|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Компьютерлік жүйелер және желілер |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 6 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Есептеу техникасының даму тарихы |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.1.1.1. компьютерлік технологияның даму тарихы мен келешегі туралы әңгімелеу |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Есептеу техникасының даму тарихын біледі |
|||
|
Есептеу техникасының дамуында маңызды рөл атқарған тұлғаларды біледі |
||||
|
ЕБҚ ететін оқушыға арналған сабақ мақсаты |
Есептеу техникасының даму тарихын біледі |
|||
|
ЕБҚ ететін оқушының сипаттамасы |
2-топ. Баланың қабылдауы жақсы, бірақ іздену тапсырмаларын орындауға енжар. |
|||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну, қолдану |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін шеңберге тұрғызып «Сиқырлы таяқша» тренингін өткізу. Балалар бір-біріне «сиқырлы таяқшаны» бере отырып, өздерінің игі тілектерін айту: Мен бәріңе Денсаулық тілеймін! Мен бәріңе Қуаныш тілеймін! 4.Жаңа тақырыпқа шолу. Ежелгі заманда адамдар септеу үшін тастарды, сүйектерді, саусақтарын пайдаланды. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.шаттық шеңбер құрып, өздерінің игі тілектерін айтады |
|
|
||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Есептеу техникасының даму тарихы қарапайым есептеулерді жүргізу кезеңінен басталады. Адамзат ертеден-ақ күнделікті тұрмыста, сауда-саттықта, құрылыста туындаған есеп-қисаптарын тез әрі оңай есептеудің жолдарын іздеген. Есептеулерді жүргізуді жеңілдету мақсатында адамдар есептеу құралдарын ойлап тапқан.
Презентация «Есептеу техникасының даму кезеңдері»
(Т) 1-тапсырма. Берілген құрылғылардың даму кезеңіне сәйкес шығу ретін анықтаңыз.
-берілген құрылғылардың даму кезеңіне сәйкес шығу ретін анықтайды. ҚБ: смайлик /3балл/ (Ө) 2-тапсырма. «Тест» әдісі /5 сұрақ/ Дескриптор: -тест сұрақтарына жауап береді. ҚБ: смайлик / 5 балл/ (Ө)3-тапсырма. -Не себепті бүгінгі таңда компьютерлер адам үшін өте маңызды дүниеге айналды? Дескриптор: -Бүгінгі таңда адам үшін компьютердің маңыздылығы туралы пікірімен бөліседі. ҚБ: смайлик /2 балл/ |
Мұғалімді тыңдайды Презентациямен танысады 1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды 3-тапсырманы орындайды |
Смайлик 3 балл Смайлик 5 балл Смайлик 2 балл |
3.2_Информатика_ 6 сынып_Есептеу_ құрылғыларының_ даму тарихы_ Сабақ 2__Бейнежазба.mp4 https://www.youtube.com/watch?v=odHH3-GA6tY Презентация «Есептеу техникасының даму кезеңдері» карточка |
||||||||
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс:
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
||||||||
|
Үй тапсырмасы |
§ 1.3, 19-бет «Үй тапсырмасы» |
|
|
|
«Есептеу техникасының даму тарихы» тест сұрақтары
1. Гректердің ежелгі есеп құралы
-
Арифмометр
-
логарифмдік сызғыш
-
абак
2. ЭЕМ-нің І буынының элементік базасы
-
транзистор
-
шам
-
логарифмдік сызғыш
3.Бэббидждің машинасына арналған алғашқы бағдарламаның авторы:
-
Бэббидж
-
Блез Паскаль
-
Ада Лавлейс
4.Біздің елдегі бірінші ЭЕМ
-
ЭНИАК
-
МЭСМ
-
Урал-11
5.Программа бойынша жұмыс істеген бірінші құрылығы:
-
Арифмометр
-
Холлерит машинасы
-
Шоттар
-
Беббидж машинасы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Есептеу техникасының даму тарихы
Есептеу техникасының даму тарихы
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Компьютерлік жүйелер және желілер |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 6 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Есептеу техникасының даму тарихы |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.1.1.1. компьютерлік технологияның даму тарихы мен келешегі туралы әңгімелеу |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Есептеу техникасының даму тарихын біледі |
|||
|
Есептеу техникасының дамуында маңызды рөл атқарған тұлғаларды біледі |
||||
|
ЕБҚ ететін оқушыға арналған сабақ мақсаты |
Есептеу техникасының даму тарихын біледі |
|||
|
ЕБҚ ететін оқушының сипаттамасы |
2-топ. Баланың қабылдауы жақсы, бірақ іздену тапсырмаларын орындауға енжар. |
|||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну, қолдану |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін шеңберге тұрғызып «Сиқырлы таяқша» тренингін өткізу. Балалар бір-біріне «сиқырлы таяқшаны» бере отырып, өздерінің игі тілектерін айту: Мен бәріңе Денсаулық тілеймін! Мен бәріңе Қуаныш тілеймін! 4.Жаңа тақырыпқа шолу. Ежелгі заманда адамдар септеу үшін тастарды, сүйектерді, саусақтарын пайдаланды. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.шаттық шеңбер құрып, өздерінің игі тілектерін айтады |
|
|
||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Есептеу техникасының даму тарихы қарапайым есептеулерді жүргізу кезеңінен басталады. Адамзат ертеден-ақ күнделікті тұрмыста, сауда-саттықта, құрылыста туындаған есеп-қисаптарын тез әрі оңай есептеудің жолдарын іздеген. Есептеулерді жүргізуді жеңілдету мақсатында адамдар есептеу құралдарын ойлап тапқан.
Презентация «Есептеу техникасының даму кезеңдері»
(Т) 1-тапсырма. Берілген құрылғылардың даму кезеңіне сәйкес шығу ретін анықтаңыз.
-берілген құрылғылардың даму кезеңіне сәйкес шығу ретін анықтайды. ҚБ: смайлик /3балл/ (Ө) 2-тапсырма. «Тест» әдісі /5 сұрақ/ Дескриптор: -тест сұрақтарына жауап береді. ҚБ: смайлик / 5 балл/ (Ө)3-тапсырма. -Не себепті бүгінгі таңда компьютерлер адам үшін өте маңызды дүниеге айналды? Дескриптор: -Бүгінгі таңда адам үшін компьютердің маңыздылығы туралы пікірімен бөліседі. ҚБ: смайлик /2 балл/ |
Мұғалімді тыңдайды Презентациямен танысады 1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды 3-тапсырманы орындайды |
Смайлик 3 балл Смайлик 5 балл Смайлик 2 балл |
3.2_Информатика_ 6 сынып_Есептеу_ құрылғыларының_ даму тарихы_ Сабақ 2__Бейнежазба.mp4 https://www.youtube.com/watch?v=odHH3-GA6tY Презентация «Есептеу техникасының даму кезеңдері» карточка |
||||||||
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс:
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
||||||||
|
Үй тапсырмасы |
§ 1.3, 19-бет «Үй тапсырмасы» |
|
|
|
«Есептеу техникасының даму тарихы» тест сұрақтары
1. Гректердің ежелгі есеп құралы
-
Арифмометр
-
логарифмдік сызғыш
-
абак
2. ЭЕМ-нің І буынының элементік базасы
-
транзистор
-
шам
-
логарифмдік сызғыш
3.Бэббидждің машинасына арналған алғашқы бағдарламаның авторы:
-
Бэббидж
-
Блез Паскаль
-
Ада Лавлейс
4.Біздің елдегі бірінші ЭЕМ
-
ЭНИАК
-
МЭСМ
-
Урал-11
5.Программа бойынша жұмыс істеген бірінші құрылығы:
-
Арифмометр
-
Холлерит машинасы
-
Шоттар
-
Беббидж машинасы
шағым қалдыра аласыз














