|
Қазақстан тарихы |
Күні: |
Сынып – 7 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Есім хан тұсындағы қазақ хандығы(1598-1628
ж.ж.) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Смарт мақсаты: |
Есім ханның қазақ хандығының тарихында тәжірибелі қолбасшы, білікті саясаткер ұлы тұлға ретінде атқарған ролін ашып көрсету |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың әдіс-тәсілдері: |
Топтық жұмыс, СТО элементтері, диалог: зерттеу және дебет әдісі, деңгейлік тапсырмалар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Оқушылар өз ойларын жүйелеп жеткізеді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ жоспары: Үйге тапсырма: |
І. Ұйымдастыру кезеңі: мақсат қою,топқа бөлу. ІІ.Сабақ барысы. СТО-дың 3 фазасы, 1. Қызығушылығын ояту 2. Мағынаны тану 3. Ой толғаныс. III.Үйге тапсырма беру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1. Қызығушылығын ояту: мақсат қою,топқа бөлу, оқушыларды түгендеу |
«Шет елдік амандасу» тренингі Қазақстанда қазақтар -қол алысады Италияда –құшақтасады Бразилияда-бір-бірінің иығын қағады Жапонияда – басын изейді Зимбабада-арқасымен Македонияда-шынтақпен Никарагуада –иықпен Австралияда-шапалақ ұрады, кейіннен секіреді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын тексеру: Өзін-өзі тексеру |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2. Мағынаны тану: «Әр ғасырдың өз ханы, өз батыры, өз көсемі бар» Ә.Марғұлан
Оқулықпен жұмыс жасайтын топтық тапсырмалар береді. |
1-топ. Есім ханның ішкі, сыртқы саясаты 2-топ. Есім ханның ШығысТүркістанға байланысты саясаты 3-топ. Бұхар-қазақ соғыс 4-топ. Тұрсын хан бүлігі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.Тапсырма: Деңгейлік тапсырма |
1. Бұл хан Сыр өңірінің қалалары үшін күресті бастап, 1586 жылы Ташкентті алуға әрекет жасайды. Суретте қай хан жасырылған? 2.Есім хан ұстанған мақсат 3.Тұрсын хан мен Есім ханның арасындағы ұрыстың шығу себебі 4.1627 жылы қазақ жеріне жиі жорық жасаушылар кімдер еді? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Математикалық ойын: «Мықты болсаң шешіп көр» |
1.1443+160= (1603 жылы Айғыржар деген жерде бірінші қазақ- бұхар шайқасы) 2.1921-308=(1613 жылы Есім хан қалың қолмен Самарқанға басып кірді) 3.1620ж-1404+217=(1620-1621 жылдары 4-5-6 қазақ – бұхар соғысы болды) 4.XI+VІ = (XVІІ ғ Қазақ хандығында ішкі саяси өмір біршама тұрақтан, Феодалдық талас – тартыстар кең өріс алды) 5.1333+295= (1628 жылы Есім хан қайтыс болады) 6.1822-224= (1598 жылы Есім хан таққа отырады) 7. 1219+408= (1627 жылы ең соңғы қанды шайқас болады) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бекіту: Білімді адамға сыйлық бар ойыны |
1.Қазақ хандығының саяси билігін нығайту үшін Есім хан қандай шараларды жүзеге асырды? 70$ 2.«Қатаған қырғы» деп неге аталды? 100$ 3.Есім ханның Шығыс Түркістан туралы саясатының толық іске аспауының себептері? 150$ 4.Бұхар-қазақ қатынасының жиі бұзылу себептері неде? 160$ 5.Есім хан мен Тұрсын хандар арасындағы таластың себебі неде? 200 $ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты қорытындылау: |
Бүгінде бабаларымыздан қалған Қазақ мемлекетін іргесін бекітіп, туын биікте ұстап. Қазақстанды әлемге паш етіп отырған Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың еңбегін ерекше атап өтуіміз керек. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіті сәті: |
Ауада жазу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс: |
Не аса маңызды болды? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: |
Тақырыпты оқу.10 сұрақтан тұратын тест құрастыру. Егер мен хан болсам .... Әңгіме жазу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Есім хан
Есім хан
|
Қазақстан тарихы |
Күні: |
Сынып – 7 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Есім хан тұсындағы қазақ хандығы(1598-1628
ж.ж.) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Смарт мақсаты: |
Есім ханның қазақ хандығының тарихында тәжірибелі қолбасшы, білікті саясаткер ұлы тұлға ретінде атқарған ролін ашып көрсету |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың әдіс-тәсілдері: |
Топтық жұмыс, СТО элементтері, диалог: зерттеу және дебет әдісі, деңгейлік тапсырмалар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Оқушылар өз ойларын жүйелеп жеткізеді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ жоспары: Үйге тапсырма: |
І. Ұйымдастыру кезеңі: мақсат қою,топқа бөлу. ІІ.Сабақ барысы. СТО-дың 3 фазасы, 1. Қызығушылығын ояту 2. Мағынаны тану 3. Ой толғаныс. III.Үйге тапсырма беру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1. Қызығушылығын ояту: мақсат қою,топқа бөлу, оқушыларды түгендеу |
«Шет елдік амандасу» тренингі Қазақстанда қазақтар -қол алысады Италияда –құшақтасады Бразилияда-бір-бірінің иығын қағады Жапонияда – басын изейді Зимбабада-арқасымен Македонияда-шынтақпен Никарагуада –иықпен Австралияда-шапалақ ұрады, кейіннен секіреді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын тексеру: Өзін-өзі тексеру |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2. Мағынаны тану: «Әр ғасырдың өз ханы, өз батыры, өз көсемі бар» Ә.Марғұлан
Оқулықпен жұмыс жасайтын топтық тапсырмалар береді. |
1-топ. Есім ханның ішкі, сыртқы саясаты 2-топ. Есім ханның ШығысТүркістанға байланысты саясаты 3-топ. Бұхар-қазақ соғыс 4-топ. Тұрсын хан бүлігі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.Тапсырма: Деңгейлік тапсырма |
1. Бұл хан Сыр өңірінің қалалары үшін күресті бастап, 1586 жылы Ташкентті алуға әрекет жасайды. Суретте қай хан жасырылған? 2.Есім хан ұстанған мақсат 3.Тұрсын хан мен Есім ханның арасындағы ұрыстың шығу себебі 4.1627 жылы қазақ жеріне жиі жорық жасаушылар кімдер еді? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Математикалық ойын: «Мықты болсаң шешіп көр» |
1.1443+160= (1603 жылы Айғыржар деген жерде бірінші қазақ- бұхар шайқасы) 2.1921-308=(1613 жылы Есім хан қалың қолмен Самарқанға басып кірді) 3.1620ж-1404+217=(1620-1621 жылдары 4-5-6 қазақ – бұхар соғысы болды) 4.XI+VІ = (XVІІ ғ Қазақ хандығында ішкі саяси өмір біршама тұрақтан, Феодалдық талас – тартыстар кең өріс алды) 5.1333+295= (1628 жылы Есім хан қайтыс болады) 6.1822-224= (1598 жылы Есім хан таққа отырады) 7. 1219+408= (1627 жылы ең соңғы қанды шайқас болады) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бекіту: Білімді адамға сыйлық бар ойыны |
1.Қазақ хандығының саяси билігін нығайту үшін Есім хан қандай шараларды жүзеге асырды? 70$ 2.«Қатаған қырғы» деп неге аталды? 100$ 3.Есім ханның Шығыс Түркістан туралы саясатының толық іске аспауының себептері? 150$ 4.Бұхар-қазақ қатынасының жиі бұзылу себептері неде? 160$ 5.Есім хан мен Тұрсын хандар арасындағы таластың себебі неде? 200 $ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты қорытындылау: |
Бүгінде бабаларымыздан қалған Қазақ мемлекетін іргесін бекітіп, туын биікте ұстап. Қазақстанды әлемге паш етіп отырған Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың еңбегін ерекше атап өтуіміз керек. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіті сәті: |
Ауада жазу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс: |
Не аса маңызды болды? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: |
Тақырыпты оқу.10 сұрақтан тұратын тест құрастыру. Егер мен хан болсам .... Әңгіме жазу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













