Материалдар / Есептеу. Қорытындылау

Есептеу. Қорытындылау

Материал туралы қысқаша түсінік
Өткен тақырыптарды пысықтайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2023
199
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 27 тамыздағы № 382 бұйрығына сәйкес

Қысқа мерзімдісабақ жоспары


Білім беру ұйымының атауы

Жетісу облысы Панфилов ауданы «Кішішыған орта мектебі» кмм

Пәні:

Математика

Бөлім:

3А. Кестеден тыс көбейту жіне бөлу

Педагогтің аты-жөні:

Азимбаева Динара Ерсаиновна

Күні:

24.01.23ж

Сынып: 3 Ә

Қатысқандар

Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы:

92-сабақ. Есептеу.Қорытындылау.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.2.1.3 көбейтудің үлестірімділік және терімділік қасиеттерін әріпті теңдік түрінде: (ab)c=a(bc), a(b+c)=ab+ac, a(b-c)=ab-ac көрсету және қолдану

3.2.1.5 үш амалдан артық санды өрнектерді салыстыру

Сабақтың мақсаты

Есептеудің үйренген тәсілдерін қолданады.Көбейту және бөлуді орындап үйренеді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут








Өткенді пысықтау

5 минут






Сабақ

тың ортасы

24 минут








































































Сабақты қорыту

6минут













Кері байланыс

5 минут


Психологиялық ахуал қалыптастыру

Біз ақылды баламыз,

Есеп, жұмбақ ойынның,

Жауабын тез табамыз.

Туын ұстап білімнің,

Саяхатқа шығамыз!

Өткенді пысықтау

Қалдықпен бөлуді есептеу.

58:7=8(2қалдық) 59:9=6(5қалдық)

27:4=6(3қалдық) 66:8=8(4қалдық)

74:8=9(2қалдық) 46:5=9(1қалдық)


Жаңа тақырып. 1-тапсырма. Топтық жұмыс

Өрнектердің мәнін тауып, симфониялық оркестрдің құрамына қандай аспаптар кіретінін анықта.

906:3=302-литавра

101*8=808-тарелкелер

303*2=606-вальторна

101*4=404-рояль

150*3=450-труба

201*4=804-тромбон

103*2=206-скрипка 900:20=45-гобой

320:2=160-флейта

333:3=111-арфа


2-тапсырма

«Кім жылдам» әдісі

ЕБҚ. Тақтаға орындайды. Қалған оқушылар жұптық жұмыс жасайды.

3-тапсырма Теңдеуді шеш..

56:4+Х=257 У-75:5=800

14+Х=257 у-15=800

Х=257-14 у=800+15

Х=243 у=815

56:4+243=257 815-75:5=800

257=257 800=800


а+84:4=570 84:7хb=120

а+21=570 12хb=120

а=570-21 b=120:12

а=549 b=10

549+84:4=570 84:7х10=120

570=570 120=120

4-тапсырма Есепте. «Қол шатыр» әдісі


ЕҚБ: 5-тапсырма. Есепте. Дұрыстығын тексер.

17*2=34 550:5=110

34:2=17 110*5=550

65*2=130 800:400=2

130:2=65 2*400=800

75:5=15 84:6=14

15*5=75 14*6=84

60*8=480 960:6=160

480:8=60 160*6=960


7-тапсырма. Бөлінгішті тап.

8-тапсырма. Есептерді шығар. Топтық жұмыс.

9-тапсырма

Тура теңдік шығу үшін,цифрлардың арасына «қосу»және «азайту» таңбаларын қой.

0+1+2+3+4+5-6-7+8-9=1


Үй тапсырмасы

6-тапсырма

Қалдықпен бөлуді орында.

50:12=4(2 қалд.) 21:4=5(1қалд.)

85:18=4(13қалд.) 60:7=8(4қалд.)

5:8=0(5 қалд.) 74:7=10(4 қалд.)

18:4=4(2 қалд.) 3:6=0(3 қалд.)

51:7=7(2 қалд.)

«ТикТок» әдісі

Бүгінгі сабақ ұнаса лайк басу. Айтар ойың болса каментариге саласың.

Үйренгенімді достарыммен бөлісемін




Ширату ойынын ойнайды









Үй тапсырмасын тексертеді









Жаңа тақырыпты меңгереді










Тапсырмаыны орындайды








Жеке жұмыс жасайды





Теңдеуді шешеді









Есептеу жүргізеді





Есептерді шығарады және тексереді.









Топтық жұмыс жасайды









Есептерді шығарады



Тура

теңдіктерді




Үй тапсырмасын орындайды







Кері байланыс жасайды











Дескриптор:

Есептеу тақырыбын меңгерген-1б

Тапсырмаларды орындайды-1б








Дескриптор:

Өрнектердің мәнін таба алады-1б




Дискриптор:

Сызба бойынша есеп құрастырады-1б









Дескриптор:

Теңдеуді шешеді мәнін табады-1б




Амалды орындау тәсілін біледі, қолданады-1б





амаша жұмыс жасадың!





Дескриптор.

Екі таңбалы санды екі таңбалы санға бөлу және көбейту алгоритмін түсіндіреді-1б

Есептеуді тексереді-1б


.




Дескриптор:

Есептің шартын жазады және шығарады-1б



Дескриптор:

Есепті шығарады, жауабын жазады-1б





Тура теңдіктерді шығара алады.


Мен сенімен мақтанамын!







Ойын










Суреттер













Суреттер





























Плакат





Жұмыс дәптері













Оқулық










Суреттер












Кері байланыс тақтасы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ