Есептеу техникасының дамуы мен келешегі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Есептеу техникасының дамуы мен келешегі

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Компьютерлік жүйелер және желілер

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 6

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Есептеу техникасының дамуы мен келешегі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


6.1.1.1. компьютерлік технологияның даму тарихы мен келешегі туралы әңгімелеу

Сабақтың мақсаты:

Есептеу техникасының даму тарихын білу.

Есептеу техникасының даму тарихына сәйкес буынын білу.

ЕБҚ ететін оқушыға арналған сабақ мақсаты

Есептеу техникасының даму тарихын біледі.

ЕБҚ ететін оқушының сипаттамасы

2-топ. Баланың қабылдауы жақсы, бірақ іздену тапсырмаларын орындауға енжар.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну, қолдану


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Өткен тақырыпты қайталау.


4.Жаңа тақырыпқа шолу.

Есептеу техникасын дамытудың электрондық кезеңінің компьютерлері өзіндік буындарға бөлінеді. ЭЕМ буыны – сол ғылыми және техникалық қағидаларда құрылған ЭЕМ-нің барлық түрлері мен үлгілері. Буындардың ауысуы ЭЕМ элементтік базасының ауысуымен, электрондық техниканың прогресімен байланысты.

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Жаттығуды орындайды




Сабақтың ортасы

Жаңа тақырыпты түсіндіру.


Презентация «Компьютер буындарының өзгеруі»


(Ж) 1-тапсырма. Есептеуіш техника буындарында қолданылатын құралды анықтаңыз, сәйкестік орнатыңыз.

DrawObject1












А. Жартылай өткізгіш – транзисторлар

B. Интегралдық схема

C. Электрондық шамдар

  1. Процессор


Дескриптор:

-ІІ буынын қолданылатын құралды анықтайды;

-ІІІ буынын қолданылатын құралды анықтайды;

-ІҮ буынын қолданылатын құралды анықтайды.


ҚБ: стикер /3балл/


(Ө) 2-тапсырма. «Кім жылдам?» әдісі

Сөйлемдердегі бос сөздерді және сөз тіркестерін толтырыңыз.


Бірінші, үшінші, бесінші, эмоциялық, жасанды, интеллектуалды.


Робот (1) ______________ буын есептеу техникасының даму белгілерінің бірі болып табылады, өйткені оның негізінде (2) _____________________ интеллект жатыр.


Дескриптор:

-буын жазады;

-интеллекті жазады.


ҚБ: стикер /2балл/


3-тапсырма. «Дұрыс, бұрыс» әдісі


дұрыс

бұрыс

Биокомпьютер-тірі ағза ретінде жұмыс істейтін компьютерлер



Кванттық компьютер. Қазіргі қолданыстағы компьютерлерлерде ақпарат тасымалдауыш ретінде электронды шамдар қолданылады.



Молекулалық компьютер- молекулалардың бір күйден екінші күйге ауысыуна қол жеткізу нәтижесінде пайда болды.




Дексприптор:

-биокомпьютердің дұрыс немесе бұрыс анықтамасын береді;

-кванттық компьютердің дұрыс немесе бұрыс анықтамасын береді;

-молекулалық компьютердің дұрыс немесе бұрыс анықтамасын береді.

ҚБ: стикер /3балл/

(Ө) 4-тапсырма.

-Не себепті бүгінгі таңда компьютерлер адам үшін өте маңызды дүниеге айналды?

Дескриптор:

-өз ойды айтады


ҚБ: стикер /2балл/

Мұғалімді тыңдайды

Презентациямен танысады


1-тапсырманы орындайды





























2-тапсырманы орындайды

















3-тапсырманы орындайды


























4-тапсырманы орындайды



























Стикер

3 балл















Стикер

2 балл


















Стикер

3 балл




















Стикер

2 балл

Презентация

Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Алма себеті» әдісі

«Жасыл түсті алма» - яғни, мен бүгін бәрін жақсы меңгердім.

«Қызыл түсті алма» - яғни, мен тапсырманы орындай алмадым, түсінбедім.

Өзін-өзі бағалау.



Үй тапсырмасы

§ 1.3, 19-бет «Үй тапсырмасы» тапсырмасы





DrawObject2



























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
10.00.2023
1135
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі