Материалдар / Есік қаққан еңбек 4-сынып әдебиеттік 70-сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Есік қаққан еңбек 4-сынып әдебиеттік 70-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды әдебиеттік оқу сабағына қалай қызығу барысында түрлі ойындар мен қызықты тапсырмалар
Авторы:
18 Мамыр 2023
663
30 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тарау

Тіршілік көзі еңбекте

Пәні:

Әдебиеттік оқу

Күні:

27.02.23

Педагогтің аты-жөні:

Бейсебаева Асем Тоқанқызы

Сынып: 4 «»

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Есік қаққан еңбек

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.2.3.1 – шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу.

Сабақтың мақсаты

-Тіршілік үшін еңбектену керектігін түсіну

-Өз ойын, пікірін өзгелермен салыстыра айту

- Сабақ барысы бойынша 1 идея жасап көру

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/ уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

4 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

Топқа бөлу «Таңдау» әдісімен жүреді

Өткен тақырыпқа шолу:

Кел, ойнайық!!! (ынтымақтастыққа тәрбиелейді)







Түйін:

Бөтен жердің гүлінен,

Туған жердің тікені артық

(алғаш дүние есігін ашқан жері)






Оқушылар сабаққа назар аударады.


(Аттары жазылған таяқшаларды таңдау арқылы тақтаға шығып отырады)

Ереже:

1.Айналмалы дөңгелекті басу

2.Өзіне түскен сұраққа жауап беру

3.Жауап бере алмаса, көмек сұрау



(әр балада жеке болады)

  1. Өзі жауап берсе -сығыш бойыннан стикерді 1,2 санына жылжытады

  2. Досы жауап берсе, досы жылжытады





https://wordwall.net/ru/resource/52940989

2 мин

Кіріспе кезеңі:



Есіктің суретін көрсету

(ой елегінен өткізу)

  • «Есіктің» сабаққа қандай қатысы барын болжайды;

  • Сабақ тақырыбын ашады.

Ұсыныс-пікір айтса сығыш бойыннан стикерді 3,4 санына жылжытады




Электронды тақта






Сабақтың ортасы










10 мин

















5 мин

Сабақтың мақсатын, бағалау ережесімен таныстыру.




Жаңа сабақ:

1-кезең


2-кезең


Түйін : Еңбек- өмірдің тұтқасы, тіршіліктің көзі.











3-кезең

Байланыстыру











-Түсініп, үнсіз оқу

-Керек тұстарды сызып оқу




Ереже:

  1. Шеңбер бойына тізіліп тұру

  2. Өз пікірін кезекпен айту

  3. Сөйлеп жатқан адамды мұқият тыңдау




Видеороликті көру

















Ұсыныс-пікір айтса сығыш бойыннан стикерді 5,6 санына жылжытады





Ұсыныс-пікір айтса сызғыш бойыннан стикерді 7,8, 9,10 санына жылжытады


Презентация 4-5 бет





Әдебиеттік оқу кітабы

114-бет



Рисунок 1









Презентация 9-бет




5 мин


Менің еңбек етуім...

а) қажет емес, себебі

ә) қажет, себебі




Өздері таңдау жасап, себебін жазады


Ашық микрафон» арқылы бөліседі

Дескриптор:

  1. Таңдау жасайды 1 балл

  2. Себебін жазады 2 балл


«

5 мин












Сабақ барысы бойынша 1 идея жасап көресің
Қандай еңбекқор жәндіктерді білеміз?


Ереже

  1. Еңбекқор жәндікті атау, ерекше қасиетін айту

  2. Келесі бала қимылмен көрсету

  3. Барлық оқушы қимылды қайталау



Дескриптор

1.Еңбекқор жәндікті таңдау

2.Кітапша сыртына тақырыбын, өзінің аты-жөнін жазу

2. Өзіне ұнаған еңбекқор жәндік туралы кітапшаны аяқтау, мәліметтермен толтыру

(үй жұмысына алады)

Таратпа






5 мин

Кері байланыс

Бес жолды өлең жазу




1.Зат есім. Еңбек

2.Сын есім

3.Етістік

4.Төрт сөзден тұратын мағыналы сөйлем

5.Синоним



Дәптер жұмысқа орындаған жұмыстарын жұппен бағалап, балдарын жазады

10/10+ ...

Дескриптор

1.Тақырыпқа қатысты бір зат есім жазады
2.Зат есімге қатысты екі сын есім жазады
3.Зат есімге қатысты үш етістік жазады
4.Тақырыпқа байланысыт 4 кілт сөз (1 сөйлем) жазады

5.Тақырыпқа қатысты синоним жазады

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!