Материалдар / Есептер шығару. Математикалық олимпиада.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Есептер шығару. Математикалық олимпиада.

Материал туралы қысқаша түсінік
2 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба ретінде модельдеу.Есептер шығару. Математикалық олимпиада.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2021
378
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: математика

Мектеп: 4 ЖОББМ

Күні: 25.11.2021ж

Мұғалімнің аты-жөні: Мейрамбаева Зарина


Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Есептер шығару.

Математикалық олимпиада.



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.5.5.1 1,2 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба ретінде модельдеу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту үшін алгоритмдерді

қолданады, саннан қосындыны азайтуға арналған есептерді шығарады.

Көптеген оқушылар: екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін қолданады, саннан қосындыны азайтуға арналған есептерді əртүрлі тəсілдермен шығарады.

Кейбір оқушылар: саннан қосындыны азайтуға арналған есептердің мысалдарын келтіреді.

Құндылықтарды дарыту

шығармашылық және сын тұрығысынан ойлау,қарым-қатынас жасау қабілеті

Пәнаралық байланыстар

Дене шынықтыру,дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

Саралау, талдау, сын тұрғысынан ойлау,дәлелдеу

Бастапқы білім

Өткенді бекіту

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Амандасу. Жаңа сабақты бастау.

Ынталандыру

Математикалық олимпиада:

-оқушылардың математикалық білімдерін кеңейтуге;

-оларды қызықты есептер жəне оларды шешудің ерекше, күтпеген əдістерімен таныстыруға;

-оқушылардың математикалық қабілеттерін анықтау жəне дамытуға;

-оқытудың бұдан кейінгі барлық жылдарында спортқа қызығушылығын қолдауға мүмкіндік береді.

Амандасады. Сұрақтарға жауап береді.









Сабақтың ортасы

Ұжымдық жұмыс

1 тапсырма

Балалар қалада өтетін математикалық олимпиадаға автобуспен барды.Сызба бойынша есеп құрастырып,әртүрлі тәсілмен шығар.

50 жолаушы

18 ұл 17 қыз ? ересек адам

1-тәсіл: 50-(18+17)= 15

2-тәсіл: (50-18)-17=15

3-тәсіл: (50-17)-18=15

Дескриптор:

  • Есепті оқи алады;

  • Сызба бойынша есеп құрастыра алады;

  • Әртүрлі тәсілмен шығарады.


2 тапсырма

66+18=84 80-46=34 100-82=18 49см+27см=76см

Дескриптор:

  • Есептің дұрыстығын анықтай алады;

  • Берілген есепті шығара алады.



«Кім жылдам?»

3 тапсырма

1-топ: 25+26=51, 74-48=26, 71-53=18

2-топ: 27-19=8, 34+57=91, 62-35=27

3-топ: 38+57=95, 73-18=55, 19+58=77

4-топ:63-28=35, 37+34=71, 75-47=28

Дескриптор:

  • Есепті дұрыс шығара алады.

Жұппен жұмыс

4 тапсырма.Балалар бірдей мысалдарды анықтады.Оларды есептеп,жұбымен жаз.

300+400 3онд.+5бірл.+4онд.2бірл.

35+42 3онд.5бірл.+6онд.5бірл.

35+65 3жүзд.+4жүзд.

900-500 9онд.8бірл.-5онд.

98-50 4онд.5бірл,-2онд.3бірл.

45-23 9жүзд.-5жүзд.

Дескриптор:

  • Есептерді есептей алады;

  • Сәйкестендіре алады.

Топтық жұмыс

5есеп.Есепті шығар.

Шарты: 3күн-30 ағаш

1-ші к.-15ағаш

2-ші к.-7 ағаш

3-ші к.-?ағаш

Шешуі: 15+7=22 30-22=8

Жауабы:3-ші күні 8 ағаш

Дескриптор:

  • Берілген есепті талдай алады;

  • Шығара алады.

Тақтамен жұмыс

6 тапсырма.Өрнектер құрастырып,олардың мәнін тап.

60-25=35 59-30=29

40-16=24 50-16=34

50-15=35 70-35=35

30-19=11 80-54=26

60-35=25 50-32=18

80-42=38 90-45=45

Дескриптор:

  • Өрнек құрастыра алады;

  • Мәнін таба алады.

Ойлан,тап

7 тапсырма.

Ағалы-інілі-Дәурен,Нұрлан және Әділет бір мектептің әртүрлі сыныбында оқиды. Дәуреннің жасы Әділеттен үлкен емес,ал Нұрлан Дәуреннен үлкен емес.Үлкен,ортаншы және кенже балалардың есімін ата.

Ү-Әділет

О-Дәурен

К-Нұрлан

Дескриптор:

  • Балалардың жасын анықтай алады;

  • Есімдерін атай алады.


Берілген есепті әр түрлі тәсілмен шығарады.
















Дәптерге берілген есептерді шығарады







Тақтаға кезек-кезек берілген есептерді шығарады.








Тақтаға көрнекілік арқылы есептерді шығарып, сәйкестендіреді.













Тақтаға шығарады.










Өрнектерді құрастырып, мәнін табады.












Ауызша есепті шығарады.











































Оқулық,

Автобустың және жолаушылардың көрнекіліктері











Оқулық





.








Оқулық,

Есептің көрнекіліктері











Дәптер

Сабақтың соңы

Үйге тапсырма: 6ші есеп

Рефлексия:

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау.


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздікті тексеру

АКТ

Құндылықтар

Саннан қосындыны азайтуға арналған мысалдар құрастырып көр

Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін қолданады.

Саралау, талдау, сын тұрғысынан ойлау,дәлелдеу Жаратылыстану,дүниетану пәнімен байланыс

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!