Сабақтың
басы
1
мин
4
мин
5
мин
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық ахуал
Біз
балдырған баламыз,
Құстай
қанат қағамыз.
Дүниені
аралап,
Оқып,
білім аламыз.
Топқа
бөлу. «Төрт
түлік» әдісі.
1топ –
Сиыр атасы – Зеңгі баба
2топ –
Жылқы атасы – Қамбар ата
3топ –
Түйе атасы – Ойсыл қара
4топ- Қой
атасы – Шопан ата
Топ
ережесін еске түсіру.
Өткен
сабаққа шолу
«Гүл»
әдісі
100 –
40
70 +
20
90 –
10
4 +
5
10 –
8
5 +
3
10 +
0
50 +
20
60 –
20
|
Психологиялық ахуал орнатады
Төрт
түліктің суреттерімен топқа бөлінеді. Әр бала өзіне тән топқа
отырады.
Топтарға
бөлінеді, топ басшысын сайлайды.
Декриптор:
-60
-90
-80
-9
-2
-8
-10
-70
-40
|
Жарайсыңдар!
Керемет!
Қб:
-егер тапсырма дескрипторға сай болса жасыл алма
беріледі
-егер 1
қате болса сары алма беріледі
-егер 2 не
оданда көп қате болса қызыл алма беріледі.
|
|
Сабақтың
ортасы
10 мин
7 мин
3
мин
5
мин
|
Есептің
құрылымдық бөліктерін еске түсіреді.
ЖЖ.
«Кім жылдам?» әдісі
а )
1-қоршауда – 20 қой ?
2-қоршауда
– 50 қой арт.
ә
)1-қоршауда – 20 қой 70
2-қоршауда
- ? қой қой
Саралаудың: «Қарқын»
әдіс-тәсілі
Қарқыны
жоғары оқушыларға
қосымша
тапсырма беріледі
Қарқыны
баяу оқушыларға уақыт беріледі.
ТЖ.
«Сынарын тап» әдісі
1топ.
2топ.
3топ.
4топ.
Сергіту
сәті
«Күн
мен түн» әдісі
3+5 5+1
7+3
4-1 7-4
6-2
10-5 5-2
7-6
6+4 8-2
3+6
ЖЖ.
«Қол моторикасы» әдісі
|
-Шарты
-Сұрағы
-Шешуі
-Жауабы
Дескриптор:
-Ш:50-20=30 қой
-Ж: 30 қой
артық
-Ш:
70-20=50
-Ж:
2-қоршауда 50 қой бар
Дескриптор.
1
топ:
-6 – 2 =
4
-2 + 6 =
8
2
топ:
-6 – 3 =
3
- 5 + 3 =
8
3
топ:
- 3 + 1 =
4
- 7 – 4 =
3
4
топ:
- 9 – 3
=6
-5 + 4 =
9
«Түн»
дегенде балалар ұйықтайды, «Күн» дегенде есептердің мәнін
атайды.
Дескриптор:
-алма+алмұрт=банан
-алмұрт+алма=банан
-банан - алмұрат=алма
-банан-алма=алмұрт
|
Қб:
-егер тапсырма дескрипторға сай болса жасыл алма
беріледі
-егер 1
қате болса сары алма беріледі
-егер 2 не
оданда көп қате болса қызыл алма беріледі.
Қб:
-егер тапсырма дескрипторға сай болса жасыл алма
беріледі
-егер 1
қате болса сары алма беріледі
-егер 2 не
оданда көп қате болса қызыл алма беріледі.
Тамаша!
Қб:
-егер тапсырма дескрипторға сай болса жасыл алма
беріледі
-егер 1
қате болса сары алма беріледі
-егер 2 не
оданда көп қате болса қызыл алма беріледі.
|
|
Сабақтың
соңы
Қорытынды
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
|
Сұрақ –
жауап: «Ара» әдісі
-есептің
құрылымдық бөліктерін ата?
-қосудың
компоненттерін ата
-
азайтудың компоненттерін ата
Кері
байланыс: рефлексия
«Көзілдірік» әдісі бойынша өтеді.
Оқушылар
сабақтан алған әсерлерін көзілдіріктің түсі мен смайлик кию арқылы
білдіреді.
|
Тақырып
бойынша түсінгенін айтады.
Сабақта
белсінділік танытуына байланысты көзілдіріктің бір түрін
киеді.
|
Сұрақтарға
жауап береді
|
|