Есепті модельдеу

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Есепті модельдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Есеп бойынша өрнек құруды үйренесің. 2-3 амалмен орындалатын есепті қысқаша жазба түрінде модельдейсің.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасының Оқу ағарту министрлігі

«Нұр-Орда»бастауыш мектебі ЖШС

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Көбейту және бөлу

Мұғалімнің аты-жөні

Абдурахманова Айнур Баратбаевна

Күні:

26.09.2025

Сынып: 3

Қатысушылар саны:11

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

Есепті модельдеу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.5.1.1 2-3 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу


Сабақтың мақсаты

Есеп бойынша өрнек құруды үйренесің.

2-3 амалмен орындалатын есепті қысқаша жазба түрінде модельдейсің.

Құндылық

ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК АЙЫ

Адам өміріндегі, отбасындағы, қоғамдағы еңбектің құндылығын түсіну

Өзіне-өзі қызмет көрсетуге дағдылану

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялықахуалорнату.

Айна әдісі

Менің сүйікті оқушым


Оқушылар сабаққа назар аударады.

Оқушылар айнаға қарап өздерін көреді




Айна салынған қорапша

ҮТ: 5 мин








Сабақтың ортасы

12 мин

























Сергіту сәті

1 мин



10 мин














10 мин





ҮТ тексеру : 8) Егер оқушы өрнектердің мәнін амалдар бойынша есептеген болса, онда ол қандай өрнектің мәнін тапқанын анықта.

500+18:3=506 (35-23):2=6

5*(27:3)=45


Жаңа сабақ

Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстырамын.

III. Жаңа тақырып.

Білу және түсіну

ҰЖ :1- тапсырма «Кім жылдам »

1) Сандарды кему ретімен жазып мақалды оқы.

250000, 200000,190000, 189000, 180000, 155000.

Жауынмен жер көгереді,

Батамен ел көгереді.

Анықта.

2-есеп. Есепті оқы. Есептің амалдар бойынша қалай шығарылғанына қара. Өрнектерді қарастыр, амалдардың орындалу тәртібін көрсет. Олардың қайсысы берілген есепке қатысты екенін анықта.

(6*5+5):7 6*5+5*7 (6+5:5):7

1)6*5=30 1)6*5=30 1)5:5=1

2)30+5=35 2)5*7=35 2)6+1=7

3)35:7=5 3)30+35=65 3)7:7=1

Ж: (6*5+5):7 өрнегі берілген есепке қатысты.

Топтық жұмыс .

3-есеп . Есептерге өрнектер құрып шығар

1-топ

1 - ктапта – 20 бет

2 -кітапта – 12бет

Күніне 4 бет оқып - ? күнде

Ш: (20 + 12): 4 =8

2-топ

ЖShape1 ануарлар – 145

Ертегі - ? 423 артық

Ш: 145 + 423 = 568

3-топ

Бірінші күні – 60

ЕShape3 Shape2 кінші күні - ? 27 кем

Үшінші күні - ? 12 артық

Ш: (60 – 27) +12= 33 + 12 =45


ЕБҚ оқушыға тапсырма : 3-есеп б)

18+18:2= 27 ертегі

4-есеп .Өзбеттік жұмыс .

Сандарды өсу ретімен жазып мақалды оқы.

100000, 105000, 110000, 111000, 120000, 130000, 150000, 200000

Тау мен тасты су бұзар,

Адамзатты сөз бұзар.

Тақтамен жұмыс .

5-есеп . Өрнектерді баған түрінде жаз.

Есепте.

(1000 – 360) – (890 – 375) = 640 – 515= 125

(900 – 738) + (469 + 37) =162 + 506= 668

781 – (594 -546) -138 = 781 – 48=733-138=595

376 + (434 -254) +329= 376 + 180= 556+329=885

Қорытындылау

6-есеп .

Егер оқушы өрнектердің мәнін амалдар бойынша есептеген болса, онда ол қандай өрнектің мәнін тапқанын анықта.

(13+15):4=7 6*3+4*9=54

(28+7)+18:2=44





Сандарды кему ретімен жазып мақалды оқиды.





Есептің амалдар бойынша шығарылу жолын қарастырып, амалдардың орындалу тәртібін көрсетеді.

-Өрнектердің қайсысы берілген есепке қатысты екенін анықтайды.

-





Есептерге өрнектер құрып шығарады.

Есептің шартын жазады .

Өрнек құрастырып мәнін есептейді



Есептерге өрнектер құрып шығарады.

Есептің шартын жазады .

Өрнек құрастырып мәнін есептейді



Сандарды өсу ретімен жазып мақалды оқиды.

- Мақал таңдап, сандар арқылы көрсетеді.


Өрнектерді баған түрінде жазады

Есептейді


- Өрнектер мәнінің амалдар бойынша есептелуіне қарап негізгі берілген өрнекті табады.


Дескриптор :

1.өрнектің мәнін табады .







Дескриптор :

1. Сандарды кему ретімен жазып мақалды оқиды 1б.





Дескриптор :

1.өрнекті таңдайды 1б









Дескриптор :

1. есептің шартын құрастырады 1б

2.Есептерге өрнектер құрып шығар 2 б



Мадақтау .










Дескриптор :

1. Сандарды өсу ретімен жазып мақалды оқиды 1б


Дескриптор :

1.өрнекті баған түрінде жазады 1б

2.өрнектің мәнін табады 2 б



Дескриптор :

1.өрнектің мәнін анықтайды 1б


Бағалау : 1-10 б

Оқулық, дәптер






























Оқулық, дәптер




Сабақтың соңы

5 мин

Сабақты қорытындылау.

Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды?

-Бүгін қандай ұғыммен таныстың?

-Сабақтың мақсатына жеттің бе ?

- Не қиын болды ?

Үйге тапсырма :

Рефлексия: 5-есеп 49бет

781 – (594 -546) -138 = 781 – 48=733-138=595

376 + (434 -254) +329= 376 + 180= 556+329=885

Бүгінгі сабақтағы өзінің әрекеті туралы, жаңа білімді меңгерудегі өзінің жетістіктері мен қиыншылығы туралы ой бөліседі. өзін бағалайды

Кері байланыс :

Бүгінгі сабақтың оқу мақсатына жеттік пе ?

Бүгінгі сабақта не үйрендің ?

Қорытынды бағалау .

ҚБ : 1-10 б жүйе

Қорытынды бағалау





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.10.2025
30
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі