шар

Қалды-?

Шешуі: 1) (54+23)-10=67

2) ( 54-10)+23=67

3) (23-10)+54=67

Жауабы: 67 шар қалды

Дәптер ручка

Есепте



Shape1

+19 -17 +18

21



34



9


32


64



19


43



41




29


54



71


49





Есепті шығар

1-орамда-7м мата

2-орамда-? одан 5м мата артық

2 орамда қанша метр мата бар?

Шешуі: 7+(7+5)=19м

Жауабы: 2 орамда 19 м мата бар


Кеменің жолын тап









Қызыл кеме 12


8+4

6+8

5+9

10+3

Жасыл кеме13


7+7

9+3

9+4

10+2

Көк кеме 14


7+6

5+8

6+6

10+4






Жеке жұмыс



Баған түрінде жазып, түсіндіре отырып есепте.

34+66 100-82 100-37 35+15 51+49 50-27






Қосымша ақпарат

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың прогресін/білімін қадағалауды сіз қалай жоспарлайсыз?

Оқу байланыстары
Денсаулық пен қауіпсіздік


Қорытынды бағалау

Неғұрлым жемісті екі сәтті атаңыз (сабақберуде де, оқытуда да)?

1:

2:

Сабақтыжақсартуғаықпалететіндейекіжайттыатаңыз (сабақберуде де, оқытуда да)?

1:

2:Мен сынып пен жекелеген оқушылар туралы жаңа нені білдім және бұл менің келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2018
1808
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі