

Алгоритм бойынша жұмыс істеуді ұмытпа
Тапсырмалар рет-ретімен, орны ауыстырылмай орындалуы керек
Біліміңді тексеріп отыр
Сәттілік тілеймін!
-
«Есімдік» тақырыбын оқып:
Есімдік дегеніміз не? Есімдік қандай белгілерді білдіреді? Есімдік мағынасына қарай қарай екі түрін ата. Мысал келтір.(3 ұпай)
-
Дәріс № 2 оқып:
Есімдіктің тұлғасына қарай түрлерін ата. Мысал келтір. (3 ұпай)
-
Дәріс №2 дәрісті оқып:
Туынды есімдік тудыратын жұрнақтарды атап шық. 3-4 мысал келтір.(3 ұпай)
-
Есімдіктің құрамына қарай түрлерін ата. Күрделі есімдіктің
жасалу жолдарын ата. Мысалмен дәлелде.(3 ұпай)
-
Берілген есімдіктерді құрамына қарай топтастыр.(2 ұпай)
Кім, мынау, өзің, бүкіл, ешкім, ешқайда, қайсыбір, әлдеқашан, барлық, бірнеше, нешінші.
Біліміңді тексер! (№1)
№1 Өздік жұмысын орында
-
«Есімдік» тақырыбы бойынша ақпаратты сызбаға түсір(модуль жаса), модуль бойынша түсіндір. (5 ұпай)
-
Төмендегі семантикалық картаны толтыр. (5 ұпай)
|
есімдіктер |
Мағынасына қарай |
Жасалу жолы |
|||
|
субстантивтік |
атрибутивтік |
Лексикалық тәсіл |
Морфологиялық тәсіл |
Синтаксистік тәсіл |
|
|
не |
|
|
|
|
|
|
Қашан |
|
|
|
|
|
|
Бүтін |
|
|
|
|
|
|
Ештеме |
|
|
|
|
|
|
Ешқашан |
|
|
|
|
|
|
кейбіреу |
|
|
|
|
|
|
әрбір |
|
|
|
|
|
|
әр |
|
|
|
|
|
|
әркім |
|
|
|
|
|
|
ешқайсысы |
|
|
|
|
|
-
Төмендегі есімдіктерді мағынасына қарай ажыратып жаз. (5 ұпай)
Ештеме, әрбір, кейбір, не, сіз, қашан, мынау, осы, өзім, күллі, дәнеме, кейбіреу, әлдеқашан, бар, осы, біз, өзі, ештеме, әрбір.
Біліміңді тексер! (№2)
-
Төмендегі есімдіктерді қатыстырып, сөйлем құрастыр. Сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талда. (5 ұпай)
Барлық, ештеме, әркім, біз.
(3 ұпай)
10. Есімдіктерге сатылай кешенді талдау жаса. (5 ұпай)
Кейбіреу, барлық, ешқандай
Біліміңді тексер! (№3)
№2 Өздік жұмысын орында
-
Көне түркі ескерткіштеріндегі есімдіктердің қолданылуы жайлы әңгімеле (8 ұпай)
-
Есімдіктердің маңызы қандай? Ойыңды дәлелде. (8 ұпай)
13. Мақал- мәтелдерден 20 есімдікті теріп, олардың түрлерін және жасалу жолын анықта. Мақал-мәтелдердің мағынасын түсіндір.
Рейтинг парағы
Оқушының аты-жөні:
Тақырыбы: Есімдік
|
Тапсырма |
Жалпы ұпай саны |
Жинаған ұпай саны |
Кім тексерді |
Кімді тексерді |
№1 өздік жұмысы |
№2 өздік жұмысы |
Бақылау жұмысы |
Баға |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Есімдік" тақырыбы бойынша оқу парағы
"Есімдік" тақырыбы бойынша оқу парағы


Алгоритм бойынша жұмыс істеуді ұмытпа
Тапсырмалар рет-ретімен, орны ауыстырылмай орындалуы керек
Біліміңді тексеріп отыр
Сәттілік тілеймін!
-
«Есімдік» тақырыбын оқып:
Есімдік дегеніміз не? Есімдік қандай белгілерді білдіреді? Есімдік мағынасына қарай қарай екі түрін ата. Мысал келтір.(3 ұпай)
-
Дәріс № 2 оқып:
Есімдіктің тұлғасына қарай түрлерін ата. Мысал келтір. (3 ұпай)
-
Дәріс №2 дәрісті оқып:
Туынды есімдік тудыратын жұрнақтарды атап шық. 3-4 мысал келтір.(3 ұпай)
-
Есімдіктің құрамына қарай түрлерін ата. Күрделі есімдіктің
жасалу жолдарын ата. Мысалмен дәлелде.(3 ұпай)
-
Берілген есімдіктерді құрамына қарай топтастыр.(2 ұпай)
Кім, мынау, өзің, бүкіл, ешкім, ешқайда, қайсыбір, әлдеқашан, барлық, бірнеше, нешінші.
Біліміңді тексер! (№1)
№1 Өздік жұмысын орында
-
«Есімдік» тақырыбы бойынша ақпаратты сызбаға түсір(модуль жаса), модуль бойынша түсіндір. (5 ұпай)
-
Төмендегі семантикалық картаны толтыр. (5 ұпай)
|
есімдіктер |
Мағынасына қарай |
Жасалу жолы |
|||
|
субстантивтік |
атрибутивтік |
Лексикалық тәсіл |
Морфологиялық тәсіл |
Синтаксистік тәсіл |
|
|
не |
|
|
|
|
|
|
Қашан |
|
|
|
|
|
|
Бүтін |
|
|
|
|
|
|
Ештеме |
|
|
|
|
|
|
Ешқашан |
|
|
|
|
|
|
кейбіреу |
|
|
|
|
|
|
әрбір |
|
|
|
|
|
|
әр |
|
|
|
|
|
|
әркім |
|
|
|
|
|
|
ешқайсысы |
|
|
|
|
|
-
Төмендегі есімдіктерді мағынасына қарай ажыратып жаз. (5 ұпай)
Ештеме, әрбір, кейбір, не, сіз, қашан, мынау, осы, өзім, күллі, дәнеме, кейбіреу, әлдеқашан, бар, осы, біз, өзі, ештеме, әрбір.
Біліміңді тексер! (№2)
-
Төмендегі есімдіктерді қатыстырып, сөйлем құрастыр. Сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талда. (5 ұпай)
Барлық, ештеме, әркім, біз.
(3 ұпай)
10. Есімдіктерге сатылай кешенді талдау жаса. (5 ұпай)
Кейбіреу, барлық, ешқандай
Біліміңді тексер! (№3)
№2 Өздік жұмысын орында
-
Көне түркі ескерткіштеріндегі есімдіктердің қолданылуы жайлы әңгімеле (8 ұпай)
-
Есімдіктердің маңызы қандай? Ойыңды дәлелде. (8 ұпай)
13. Мақал- мәтелдерден 20 есімдікті теріп, олардың түрлерін және жасалу жолын анықта. Мақал-мәтелдердің мағынасын түсіндір.
Рейтинг парағы
Оқушының аты-жөні:
Тақырыбы: Есімдік
|
Тапсырма |
Жалпы ұпай саны |
Жинаған ұпай саны |
Кім тексерді |
Кімді тексерді |
№1 өздік жұмысы |
№2 өздік жұмысы |
Бақылау жұмысы |
Баға |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













