|
Сабақтың тақырыбы: Есім хан билігі кезіндегі Қазақ хандығы бірлігінің нығаюы |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; 6.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады Есім ханның мемлекетті нығайтудағы ролін біледі түсінеді Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Есім ханның ішкі саясатын анықтайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Есім ханның ішкі- сыртқы саясатын талдап сипаттайды. |
||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Есім ханның тұсындағы хандықтың ішкі сыртқы жағдайын көрсетеді |
||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Есім хан билігі кезіндегі Қазақ хандығы бірлігінің нығаюы |
||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Қазақстандық патриотизм,өз елі үшін мақтаныш,Отансүйгіштікжәне азаматтық жауапкершілік,батылдылық,төзімділік |
||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Тәуекел хан тұсындағы Қазақ хандығының оңтүстік шекараларының нығаюы |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||
|
Басталуы |
Сәлемдесу. Ұйымдастыру бөлімі Топқа бөлемін : Есім хан . Тұрсын хан Психологиялық ахуал қалыптастыру: Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! |
|
|||||||||||||||||||
|
|
Үй тапсырмасын сұрау ,сұрақты ұстап ал
|
|
|||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Джигсо әдісі 1-топқа есім ханның ішкі және сыртқы саясаты 2-топқа Тұрсын ханның бүлігі |
|
|||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
«Қыдырып қайтайық!» би билеу |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту |
Тапсырма : сұраққа жауап бер
|
Кесте толтыру |
|||||||||||||||||||
|
Бағалау
Кері байланыс
|
«Білім қоржыны» кері байланыс
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады. |
|||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Есім хан тұсындағы Қазақ хандығы
Есім хан тұсындағы Қазақ хандығы
|
Сабақтың тақырыбы: Есім хан билігі кезіндегі Қазақ хандығы бірлігінің нығаюы |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; 6.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады Есім ханның мемлекетті нығайтудағы ролін біледі түсінеді Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Есім ханның ішкі саясатын анықтайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Есім ханның ішкі- сыртқы саясатын талдап сипаттайды. |
||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Есім ханның тұсындағы хандықтың ішкі сыртқы жағдайын көрсетеді |
||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Есім хан билігі кезіндегі Қазақ хандығы бірлігінің нығаюы |
||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Қазақстандық патриотизм,өз елі үшін мақтаныш,Отансүйгіштікжәне азаматтық жауапкершілік,батылдылық,төзімділік |
||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Тәуекел хан тұсындағы Қазақ хандығының оңтүстік шекараларының нығаюы |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||
|
Басталуы |
Сәлемдесу. Ұйымдастыру бөлімі Топқа бөлемін : Есім хан . Тұрсын хан Психологиялық ахуал қалыптастыру: Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! |
|
|||||||||||||||||||
|
|
Үй тапсырмасын сұрау ,сұрақты ұстап ал
|
|
|||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Джигсо әдісі 1-топқа есім ханның ішкі және сыртқы саясаты 2-топқа Тұрсын ханның бүлігі |
|
|||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
«Қыдырып қайтайық!» би билеу |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту |
Тапсырма : сұраққа жауап бер
|
Кесте толтыру |
|||||||||||||||||||
|
Бағалау
Кері байланыс
|
«Білім қоржыны» кері байланыс
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады. |
|||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














