Есептеу. Қорытындылау

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Есептеу. Қорытындылау

Материал туралы қысқаша түсінік
математика сабағына арналған күнделікті сабақ жоспары.
Материалдың қысқаша нұсқасы




Сабақтың тақырыбы: Есептеу. Қорытындылау

Пәні:

Математика

Бөлім:

Өнер. 3А Кестеден тыс көбейту және бөлу

Педагогтің аты-жөні:

Касенова Г.Т.

Күні:

23.01.24

Сынып: 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Есептеу. Қорытындылау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.2.9 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану

3.2.2.2 көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді, құрылымы күрделі

х·(25:5)=60, (24·3):х=6, х:(17·2)=2, k+124:4=465 түріндегі теңдеулерді шешу

Сабақтың мақсаты:

Барлығы: көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді, құрылымы күрделі х·(25:5)=60, (24·3):х=6, х:(17·2)=2, k+124:4=465 түріндегі теңдеулерді шешіп шығарады.

Көптеген оқушылар:100 сан шегіндегі санды көбейтуді және бөлуді ауызша орындау кезінде санға қосындыны көбейту, көбейту мен бөлу амалдарын қамтитын ең қарапайым көбейтуді және бөлуді орындайды. Күрделі құрылымы теңдеуіді шешеді.

Кейбір оқушылар: өз бетімен көбейтудің тиімді есептеулер жүргізу үшін қолданады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері:

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

5 мин


І.Психологиялық дайындық


ІІ.Өткен материал бойынша қайталау

«Керме жіп» әдісі арқылы «апельсиндерді аршып» өткен тақырыптарға шолу жасау және жаңа сабақтың тақырыбын анықтау.

Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Оқушылар психологиялық ахуалын тудыру үшін жаттығу жасау


Оқушылар сұрақтарға жауап береді, сабақтың тақырыбын анықтайды. Мақсатымен танысады.

Керемет!

Жарайсыздар!






Балдық жүйеде бағалау «Смартфон» әдісі




Күн нұрының суреті


Шарлар, керме жіптегі апельсин

дер суреті






Ортасы

35 мин

Жаңа сабақ

Вольфганг Амадей Моцарт симфония № 40 тыңдату.

- Қандай әуен тыңдадыңыздар? (симфония)

- Осындай музыканы қалай орындауға болады? (Оркестрмен)

1-тапсырма. Белсендіру. Жеке жұмыс. «Көмекші таяқшалар» әдісі арқылы сұрау.

Өрнектердің мәнін тауып, симфониялық оркестрдің құрамына қандай музыкалық аспаптар кіретінін анықта.

101·4=404(рояль) 101·8=808(тәрелкелер)

103·2=206(скрипка) 201·4=804(тромбон)

906:3=302(литавр) 320:2=160 (флейта)

150·3=450(труба) 303·2=606(валторна)

900:20=45(гобой) 333:3=111(арфа)

2-тапсырма. «Кім жылдам?» әдісі

Теңдеулерді шеш. Бұл тапсырманы тақтада 4 оқушы уақытқа орындайды

56:4+х=257 у-75:5=800

14+x=257 y-15=800

x=257-14 y=800+15

56:4+243=257 815-75:5=800

257=257 800=800


а+84:4=570 84:7·b=120

a+21=570 12:b=120

a=570-21 b=120:12

a=549 b=10

549+84:4=570 84:7·10=120

570=570 120=120

3-тапсырма. Топтық жұмыс. Есептерді шығар.

Тапсырма есеп шығару бойынша оқушылардың білімін жинақтап, дағдыларын дамытуға бағытталған.

І топ

Болды – 56 түсті қарындаш,14 ж.қ

Алынды – 29 қ.

Қалды - ? қ.

Ш: (56+14)-29=41

Жауабы: қорапта 41 қарындаш қалды.

ІІ топ

Алтын түстес- 20 дана -30 қорап ? қ.

Күміс түстес- 10 дана – 30 қорап

Ш: (20*30)+(10*30)=900 шар

Жауабы: Барлығы 900 шар сатып алынды.

ІІІ топ

20 сыйлық-1 қорап

800 сыйлық-? Қорап

Ш:800:20=40қ. Ж: 40 қорап қажет

Сергіту сәті. «Пирамида» әдісі.

Тапсырма көбейту кестесін қайталауға бағытталған


IV топ

Балалар әдебиеті залынан дүйсенбі күні 50 оқырманнан 3 кітаптан, ал сейсенбі күні 60 оқырман 2 кітаптан алды. Оқырмандар барлығы екі күнде қанша кітап алды?


4- тапсырма. Жұптық жұмыс.

Бөлуді орында. Есепте.

39:13= 3 84:12=7 56:14=4 96:32=3

54:18=3 72:24= 3 70:14=5 90:15=6





Резерв

5- тапсырма. Есепте. Дұрыстығын тексер.

1,2 баған – І нұсқа. 3,4 баған – 2 нұсқа орындайды

Тапсырмада оқушылар кестеден тыс көбейту мен бөлуден алған білімдерін қолданады.

17·2= 34 550:5=110 75:5=15 84:6=14

34:2=17 110*5=550 15*5=75 14*6=84

800:40=20 60·8=480 65·2= 130 960:6=160 20*40=800 130:2=65 160*6=960 480:8=60

Мысалдарды орындау арқылы, симфониялық оркестрдегі музыкалық аспаптар тобының қалай аталатынын біледі.








Оқушылар күрделі теңдеулерді шешуді,тексеруді,күрделі теңдеуді шешу дағдысын бекіте алады.







Тапсырмада тірек сөздер және сызба арқылы есеп құрастырады

Екі таңбалы санды екі таңбалы санға бөледі.

Есептеп, дұрыстығын тексереді.

















Тапсырмада оқушылар кестеден тыс көбейту мен бөлуді орындайды.




Тапсырманы жұпта орындайды. Бұл тапсырмада оқушылар қалдықпен бөлуді еске түсіреді

Дескриптор:

-Өрнектердің мәнін табады,

симфониялық оркестрдің құрамына қандай музыкалық аспаптар кіретінін анықтайды.(1б)







Дескриптор:

-Күрделі теңдеуді жай теңдеуге айналдырады (1б) түбірін табады (1б)

тексереді1б)

Теңістіреді (1)






Дескриптор:

-Сызба бойынша есептің шартын құрастырады;(1 б)

Сұрағын жазады (1б)

-Шешуін табады (1б)

жауабын жазады.(1б)









Жарайсыңдар!

Керемет!








Дескриптор:

-Кестеден тыс бөлу мен көбейтуді есептейді;(1б)





Дескриптор:

-Қалдықпен бөлуді орындайды;(1б)

- Бөлінгішті табады.(1б)



музыкалық аспаптар, крточкалар





ҚБ «Смартфон»






Оқулық


ҚБ «Смартфон»











А-4 форматтапарақ, сызба, суреттер


ҚБ «Смартфон»













Пласт.стақандар, карточкалар


ҚБ «Смартфон»




ҚБ «Смартфон»


Сабақтың соңы

5 мин

Сабақты бекіту.

Үй тапсырмасы.

6- тапсырма Қалдықпен бөлуді орында. Қалдықпен бөлу кезінде бөлгішке қалдықсыз бөлінетін санды табу керек. Бірақ қалдық үнемі бөлгіштен кем болатынын есте сақтауын ескерту.

50:12= 4(2қ) 21:4= 5(1қ) 18:4= 4(2қ)

85:18=4(13қ) 60:7=8 (4қ) 3:6=0 (3қ)

5:8= 0(5қ) 74:7=10(4қ) 51:7=7(2қ

Бағалау «Қар ұшқыны»

Рефлексия «БББ» стратегиясы











Бүгінгі сабақта алған білімдері бойынша рефлексия жасайды



Үй тапсырмасын жазады







Оқушылар 1-10 балдық жүйемен бағаланады.




















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.01.2025
199
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі