Материалдар / Есептеудің тиімді тәсілдері

Есептеудің тиімді тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
2..1.2.3.** Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану мақсатында "Есептеудің тиімді тәсілдері" тақырыбы бойыгша оқушылар тиімді есептеу үшін ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерді қолданады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Желтоқсан 2022
470
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Білім беру ұйымының атауы

С.Сейфуллин атындағы №5 КМЛ

Пәні:

математика

Бөлім:

ЕКІ ТАҢБАЛЫ САНДАРДЫ ҚОСУ ЖӘНЕ АЗАЙТУ. ЖҮЗДІКТЕР. ЕСЕПТЕР

Педагогтің аты-жөні:

Хуаныш Гулзада

Күні:

15.11.22

Сынып: 2

Ә

Тақырыбы

Есептеудің тиімді тәсілдері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.1.2.3.** Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану

Сабақтың мақсаты

Оқушылар тиімді есептеу үшін ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерді қолданады.


Сабақтың барысы

Сабақ-тың жоспар-ланған кезең-дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

2 минут


I.Ұйымдастыру.

Сәлемдесу.

Психологиялық дайындық

Күн жарығын алақанға саламын

Жүрегіме басып ұстай қаламын

Ізгі, әрі нәзік, жарық мейірімді

Болып кетер сонда менің жан-жағым!





1.Мұғаліммен сәлемдеседі.

2.Өлең шумағын айтады.

Жарайсыңдар!


3 минут




Үй тапсырмасын тексеру:

9-тапсырма.

20, 23, 26, 29, 32,35

100, 300, 500, 700

Есептерді шығарып келгенін айтады.

Жауаптарын салыстырады.






Ауызша мадақтау


Сабақтың ортасы

2минут


Білу.

2 минут


5минут













5мин












2минут




2минут









2минут






2минут





5минут












4минут
















3минут

Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстырамын.

III. Жаңа тақырып.

Білу және түсіну Оқулықпен жұмыс.

ӨЖ. 1-тапсырма.

16 + 49 = 16 + 40 + 4 + 5 = 16 + 4 + 40 + 5 =

= 20 + 40+5 = 60+5=65


65-49=(50+15)-(40+9)=(50-40)+(15-9)=10+6=16


(60+30)+70+40=60+(30+70)+40=60+40 + ( 30+70)=100+100=200

ТЖ. 2-тапсырма. Өрнектердің мәнін тиімді

тәсілмен есепте.

4Прямая соединительная линия 3 Прямая соединительная линия 4 5 - 39=(30+15)-(30+9)=(30-30)+(15-9)=6

Прямая соединительная линия 1 Прямая соединительная линия 2

30 15 30 9

1Прямая соединительная линия 7 Прямая соединительная линия 8 7 + 38 =(10+30) + (7+8)=40+15=55

Прямая соединительная линия 5 Прямая соединительная линия 6

10 7 30 8

23 онд.+2онд.+7онд.+48онд.=(23 онд.+7онд7) + (2онд.+48онд).= 30онд.+50онд.=80онд.



ТЖ. 3-тапсырма. Өрнектердің мәнін тиімді тәсілмен есепте.

Скругленный прямоугольник 1

Үлгі:

300+40+500+60=300+500+40+60=800+100=900

(100+24)+76=100+(24+76)=100+100=200











31+(69+300)=(31+69)+300=100+300=400

80+700+20-300=80+20+700-300=100+700-300=800-300=500


4-тапсырма. Заңдылықты анықтап, қалып қойған өрнектерді жаз.

а)16+15, 26+15, 36+15, 46+15, 56+15, 66+15, 76+15, 86+15,

ә) 21-14, 31-14, 41-14, 51-14, 61-14, 71-14, 81-14, 91-14,

Сергіту сәті

Орнымыздан тұрайық,

Кесіндіні құрайық.

Сәуле болып таралып,

Нүкте болып қалайық.



ЕБҚ тапсырмасы

Амалдарлы орында.

5+6/11 9+2/11

12-7/5 13-5/8


5 -тапсырма. Есептерді шығар.

а)Ұл-20

Қыз-15

Барлығы-?б

Ш: 20+15=35

Ж: барлығы 35 бала

ә)Барлығы-32б

Жоғары сынып- 13б

Бастауыш сынып - ? б

Ш: 32-13/19

Ж: Көркемсөз үйірмесіне бастауыш сыныптың 19 оқушысы қатысады.


ЖЖ. 6-тапсырма. Диаграмма бойынша сұрақтарға жауап бер.

Сурет салу үйірмесіне неше бала барады?

Домбыра үйірмесіне неше бала барады?

ДПрямоугольник 1 иаграмма бойынша өзің басқа сұрақтар қой.

Сурет үйірмесі

Прямоугольник 2

Футбол

Прямоугольник 3

Тоғызқұмалақ үйірмесі

Прямоугольник 4

Домбыра үйірмесі


8-тапсырма.

х-18=25

x=25+18

x=43

43-18=25


Абак- арифметикалық есептеулер үшін қолданылатын есептеу тақтасы



қосуды,

азайтуды есептеу

тәсілдеріне қарайды. Қай

есептеу тәсілі тиімді

екенін анықтайды,

ақылдасады. Пікірін

білдіреді.


өрнектердің мәнін тиімді тәсілмен есептейді, түсіндіреді








Өрнектердің мәнін тиімді тәсілмен есептейді









заңдылықты анықтап, қалып қойған өрнектерді жазады.



Сергіту сәтін іс-қимылмен көрсетеді.





Амалдарлы орындайды

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ