Бөлім
|
Өнер
|
Педагогтің аты-жөні
|
Карабаева Фарида
Малгаждаровна
|
Күні:
|
26.01.2024ж
|
Сынып:3
Ә
|
Қатысушылар саны:
24
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың тақырыбы
|
№94 Есептеу.
Қорытындылау.
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
3.1.2.3** көбейтудің
үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу
үшін қолдану
3.2.2.2 2 көбейту мен бөлуге берілген х:8=9;
51:х=17; 23 х=46 түріндегі қарапайым теңдеулерді, құрылымы күрделі
х (25:5)=60; (24 3):х=6;х: (17 2)=2; k+124:4=465 түріндегі
теңдеулерді шешу.
|
Сабақтың мақсаты
|
Көбейтудің үлестірімділік,
терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдануға
үйрету.
Көбейту мен бөлуге берілген
құрылымы күрделі х (25:5)=60; (24 3):х=6;х: (17 2)=2; k+124:4=465
түріндегі теңдеулерді шешуді меңгерту..
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақ тың
кезең
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
Психологиялық
ахуал
«Мейірімді
жүрек»
Мейірімді жүрекпен,
Ақ
мейілді тілекпен.
Амандасып алайық,
Бір
жадырап қалайық.
Үй
тапсырмасын тексеру:
«Lerningapps» платформасында
«Викторина» әдісі арқылы
дұрыс жауапты табады,
дәлелдейді.
Оқулық 33-бет №9
есеп
«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы сабақ мақсатын
ашу:
- Балалар, біз қай бөлімді
оқып жатырмыз?
-Өнердің қандай түрлері
бар?
-Кино өнері, би өнері, ән
өнері, әдемі сөйлеу де өнер, көркем жазу да өнер, есеп шығарып
жылдам жауап беру де өнер.Атта шабуда өнер,асық ойнауда өнер.Бүгін
бізде өз қнерімізді ортаға саламыз. Бәйгеге түсіп өз өнерімізді
ортаға салайық.Қай топтың асығы алшысынан түсетінін байқап
көрейік.
- Ендеше бүгінгі сабағымызда 4
түсті асық түстеріне бөліне отырып «Бәйге» жарысына
қатысамыз. Бұл сабақта біз құрылымы күрделі теңдеулерді шешуге,
қысқаша жазылуы бойынша есептер құрастыру сияқты тапсырмаларды
орындайтын боламыз.
|
Психология лық ахуалға
қатысады.
Дұрыс жауапты табады,
көбейтудің қандай қасиетін қолданғанын
дәлелдейді.
-Сұрақтарға жауап
береді.
|
Оқушылар өз-өздерін
бағалайды
|
Слайдтар
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
|
Оқулықпен
жұмыс:
32-бет №1 есепті
талдау
Дәптермен
жұмыс:
Қаңтардың
26-сы
Сынып
жұмысы
325
325=300+20+5
325=3жүзд+2онд+5бірл
«Мен бәрін білемін» әдісі.
Тақтамен жұмыс.
№1
Мектептен 24 қыз және
одан 2 есе артық ұл циркке барды. Барлығы неше адам циркке
барды?
Қ
ыздар-24
Ұлдар-?, 2 есе артық
?а.
Ш:
(24*2)+24=48+24=72
Ж: циркке барлығы 72 адам
барды.
Т.ж:«Жұмыртқа аршу »
әдісі.
Алдыларына жұмыртқадан
карточка беріледі.Кестеден тыс ауызша бөлу тапсырмасын орындап,
тексер.
1-топ: 42:14 3-топ:
57:19
90:45
72:18
2-топ: 80:16 4-топ:
78:26
82:41
64:16
|
Қысқаша жазылуы бойынша
есептер құрастырады
Есептің шешуін жауабын
табады
|
Дескриптор:
- Қысқаша жазылуы бойынша есеп
шартын жазады-1 ұпай.
Шешуі мен жауабын жазады-2
ұ
Есептің шешіміне
1ұпай
|
Оқулық
дәптер
|
5
мин
|
Сергіту сәті. Нейрожаттығу
«2 таңбалы санды 2 қолмен бояу»
|
Балалар бірге
орындайды
|
Жарайсыңдар!
|
|
10
мин
|
№4
есеп
1-топ:
х*(75:5)=30
2-топ: х*(88:2)=88
5 тапсырма Топтық
жұмыс.
ОДД: білу, түсіну,
қолдану
«Ойлан, жұптас,талқыла»
әдісі
Нұсқау:Есептерді
шығар.
1 топ
Кинотеатрға балалар мен ересектер келді. Балалар
әрқайсысында 10 орындықтан 12 қатарға орналасты. Ал ересектер
олардан 3 есе кем. Кинотеатрға неше ересек адам
келді?
Ш: 10*12:3=40
(Көбейтіндіні санға
бөлу)
Ж: Кинотеатрға 40 ересек адам
келді.
2 топ
Кинотеатрда 12 қатардың әрқайсысында 10 баладан
отыр. Бұл ересектерге қарағанда 3 есе артық. Кинотеатрда неше
ересек адам отыр?
Ш:
12*10:3=40(Көбейтіндіні санға
бөлу)
Ж: Кинотеатрда 40 ересек адам
отыр.
3 топ
Кинотеатрда 8 орындықтан 15 қатар және 10
орындықтан 5 қатар бар. Кинотеатрда барлығы қанша орын
бар?
Ш: 8*15+10*5=170
Ж: Кинотеатрда барлығы 170
орын бар.
4 топ
Мына залға қанша көрермен сыятынын есептеуге
көмектес.
Ш:
17*5+14*3+12=139
Ж: Залға 139 көрермен
сыяды.
|
Есепті шығарып, ересек адам
санын анықтайды
- Есепті шығарып, ересек адам
санын анықтайды
Есепті шығарып, барлық орын
санын анықтайды
|
Дескриптор:
Теңдеулерді шешеді
-1ұпай
Түбірін
табады-1ұпай
Дескриптор:
Есептің шартына
-1ұпай
ересек адам санын анықтайды
-1ұпай.Шешуі мен жауабына-1ұпай
-.
Есептің шартына-1ұпай , барлық
орын санын анықтайды -1ұпай
Есептің шартына
–ұпай.
Залға қанша көрермен сыятынын
есептейді-1ұпай. Шешуі мен жауабына-1ұпай
|
|
10
мин
|
Жеке
жұмыс.
ОДД: білу, түсіну,
қолдану
Кесте бойынша өрнектер құр
және жаз. Олардың мәнін
тап.
520+22:2=533
45*3+300=435
16*3+(120+160)=328
600+25*5=725
7 тапсырма Бағандап есепте,
түсіндір.
790-49=741 564+29=593
443+39=482
790-499=291 564+299=863
443-39=404
348-19=329 247+39=286
443+399=842
348-199=149 247+399=646
443-399=44
|
Кесте бойынша өрнектер құрып,
мәнін табады –
Өрнектердегі мәнін табады,
есептеу жолын түсіндіреді.
|
Дескриптор:
Кесте бойынша өрнектер құрып,
мәнін табады -1ұпай
-
Өрнектердегі мәнін табады,
есептеу жолын түсіндіреді-1ұпай.
|
|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
«Бәйге» қорытындысын
шығару, топтарды бағалау.
Оқушылар өз-өздерін бағалайды
бағалайды.
Рефлексия:
«Бәйге»
Оқу
тапсырмасы: 8-тапсырма
33-бет.
|
Жинаған балдарын
санайды.
|
ҚБ
қойылады.
|
|