Есептер шығару. Математикалық олимпиада.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Есептер шығару. Математикалық олимпиада.

Материал туралы қысқаша түсінік
2 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба ретінде модельдеу.Есептер шығару. Математикалық олимпиада.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: математика

Мектеп: 4 ЖОББМ

Күні: 25.11.2021ж

Мұғалімнің аты-жөні: Мейрамбаева Зарина


Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Есептер шығару.

Математикалық олимпиада.



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.5.5.1 1,2 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба ретінде модельдеу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту үшін алгоритмдерді

қолданады, саннан қосындыны азайтуға арналған есептерді шығарады.

Көптеген оқушылар: екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін қолданады, саннан қосындыны азайтуға арналған есептерді əртүрлі тəсілдермен шығарады.

Кейбір оқушылар: саннан қосындыны азайтуға арналған есептердің мысалдарын келтіреді.

Құндылықтарды дарыту

шығармашылық және сын тұрығысынан ойлау,қарым-қатынас жасау қабілеті

Пәнаралық байланыстар

Дене шынықтыру,дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

Саралау, талдау, сын тұрғысынан ойлау,дәлелдеу

Бастапқы білім

Өткенді бекіту

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Амандасу. Жаңа сабақты бастау.

Ынталандыру

Математикалық олимпиада:

-оқушылардың математикалық білімдерін кеңейтуге;

-оларды қызықты есептер жəне оларды шешудің ерекше, күтпеген əдістерімен таныстыруға;

-оқушылардың математикалық қабілеттерін анықтау жəне дамытуға;

-оқытудың бұдан кейінгі барлық жылдарында спортқа қызығушылығын қолдауға мүмкіндік береді.

Амандасады. Сұрақтарға жауап береді.









Сабақтың ортасы

Ұжымдық жұмыс

1 тапсырма

Балалар қалада өтетін математикалық олимпиадаға автобуспен барды.Сызба бойынша есеп құрастырып,әртүрлі тәсілмен шығар.

50 жолаушы

18 ұл 17 қыз ? ересек адам

1-тәсіл: 50-(18+17)= 15

2-тәсіл: (50-18)-17=15

3-тәсіл: (50-17)-18=15

Дескриптор:

  • Есепті оқи алады;

  • Сызба бойынша есеп құрастыра алады;

  • Әртүрлі тәсілмен шығарады.


2 тапсырма

66+18=84 80-46=34 100-82=18 49см+27см=76см

Дескриптор:

  • Есептің дұрыстығын анықтай алады;

  • Берілген есепті шығара алады.



«Кім жылдам?»

3 тапсырма

1-топ: 25+26=51, 74-48=26, 71-53=18

2-топ: 27-19=8, 34+57=91, 62-35=27

3-топ: 38+57=95, 73-18=55, 19+58=77

4-топ:63-28=35, 37+34=71, 75-47=28

Дескриптор:

  • Есепті дұрыс шығара алады.

Жұппен жұмыс

4 тапсырма.Балалар бірдей мысалдарды анықтады.Оларды есептеп,жұбымен жаз.

300+400 3онд.+5бірл.+4онд.2бірл.

35+42 3онд.5бірл.+6онд.5бірл.

35+65 3жүзд.+4жүзд.

900-500 9онд.8бірл.-5онд.

98-50 4онд.5бірл,-2онд.3бірл.

45-23 9жүзд.-5жүзд.

Дескриптор:

  • Есептерді есептей алады;

  • Сәйкестендіре алады.

Топтық жұмыс

5есеп.Есепті шығар.

Шарты: 3күн-30 ағаш

1-ші к.-15ағаш

2-ші к.-7 ағаш

3-ші к.-?ағаш

Шешуі: 15+7=22 30-22=8

Жауабы:3-ші күні 8 ағаш

Дескриптор:

  • Берілген есепті талдай алады;

  • Шығара алады.

Тақтамен жұмыс

6 тапсырма.Өрнектер құрастырып,олардың мәнін тап.

60-25=35 59-30=29

40-16=24 50-16=34

50-15=35 70-35=35

30-19=11 80-54=26

60-35=25 50-32=18

80-42=38 90-45=45

Дескриптор:

  • Өрнек құрастыра алады;

  • Мәнін таба алады.

Ойлан,тап

7 тапсырма.

Ағалы-інілі-Дәурен,Нұрлан және Әділет бір мектептің әртүрлі сыныбында оқиды. Дәуреннің жасы Әділеттен үлкен емес,ал Нұрлан Дәуреннен үлкен емес.Үлкен,ортаншы және кенже балалардың есімін ата.

Ү-Әділет

О-Дәурен

К-Нұрлан

Дескриптор:

  • Балалардың жасын анықтай алады;

  • Есімдерін атай алады.


Берілген есепті әр түрлі тәсілмен шығарады.
















Дәптерге берілген есептерді шығарады







Тақтаға кезек-кезек берілген есептерді шығарады.








Тақтаға көрнекілік арқылы есептерді шығарып, сәйкестендіреді.













Тақтаға шығарады.










Өрнектерді құрастырып, мәнін табады.












Ауызша есепті шығарады.











































Оқулық,

Автобустың және жолаушылардың көрнекіліктері











Оқулық





.








Оқулық,

Есептің көрнекіліктері











Дәптер

Сабақтың соңы

Үйге тапсырма: 6ші есеп

Рефлексия:

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау.


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздікті тексеру

АКТ

Құндылықтар

Саннан қосындыны азайтуға арналған мысалдар құрастырып көр

Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін қолданады.

Саралау, талдау, сын тұрғысынан ойлау,дәлелдеу Жаратылыстану,дүниетану пәнімен байланыс

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.12.2021
558
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі