Сабақтың кезеңдері /
уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақ
тың
басы
5
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Балаларды саяхат
жасауға шақырады. Пазл таратады. Суреттерді құрастырып, өз тобына
жайғасуды тапсырады. Топ болып саяхат жасайтынын
түсіндіреді.
|
Пазл бөліктерін құрастырып, өз
тобына жайғасады.
1 топ:
Ханшатыр
2 топ:
Керуен
3 топ:
Бәйтерек
|
Мадақтау
сөздері
Әр топ өз макетін
толтырады.
|
Суретті
пазлдар
|
Сабақ
тың
ортасы
25-30
мин
|
Астанаға саяхат жасатады.
Алдымен бейнежазба көрсетеді.
1 тапсырма.
ҰЖ
Ойлау дағдысы:
қолдану
Әдіс: «Құрылысшылар» ойынын
ойнатады. Астана мен облыс суреттеріне мектеп фотоларын жапсыртып,
есептің шартын түсіндіреді. Сызба арқылы
көрсетеді.
|
Астана туралы бейнежазба
тамашалйды. Есептің шартын сызба арқылы сызады. Шешуі мен жауабын
жазады.
Астана – 5
мектеп
Облыста – 3
мектеп
Барлығы - ?
мектеп
Шешуі: 5 +
3
Жауабы: барлығы – 8
мектеп салынды.
|
Дескриптор
-сызба бойынша есеп
шығарады.
Әр тапсырма сайын қала
макетіне бір ғимарат орнатып отырады.
|
https://youtu.be/DlV52I1VZBU
Оқулық,
дәптер.
|
Саябаққа саяхат. Жұптық
жұмыс.
2
тапсырма.
Ойлау дағдысы:
жинақтау
Әдіс: «Ағаш жапырақтарын
жинау»
Саябақтағы ағаш жапырақтарын
жинап, ондағы белгісіз компонентерді табуды
тапсырады.
|
Жұптар ағаш жапырақтарын жинап
алады. Ондағы белгісіз компоненттерді жазып, ағашқа іледі. Ағаштың
макетін тобындағы қала макетіне
орналастырады.
Ережені еске
түсіреді:
Белгісіз қосылғышты
табу үшін қосындының мәнінен белгілі қосылғышты
азайтады.
|
Дескриптор
-белгісіз компонентті
табады.
Жұптар бірін – бірі
жұмыс тарын смайликтер беру арқылы
бағалайды.
|
Оқулық,
дәптер.
Жапырақтар, ағаш
макеті
|
Сергіту сәті: «Допты қағып ал»
ойынын ойнатады.
|
Шеңберде тұрып, бір
– біріне доп лақтырып ойнайды.
|
Мадақтау
сөдер
|
Доп
|
Гүлзарға саяхат. Өзіндік
жұмыс.
Ойлау дағдысы:
талдау.
Әдіс: «Кім
жылдам?»
3 тапсырманы жылдамдыққа
орындатады. Берілген уақытта орындаған оқушылар гүлзардан гүл алып,
тобындағы макетке орналастыруды тапсырады.
|
Дайын есептің шарты мен
сызбасын пайдаланып, шешуі мен жауабын уақытқа орындайды. Есепті
талдайды. Гүлзардан гүл алып, тобындағы макетке
орналастырады.
|
Дескриптор
-кері есеп
шығарады.
«Фигуралар»
әдісі бойынша
бағалайды.
Жұлдызша –
«Жарайсың»,
Төртбұрыш –
Жақсы,
Үшбұрыш –
Талпын.
|
Оқулық,
дәптер.
Слайд
|
|
Зерттеу
тапсырмасы
Мұғалім топтарға
үйлердің иесін табуды ұсынады. Қай топ бірінші тапса, сол топтың
макетіне осы үш үй орналасатынын айтады. жеңімпаз топ сол топ
болатынын айтады.
|
Зерттеу тапсырмасын орындайды. Үш үйде қандай фигурадар
тұратынын анықтайды.бірінші анықтаған топ сол үш үйдің макетін өз
тобындағы қала макетіне орналастырады.
|
Дескриптор
-логикалық тапсырма
орындайды.
|
Оқулық
Макет
|
Сабақ
тың
соңы
10
мин
|
Кері
байланыс
«Саяхаттан естелік» жасатады.
Әр топ өздері әкелген суреттеріне жақтау жасап, қала макетіне
орналастыру керектігін айтады.
Саяхаттан алған әсерлерін
айтуды тапсырады.
Рефлексия
«Құрылысгының қалпағы»
әдісі
Жасыл – бәрі
түсінікті
Сары – сұрағым
бар
Қызыл –
түсінбедім.
|
Топтар біргіп, суреттерге
жақтау жасайды. Өз суреттерін қала макетіне орналастырады. Бір
жақтауға неше см тақтайша керек екенін анықтап,
айтады.
Балалар құрылысшының
қалпағын таңдап, сабақтан алған әсерімен
бөліседі.
|
Мадақтау
сөздер
|
|