Материалдар / Есептеу. Қорытындылау.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Есептеу. Қорытындылау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдануға үйрету. Көбейту мен бөлуге берілген құрылымы күрделі х (25:5)=60; (24 3):х=6;х: (17 2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулерді шешуді меңгерту..
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2024
142
0 рет жүктелген
1300 ₸
Бүгін алсаңыз
+65 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +65 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


«Бауыржан Момышұлы атындағы жалпы білім беретін мектебі» КММ

     

Бөлім

Өнер

Педагогтің аты-жөні

Карабаева Фарида Малгаждаровна

Күні:

26.01.2024ж

Сынып:3 Ә

Қатысушылар саны: 24

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

94 Есептеу. Қорытындылау.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.2.3** көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану

3.2.2.2 2 көбейту мен бөлуге берілген х:8=9; 51:х=17; 23 х=46 түріндегі қарапайым теңдеулерді, құрылымы күрделі х (25:5)=60; (24 3):х=6;х: (17 2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулерді шешу.

Сабақтың мақсаты

Көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдануға үйрету.

Көбейту мен бөлуге берілген құрылымы күрделі х (25:5)=60; (24 3):х=6;х: (17 2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулерді шешуді меңгерту..

Сабақтың барысы

Сабақ тың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут


Психологиялық ахуал

«Мейірімді жүрек»

Мейірімді жүрекпен,

Ақ мейілді тілекпен.

Амандасып алайық,

Бір жадырап қалайық.

Үй тапсырмасын тексеру:

«Lerningapps» платформасында «Викторина» әдісі арқылы дұрыс жауапты табады, дәлелдейді.

Оқулық 33-бет №9 есеп

«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы сабақ мақсатын ашу:

- Балалар, біз қай бөлімді оқып жатырмыз?

-Өнердің қандай түрлері бар?

-Кино өнері, би өнері, ән өнері, әдемі сөйлеу де өнер, көркем жазу да өнер, есеп шығарып жылдам жауап беру де өнер.Атта шабуда өнер,асық ойнауда өнер.Бүгін бізде өз қнерімізді ортаға саламыз. Бәйгеге түсіп өз өнерімізді ортаға салайық.Қай топтың асығы алшысынан түсетінін байқап көрейік.

- Ендеше бүгінгі сабағымызда 4 түсті асық түстеріне бөліне отырып «Бәйге» жарысына қатысамыз. Бұл сабақта біз құрылымы күрделі теңдеулерді шешуге, қысқаша жазылуы бойынша есептер құрастыру сияқты тапсырмаларды орындайтын боламыз.


Психология лық ахуалға қатысады.





Дұрыс жауапты табады, көбейтудің қандай қасиетін қолданғанын дәлелдейді.


-Сұрақтарға жауап береді.



Оқушылар өз-өздерін бағалайды




Слайдтар



Сабақтың ортасы

10 мин


Оқулықпен жұмыс:

32-бет №1 есепті талдау

Дәптермен жұмыс:

Қаңтардың 26-сы

Сынып жұмысы

325

325=300+20+5

325=3жүзд+2онд+5бірл

«Мен бәрін білемін» әдісі. Тақтамен жұмыс.

1

Мектептен 24 қыз және одан 2 есе артық ұл циркке барды. Барлығы неше адам циркке барды?

ҚShape2 Shape1 ыздар-24

Ұлдар-?, 2 есе артық ?а.

Ш: (24*2)+24=48+24=72

Ж: циркке барлығы 72 адам барды.


Т.ж:«Жұмыртқа аршу » әдісі.


Алдыларына жұмыртқадан карточка беріледі.Кестеден тыс ауызша бөлу тапсырмасын орындап, тексер.

1-топ: 42:14 3-топ: 57:19

90:45 72:18

2-топ: 80:16 4-топ: 78:26

82:41 64:16









Қысқаша жазылуы бойынша есептер құрастырады

Есептің шешуін жауабын табады












Дескриптор:

- Қысқаша жазылуы бойынша есеп шартын жазады-1 ұпай.

Шешуі мен жауабын жазады-2 ұ



Есептің шешіміне 1ұпай




Оқулық дәптер


5 мин

Сергіту сәті. Нейрожаттығу «2 таңбалы санды 2 қолмен бояу»

Балалар бірге орындайды

Жарайсыңдар!


10 мин

4 есеп

1-топ: х*(75:5)=30

2-топ: х*(88:2)=88

5 тапсырма Топтық жұмыс.

ОДД: білу, түсіну, қолдану

«Ойлан, жұптас,талқыла» әдісі

Нұсқау:Есептерді шығар.

1 топ Кинотеатрға балалар мен ересектер келді. Балалар әрқайсысында 10 орындықтан 12 қатарға орналасты. Ал ересектер олардан 3 есе кем. Кинотеатрға неше ересек адам келді?

Ш: 10*12:3=40 (Көбейтіндіні санға бөлу)

Ж: Кинотеатрға 40 ересек адам келді.

2 топ Кинотеатрда 12 қатардың әрқайсысында 10 баладан отыр. Бұл ересектерге қарағанда 3 есе артық. Кинотеатрда неше ересек адам отыр?

Ш: 12*10:3=40(Көбейтіндіні санға бөлу)

Ж: Кинотеатрда 40 ересек адам отыр.

3 топ Кинотеатрда 8 орындықтан 15 қатар және 10 орындықтан 5 қатар бар. Кинотеатрда барлығы қанша орын бар?

Ш: 8*15+10*5=170

Ж: Кинотеатрда барлығы 170 орын бар.

4 топ Мына залға қанша көрермен сыятынын есептеуге көмектес.

Ш: 17*5+14*3+12=139

Ж: Залға 139 көрермен сыяды.













Есепті шығарып, ересек адам санын анықтайды

- Есепті шығарып, ересек адам санын анықтайды





Есепті шығарып, барлық орын санын анықтайды


Дескриптор:

Теңдеулерді шешеді -1ұпай

Түбірін табады-1ұпай


Дескриптор:

Есептің шартына -1ұпай

ересек адам санын анықтайды -1ұпай.Шешуі мен жауабына-1ұпай

-.

Есептің шартына-1ұпай , барлық орын санын анықтайды -1ұпай

Есептің шартына –ұпай.

Залға қанша көрермен сыятынын есептейді-1ұпай. Шешуі мен жауабына-1ұпай



10 мин

Жеке жұмыс.

ОДД: білу, түсіну, қолдану

Кесте бойынша өрнектер құр және жаз. Олардың мәнін тап.

520+22:2=533 45*3+300=435

16*3+(120+160)=328 600+25*5=725


7 тапсырма Бағандап есепте, түсіндір.

790-49=741 564+29=593 443+39=482

790-499=291 564+299=863 443-39=404

348-19=329 247+39=286 443+399=842

348-199=149 247+399=646 443-399=44

Кесте бойынша өрнектер құрып, мәнін табады –




Өрнектердегі мәнін табады, есептеу жолын түсіндіреді.

Дескриптор:

Кесте бойынша өрнектер құрып, мәнін табады -1ұпай

- Өрнектердегі мәнін табады, есептеу жолын түсіндіреді-1ұпай.


Сабақтың соңы

5 мин

«Бәйге» қорытындысын шығару, топтарды бағалау.

Оқушылар өз-өздерін бағалайды бағалайды.


Рефлексия: «Бәйге»

Оқу тапсырмасы: 8-тапсырма 33-бет.

Жинаған балдарын санайды.

ҚБ қойылады.





























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!