Есептерді теңдеу құру арқылы шығар №156

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Есептерді теңдеу құру арқылы шығар №156

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне әдістемелік көмек қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім:

Демалыс мәдениеті. Мерекелер

Мұғалімнің аты-жөні


Күні:

11.05.23ж

Сынып: 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Есептерді теңдеу құру арқылы шығару. № 156-сабақ,

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.5.1.8 айнымалысы бар өрнектер мен теңдеу түрінде барлық арифметикалық амалдарға берілген қарапайым есептерді шешу; қосу мен азайтуға берілген құрама есептерді санды өрнектер түрінде моделдеу

Сабақтың мақсаты

- есеп бойынша теңдеу құрастырады

барлық арифметикалық амалдарға берілген қарапайым есептерді шешеді

қосу мен азайтуға берілген құрама есептерді санды өрнек түрінде моделдейді- есептің шартын кесте, диаграмма,қысқаша жазба түрінде модельдейді.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру


Өткен білімді еске түсіру


3 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

Топқа бөліну «Санау» әдісімен жүреді.

Өткен тақырыпқа шолу:

Үйге берілген оқу тапсырманы тексеру.

Сабағымыздың тақырыбы:

Есептерді теңдеу құру арқылы шығару.

Бүгінгі сабақта сендер:

- есептерді теңдеу құрып шығарасыңдар.

Еске түсірейік:

Теңдеу дегеніміз?

Құрамына енетін әріптің мәнін табу керек болатын теңдік.

Теңдеу шешу дегеніміз?

Оның түбірін табу.

Теңдеудің неше түрі бар?

Күрделі, қарапайым.

Ұқсастығы неде, айырмашылығы неде? Ұқсастығы екеуі де теңдеу, айырмашылығы: күрделі екі немесе көп амалмен орындалады, қарапайым: тек қана бір амалмен орындалады

Оқу мақсаты жарияланады.

Ширату жаттығуларын жасайды.

Топқа бірігеді.

Сұрақтарға жауап береді.

Тақырыпты ашады.

«Ауызша мадақтау жүреді. Оқушылар жауаптары толықтыры-лады.

Оқулық

Дәптер

лер

Қалам қарын

даштар

Жаңа білім

15 мин





























10 мин

















2 мин



Бекіту

10 мин




Жаңаны ашу.

Мәтіні

Математикалық тіл

Мұзайдында бірнеше бала коньки теуіп жүр.

х бала

Тағы 15 бала келіп қосылды.

x+15

Мұзайдында 27 бала болды.

x+15=27

Мұзайдында алғашында неше бала коньки теуіп жүрген еді?

Теңдеу құрып, шешеміз: x+15=27

х= 27 – 15

Shape1 х= 12

12 + 15 = 27

Жауабы: мұзайдында алғашында 12 бала коньки теуіп жүрген еді.

1-тапсырма

Есептерді теңдеу құру арқылы шығар

Жауабы: Сәуле әжесіне 65 сурет сыйлады.

2-тапсырма.

Есептерге өрнек жаз.Өзіңді тексер

6•14+2•23=130

Жауабы:барлығы 130 таспабау

5-тапсырма.

Белгісіз санды х әрпімен белгілеп, теңдеу жаз және оны шеш.

А) Егер белгісіз санға 25-ті қоссаң, онда 635 саны шығады.

Ә) Егер белгісіз санды 6 есе арттырсаң, онда 96 саны шығады.

Б) Егер белгісіз саннан 36-ны азайтсаң, онда 714 саны шығады.

В) Егер белгісіз санды 5 есе кемітсең, онда 103 саны шығады.

Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады

Қарқынды оқушыларға:

Қарқыны баяу оқушыларға:

ЕҚҚЕО

Тапсырма орындайды.






























Тапсырма орындайды.





Сергіту сәтінде «Қаражорға» әуенімен билеп сергиді.








Көмек қажет ететін оқушыларға түсіндіру жұмысымен бірге қосымша уақыт беріледі.

1-10 балл аралығы


Дескриптор:

Есептерге өрнек жазу біліктілігін қалыптастырады

Теңдеу құрастырады, шығарады

-3балл.




Есепті оқып , шартын кесте бойынша талдап , теңдеу құрып шығарады.

-3балл.

















Дескриптор:

Балалар логикалық тапсырманы деңгейіне қарай шешеді тиімді тәсілмен есептейді- Логикалық есептің жауабын табады.

4балл.



Оқулықдәптер,












































Кері байланыс

5 мин

Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді.

Рефлексия

Бүгін сабақта: Есептерді теңдеу құру арқылы шығару тақырыбын қалай меңгергендеріңді білім сандығы арқылы белгілеңдер.

Оқушылар жауабын талдап, ҚБ қояды.

Оқу тапсырмасы: 66-бет №7.

Кері байланыс жасайды.


ҚБ қойылады. Есепті теңдеу құру арқылы шешу жолдарын меңгергендігін бақылау, тексеру





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.05.2023
833
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі