Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
Балалар, біздің республиканың
астанасы қай қала? Сендер Астана қаласында болдыңдар ма? Астананың
қандай көрікті орындарын
білесіңдер?
Бүгін Астана қаласына
саяхаттаймыз
Өткенді
пысықтау
«Галареяны аралау»
әдісі
100 – 100=0 70 +
20=90
60 + 20=80 40 –
20=20
80 + 10=90 40 +
20=60
Жаңа
тақырып
1-тапсырма
Есептің шартынан бізге не
белгілі?
Есепті не
белгісіз?
Егер сандардың қосындысын табу
талап етілсе, біз қандай арифметикалық амалды қолданамыз?
(Қосуды).
Шешуі:
5+3=8
(м)
Жауабы: 8
мектеп
Жұптық
жұмыс
2-тапсырма
Амалдардың белгісіз
компоненттерін ата және жаз. Досыңнан тексеруін
сұра.
6 + 3= 9 10 –1= 9 10 – 6 =
4
5+ 5 = 10 60+ 20 = 80 90 –80=
10
8 +1 = 9 80 –50= 30 90– 10 =
80
ЕБҚ-тапсырма
Амалдарды
орында
30 + 20= 50 90 - 70=
20
70 - 40= 30 80- 40=
40
60 - 30= 30 100 -60 =
40
10 + 80=90
30+40=70
ЕҚБ-тапсырма
Есепті
шығар
Б ірінші жәшікте –
40кг
Екінші жәшікте - 50 кг ?
кг
Шешуі:
40+50=90кг
Жауабы: 90кг көгөніс
артылды.
Өзіндік
жұмыс
3-тапсырма
Дәптерлеріне қысқаша жазылуы
мен сұлбасын таңда. Есептерді
шығар
А)
Шешуі:
50 - 30 =
20
Жауабы: 20 гүлзар
қалды.
Ә)
Шешуі:
50 - 20 =
30
Жауабы: 30 гүлзар
суарылды.
Б)
Шешуі:
30 +20 =
50
Жауабы: 50 гүлзар
болды.
Дәптермен
жұмыс
Дәптердегі 1-тапсырманы
орындайды.
ФС
тапсырмасы
Ұжымдық
жұмыс
«Тәжірибе алаңы»
әдісі
№ 4тапсырма
Саяхаттан оралған балалар
фотосуреттерге арнап жақтау дайындамақшы болды. Бір
жақтауға
неше сантиметр тақтайша
керек?
20см
10см
Зерттеушілік
тапсырма
5-тапсырма
Жауап:
Үшбұрыш пен дөңгелек үлкен
терезесі бар үйде тұратындықтан, олар бірінші және екінші үйде
тұратыны анықталады. Дөңгелек және шаршы биік шатыры бар үйде
тұратындықтан, олар бірінші және үшінші үйде тұратыны анықталады.
Бұдан дөңгелектің үлкен терезесі бар шатыры биік үйде тұратыны
анықталады, бұл бірініш үй. Үшбұрыш терезесі үлкен шатыры кішкентай
үйде тұратыны анықталады, бұл екінші үй. Ал шаршы терезесі
кішкентай шатыры биік үшінші
тұрады.
|
Астана қаласы туралы
әңгімелеседі
Тақтаға ілінген Астана
қаласының суреттерінің артындағы қосу және азайту амалдарын
орындайды
Мұғалім балаларға есепті
шығаруды ұсынады.
Шартын құрып, шешуін
табады
Белгісіз сандарды
табады
Жұптық жұмыс
орындайды
Амалдарды
орындайды
Есепті
шығарады
Өз бетінше жұмыс
жасайды
Би
билейді
Есептерді
шығарады
Мұғаліммен бірге жақтауды
жасап көреді
Ж:
20см+2=40см
10см+2=20см
40см+20см
=60см
Бір
жақтауға 60см
тақтайша
керек
Әр фигура қандай үйшікте
тұратынын табады
Кері байланыс
береді
|
Дескриптор:
Өтілген тақырыптарды
меңгерген
қосу және азайту амалдарын
орындайды
Дескриптор:
Есептің шартынан бізге не
белгілі екенін табады
Есепті не белгісіз екенін
табады
Сандардың қосындысын табу үшін
қосу амалын қолданатынын
біледі
Дескриптор:
Амалдардың белгісіз
компоненттерін атайды және
жазады.
Жұбының жұмысын
тексереді
Жақсы жұмыс
болыпты!
Сенің мықты екеніңді
білемін!
Дескриптор:
Қысқаша жазылуы мен сұлбасын
таңдайды
Есептерді
шығарады
Дескриптор:
Өз бетінше жұмыс
жасайды
Есептерді шығару тәсілін
біледі
Дескриптор:
Фотосуреттерге арнап жақтау
дайындайды
Бір
жақтауға
неше сантиметр тақтайша керек
екенін табады
Дескриптор:
Зерттеушілік тапсырма
орындайды
Әр фигура қандай үйшікте
тұратынын табады
|
Астана қаласы туралы
бейнебаян
Астананың көрнекті жерлері
туралы суреттер
Оқулық
Оқулық
Таратпа
парақтар
Жұмыс
дәптері
Әуен
Жұмыс
дәптері
Оқулық
Тақтайша
лар
Кері байланыс
тақтасы
|