Қысқа мерзімді оқу жоспары
|
Мектебі: Х. А. Яссауи атындағы ЖОМ |
||||||
|
Пән: Информатика |
Мұғалімнің А.Т.Ә: Гулмира Абутаирова |
|||||
|
Күні: 24.11.2017ж |
Сыныбы: 7абвг |
Оқушылар саны: |
||||
|
|
Бөлім: 7.2A: Есептерді электронды кестелердің көмегімен шешу |
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
Электрондық кестелердің элементтерін пішімдеу |
|||||
|
Алғашқы білім |
|
|||||
|
Сабақ мақсаты |
|
|||||
|
Оқу мақсаты |
|
|||||
|
Сәттілік критерийі: |
|
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Лексика және термин сөздер: MicrosoftExcel, cell, sheet |
|||||
|
Құндылықтарға баулу: |
|
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Пән |
Кезең |
||||
|
математика |
Жаңа сабақты меңгеру(практикалық бөлім) |
|||||
|
Дифференциация |
-оқушыдан нақты жауапты күту; -программа орындау барысында жеке көмек көрсету; |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
1 -2 сабақ |
||||||
|
Сабақ басы 8 минут |
1.Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу. 2.Подведение к теме урока оқушыларға карточка таратып сұраққа жауап беруін сұрайды: -Жер бетіндегі ең ірі алмаз қалай аталады? -«Сьерра-Леон Жұлдыз» алмазы қай жылы табылды? -«Жеңіс» алмазының салмағы қанша? Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Оқытушы сұрақ қояды: - Ақпарат қандай типті? (мәтіндік және кестелік) - Қай ақпарат түрі тиімді? Неге? - Көлемді ақпаратты алу үшін, қай формада ұсынған жөн? 4. Сабақ тақырыбын айту,оқу мақсатымен танысу.Оқу критерийі жетістіктернің мақсатын талқылау. |
Презентация Слайд 1-2 Бағдарлама 1 Слайд 3 |
||||
|
Сабақ ортасы 30 минут: 10 минут 5 минут 10 минут 5 минут |
1. Жаңа сабақ Оқытушы электрондық кестенің мүмкіндіктерін түсіндіріп,оны орындауға ұсынады: - ЭК атауы - ЭК терезесі - Адресация - Кестені рәсімдеу - Қосу, жылжыту, мәліметті көшіру
Бір мезгілде оқушылар дәптерге жазып отырады.Оқытуышны бағалау 2. Бастапқы материалды бекіту - Тапсырманы learningapps.org/2036964 learningapps.org/2068711 орындау 3. Практикалық жұмыс ЭК-ні пайдалана отырып сізге тапсырыс берген анаңыздың 1000 теңгесі барлық азық-түлік алуға жетеді ме,және 150 теңгелік чипсы алуға ше? Самооценивание.
4.Жаңа сабақты бекіту - Тесттық тапсырманы онлайн режимінде жасау. Өзін-өзі бағалау. |
Слайд 4-14 Слайд 15 Слайд 16-17 Слайд 18 |
||||
|
Сабақ соңы 2 минут |
Оқушылар сұраққа жауап береді: |
Слайд 19 |
||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Оқу мақсаты/шынайы оқыту мақсаты? Барлық оқушылар ЦО жете білді ме? Егер жетпесе,онда неге? Дифференциация сабақ барысында дұрыс өтті ме? Сабақ кезеңдері нақты бола білді ма? Сабақ жоспарында жаңылу болды ма? |
|
|||||
|
Жалпы бағалау Қай екі аспектілі сабақ жақсы өтті (білім берумен оқытуды ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсарту үшін не себеп бола алатын еді(білім берумен оқытуды ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сыныптың жетістіктерінен нені анықтадым/оқушылардың жеке қиындықтарын,алдағы сабақтарда не нәрсеге көңіл бөлу керектігін? |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Есепті электрондық кесте көмегімен шығару 7- сынып ҚМЖ
Есепті электрондық кесте көмегімен шығару 7- сынып ҚМЖ
Қысқа мерзімді оқу жоспары
|
Мектебі: Х. А. Яссауи атындағы ЖОМ |
||||||
|
Пән: Информатика |
Мұғалімнің А.Т.Ә: Гулмира Абутаирова |
|||||
|
Күні: 24.11.2017ж |
Сыныбы: 7абвг |
Оқушылар саны: |
||||
|
|
Бөлім: 7.2A: Есептерді электронды кестелердің көмегімен шешу |
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
Электрондық кестелердің элементтерін пішімдеу |
|||||
|
Алғашқы білім |
|
|||||
|
Сабақ мақсаты |
|
|||||
|
Оқу мақсаты |
|
|||||
|
Сәттілік критерийі: |
|
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Лексика және термин сөздер: MicrosoftExcel, cell, sheet |
|||||
|
Құндылықтарға баулу: |
|
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Пән |
Кезең |
||||
|
математика |
Жаңа сабақты меңгеру(практикалық бөлім) |
|||||
|
Дифференциация |
-оқушыдан нақты жауапты күту; -программа орындау барысында жеке көмек көрсету; |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
1 -2 сабақ |
||||||
|
Сабақ басы 8 минут |
1.Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу. 2.Подведение к теме урока оқушыларға карточка таратып сұраққа жауап беруін сұрайды: -Жер бетіндегі ең ірі алмаз қалай аталады? -«Сьерра-Леон Жұлдыз» алмазы қай жылы табылды? -«Жеңіс» алмазының салмағы қанша? Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Оқытушы сұрақ қояды: - Ақпарат қандай типті? (мәтіндік және кестелік) - Қай ақпарат түрі тиімді? Неге? - Көлемді ақпаратты алу үшін, қай формада ұсынған жөн? 4. Сабақ тақырыбын айту,оқу мақсатымен танысу.Оқу критерийі жетістіктернің мақсатын талқылау. |
Презентация Слайд 1-2 Бағдарлама 1 Слайд 3 |
||||
|
Сабақ ортасы 30 минут: 10 минут 5 минут 10 минут 5 минут |
1. Жаңа сабақ Оқытушы электрондық кестенің мүмкіндіктерін түсіндіріп,оны орындауға ұсынады: - ЭК атауы - ЭК терезесі - Адресация - Кестені рәсімдеу - Қосу, жылжыту, мәліметті көшіру
Бір мезгілде оқушылар дәптерге жазып отырады.Оқытуышны бағалау 2. Бастапқы материалды бекіту - Тапсырманы learningapps.org/2036964 learningapps.org/2068711 орындау 3. Практикалық жұмыс ЭК-ні пайдалана отырып сізге тапсырыс берген анаңыздың 1000 теңгесі барлық азық-түлік алуға жетеді ме,және 150 теңгелік чипсы алуға ше? Самооценивание.
4.Жаңа сабақты бекіту - Тесттық тапсырманы онлайн режимінде жасау. Өзін-өзі бағалау. |
Слайд 4-14 Слайд 15 Слайд 16-17 Слайд 18 |
||||
|
Сабақ соңы 2 минут |
Оқушылар сұраққа жауап береді: |
Слайд 19 |
||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Оқу мақсаты/шынайы оқыту мақсаты? Барлық оқушылар ЦО жете білді ме? Егер жетпесе,онда неге? Дифференциация сабақ барысында дұрыс өтті ме? Сабақ кезеңдері нақты бола білді ма? Сабақ жоспарында жаңылу болды ма? |
|
|||||
|
Жалпы бағалау Қай екі аспектілі сабақ жақсы өтті (білім берумен оқытуды ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсарту үшін не себеп бола алатын еді(білім берумен оқытуды ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сыныптың жетістіктерінен нені анықтадым/оқушылардың жеке қиындықтарын,алдағы сабақтарда не нәрсеге көңіл бөлу керектігін? |
||||||
шағым қалдыра аласыз















