Есептер шығару. Шахмат, дойбы ойнаймыз.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Есептер шығару. Шахмат, дойбы ойнаймыз.

Материал туралы қысқаша түсінік
Есептер шығару. Шахмат, дойбы ойнаймыз.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітілді_____________________


Бөлім: 4А. Күнделікті өмірдегі есептеулер Математика

Педагогтың аты-жөні: Азиева А.Т.

Күні: 19.05.2025ж

Сынып 1 «Ә»

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы: Есептер шығару. Шахмат, дойбы ойнаймыз. 

Оқыту мақсаты:

1.4.4.1 қоршаған ортадағы заттардан «екі-екіден» комбинациялар жиынын құрастыру;

1.5.2.5 деректерді жинақтау, жүйелеу және толықтыру/қолда бар материалдарды пайдаланып, кестелер, пиктограмма мен диаграммалар құрастыру.

Сабақтың мақсаттары:

Қоршаған ортадағы заттардан «екі-екіден» комбинациялар жиынын құрастырады;

Деректерді жинақтау, жүйелеу және толықтыру/қолда бар материалдарды пайдаланып, кестелер, пиктограмма мен диаграммалар құрастырады.

Құндылықтар:

Мамыр айы: Бірлік және ынтымақ

Құндылық мақсаты: Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут

Психологиялық ахуалды жақсарту


Өткенді пысықтау

«Әуе шарлары» әдісі

Шарларға жазылған амалдарды орындайды

Оларды ауызша есептейді

10+20=30 30-10=20

15+5=20 16+4=20

20-10=10 12-2=10

Алақандарын ұстап, жылы лебіздер айтады







Амалдарды орындайды


Мақтап, мадақтап отыру







Дескриптор:

Амалдарды орындайды

Тез, дұрыс есептеуді біледі

Суреттер






Сабақтың ортасы

30 минут

Тақырыпты ашу

Есепті шығарайық

Қызыл доп-5

Жасыл доп-?,3-еуі артық

Шешуі: 5+3=8 (д.)

Жауабы: 8 жасыл доп.


Жаңа тақырып

1-тапсырма

Cен шахмат фигураларының атауын білесің бе?

Фигуралардың әр түрінің санын анықта. Бір түсті фигуралар саны туралы диаграмма құрастыр.

Ол үшін балалар фигуралардың санын анықтайды.


Амалдарды орында

Есепті шығар

Арманның 100 теңгесі бар. Ол асханадан 30 теңгеге тоқаш сатып алды. Арманның қанша теңгесі қалды?

Болды – 100 тг

Жұмсады - 30 тг

Қалды - ? тг

Шешуі: 100-30=70 (тг)

Жауабы: Арманның 70 теңгесі қалды


2-тапсырма

Сенің қорабыңда ақ және қара түсті дойбылар бар. Қарамай тұрып, екі дойбыны алуың қажет.

Алынған дойбылар қандай түсті болуы мүмкін?


Өзіндік жұмыс

3-тапсырма

Төрт доптың кез келген екеуін таңда. Сенде қандай нұсқалар шығуы мүмкін. Мына суретте артық нұсқалар бар ма?

Таңдады: қызыл мен көкті

Нұсқалар:

Қызыл мен көк

Қызыл мен сары

Қызыл пен жасыл

Көк пен сары

Көк пен қызыл

Көк пен жасыл

Жасыл мен қызыл

Жасыл мен көк

Артық нұсқа: жасыл мен сары, себебі, олар таңдалмады


Жұптық жұмыс

4-тапсырма

Есептерге өрнектер жаз

а) Болды – 100 тг

Қалды - 40 тг

Жұмсады - ? тг

Шешуі: 100-40


Зерттеушілік тапсырма

Топтық жұмыс

5-тапсырма

Әрбір гантелдің массасы қанша екенін анықта.

Кестені толтыр

1-топ

Қосылғыш

50

20

70

Қосылғыш

20

20

20

Қосындының мәні

70

40

90

2-топ

Азайғыш

10

10

10

Азайтқыш

4

4

4

Айырманың мәні

6

6

6

3-топ

b

5

4

b + 3

8

7

b – 3

2

1


Есепті шығарады








Ж:

Сарбаз -8

Қайық - 2

Ат - 2

Піл - 2

Патша - 1

Уәзір - 1






Жеке жұмыс жасайды










Есеп шығарады









Есепті шығарады













Нұсқалар қарастырады


Жаттығулар жасайды









Есептерді шығарады



Зерттеу жүргізеді




Қосымша жұмыс жасайды



Дескриптор:

Фигуралардың әр түрінің санын анықтайды.

Бір түсті фигуралар саны туралы диаграмма құрастырады







Кереметсің !








Тамаша жұмыс!







Дескриптор:

Есепті шығарады

Әртүрлі нұсқаларды таңдайды





Дескриптор:

Төрт доптың кез келген екеуін таңдайды

Қандай нұсқалар шығуы мүмкін екенін қарастырады











Дескриптор:

Оқушылар есептердің шартын құрастырады Оларды шығарады және өрнегін жазады






Дескриптор:

Әрбір гантелдің массасы қанша екенін анықтайды

Зерттеу жұмысын жасайды












Дескриптор:

1.Қосындының мәнін табады

2.Айырманың мәнін табады

3.Әріпті өрнектің мәнін табады

оқулық





банкомат суреттері





Суреттер




Диаграмма




Дидактика

лық материалдар






Оқушы жұмысы








Оқулық




Кесте






Суреттер




Оқулық

Доптар


Кестелер




Жұмыс парағы


Сабақтың соңы

3 минут

Кері байланыс

Кері байланыс жасайды


«Білім гүлі» әдісі

Кері байланыс тақтасы






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.06.2025
128
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі