Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
3 мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары
арқылы жүреді.
Топқа бөліну «Санау»
әдісімен жүреді.
Өткен тақырыпқа
шолу:
Үйге берілген оқу
тапсырманы тексеру.
Сабағымыздың
тақырыбы:
Есептерді теңдеу құру
арқылы шығару.
Бүгінгі сабақта
сендер:
- есептерді теңдеу
құрып шығарасыңдар.
Еске
түсірейік:
Теңдеу
дегеніміз?
Құрамына енетін әріптің
мәнін табу керек болатын теңдік.
Теңдеу шешу
дегеніміз?
Оның түбірін
табу.
Теңдеудің неше түрі
бар?
Күрделі,
қарапайым.
Ұқсастығы неде,
айырмашылығы неде? Ұқсастығы екеуі де
теңдеу, айырмашылығы: күрделі екі немесе көп амалмен орындалады,
қарапайым: тек қана бір амалмен орындалады
Оқу
мақсаты жарияланады.
|
Ширату жаттығуларын
жасайды.
Топқа
бірігеді.
Сұрақтарға жауап
береді.
Тақырыпты
ашады.
|
«Ауызша мадақтау жүреді.
Оқушылар жауаптары толықтыры-лады.
|
Оқулық
Дәптер
лер
Қалам қарын
даштар
|
Жаңа
білім
15
мин
10
мин
2 мин
Бекіту
10
мин
|
Жаңаны
ашу.
Мәтіні
|
Математикалық тіл
|
|
|
|
Мұзайдында бірнеше бала коньки теуіп жүр.
|
х
бала
|
Тағы 15 бала келіп
қосылды.
|
x+15
|
Мұзайдында 27 бала
болды.
|
x+15=27
|
Мұзайдында алғашында неше бала коньки теуіп жүрген
еді?
|
Теңдеу құрып, шешеміз: x+15=27
х= 27 – 15
х= 12
12 + 15 = 27
Жауабы: мұзайдында алғашында 12 бала
коньки теуіп жүрген еді.
1-тапсырма
Есептерді теңдеу құру
арқылы шығар
Жауабы: Сәуле әжесіне 65 сурет
сыйлады.
2-тапсырма.
Есептерге өрнек
жаз.Өзіңді тексер
6•14+2•23=130
Жауабы:барлығы 130
таспабау
5-тапсырма.
Белгісіз санды х әрпімен белгілеп, теңдеу жаз және оны
шеш.
А) Егер белгісіз санға
25-ті қоссаң, онда 635 саны шығады.
Ә) Егер белгісіз санды
6 есе арттырсаң, онда 96 саны шығады.
Б) Егер белгісіз саннан
36-ны азайтсаң, онда 714 саны шығады.
В) Егер белгісіз санды
5 есе кемітсең, онда 103 саны шығады.
Саралау тәсілі:
«Тапсырма» арқылы жүзеге асады
Қарқынды оқушыларға:
Қарқыны баяу
оқушыларға:
ЕҚҚЕО
|
Тапсырма
орындайды.
Тапсырма
орындайды.
Сергіту сәтінде
«Қаражорға» әуенімен билеп сергиді.
Көмек қажет ететін
оқушыларға түсіндіру жұмысымен бірге қосымша уақыт
беріледі.
1-10 балл аралығы
|
Дескриптор:
Есептерге өрнек жазу
біліктілігін қалыптастырады
Теңдеу құрастырады,
шығарады
-3балл.
Есепті оқып , шартын кесте
бойынша талдап , теңдеу құрып
шығарады.
-3балл.
Дескриптор:
Балалар логикалық тапсырманы
деңгейіне қарай шешеді тиімді тәсілмен
есептейді- Логикалық есептің жауабын
табады.
4балл.
|
Оқулықдәптер,
|
Кері
байланыс
5 мин
|
Кері байланыс:
«Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді.
Рефлексия
Бүгін
сабақта: Есептерді теңдеу құру
арқылы шығару тақырыбын қалай меңгергендеріңді
білім сандығы арқылы белгілеңдер.
Оқушылар жауабын
талдап, ҚБ қояды.
Оқу тапсырмасы: 66-бет №7.
|
Кері байланыс
жасайды.
|
ҚБ
қойылады. Есепті теңдеу құру арқылы шешу
жолдарын меңгергендігін бақылау, тексеру
|
|