Есептеу.Қорытынды.

Тақырып бойынша 21 материал табылды

Есептеу.Қорытынды.

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал математика пәнінен 3 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мейрманкулова Жазира Айтбайқызы Пән: Математика

Тараз қаласы, №33 М.Әуезов атындағы орта мектеп Тренер: Ералиева Г.А



«Бастауыш сыныптарда тиімді оқыту және бағалау»

«№93 сабақ. Есептеу.Қорытынды.» сабақ жоспары



Бөлім:

Кестеден тыс көбейту және бөлу

Педагогтің аты-жөні:

Мейрманкулова Ж.А

Күні:


Сыныбы: 3

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

93 сабақ. Есептеу.Қорытынды.

Оқу мақсаты:

3.2.1.5 үш амалдан артық әріпті, санды өрнектерді салыстыру

Сабақтың мақсаты:

Есептеудің үйренген тәсілдерін қолданады

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы









Психологиялық ахуал

Кәне, біздер ойлайық,

Ойымызды жинайық,

Қандай есеп болсада,

Шешпей оны қоймайық

Өлең жолдарын хормен айтады.

Сабаққа қандай көңіл-күймен келдіңдер?



Суреттер

Ортасы















1 – тапсырма. Жеке жұмыс

Қалдықпен бөлуді орындаңдар

60:29=2 (2 қ)

78:5=15 (3 қ)

55:7=7 (6 қ)

25:6=4 (1 қ)

Құндылық мақсаты: Қалдықпен бөлу және оларды шешуге арналған заттармен жұмыс жасай алу


2 – тапсырма. Жұптық жұмыс

Цирк

3*(140:2)=3*7=21 Назгүл

Кино

(750+50):20=800:20=40 Гүлвира

Театр

(420+240):6=660:6=110

Жангелді


3-тапсырма. Топтық жұмыс

1-топ

Кесте бойынша өрнектер құрастыру және жазу

Қосылғыш

630

52*2

Қосылғыш

36:3

300

Қосындының мәні





2-топ.

Теңдеулерді шешу.

100*х=300

У:3=100

15*а=150




3-топ

«Алтын сандық» әдісі

Мысалдарды шығарып, жауабын сандықтан табу.

36:2=18

51:3=17

22*20=440

3*102=306



Дескриптор:

Өткенді пысықтайды.

Қалдықпен бөлуді орындайды









Дескриптор:

Өрнектердің мәнін тауып балалардың қайсысы өнердің қай түріне баруды ұнататынын анықтайды.





Дескриптор

Оқушылар тапсырманы орындайды және нәтижесін

табады.




Дескриптор

Оқушылар теңдеулерді дұрыс шешеді және нәтижесін табады.



Дескриптор

Әр тапсырмада оқушылар мысалдарды есептеп шығарады және жауабын

сандықтан табады.


ҚБ

«Чупа- чупс» әдісі










Керемет жұмыс!









БК

Мысалдарды шығарып, жауаптарын сандықтан табады .

Керемет жұмыс орындадыңдар!





Оқулық













Жұмыс дәптері





Оқулық





Суреттер

















Сандық

Соңы











-Бүгінгі сабаққа қандай мақсат қойдық?

-Осы мақсатымызға жеттік пе?

-Сабақта қандай қиындықтар туындады?

-Осы қиындықтар қайталанбас үшін қандай амалдар жасауымыз керек?

Рефлексия


Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді, өзінің сабақта белсенділігін бағалайды.

«Білім қоржыны» әдісі

Сурет


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.05.2025
110
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі